Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142763 ganger)

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #165 : 16. januar 2005, 15:28 »
Hørte om noe artig her om dagen, en kamerat trente skråbenk med hantler mens han andre sto å så på, det var første gang han hadde så mye og så sviktet den ene armen, og han sier "Hjelp meg med høyre armen" til han andre, han andre tar da å hjelper han med venstre armen og hele gutten kanter over benken å lader på gulvet...

Må ha sett teit ut Wink

Hadde han ikke kasta seg av, så tenker jeg han hadde fått meget vondt i skuldra.
Lignende skjedde med meg en gang da jeg kjørte tungt hantelpress. Begge hantlene var nesten oppe før den venstre arma mi svikta. Fikk en rar knekk i skuldra og en solid smerte like etterpå fordi jeg klarte å holde hantelen helt til den kom til bakken så jeg ikke kasta den fra meg. For jeg skulle jo ikke "drite" meg slik  Grin

Utlogget Belly

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #166 : 16. januar 2005, 16:56 »
Sto i dusjen med en kamerat(adskilte dusjer, 4 "små rom" uten forheng) da jeg oppdaga et skrapemerke på 'siden av rompa'. Overrasket over funnet skulle jeg vise merket til kameraten min. Poserte opp der jeg trodde kameraten min sto og blottla skrapemerket(og rompa i en litt for homoerotisk stilling). Hørte en rar brumming og oppdaga at det ikke var kameraten min, men en fremmed fyr. Fyren forsvant før jeg ble rød i trynet og fikk total lattis.

Utlogget SSR

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 142
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 142

  • Fjellet kaller...
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #167 : 16. januar 2005, 17:03 »
På et ikke navngitt treningssenter for studenter i Trondheim finnes det en liten mann, med utrolig korte hotpants, en slik gammel svart brytedrakttopp som så vidt dekker brystvortene, pirattørkle, bulende muskler, ekstrem brunfarge og for og toppe det hele, en liten svart bart (slik som Lou Bega i Mambo Number 5...). Virkelig et herlig syn for øynene.

Utlogget ouZo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

  • kjekken!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #168 : 16. januar 2005, 17:06 »
det dummeste jeg ser i gymmen er folk som er tynne som fyrstikker som går me arma rett ut som de skulle være arnold.. å vugger på overkroppen når de går som de skulle være "strait from tha getto" klarer ikke å misslike sånne folk!!! furious
20år
179cm
82kg
RÅÅ!

Utlogget ouZo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

  • kjekken!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #169 : 16. januar 2005, 17:08 »
På et ikke navngitt treningssenter for studenter i Trondheim finnes det en liten mann, med utrolig korte hotpants, en slik gammel svart brytedrakttopp som så vidt dekker brystvortene, pirattørkle, bulende muskler, ekstrem brunfarge og for og toppe det hele, en liten svart bart (slik som Lou Bega i Mambo Number 5...). Virkelig et herlig syn for øynene.

haha slår alltid ann me sånne folk!!!! sånne som tror treningsmoten er fortsatt den samme som på 70 tallet da de trente.......
20år
179cm
82kg
RÅÅ!

roddan

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #170 : 16. januar 2005, 17:17 »
En gang var det en utlending som spurte om han skulle stå bak når jeg varma opp med stanga i benk..

Utlogget ouZo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

  • kjekken!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #171 : 16. januar 2005, 17:29 »
å så utlending av alle ting Tongue da må du regne me at lommeboka di var litt tynnere etterpå Tongue hehe
20år
179cm
82kg
RÅÅ!

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #172 : 16. januar 2005, 19:44 »
En gang var det en utlending som spurte om han skulle stå bak når jeg varma opp med stanga i benk..

Snille mannen!

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #173 : 16. januar 2005, 19:47 »
En gang var det en utlending som spurte om han skulle stå bak når jeg varma opp med stanga i benk..

 rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

Tusen Takk!!! Har ikke ledd så godt på lenge  Grin :Smiley
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Schjølberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #174 : 16. januar 2005, 19:58 »


Hadde han ikke kasta seg av, så tenker jeg han hadde fått meget vondt i skuldra.
Lignende skjedde med meg en gang da jeg kjørte tungt hantelpress. Begge hantlene var nesten oppe før den venstre arma mi svikta. Fikk en rar knekk i skuldra og en solid smerte like etterpå fordi jeg klarte å holde hantelen helt til den kom til bakken så jeg ikke kasta den fra meg. For jeg skulle jo ikke "drite" meg slik Grin

Noe sånt gjorde jeg i februar i fjor, og jeg er enda ikke helt bra i skuldra Sad Presterte å løfte 30kilos-hantelen opp omtrent fra gulvet igjen før jeg egentlig forsto hva som skjedde. Etterpå gikk jeg bare rett hjem og var grundig irritert over å ha prestert noe så dumt.. Men men, man lærer :p

Utlogget Schjølberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #175 : 16. januar 2005, 20:11 »
Når jeg tenker meg om skjedde det faktisk noe småflaut for et par uker siden. Jeg var i gang med en ganske god økt på tredemøllen, var vel oppi 15-16 km/h, da fjernkontrollen til en av tvene som tilfeldighvis lå på siden av kontrollpanelet til mølla faller ned... På båndet, og treffer veggen bak med ganske god fart.. Jeg klarte ikke å holde meg og måtte nesten legge meg ned av latter da alle rundt sto å glana ganske rart på meg rofl

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #176 : 16. januar 2005, 21:30 »


WTF man!? Konsertpaleet? Tongue

Jøpp Wink

Tok biceps curl når jeg begynte å trene. Trener hjemme, så det var ingen som såg dette. Hadde 3 kilo på hver ende. Det var hantler. De er hjemmelagd, så man skrur ikke vektene fast, man teiter de på en måte.
Sto oppreist og begynte.

Tydeligvis hadde jeg ikke teitet den ene siden godt nok igjen, så når hantelen var oppe i skulderhøyde, datt 3 kilos vekten av. I retning foten min. Den traff og! På høykant på midterste tå. (Jeg brukte ikke sko på den tiden). 3 kilo fra ca 1.5 meters høyde, treffer barfot, bar tå, på høykant.

AU!
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget blabla

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #177 : 18. januar 2005, 16:31 »
Såg ein vanvittig morsom episode på vekrtommet. Det var ein kar som dreiv og tok vending, uten nokon låsar på endane av stanga. Og ein meter ved sida av låg ein kar og tok situps. Plutselig dett den eine 20kg vekta av frå stanga til han som driv med vendinga. Då vart det jo selvfølgelig ikkje jamnvekt lenger, og den andre vekta dett ned i skallen på han som ligg ved sida av og tar situps. Han som fekk vekta i skallen fekk ein liten blåkul, men eg kunne ikkje akkurat unngå å le heller, det heile blei so utrulig komisk:)

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #178 : 18. januar 2005, 16:59 »
Såg ein vanvittig morsom episode på vekrtommet. Det var ein kar som dreiv og tok vending, uten nokon låsar på endane av stanga. Og ein meter ved sida av låg ein kar og tok situps. Plutselig dett den eine 20kg vekta av frå stanga til han som driv med vendinga. Då vart det jo selvfølgelig ikkje jamnvekt lenger, og den andre vekta dett ned i skallen på han som ligg ved sida av og tar situps. Han som fekk vekta i skallen fekk ein liten blåkul, men eg kunne ikkje akkurat unngå å le heller, det heile blei so utrulig komisk:)

Utrolig bra, ser for meg at dette skjer med de riktige personene der jeg trener, er nemlig litt av hvert der Grin

Utlogget Dog

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 75

  • Vi darò un'offerta che non potete rifiutare
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #179 : 18. mars 2005, 14:56 »
Ett virkelig gullkorn fra der jeg trener  2thumbsup
To stykker kjører knebøy og spotter hverandre. De kjører relativt tungt, og er mektig stolte av hverandre. Ikke noe "ass to the gras", bare halve bøy og en til to rep. Ser vanvittig latterlig ut, men det beste skjer når den ene skal makse 160kg.  Knebøy
Han stiller seg opp med stanga på nakken, men før han løfter den av gjør han alt han kan for å psyke seg opp. Banner, skriker og stamper beina i gulvet (akkurat som en okse faktisk...). Kompisen hyler, skriker og dunker han i ryggen, sånn at "hulken" skal bli skikkelig forbanna og motivert. Plutselig setter han igang, løfter stanga av stativet og bøyer knærne. Han stønner og bærer seg noe helt for jævlig, og når han har en lett "heroinknekk" i knea, så driter'n faktisk på seg. Kompisen hans blir fullstendig paralysert, og "hulken" går rett i gulvet.
 rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl
Jeg trodde jeg skulle le meg i hjel. Han som skulle spotte ble så flau på kameraten sin vegne, at han gikk rett i dusjen. Ventet ikke engang på han. "Hulken" brukte litt tid på å komme seg opp fra gulvet, men han var rimelig raskt i garderoben han og. Dusjet ikke, bare kledde på seg og forsvant.
 
Stakkars fyr...kjedelig å være kjent som "han som dreit på seg" ... Grin
Ja, det er en amstaff...og ja den er forbudt Angry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!