Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142776 ganger)

Utlogget codey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 229

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #180 : 18. mars 2005, 16:10 »
Ett virkelig gullkorn fra der jeg trener 2thumbsup
To stykker kjører knebøy og spotter hverandre. De kjører relativt tungt, og er mektig stolte av hverandre. Ikke noe "ass to the gras", bare halve bøy og en til to rep. Ser vanvittig latterlig ut, men det beste skjer når den ene skal makse 160kg. Knebøy
Han stiller seg opp med stanga på nakken, men før han løfter den av gjør han alt han kan for å psyke seg opp. Banner, skriker og stamper beina i gulvet (akkurat som en okse faktisk...). Kompisen hyler, skriker og dunker han i ryggen, sånn at "hulken" skal bli skikkelig forbanna og motivert. Plutselig setter han igang, løfter stanga av stativet og bøyer knærne. Han stønner og bærer seg noe helt for jævlig, og når han har en lett "heroinknekk" i knea, så driter'n faktisk på seg. Kompisen hans blir fullstendig paralysert, og "hulken" går rett i gulvet.
 rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl
Jeg trodde jeg skulle le meg i hjel. Han som skulle spotte ble så flau på kameraten sin vegne, at han gikk rett i dusjen. Ventet ikke engang på han. "Hulken" brukte litt tid på å komme seg opp fra gulvet, men han var rimelig raskt i garderoben han og. Dusjet ikke, bare kledde på seg og forsvant.
 
Stakkars fyr...kjedelig å være kjent som "han som dreit på seg" ... Grin


Haha, en av de beste gymhistoriene jeg har hørt Wink

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #181 : 18. mars 2005, 17:06 »
Synes det er litt teit når fjortisser er å trener, de har så mye teite øvelser.
Hvem som klarer å flest reps med en kompis på stanga i benkpress, hvem som løper raskest på 3d mølla, hvem som klarer å henge legst i Chins stanga med en kompis rundt livet, og hvem som klarer flest bicepscurl i lårspark maskinen... tåpelig? JA!
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget 2MaZ

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 227

  • stress less
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #182 : 18. mars 2005, 17:20 »
var og trente knebøy her om dagen... akkurat denne gangen var jeg noe uheldig og tok en shorts som ikke egner seg til beintrening....

jeg står der i knebøyen, manner meg opp og tar stanga ut. . . no problem, men når jeg går ned og er på det dypeste, rakner shortsen og boxeren....

jeg står nå med hele den bleike ræva mi rettet ut mot studioet, på det tidspunktet da jentene slutter bodypumpen . . . tenk ut fortsettelsen selv. . .

nevner bare at den inneholder to deilige venniner og STORE mengder latter rettet mot meg . . .
MYE MAT + MYE VEKTER = MYE MASSE

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #183 : 18. mars 2005, 18:53 »
Jeg ser stadig vekk liksomgangstere som kjører kvarte, krumbøyde knebøy med hette og saggebukse på. Det ser sånn passe retardert ut.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #184 : 18. mars 2005, 19:01 »
Jeg syns det er idiotisk med de som går på gymmen i vanlig tøy, kjører benk med så mye vekt på at de ikke klarer mer etter 3 reps, kjører litt peck deck og litt nedtrekk. Så går de igjen, i vanlig tøy.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #185 : 18. mars 2005, 19:27 »
Det tåpeligste jeg har sett er en gammel dame på sikkert 50-60 år, som tar knebøy.
LoL hun er veldig liten og spinkel også...hehe

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #186 : 18. mars 2005, 19:54 »
Det dummeste jeg har hørt i gymmen er: fett blir til muskler, fordel å være feit når du skal trene.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #187 : 18. mars 2005, 20:48 »
var en gang jeg skulle prøve på 110kgi benken tror jeg det var, så skulle han som stod bak meg for å sikre absolut prøve å løfte stanga av stativet før jeg begynte. han løfter stangabittelitt opp og skal legge den ned igjen, men bommer på festene og det flyr vekt skiver rundtomkring og stanga sprettr jo opp... utrolig at ingen ble skada Tongue  takk og lov at jeg ikjke hadde lagt meg ned på benken enda Tongue
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Rookietrainee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Shine®
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #188 : 20. mars 2005, 01:06 »
Dummeste jeg har sett i gymmen er meg selv  Grin
Sto i bar overkropp og flexa en gang, var alene i gymmen. Fem minutter senere så jeg overvåkingskameraet som sto rettet mot der jeg sto... Er vel en gammel dame som sitter og følger med der.  biggrin
Distributør for Shine - 100% naturlige kosttilskudd- / hudpleie-produkter. Anbefales! Sjekk ut Shineclub.com - evt ta kontakt med meg for mer informasjon.

Utlogget Bobby Jay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #189 : 20. mars 2005, 02:48 »
hehe, synd for deg.. Vi har ikke kamera på vår gym, men har  flexa en gang i gadaroben og en dude kom inn og jeg løpte jo som faen tilbake og greide og tryne an Tongue

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #190 : 20. mars 2005, 02:49 »
hehe, synd for deg.. Vi har ikke kamera på vår gym, men har flexa en gang i gadaroben og en dude kom inn og jeg løpte jo som faen tilbake og greide og tryne an Tongue

Så du flexa i garderoba å da kom en inn, du reagerte med å løpe bort å tryne han?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bobby Jay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #191 : 20. mars 2005, 02:53 »


Så du flexa i garderoba å da kom en inn, du reagerte med å løpe bort å tryne han?
Tryne  AN ikke tryne han.. Sorry da jeg er bergenser Tongue

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #192 : 20. mars 2005, 03:01 »
Dumt å dumt, men en gang for lenge siden så var det en  kar på som løftet noe innihimla mye vekter (syntes han selv) i maskinbenkpress 120kg var maksimumsvektene der, men han nøyde seg ikke med det, han hengte likså godt manualer i tau på apperaturet for å få nok vekter... Han endte opp med totalt 200kg og klarte riktig nok å løfte det et par ganger..

Etter dette skulle han teste å benke 200 kg i fribenk siden han var så innihimlasterk..
Han hadde to spottere med seg som skulle sikkre han, han gikk rundt og forberedte seg på løftet, men da han skulle løfte rikket han ikke stangen engang...
Etter litt ivrig diskusjon så prøvde han igjen og da fikk spotterne hjelpe han opp med vekten....
Seriøst, jeg trudde fyren skulle drepe seg i nedsenkingen, stangen bare datt rett ned og de to spotterne klarte ikke løfte opp så jeg og en til måtte løpe til unnsetning å hjelpe de.....

Den maskinpressen han kjørte virker med hevstangprisippet, så 100 kg der er ikke 100kg i fri benk, samt de løse vektene han hang på ble heller ikke releelt de samme pga hevstangprinsippet...

snakk om å drite seg ut og nesten drepe seg selv....






Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #193 : 20. mars 2005, 03:03 »
Dumt å dumt, men en gang for lenge siden så var det en  kar på som løftet noe innihimla mye vekter (syntes han selv) i maskinbenkpress 120kg var maksimumsvektene der, men han nøyde seg ikke med det, han hengte likså godt manualer i tau på apperaturet for å få nok vekter... Han endte opp med totalt 200kg og klarte riktig nok å løfte det et par ganger..

Etter dette skulle han teste å benke 200 kg i fribenk siden han var så innihimlasterk..
Han hadde to spottere med seg som skulle sikkre han, han gikk rundt og forberedte seg på løftet, men da han skulle løfte rikket han ikke stangen engang...
Etter litt ivrig diskusjon så prøvde han igjen og da fikk spotterne hjelpe han opp med vekten....
Seriøst, jeg trudde fyren skulle drepe seg i nedsenkingen, stangen bare datt rett ned og de to spotterne klarte ikke løfte opp så jeg og en til måtte løpe til unnsetning å hjelpe de.....

Den maskinpressen han kjørte virker med hevstangprisippet, så 100 kg der er ikke 100kg i fri benk, samt de løse vektene han hang på ble heller ikke releelt de samme pga hevstangprinsippet...

snakk om å drite seg ut og nesten drepe seg selv....






Huffdet finst mange idioter rundt om kring, synd men sant! Noen burde virkelig stenge de ut av gymmene for å hindre at de skader seg, men da kan de vel kanskje finne på å kjøpe utstyr selv?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #194 : 20. mars 2005, 15:49 »

 Tryne AN ikke tryne han.. Sorry da jeg er bergenser Tongue

Hva menes med "tryne an"??  Huh Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!