Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143102 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #690 : 10. januar 2013, 12:11 »
Synes det ser rimelig bøst ut når pakistanske taxi-sjafører pumper vekter i uniformen, setter seg rett i taxien utenfor gymmet, skrur på ledig-lampa og druser ut på oppdrag.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #691 : 12. januar 2013, 15:00 »
Jeg så en gang en tulling som tok vektene av stanga etter at han var ferdig med å trene knebøy, og hang skivene pent og sortert i vektstativene etterpå.  I og med at dette var på Elixia Colosseum, så ble tosken sosialt fullstendig isolert etterpå.  'Følg stedets skikk' som de sier i Utenriksdepartementet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #692 : 12. januar 2013, 15:07 »
To typer som trente benkpress sammen. Han første drev på med en del sett på 90 og 95 kilo. Så ble han spotter mens han andre skulle trene på samme vekta. Han klarte såvidt en repetisjon men tok ca. 10 til med god hjelp av spotteren. Så fortsatte han med en del sett på 90 på samme vis. Så ble det skråbenk med 60 kilo. Denne gangen klarte han ikke første repetisjonen i det hele tatt men fikk hjelp til ca. 10 repetisjoner til likevel. Spotteren fikk nok god trening for biceps og tipper at han andre ikke klarte å bevege armene den nærmeste uka.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ArneBaron

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #693 : 18. januar 2013, 12:54 »
Sett mye rart på gymmen, men her har vi en som virkelig har sett noe rart: http://www.youtube.com/watch?v=Wxn0BYvIthI


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #694 : 18. januar 2013, 13:50 »
Sett mye rart på gymmen, men her har vi en som virkelig har sett noe rart: http://www.youtube.com/watch?v=Wxn0BYvIthI

Så rimelig dopa ut. Sikkert Meth eller noe.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #695 : 18. januar 2013, 15:57 »
I går på Sats så var det en som gikk og gumlet på en proteinsjokolade og så tråkket og sklei han på en ab-roller. Han føyk bakover  akkurat som når man sklir på et bananskall. Trusa (han hadde sånn sagge-shorts) hektet seg fast oppe i crossover-maskinen så når han landet så spjæret den i rumpa. PTene kom løpende, men når de skulle plukke opp sjokoladen så oppdaget de at det lå to litt forvridde stykker på gulvet, mens han bare hadde hatt en! Etterhvert skjønte de at den ene var en bæsj! Som hadde kommet ut gjennom sprekken i shortsen. Skikkelig ekkelt! Jeg tror de kastet begge to!

XD
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Atene

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #696 : 18. januar 2013, 22:20 »
Meg og tjommiene mine har en uvane med å fise på treningssenteret, ikke med vilje selfølgelig. Dette e sånne fiser som lukter, proteinfiser. Ikke nok med det så  er det sånn at "de store karene" lager ofte fiselyder når vi kommer.
Hater å få massemassse blod i hodet når jeg tar mark

Utlogget Atene

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #697 : 18. januar 2013, 22:23 »
Og ja det dummeste eg har sett er folk som skriker for hver rep de gjør, deretter reise seg for å flexe i speilet.
Hater å få massemassse blod i hodet når jeg tar mark

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #698 : 22. januar 2013, 18:08 »
Det aller dummeste jeg noengang har sett på gymmet, så jeg i speilet.

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #699 : 22. januar 2013, 18:27 »
Det aller dummeste jeg noengang har sett på gymmet, så jeg i speilet.


Samme her  Grin Jeg gjorde militærpress samtidig som det sto 3 heite damer rett bak meg. Gymmet mitt svømmer ikke over av damer så egoet tok overhånd. Jeg hadde på 90kg inkludert stanga og allerede første rep kjente jeg at høyre skulder overhodet ikke tålte belastningen. Hva gjør man da?? Er man alleine slipper man stanga og finner på noe annet. Er man beglodd av 3 heite damer velger man kanskje å bite tenna sammen og kjøre 7-8 repitisjoner til. Resultatet var en skulder som jeg brukte over et halvt år på få nogenlunde frisk igjen. Og merkelig nok ble jeg ikke rent ned av skitne tilbud selv om jeg fullførte :Smiley

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #700 : 22. januar 2013, 18:50 »


Samme her  Grin Jeg gjorde militærpress samtidig som det sto 3 heite damer rett bak meg. Gymmet mitt svømmer ikke over av damer så egoet tok overhånd. Jeg hadde 90kg på stanga og allerede første rep kjente jeg at høyre skulder overhodet ikke tålte belastningen. Hva gjør man da?? Er man alleine slipper man stanga og finner på noe annet. Er man beglodd av 3 heite damer velger man kanskje å bite tenna sammen og kjøre 7-8 repitisjoner til. Resultatet var en skulder som jeg brukte over et halvt år på få nogenlunde frisk igjen. Og merkelig nok ble jeg ikke rent ned av skitne tilbud selv om jeg fullførte :Smiley

Noe lignende skjedde med meg. Jeg skulle egentlig varme opp med 50kg i benkpress, men da jeg hadde tatt 2 repitisjoner så gikk 3 heite damer forbi. Akkurat i det de går forbi later jeg som om jeg ikke klarer å løfte stanga, og skriker ut:"Å herregud, jeg får ikke puste!" i håp om at jeg skal få sympatisex. De skvetter til og hjelper med å løfte opp stanga, men merkelig nok har samtlige fortsatt på seg alle klærene. Det ble høyre hånda den kvelden også.

Utlogget mrfredrikas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #701 : 23. januar 2013, 13:44 »
Hørte en Historie om en som tok benkpress på et treningsenter på natten, (Nattåpent)
Det var ingen andre en han på senteret, men problemet var at han tok for mye i benken så han klarte ikke løfte stangen opp etter  han hadde tatt den ned på bryste-

Han lå med stangen på brystet gjennom hele natten og morgenen.
På morgenen kl 7 og han var kjempe sliten og sulten, så kom det en som jobbet der.
Da spurte han om han kunne hjelpe og løfte bort stangen. Han gjorde det, og han syntes det var befriende at stangen var borte!
Men som benket skulle fortsette og trene etter han hadde fått stangen bort, fordi han ville ikke at noen skulle tro at han hadde ligget der lenge, så han fortsatte og trene.

men det han ikke viste det var at han som jobbet der han gikk og så på tapen fra hele natten, og da å jo han at han som benket hadde ligget der i flere timer. Tongue hehe

Hvet ikke om denne er sann, har bare hørt den fra noen bekjente.
men den er fortsatt litt vittig Tongue
Alder: 17
Vekt: 66
Høyde: 174

Benkpress: 70kg
Knebøy: 80kg
Markløft: 120kg
There are no shortcuts to any place worth going

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #702 : 01. februar 2013, 00:55 »
Hørte en Historie om en som tok benkpress på et treningsenter på natten, (Nattåpent)
Det var ingen andre en han på senteret, men problemet var at han tok for mye i benken så han klarte ikke løfte stangen opp etter  han hadde tatt den ned på bryste-

Han lå med stangen på brystet gjennom hele natten og morgenen.
På morgenen kl 7 og han var kjempe sliten og sulten, så kom det en som jobbet der.
Da spurte han om han kunne hjelpe og løfte bort stangen. Han gjorde det, og han syntes det var befriende at stangen var borte!
Men som benket skulle fortsette og trene etter han hadde fått stangen bort, fordi han ville ikke at noen skulle tro at han hadde ligget der lenge, så han fortsatte og trene.

men det han ikke viste det var at han som jobbet der han gikk og så på tapen fra hele natten, og da å jo han at han som benket hadde ligget der i flere timer. Tongue hehe

Hvet ikke om denne er sann, har bare hørt den fra noen bekjente.
men den er fortsatt litt vittig Tongue

Jeg hørte en lignende historie, bare at det var snakk om pullups. Han ble riktignok hengende hele høytiden da treningssenteret var stengt i jula

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #703 : 01. februar 2013, 21:01 »
Da jeg var 16 var det en fyr som hjalp dama si med alle mulige øvelser fordi hun ikke hadde trent før. Jeg skjønte ikke at det var dama hans, og trodde bare det var ei dame som var glad for å få hjelp. Så da typen gikk et annet sted begynte jeg å gi henne råd også. Hun ble nok skikkelig sur og gadd ikke å svare meg, så det ble skikkelig pinlig.
Jeg var skikkelig teit som i min ungdom ikke visste at folk hater besservissere, men hun var jo også idiot som over tjue år gammel ikke hadde folkeskikk til å avvise meg på en pen måte. Grin
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #704 : 02. februar 2013, 18:45 »
Jeg så en gang en tulling som tok vektene av stanga etter at han var ferdig med å trene knebøy, og hang skivene pent og sortert i vektstativene etterpå.  I og med at dette var på Elixia Colosseum, så ble tosken sosialt fullstendig isolert etterpå.  'Følg stedets skikk' som de sier i Utenriksdepartementet.

Er det mulig! For en tulling....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!