Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142801 ganger)

Utlogget nitraM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 020
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 020

  • Det handler om respekt, ingenting annet!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #150 : 13. januar 2005, 13:03 »
Fikk øye på en mann som kombinerte balanse trening sammen med tricepspress. Hvordan?
Han sto på en halvkule, samtidig som han prøvde å trekke ned stanga.

Det må være det desidert dummeste jeg noen gang har sett!
Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler -
jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Member of: Norwegian Bad Boy Crew

Utlogget maaagnus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #151 : 13. januar 2005, 13:58 »
Fikk øye på en mann som kombinerte balanse trening sammen med tricepspress. Hvordan?
Han sto på en halvkule, samtidig som han prøvde å trekke ned stanga.

Det må være det desidert dummeste jeg noen gang har sett!

Det så faktisk jeg og i går. Noen som vet hva det er godt for?

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #152 : 13. januar 2005, 21:22 »


Det så faktisk jeg og i går. Noen som vet hva det er godt for?

Ingen verdens ting...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #153 : 13. januar 2005, 21:28 »
Litt morsomt når du nevner balansetrening. For tiden trener jeg opp foten etter et brudd. Jeg trene bla balanse.

Så jeg står på to gummi-ufo-formet-baller, en på hver fot. De er fylt med luft, og er ganske vanskelig å holde balanse på. Mens jeg står på de, for jeg 5kg hantler i hendene og tar hammer curl. Ser ganske dumt ut, men det er visst det jeg må gjøre!

Kan jo hende han fyren må gjøre noe lignende, hvem vet? Tongue
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #154 : 14. januar 2005, 18:34 »
   Eier og driver et treningsstudio, så jeg har jo sett en del…… En gang ble det gjort anskrik inne fra studioet. Når jeg kommer inn, finner jeg en kar sittende avsvimt i lår-innside maskinen. Legger han ned på gulvet og løfter opp beina hans, og etter en stund kommer han seg. Viste seg at han hadde en sykdom.

En kar som løftet benkpress med ”suicide-grip” mistet stanga med 140 kg rett ned på brystet. Utrolig nok fikk han ingen skader utover at han hostet litt blod – knakk ikke så mye som et ribb-bein.

En pen, men litt lubben dame, pleide å kjøre lange økter på tredemølla. Hun ble da etter hvert mer og mer svett og treningsklærne våtere og våtere. Hun hadde på seg en treningsbukse i et slags nylonstoff som ble mer og mer gjennomsiktig etter som det ble vått. Til slutt ble den så gjennomsiktig at hun kunne like gjerne ha tatt den av seg. At hun under hadde på seg en minimal, sort tangatruse, gjorde ikke situasjonen bedre. ( Eller …..?)  Men jeg fikk aldri noen klager på henne, så jeg lot henne bare fortsette…….

En kollega som også driver et treningsstudio, forteller at da de kjøpte studioet en gang på 70 – tallet, var det vanlig at instruktørene gikk og røykte inne i treningslokalet!

"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #155 : 14. januar 2005, 18:42 »
En kollega som også driver et treningsstudio, forteller at da de kjøpte studioet en gang på 70 – tallet, var det vanlig at instruktørene gikk og røykte inne i treningslokalet!

Som ikke lufta er god nok fra før av ja?

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #156 : 14. januar 2005, 19:18 »
Det dummeste jeg har opplevd på et treningssenter, sto jeg selv bak. Dette var i desember, og jeg skulle trene triceps-extensions med 16-kg tunge manualer i skråbenk. Det var første gang jeg trente på nevnte treningssenter, så jeg var ikke vant med åpne- og lukkemekanismen på benkene når man justerer helningen. Midt i settet mitt falt plutselig benken ned fra 30-40 grader til vannrett stillingen, og jeg fikk den ene manualen i knollen.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #157 : 14. januar 2005, 19:22 »
Det dummeste jeg har opplevd på et treningssenter, sto jeg selv bak. Dette var i desember, og jeg skulle trene triceps-extensions med 16-kg tunge manualer i skråbenk. Det var første gang jeg trente på nevnte treningssenter, så jeg var ikke vant med åpne- og lukkemekanismen på benkene når man justerer helningen. Midt i settet mitt falt plutselig benken ned fra 30-40 grader til vannrett stillingen, og jeg fikk den ene manualen i knollen.
No no No no Ohmy furious rofl Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeit
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #158 : 14. januar 2005, 19:25 »
Jeg slapp ufortjent billig unna, hadde bare en kul et par dager.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget ho1ho1a

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #159 : 15. januar 2005, 17:46 »
Fikk en kompis av meg til å begynne å trene på treningsstudioet med meg.. og etter 10 minutter inn i den første økten hans måtte han ha en pause, så han gikk ut å røyke. Og selfølgelig stilte han seg rett under ventilasjonsinntaket og røykte. Så det luktet røyk i hele treningsstudioet og de som jobbet der kom ut og klagde... ble ganske overrasket av at en røyk kunne få til det.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #160 : 15. januar 2005, 18:47 »
Fikk en kompis av meg til å begynne å trene på treningsstudioet med meg.. og etter 10 minutter inn i den første økten hans måtte han ha en pause, så han gikk ut å røyke. Og selfølgelig stilte han seg rett under ventilasjonsinntaket og røykte. Så det luktet røyk i hele treningsstudioet og de som jobbet der kom ut og klagde... ble ganske overrasket av at en røyk kunne få til det.

Dette skjedde ikke på trenigstudioet, men jeg har en lignende erfaring. Vi skulle ligge i telt til Ringenes Herre, og da self utenfor kinoen. Klokken nærmet seg 22.00 og det begynte å bli kaldt. En kompis av meg begynte å gjøre klar et bål. Lite tenkte vi over at vi sov rett utenfor en av utgangene fra kinoen, og der er det et ventilasjonssystem. Så det som skjedde var at brannalarmen gikk på den ene kinosalen (vet ikke hvorfor den bare gikk på den ene) og gangen i kinoen luktet skikkelig camping-røyk.

Da ble vi ikke populær hos kinoledelsen. Ble nesten kastet vekk.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget maaagnus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #161 : 15. januar 2005, 21:24 »
Tenne bål utenfor kinoen?! Kan tenke meg det så rart ut biggrin

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #162 : 15. januar 2005, 21:28 »


Dette skjedde ikke på trenigstudioet, men jeg har en lignende erfaring. Vi skulle ligge i telt til Ringenes Herre, og da self utenfor kinoen. Klokken nærmet seg 22.00 og det begynte å bli kaldt. En kompis av meg begynte å gjøre klar et bål. Lite tenkte vi over at vi sov rett utenfor en av utgangene fra kinoen, og der er det et ventilasjonssystem. Så det som skjedde var at brannalarmen gikk på den ene kinosalen (vet ikke hvorfor den bare gikk på den ene) og gangen i kinoen luktet skikkelig camping-røyk.

Da ble vi ikke populær hos kinoledelsen. Ble nesten kastet vekk.

WTF man!? Konsertpaleet? Tongue
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Rudolf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #163 : 15. januar 2005, 22:16 »
Hørte om noe artig her om dagen, en kamerat trente skråbenk med hantler mens han andre sto å så på, det var første gang han hadde så mye og så sviktet den ene armen, og han sier "Hjelp meg med høyre armen" til han andre, han andre tar da å hjelper han med venstre armen og hele gutten kanter over benken å lader på gulvet...

Må ha sett teit ut Wink

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #164 : 16. januar 2005, 15:22 »
Har sett mye dumt, men det morsomste var når en gammel dame syklet litt vilt på trimsykkelen og plutselig falt hun av og ble liggende på gulvet Shocked (ikke spør meg hvordan hun fikk det til)  Huh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!