Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142868 ganger)

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #75 : 30. mars 2004, 17:14 »

Den bruker eg ofte sjølv. God tøyeøvelse for hofter.

... men er det virkelig nødvendig å "støte" slik? Ser jo virkelig komisk ut. Slik i rykk og napp.
 rofl
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #76 : 30. mars 2004, 18:21 »
Ikkje nødvendig å støte nei. Det beste er jo egentlig å presse opp og bli der. Men jenta liker vel kanskje å støte da  Smile  buttrock
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #77 : 30. mars 2004, 18:47 »
det dummeste må jo være å se på folk som gjør øvelser helt feil.. bruker alt de har av krefter i alle andre muskeler for å fullføre..
så en som tok stående roing som lot stanga skli på låra, så når han kom på det "høyeste" så la stanga og pressa på pungen regner jeg med..

Hehe enig en eg kjenner tar armhevinger sånn: løfter seg opp og slepper seg ned på bakken igjen og gjør det en 5 ganger og da er han sliten!!! Og når han skulle løfte en vekt tok han den opp og mista den ned på en annens føtter som sto bakom!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #78 : 31. mars 2004, 10:39 »
Det er jo av og til litt betenkelig å se at selv instruktører ansatt på de store treningskjedene er i stand til å gi nokså merkelige råd.
For ett par år siden hadde jeg skikkelig vondt av en kar på det gymmet jeg gikk på dengang. Han var en skikkelig hyggelig fyr, og hadde en enorm treningsdisiplin. Når jeg ankom for å skifte til trening hadde han allerede gjort unna de 10 første settene med trening for bryst. Da jeg var ferdig dusjet etter endt treningsøkt var han enda ikke ferdig med bryst-trening! Og her snakker vi om en spinkel fyr som bare hadde trent i ett halvår!
Etter hvert kom jeg i prat med karen, og det viste seg at han løftet i 2 timer i strekk fire ganger i uka. Jeg spurte ham om han hadde trent sånn hele tida, men det hadde han ikke. Det var bare det at han følte at han ikke fikk noe resultater av det første treningsprogrammet sitt, så han hadde investert i time med en "personlig trener" som altså var fast ansatt på dette gymmet. Det var dette geniet som hadde anvist 20-30 sett for hver kroppsdel med 15 repetisjoner på hvert sett.
Heldigvis kom han etterhvert fram til at dette var galskap, men den innsikten skyldtes i hvertfall ikke de "profesjonelle" instruktørene.

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #79 : 31. mars 2004, 13:54 »
He he, ja sånn kan det gå..! Cheesy

Det dummeste jeg ser på treningsstudioet er når folk tar øvelsene helt feil. De løfter med TUNGE vekter slik at de ikke klarer å bruke riktig teknikk.
Noe som også er dumt er når noen sitter på et apparat og smeller med vektene for hver repetisjon de tar... Hører ofte at de personlige trenerene forteller folk at de ikke skal gjøre det, men det er jo noen som ikke lærer. Tongue
Er forresten en gammel dame på treningsstudiotet der hvor jeg trener som alltid smeller slik med vektene. Sitter der og tar 40-50-60 repetisjoner og BANG, BANG, BANG for hver gang. Sinnsykt irriterendes!  Angry

Må si det var mange bra historier på dette topicet!  Grin
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget GerberD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 247
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 247

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #80 : 31. mars 2004, 23:43 »
Jeg skulle en gang inn i garderoben å skifte, så hørte jeg masse rare lyder inne fra dusjen, der stod det en fyr naken å gjorde masse karategreier som skyggeboksing osv så sparket han og gikk på trynet bakover så han slo hjernerystelse på seg selv.. snakk om selvforsvar...  Smiley
"You hit the ground running and dont look back... "

Utlogget Uber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #81 : 03. april 2004, 14:48 »
Jeg skulle en gang inn i garderoben å skifte, så hørte jeg masse rare lyder inne fra dusjen, der stod det en fyr naken å gjorde masse karategreier som skyggeboksing osv så sparket han og gikk på trynet bakover så han slo hjernerystelse på seg selv.. snakk om selvforsvar...  Smiley

HAHHA! Smiley Den lo jeg høyt av.

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #82 : 03. april 2004, 16:01 »
 Grin Grin Grin Folk er rare  rofl

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #83 : 03. april 2004, 16:35 »
Nå har ikke jeg vært så mye på helsestudio i mitt liv, så jeg har ikke sett så mye enda. Men det morsomste jeg har sett var etter trening i garderoben, hvor en liten "spjeling" med like lite muskler som meg sto foran speilene med bare håndkle rundt livet og poserte og studerte muskler... (som ikke var der)... Kanskje det er normalt, men for meg så det helt latterlig ut, og det kunne ikke falt meg inn å gjøre det samme. Det "verste" var at han virket sabla fornøyd... hehe

Utlogget LurrePer

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 573
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 573

  • Hei
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #84 : 03. april 2004, 16:45 »
En gang så jeg en svært tynn og spinkel kar på studioet. Han sto rett foran speilet med 6-7 kg tunge manualer i hver hånd og trente biceps, men i takt med repetisjonene beveget han hele kroppen så det lignet på en ritualdans fra en afrikansk stamme.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #85 : 04. april 2004, 22:18 »
Hjemme hos meg var det en som "prøvetrente" så presste han alt han hadde på den siste rep så feis han den jævlige så lukta nesten hele rommet drit,da fikk vi oss en god latter! Grin

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #86 : 05. april 2004, 00:30 »
Hjemme hos meg var det en som "prøvetrente" så presste han alt han hadde på den siste rep så feis han den jævlige så lukta nesten hele rommet drit,da fikk vi oss en god latter! Grin
det er han ikke alene om...  :Smiley

Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #87 : 05. april 2004, 10:14 »

det er han ikke alene om...  :Smiley

Kan fort skje i benpressa dette  Grin Grin
Har gjort det selv en gang, men:

Var inne i rommet med benpressa, og jeg tog lårcurl, som var rett ved siden av. Og rett bak benpressen er døra til jentegarderoben. Jeg tok lårcurl og en feit holdt på i benpressa, og han hadde lesset på med vekter og presser for harde livet. På en av de siste reppene slet han skikkelig, og da den bra dama kom ut av garderoben, så hørte jeg bare det jævlige braktet fra benpressa! Og det luktet ikke særlig bra heller... Hu dama hoppet jo i været og gikk videre. Han som kjørte benpress så aldri at hun var der engang  Grin

Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #88 : 05. april 2004, 10:15 »
Men det råeste man ser i gymmet er jo helt klart disse tredemøllene  Grin
Folk løper febrilsk på dem helt til de snubler, faller rett på bandet og blir skutt rett i veggen bak dem  Grin

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #89 : 06. april 2004, 13:29 »
Utrolig mye bra her!!! I forrige uke var det en dame i 35+ alderen som sto ved siden av meg og trente skulderhev ut til siden. Men hun stoppet ikke i skulderhøyde, hun fortsatt så langt opp hun klarte.. så hun sto der å svaia og så ut som hun prøvde å fly.... Kanskje en ny måte å gjøre det på, men veldig morsom å se på Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!