Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142789 ganger)

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #120 : 04. mai 2004, 13:57 »
 >Cheesy ungdommelig mann 53 søker jente 19-31 for kos o g intim oppvask...  rofl
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #121 : 04. mai 2004, 14:02 »
Ja, det skal du ha, small! Ungdommelig mann høres mye bedre ut enn ungdommelig gutt. Jeg lærer noe nytt som kan komme til nytte senere hver eneste dag jeg er på dette forumet.  rofl

nann-rosita

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #122 : 04. mai 2004, 14:04 »
>Cheesy ungdommelig mann 53 søker jente 19-31 for kos o g intim oppvask...  rofl
rofl rofl

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #123 : 14. november 2004, 15:23 »
BUMP!

Jeg så en gammel mann i gymmen min som boxer med ekstra vekt fra kabler. han lager mye bråk og skriker ut når han løfter
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Frukten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #124 : 15. november 2004, 00:38 »
En episode som jeg fiksa selv:

Etter en hard treningsøkt, hadde jeg cirka halve flaska igjen med vann.
Blid og glad som jeg er går jeg mot dusjen, hiver flaska opp i været sånn at jeg skal ta den imot igjen etter den har flippa.

Den landa ikke i hånda mi den nei, den landa midt på gulvet og lagde en aldri så stor damm utover hele gulvet...
For det første var det ikke bare en som så, og for det andre brukte jeg ihvertfall hele rullen over vasken på dusjen =P
Honda NSR <3

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #125 : 15. november 2004, 01:06 »
Jeg hadde også en artig, og litt skremmende episode på gymmen for et par måneder siden. Jeg satt og tok nedtrekk med smalt grep, plutselig sleit vaieren, og jeg tryna så sinnsykt. Jeg fikk noen skrammer i ansiktet, og treningsstudioet fikk en kraftig represalie fra meg! Har fått litt skrekken for nedtrekk etter denne episoden.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #126 : 15. november 2004, 19:56 »
Vet ikke helt om jeg skal le, eller si "oisann" av den.. Grin Kan tenke meg at det ikke var noe godt, men kanskje jævla morro for de rundt..  Angry

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #127 : 15. november 2004, 20:24 »
Yess, da har jeg sett min første tredemølleTRYN! biggrin Det var utrolig festelig. En fyr  festet sikkerhetspluggen (den som stopper mølla når den blir nappet ut) i gensern sin, med snora SNURRA RUNDT HÅNDTAKET. Det gjorde at den ikke ble dratt ut av maskinen, kun gensern. Han overvurderte seg selv og tryna, men klarte å holde seg fast i håndtakene, slik at han slet hull i buksa si og fikk noen h****** brannsår. Maskinen stoppet selvsagt ikke, og etter en stund slapp han håndtakene og fløy inn i veggen rett bak mølla. Da klarte han selvsagt å skade tåa si.

 Grin

yngve

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #128 : 15. november 2004, 20:45 »
Synes det er ondskapsfullt å la seg underholde av andres smerte.    dry













....Men på en annen side: HAHAHAHAHA!  Grin

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #129 : 15. november 2004, 20:53 »
Yess, da har jeg sett min første tredemølleTRYN! biggrin Det var utrolig festelig. En fyr  festet sikkerhetspluggen (den som stopper mølla når den blir nappet ut) i gensern sin, med snora SNURRA RUNDT HÅNDTAKET. Det gjorde at den ikke ble dratt ut av maskinen, kun gensern. Han overvurderte seg selv og tryna, men klarte å holde seg fast i håndtakene, slik at han slet hull i buksa si og fikk noen h****** brannsår. Maskinen stoppet selvsagt ikke, og etter en stund slapp han håndtakene og fløy inn i veggen rett bak mølla. Da klarte han selvsagt å skade tåa si.
 Grin

Hahahahaha! dagens  rofl

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #130 : 15. november 2004, 21:07 »
Her om dagen var det en litt eldre mann (40 årene) som gikk ganske hurtig på tredemølle og leste avisen...
Han bruker ofte å gjøre det...
Men denne gangen klarte han på et vis å gjøre et eller annet slik at han nærmest ble kastet av tredemøllen og avisen flagret utover det hele...

Det så "ur komisk" ut.. fra å gå normalt slik han bruker til plutselig å sprelle med armer og bein, samt avisen flagrende utover...
Jeg gikk bort og hjelpte han opp igjen, heldigvis ble han ikke skadet...

 Cheesy


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #131 : 15. november 2004, 21:45 »
Yess, da har jeg sett min første tredemølleTRYN! biggrin Det var utrolig festelig. En fyr  festet sikkerhetspluggen (den som stopper mølla når den blir nappet ut) i gensern sin, med snora SNURRA RUNDT HÅNDTAKET. Det gjorde at den ikke ble dratt ut av maskinen, kun gensern. Han overvurderte seg selv og tryna, men klarte å holde seg fast i håndtakene, slik at han slet hull i buksa si og fikk noen h****** brannsår. Maskinen stoppet selvsagt ikke, og etter en stund slapp han håndtakene og fløy inn i veggen rett bak mølla. Da klarte han selvsagt å skade tåa si.

 Grin

Hahaha, ler så jeg griner
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget 289

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

  • Bedre sent enn aldri !!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #132 : 15. november 2004, 21:57 »
Så ett helt ferskskt medlem på treninga her for noen uker siden. Ei seriøst oppspjåka 40-50 år gammal kjærring som mente hu var 20 år. Hu satt og sykla med pannebånd og kastet på hue så håret flagra bakover flere ganger.
Etter 5 min. skulle hu drikke av ei vannflaske. Jeg så akkurat bort påa og så at hu satte flaska opp og skulle dra ut tuppen på flaska med tenna. Da klarte hu og dra av hele lokket på flaska så vannet fosset utover magan og underlivet. 
Trur du det var ei som fikk dårlig tid ??  Fy f.. hu gikk rett ut i garderoben og har ikke dukka opp siden...
Startet august 2004, etter 15 års hvile.

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #133 : 15. november 2004, 22:15 »
Yess, da har jeg sett min første tredemølleTRYN! biggrin Det var utrolig festelig. En fyr  festet sikkerhetspluggen (den som stopper mølla når den blir nappet ut) i gensern sin, med snora SNURRA RUNDT HÅNDTAKET. Det gjorde at den ikke ble dratt ut av maskinen, kun gensern. Han overvurderte seg selv og tryna, men klarte å holde seg fast i håndtakene, slik at han slet hull i buksa si og fikk noen h****** brannsår. Maskinen stoppet selvsagt ikke, og etter en stund slapp han håndtakene og fløy inn i veggen rett bak mølla. Da klarte han selvsagt å skade tåa si.

 Grin


 rofl  rofl  rofl Sorry ass, men denne slår jo alt!!  Grin Akkurat det alle frykter.. Og tenk så flaut - en ting er at han skadet seg, en annen ting er at sannsynligvis fikk alle seg en god latter på bekostning av han  Wink Haha.. LOL!
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #134 : 16. november 2004, 15:20 »
 rofl

Sinnsykt mye morsomt her. Kjipt at jeg trener hjemme. Da får jeg ikke se sånne tabber, bortsett fra mine egne.

Selv har jeg bare tatt den med benkpress. Klarte ikke siste reppen og måtte "rull n ut". Føler deg passe dum når du ligger der og samler krefter til å rulle den av deg.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!