Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142767 ganger)

Utlogget Smok3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #60 : 23. mars 2004, 22:47 »
Enda en tredemøle historie.

Var oppe og trene med en kamerat en dag på et hotell. Da det komm 2 japanske\kinesiske (Ser ikke forskjeld)
In med store blomstrede kjoler og store vesker. Det sto en mølle på i gjørnet av salen som hun ene da abselut skulle prøve ut. Hun gikk da på men klarte ikke stå på den, Falt ned på knærne og begyne og krappe febrilsk bortover  Grin etter noe sec. braste hun rett i veggen bak seg.  Husker de fleste der lo HØYT! var det råeste noen sinne!  rofl

Utlogget Kovenant

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 979
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 979

  • Kongen av skriveleif
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #61 : 23. mars 2004, 22:59 »
'når en figur på gymmet trener push down med tau og strake armer og står altfor langt bak og lett belastning. Ser ut som om han går på ski..'  * larsern_4 *


haha, det samme gjør de gammle 'gutta' på 50-60-70 år på 3t!! De gjør det så fort de klarer!! tror kanskje de tror de trener opp Ski-musklen! eller noe i den dur`n! merkelige øvelser de gamle kommer opp med! FKS. Sitter feil vei i en peck-deck maskin!!(?) der de får en bevegelses bane på 4-5cm! hehe, det er det rareste jeg har sett.  Grin
Benkpress: 1x195kg
Markløft: 1x230kg 15x180kg
Militærpress: 10x100kg
93kg - 183cm

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #62 : 23. mars 2004, 23:57 »
...Sitter feil vei i en peck-deck maskin!!(?) der de får en bevegelses bane på 4-5cm! hehe, det er det rareste jeg har sett.  Grin

Du tenker på omvendt peck-deck? Det er jo slettes ikke noe uvanlig ved det.
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #63 : 25. mars 2004, 01:12 »
Det gir alltid en god latter innvendig å se en laban med pipestilker til bein lesse på knebøy-stanga, streve livet av seg med å få stanga ut av racken, og bare bøye ned til 20-30 grader, hovedsakelig ved bruk av ankelleddet for å "skyve" knærne framover i horisontalplanet. Stanga går gjerne ikke mer enn 20-30 cm ned. Så snur han seg mot "forsamlingen" i gymet, smiler og mottar "folkets hyllest"! Har han "trent" med 160 kg i "knebøy", tar han gjerne max 70 kg i markløft, hvis han i det hele tatt trener markløft, noe han mest sannsynlig ikke gjør.
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Kovenant

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 979
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 979

  • Kongen av skriveleif
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #64 : 25. mars 2004, 17:17 »
nei, en peck-deck maskin som du trener bryst med!! lettvekt.
Benkpress: 1x195kg
Markløft: 1x230kg 15x180kg
Militærpress: 10x100kg
93kg - 183cm

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #65 : 26. mars 2004, 06:52 »
Mange bruker pec-dec apparatet til å trene baksiden av skuldrene med, og denne øvelsen kan vel alltids kalles omvendt pec-dec Smiley
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Teresa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 256

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #66 : 26. mars 2004, 10:31 »
Har en eldre mann på gymmen som antagelig har vært turner i sine yngre dager. Jeg forstår ikke hva han gjør på et helsestudio... Han gjør de merkeligste ting.
F.eks: Han legger en matte på gulvet, tar løpefart fra andre siden av rommet og lander rett på rompa med bena ut foran seg, løfter seg opp 1 cm fra bakken med armene og skyver bena fra og mot hverandre et par ganger. Dette gjør han et par ganger før han gjør neste øvelse. Han tar tak i chins-stanga og løfter rumpa og bena opp mot taket, bena ut og inn som på forrige øvelse og så ned igjen. På rygghev-benken er han feil vei slik at fronten er opp, så bøyer han ryggen helt svai ned til gulvet og helt opp igjen slik at han tar på føttene. Og så drar han i en kabel et par ganger kjempefort så vektene smeller tilbake. Han gjør hver "øvelse" kun 2 ganger og så er han ferdig. Han passer også på at folk ser på han, det virker som han tror han er skikkelig flink og sprek.
Noen ganger bare bryter jeg ut i latter og klarer søren meg ikke å stoppe å le... biggrin
¤´¨ )
¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)
(¸.·´ (¸.·´     .·´
                 (´¸.·¤´¯`¤ Teresa

Min bildeprofil

Utlogget Kovenant

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 979
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 979

  • Kongen av skriveleif
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #67 : 26. mars 2004, 17:53 »
Saktemensikkert: Det er helt umulig i en slik peckdeck maskin vi har på gyme`t! Det er ikke OMVENDT peckdeck, men en peckdeck for brystet, og er helt umulig& utføre omvendt packdeck på den! Wink
Benkpress: 1x195kg
Markløft: 1x230kg 15x180kg
Militærpress: 10x100kg
93kg - 183cm

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #68 : 26. mars 2004, 18:23 »
I en pec dec maskin så begynner ikke belastningen før armene er 180 grader, så det blir jo veldig liten bevegelse i såfall.. kan ikke skjønne at det er mulig
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #69 : 30. mars 2004, 15:01 »
Har en eldre mann på gymmen som antagelig har vært turner i sine yngre dager. Jeg forstår ikke hva han gjør på et helsestudio... Han gjør de merkeligste ting.
F.eks: Han legger en matte på gulvet, tar løpefart fra andre siden av rommet og lander rett på rompa med bena ut foran seg, løfter seg opp 1 cm fra bakken med armene og skyver bena fra og mot hverandre et par ganger. Dette gjør han et par ganger før han gjør neste øvelse. Han tar tak i chins-stanga og løfter rumpa og bena opp mot taket, bena ut og inn som på forrige øvelse og så ned igjen. På rygghev-benken er han feil vei slik at fronten er opp, så bøyer han ryggen helt svai ned til gulvet og helt opp igjen slik at han tar på føttene. Og så drar han i en kabel et par ganger kjempefort så vektene smeller tilbake. Han gjør hver "øvelse" kun 2 ganger og så er han ferdig. Han passer også på at folk ser på han, det virker som han tror han er skikkelig flink og sprek.
Noen ganger bare bryter jeg ut i latter og klarer søren meg ikke å stoppe å le... biggrin

Dette må jo være helt hinsides å bivåne! Det er i grunnen artig med noen skikkelige originaler på gymmet. Personlig synes jeg det dummeste jeg ser er gutter som
-løfter altfor tungt
-løfter altfor mange sett
-løfter med feil teknikk
-eller en kombinasjon av noen eller alle over
De vokser aldri, endrer aldri treninga si, er immune mot tips, men er mer enn villige til å dele sine innsikter med alle

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #70 : 30. mars 2004, 15:50 »
hehe, en på gymmet mitt driver å skal lære meg ryggøvelsene sine til meg (som er mageøvelser) :\

nå kan jeg kanskje høre ut som en gutt som er imun mot tips men det får da være grenser for hvem du skal ta imot tips fra Cheesy

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #71 : 30. mars 2004, 16:04 »
Jeg la merke til en jente i går som lå på ryggen på en slik matte. Føttene var plantet på bakken og knærne pekte til topps. Plutselig støter hun hoftene og skrittet opp i lufta som et slags rykk. Denne støtinga ble repetert hvert 2. - 3. sekund. Lignet mer på en øvelse beregnet for en... tja, hva skal vi si - seksuell art?

Mulig øvelsen er fornuftig og trener ting jeg ikke har kunnskap om. Men det så i alle fall komisk ut.
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #72 : 30. mars 2004, 16:25 »
Jeg la merke til en jente i går som lå på ryggen på en slik matte. Føttene var plantet på bakken og knærne pekte til topps. Plutselig støter hun hoftene og skrittet opp i lufta som et slags rykk. Denne støtinga ble repetert hvert 2. - 3. sekund. Lignet mer på en øvelse beregnet for en... tja, hva skal vi si - seksuell art?

Mulig øvelsen er fornuftig og trener ting jeg ikke har kunnskap om. Men det så i alle fall komisk ut.

hehe, dette er en "vanlig" øvelse.. Gjorde den en gang jeg var med på no bodypump ei  jente klarte å lure meg med på, hehe... mye andre rare øvelser der og...

Utlogget Lumbago

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 537
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 537

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #73 : 30. mars 2004, 16:31 »
Her en dag på trening kjørte jeg tung benk og hadde kommet opp på 120 om jeg ikke husker helt feil. I mellom to sett står jeg og prater med noen treningskompiser da en liten asiater kommer og setter seg på benken min, og blir sittende der uten å gjøre en skit (dog, med et ansiktsuttrykk som om det var hans vekter som var på stangen). Motvillig flytter han seg når jeg gir beskjed om at jeg skal løfte neste sett - en meget rar fyr må jeg si, så vi kunne ikke gjøre annet enn å flire av han.       Smiley

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #74 : 30. mars 2004, 17:02 »
Jeg la merke til en jente i går som lå på ryggen på en slik matte. Føttene var plantet på bakken og knærne pekte til topps. Plutselig støter hun hoftene og skrittet opp i lufta som et slags rykk. Denne støtinga ble repetert hvert 2. - 3. sekund. Lignet mer på en øvelse beregnet for en... tja, hva skal vi si - seksuell art?

Mulig øvelsen er fornuftig og trener ting jeg ikke har kunnskap om. Men det så i alle fall komisk ut.
Den bruker eg ofte sjølv. God tøyeøvelse for hofter.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!