Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142827 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #675 : 24. januar 2011, 12:09 »
Ikke dum, men festlig, historie kan fortelles om en kar som for "annonymitetens" skyld her kalles Mirakel Tony. Styrkeløfter må vite! Han var en bra B-løfter, og god for 230 godkjente kilo eller så i benken (god tid før skjortenes tid i dette landet).

Under en tilsynelatende normal brystøkt på "lette" vekter kom det brått et helvetes rabalder idet 180-190kg i form av skiver og stang spratt rundt om mens han skreik som en feilstukken gris.
Tony var en tullebukk, så alle tok det for gitt at skivene bare hadde sklidd av og at han skreik i forbannelse, så hele gymmet brølte rimelig nok ut i latter....og fortsatte å le høylytt en stund mens han lå der og skreik.....og jeg kan love at han SKREIK! WIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAUUUUUUAAAAAAAARRRRRRGGGGAAAAAUUUUUUUIIIIIIIIIIIAAAAAAYYYYAAAUUUU osv osv.....

Sånn smått om senn gikk det selvfølgelig opp for alle og enhver at han hadde slitt brystmuskelen tvert av, men pyttsann - såpass må en voksen mann tåle! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget carbotrollet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 8

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #676 : 24. januar 2011, 12:53 »
En fyr, som trolig trener to-splitt. Og denne dagen var det vel overkroppen sin tur. Han var inne på det typiske frivektsrommet, hvor det er noen benker og racks, samt en million hantler.. Smiley
Jeg setter meg ned på en benk for å trene skråpress med hantler, og aner fred og ingen fare da en litt eldre herre på noe rundt 50 år kommer inn. Han ser super stressa ut, og han har vel dårlig tid på denne treningsøkten.
På den tiden jeg rekker å gjøre 3 sett, (med pauser, så klart) så rekker han å gjøre vanvittig mange øvelser, uten pauser, og med en teknikk som bare kan fremme skader. Det var curl og press og hopping fra maskiner til hantler. Og han hadde veldig høy vekt på alle øvelsene, samt gjorde dem så kjapt at muskelen knapt nok rakk å bli strammet. Han var vel inne på gymet i totalt 15 min, før han gikk i garderoben og dro hjem.

En annen morsom en: Ganske bra trent fyr stiger opp på tredemølla med en shaker med noe rosa guffe i, (sikkert proteiner) begynner å gå, så jogge litt lett. Så skal han ta seg en slurk av shakeren, men rister den føsrt. Lokket datt av, og det var rosa guffe over alt!! På tredemølla, min tredemølle, veggen, gulvet, han, ja, you name it! Jeg har lært:) Skal ikke ta med shaker på tredemølla! Smiley
"Motivasjon er halve jobben! Resten må du gjøre selv"

Utlogget Sonica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 113

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #677 : 24. januar 2011, 13:11 »
Rippetoe nevner dette i en av videoene hans..tror han sier at det døde 11 personer på ett år av den feilen der. Trene alene, uten låser. :s benk kan være en jævla stygg øvelse

Var alene i gymmen en søndag eller lørdags morgen, da jeg ikke klarte å få stangen opp på nederste pinne en gang..endte med at jeg dro meg selv forover og slapp stanga bak hodet..ikke særlig lurt å trene så tungt alene.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #678 : 24. januar 2011, 13:17 »
Så en som trente 1/100 med 270 kg bøy på gymmet i australia. Han begynte rolig med 90 kg på stangen, 1/8 dels bøy. så økte han mer og mer fram til 180 kg  hvor det var kanskje 1/90 dels bøy.

Deretter økte han med 90 kg rett opp til 270 kg, klarte nesten å løfte av stangen og så heiv han av en del kg og fortsatte nedover igjen.

Han fullførte selvfølgelig bein dagen med diverse andre god øvelser som biceps curl og push downs hvor han måtte ha sikring og hjelp til pressingen!
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #679 : 24. januar 2011, 13:42 »
Jeg trener sånn her hver gang jeg trener rygg, drit bra for latsa


http://www.youtube.com/watch?v=dWO81j2EyYo&feature=player_embedded#!
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #680 : 24. januar 2011, 13:55 »
Den filmen der har blitt posta 3 ganger i denne tråden nå... :p

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #681 : 24. januar 2011, 13:57 »
Var alene i gymmen en søndag eller lørdags morgen, da jeg ikke klarte å få stangen opp på nederste pinne en gang..endte med at jeg dro meg selv forover og slapp stanga bak hodet..ikke særlig lurt å trene så tungt alene.
Trener alltid alene her hjemme, og er jævla skeptisk til benk når sånt skjer.
Trener du uten låser kan du slippe ned vektskivene da, noe kan bli ødelagt, men du slipper vaffal å dø :p
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #682 : 24. januar 2011, 14:01 »
Jeg trener sånn her hver gang jeg trener rygg, drit bra for latsa


http://www.youtube.com/watch?v=dWO81j2EyYo&feature=player_embedded#!

Herregud jeg sitter her og griner, det der er det morsomste jeg noen gang har sett Cheesy
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget jg1993

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #683 : 24. januar 2011, 14:17 »
EN kompis av meg legger alltid på 20- 40kg ekstra etter han er ferdig med sette for at det skal se ut som om han er mye bedre trent en alle andre  woot

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #684 : 24. januar 2011, 14:38 »
Noe av det morsomste jeg har sett på gymmen er nok for ett halvt års tid siden, da Lars klev var på trening og trente smalbenk med mange kilo. Jeg var på jobb og satt i resepsjonen, plutselig hørte jeg bare ett sinnsykt høyt brøl fra frivektsavdelinga, jeg løper ut og så, da ser jeg Lars såvidt klarer å løfte stanga på plass. Jeg gikk ned for å høre hva som skjedde;

Nei han hadde kommet litt for langt ned på magen på den ene repetisjonen, nærmest mistet stangen og truffet solar-plexus med rundt 200kg på stanga (mener jeg å huske).
Jeg har aldri sett ett hode så rødt i hele mitt liv, heldigvis endte det hele bra og han klarte jo utrolig nok å få stanga på plass alene, uten luft i lungene! Glemmer aldri den pustinga og pesinga etter det løftet der, og den fargen, haha! En vanlig mann hadde nok blitt bra knust av det der! Smiley
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #685 : 09. januar 2013, 16:08 »
I går på Sats så var det en som gikk og gumlet på en proteinsjokolade og så tråkket og sklei han på en ab-roller. Han føyk bakover  akkurat som når man sklir på et bananskall. Trusa (han hadde sånn sagge-shorts) hektet seg fast oppe i crossover-maskinen så når han landet så spjæret den i rumpa. PTene kom løpende, men når de skulle plukke opp sjokoladen så oppdaget de at det lå to litt forvridde stykker på gulvet, mens han bare hadde hatt en! Etterhvert skjønte de at den ene var en bæsj! Som hadde kommet ut gjennom sprekken i shortsen. Skikkelig ekkelt! Jeg tror de kastet begge to!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #686 : 09. januar 2013, 16:43 »
I går på Sats så var det en som gikk og gumlet på en proteinsjokolade og så tråkket og sklei han på en ab-roller. Han føyk bakover  akkurat som når man sklir på et bananskall. Trusa (han hadde sånn sagge-shorts) hektet seg fast oppe i crossover-maskinen så når han landet så spjæret den i rumpa. PTene kom løpende, men når de skulle plukke opp sjokoladen så oppdaget de at det lå to litt forvridde stykker på gulvet, mens han bare hadde hatt en! Etterhvert skjønte de at den ene var en bæsj! Som hadde kommet ut gjennom sprekken i shortsen. Skikkelig ekkelt! Jeg tror de kastet begge to!

Særlig  Smiley
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #687 : 09. januar 2013, 18:19 »
Husker ikke så langt tilbake, men det var sikkert mye artig som skjedde i gymmen. Husker vi hadde en gymlærer som het Oftedal.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #688 : 09. januar 2013, 18:25 »
En smith-maskin.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #689 : 09. januar 2013, 19:13 »
Husker ikke så langt tilbake, men det var sikkert mye artig som skjedde i gymmen. Husker vi hadde en gymlærer som het Oftedal.

jeg husker det var enkelte tullinger på barneskolen som hadde sånne markløftsokker/sko i gymmen. Haha de hadde misforstått skikkelig. De visste jo ikke engang hva styrkeløft eller markløft var.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!