Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142805 ganger)

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #90 : 07. april 2004, 09:10 »
 Grin må vel innrømme at jeg så sikkert teit ut, der jeg lå med franskpress, og svett i henda.... Bang så fikk jeg 20kilo over nesa, den brakk og blod over alt. ( i mine yngre dager) var jævla vondt, men men. SÅ sikkert super dust ut.  rofl
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #91 : 08. april 2004, 19:11 »
Var en fyr på gymmet som spurte meg hvorfor jeg alltid trente med genser. Jeg svarte at jeg synes det er digg å trene med det fordi da holder jeg kroppen varm hele tiden. HAn er jo en av disse gutta som kommer og trener biceps og bryst 1 gang hver 2 måned og er jo den tynne fyren. han går jo selvfølgelig alltid med t-skjorte, så jeg spurte han hvorfor trener du med t-skjorte hele tiden?

HAn bare svarte at han følger med på musklene sine sånn at han veit når han skal gi seg. HAn sjekker liksom når muskelen er sliten og da har den fått nok. Så da spør jeg: hvordan kan du se at en muskel er sliten, det er vel noe du egentlig føler og ikke ser?

Så sier han, nei det blir så slakk og da har den fått nok juling.

hmm javel, jeg pleier ihvertfall å være steinhard og med den værste pumpen etter en biceps økt!

Kunne ikke la være å le av fyren!

Utlogget Viper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 495
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 495

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #92 : 09. april 2004, 14:09 »
hm..... tydeligvis noe han ikke har skjønnt der ja Cheesy
Our greatest glory is not in never falling,
but in rising everytime we fall...

-Confucius-

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #93 : 14. april 2004, 12:08 »
En ny type har "beriket" det lokale gymmet vårt en periode...
Han er bare såå stilig, rundt 30, med hodetørkle, tykt halskjede og det hele. Problemet er bare at ingen orker å være i nærheten av ham, og at han trener som en sinnsforvirret person.
Jeg har aldri vært spesielt fintfølende, men denne karen stinker konstant. Og her snakker vi ikke om den anstendige odøren av svette enhver gymrotte har på slutten av ei hard treningsøkt, og som kanskje kan anes av de innenfor en radius av to meter. Nei, Hr verdensmester kan du lukte på den andre siden av gymmet! Når han kommer på trening er det like ille hver gang. Folk snur seg, blir kvalme, og springer for å åpne vinduene. Tar han et hint? Overhodet ikke.

Om lukta er ille, drar hans showpregede trening unektelig opp helhetsinntrykket. Her har han gitt et varig bidrag til underholdningsfaktoren på senteret. Han er tilhenger av ekstremt hurtige bevegelser når han gjør øvelsene sine. Faktisk så hurtige bevegelser at maskinene ikke greier å følge med. Leg extension, for eksempel, utføres ved at han sparker opp puta, og så trekker beina så raskt til seg at det smeller i vektracket. Dette gjentas gjerne 30 ganger etterfulgt av en lang pause, før det er pån igjen.

For 2 uker siden fikk han grei melding om i hvertfall å vaske treningstøyet en gang i året, og siden det har ingen sett ham.

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #94 : 02. mai 2004, 03:15 »
Jeg så en jente som drev med nedtrekk for lats. Men hun lente seg sinnsykt langt tilbake. Faktisk så langt ned at hele ryggen var paralell med gulvet!! Huh, da kunne hun vel egentlig ha gjort sittende roing og trent musklene på omtrent samme måte....
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #95 : 02. mai 2004, 11:48 »
alltid morro å se gamle damer ved nedrekken som trekker stanga omtrent ned  til korsryggen... armene får en morsom vinkling da...  Kokk

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #96 : 02. mai 2004, 13:33 »
Jeg har sett en del svømmere som trener bla annet med å kaste en ball i veggen mange ganger...'

Skjønner bare ikke hva det er godt for... Snakk om å kaste bort tid
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #97 : 02. mai 2004, 15:08 »
Jeg har sett en del svømmere som trener bla annet med å kaste en ball i veggen mange ganger...'

Skjønner bare ikke hva det er godt for... Snakk om å kaste bort tid

det har kanskje noe med no koordinasjon eller noe å gjøre... sikkert ikke så dumt alikevel...

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #98 : 02. mai 2004, 15:16 »
Antrekk er viktig for mange på helse studio... og noen drar det litt lengere enn andre. Personlig synes jeg det blir litt humoristisk når de drar`n helt ut. Eks. fra studioet hvor jeg trener. Sorte sko, sorte bukser, sort trang t-shirt, sorte hansker, sort caps og gulllenke... som tatt rett ut av en modellkatalog. Men når de trener med caps inne så ser det unektelig litt dumt ut, og i dette var det bare den perfekte helheten som ble litt spesiellt... mangla bare sort ryggsekk og maske, så hadde han sett ut som en innbuddstyv eller actionhelt...  Wink

Utlogget reidar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 464

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #99 : 02. mai 2004, 15:42 »
Kanskje det var The Black Adder?

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #100 : 04. mai 2004, 11:49 »
Snakker om flauser.. Jeg var akkurat ferdig med beintreninga mi, (hadde skikkelig kjørt på den dagen),og skulle bare ned i garderoben for å hente sakerne mine. Her kommer jeg labbende ned trappa, og vips der svikta beina - og jeg ramla ned hele trappa, mitt mellom masse folk som sto å så på de som spilte squash.. blush , rød i ansiktet og litt fortumla reiste jeg meg bare opp og mumla - "joda, det går bra" til alle folka som lurte på om jeg slo meg veldig..

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #101 : 04. mai 2004, 11:58 »
Snakker om flauser.. Jeg var akkurat ferdig med beintreninga mi, (hadde skikkelig kjørt på den dagen),og skulle bare ned i garderoben for å hente sakerne mine. Her kommer jeg labbende ned trappa, og vips der svikta beina - og jeg ramla ned hele trappa, mitt mellom masse folk som sto å så på de som spilte squash.. blush , rød i ansiktet og litt fortumla reiste jeg meg bare opp og mumla - "joda, det går bra" til alle folka som lurte på om jeg slo meg veldig..

He-he! Håper du kom fra det uten varige men.

Må innrømme at jeg kjente meg litt igjen her. Jeg har feks. vært et absurd syn etter å ha trent skuldre noen ganger. Dette har medført at selv mikroskopiske belastninger på skuldrene har vært helt uoverkommelige - for eksempel når jeg skal trene triceps rett etter skuldre.

Ved en anledning brukte jeg tre minutter på å skifte til riktig stang i push-down stativet. Jeg måtte jo først heve armene for å ta av den stanga som var hekta fast i vaieren, og så hekte på den nye. Dette ble veldig komplisert, da skuldrene mine slett ikke ville være med på at armene skulle heves over skulderhøyde en gang til.
Ble derfor stående og fikle i noe som fortonte seg som en evighet - var sikkert et helt absurd syn.! Grin

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #102 : 04. mai 2004, 12:09 »


He-he! Håper du kom fra det uten varige men.

Må innrømme at jeg kjente meg litt igjen her. Jeg har feks. vært et absurd syn etter å ha trent skuldre noen ganger. Dette har medført at selv mikroskopiske belastninger på skuldrene har vært helt uoverkommelige - for eksempel når jeg skal trene triceps rett etter skuldre.

Ved en anledning brukte jeg tre minutter på å skifte til riktig stang i push-down stativet. Jeg måtte jo først heve armene for å ta av den stanga som var hekta fast i vaieren, og så hekte på den nye. Dette ble veldig komplisert, da skuldrene mine slett ikke ville være med på at armene skulle heves over skulderhøyde en gang til.
Ble derfor stående og fikle i noe som fortonte seg som en evighet - var sikkert et helt absurd syn.! Grin
Hehe kjipt å drite seg ut på gymmen ja  Grin
Slapp unna uten varig men.. men det var ikke første gang, og sikkert ikke den siste heller  Wink

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #103 : 04. mai 2004, 12:24 »
Den som aldri driter seg ut har aldri levd fullt ut.  2thumbsup

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #104 : 04. mai 2004, 12:29 »


He-he! Håper du kom fra det uten varige men.

Må innrømme at jeg kjente meg litt igjen her. Jeg har feks. vært et absurd syn etter å ha trent skuldre noen ganger. Dette har medført at selv mikroskopiske belastninger på skuldrene har vært helt uoverkommelige - for eksempel når jeg skal trene triceps rett etter skuldre.

Ved en anledning brukte jeg tre minutter på å skifte til riktig stang i push-down stativet. Jeg måtte jo først heve armene for å ta av den stanga som var hekta fast i vaieren, og så hekte på den nye. Dette ble veldig komplisert, da skuldrene mine slett ikke ville være med på at armene skulle heves over skulderhøyde en gang til.
Ble derfor stående og fikle i noe som fortonte seg som en evighet - var sikkert et helt absurd syn.! Grin
rofl he he kjenner meg igjen der ja, pushdown stanga blir fort tung. biggrin
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!