Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142798 ganger)

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #195 : 20. mars 2005, 16:05 »
Opplever ikke så mye dumt der jeg trener, men har et par russere som er litt rare.
*En gang trente de i bar overkropp mens det var flere tilstede.  Shocked

*Så selv en gang en av de skulle makse i benk også. Det var den verste "cheatinga" jeg noensinne har sett. Først kom det velkjente dunket i brystkassa og deretter ble det stopp, men fyren klarte å prestere å få føtterne oppe på benken og fikk vridd opp stanga såvidt med litt hjelp. Og etterpå la han på ytterligere 5kg som såklart ikke gikk. Huh


Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #196 : 20. mars 2005, 16:11 »


Hva menes med "tryne an"?? Huh Tongue

Å tryne.

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #197 : 22. mars 2005, 14:01 »
I gymmen min er det en litt gammel man som alltid bruker å trene biceps preacher curls med kabel (sittende). Men når han er på den nederste fasen av bevegelsen så reiser han seg opp og lener overkroppen over, altså han lar hele kroppen "følge" etter. Så det betyr at vinkelen mellom overarmen og underarmen forblir konstant gjennom hele bevegelsen.....!
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #198 : 22. mars 2005, 14:47 »
Har han rå armer?
Eat Lift Sleep

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #199 : 22. mars 2005, 15:40 »
Å legge på ekstra vekter på apparatene er jo ikke uvanlig, men ikke alle har like stor forståelse for gravitasjonslovene - en utlending (ikke svenske) som trente her, skulle legge på ekstra vekt på cross-overmaskinen. Dette gjør han på den måten at han fester den ekstra vekta sammen med nedtrekkstanga!

Så istedenfor å gjøre den  tyngre, ble vekta selvsagt lettere.
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #200 : 22. mars 2005, 15:46 »
Vi i klubben hadde fått nye knebøydrakter og vi måtte til å sy dem inn slik at de skulle passe hver enkelt, så vi tok fram krittet og skulle merke opp hvor hen vi måtte sy for at de skulle være strammest mulig. Da vi var ferdige med å "kritte" draktene så utbrøt en; få prøve min nå!!! så tok han den opp og dro den på seg, før noen fikk sagt et ord.. så utbrøt han; "Eg føle ikkje at de har blitt noge stramåre"..   rofl
 

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #201 : 22. mars 2005, 19:14 »
I gymmen min er det en litt gammel man som alltid bruker å trene biceps preacher curls med kabel (sittende). Men når han er på den nederste fasen av bevegelsen så reiser han seg opp og lener overkroppen over, altså han lar hele kroppen "følge" etter. Så det betyr at vinkelen mellom overarmen og underarmen forblir konstant gjennom hele bevegelsen.....!

Haha. Ser for meg at han vipper i vei. Wink
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Fluffy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #202 : 24. mars 2005, 22:21 »
Er en fyr på gymmet mitt som flyr rundt i eminem genser og jeansbukse..HVER ENESTE GANG han trener! blush
"I don't start counting before it hurts" - Arnold

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #203 : 25. mars 2005, 08:51 »
Å legge på ekstra vekter på apparatene er jo ikke uvanlig, men ikke alle har like stor forståelse for gravitasjonslovene - en utlending (ikke svenske) som trente her, skulle legge på ekstra vekt på cross-overmaskinen. Dette gjør han på den måten at han fester den ekstra vekta sammen med nedtrekkstanga!

Så istedenfor å gjøre den tyngre, ble vekta selvsagt lettere.

That's gold!
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #204 : 25. mars 2005, 11:48 »
jeg ser ufattelig mye feil på gymmet jeg trener på... sjelden jeg ser noen som gjør noe riktig.. men sjeldent jegser noe som er ekstremt morsomt.. det morsomste må være den gangen det var en kar som var et år yngre enn meg som trente mage på tricepspress maskinen, og når han trener benk ligger han halveis i fødestilling... aldri skjønt hva han driver med..
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #205 : 25. mars 2005, 11:59 »
Ble iallfall relativt irritert ved en anledning. Det var en tynn liten spjæling som hele tiden lå litt foran meg, dvs. at han holdt på akkurat der jeg skulle begynne. Ikke noe galt i det i og for seg, men det toppet seg da han presterte å kile fast en 2,5-kilos vektskive på knebøystanga som var plassert i racket. Han hadde da kjørt to-tre sett på 25-30 kg, med veldig forsiktig utførelse. Så ikke ut som han var skadet, heller. Det var et helvete å få løs den vektskiven etter ham. Han fortsatte bare som om intet hadde skjedd. Innimellom drev han med litt skyggeboksing for seg selv; det så heller ikke så imponerende ut. Så la han seg ned og kjørte noen ytterst få sett i benken med omtrent samme belastning som i knebøy. Virket ikke som han tok noen av øvelsene seriøst - fikk inntrykk av at det var bare for å gjøre noe. Han ble da heller ingen treningsgjenganger.

En annen gang opplevde jeg en fyr som drev og curlet med veldig lette manualer samtidig som han varmet opp på en ergometersykkel som er så lav at man nesten har bakkekontakt. Virket som han var mer opptatt av bicepsen enn av å få varmet opp, for han kikket stadig ned på den. Hørte han kommenterte til en annen at han hadde tro på å kjøre bicepscurl sammen med sykling, for da fikk han større pump - eller noe sånt.

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #206 : 25. mars 2005, 12:11 »
Der jeg trente før kom det en gutt som var noen år yngre enn meg, i garderoben så det ut som han kom rett fra en konsentrasjonsleir og hadde vert uten mat og trening på flere måneder. Men med en genser eller tre på seg så han ikke så liten ut, vertfall ikke når måten han holdt armene på fikk det til og virke som han hadde godt med hår under. Og etter å ha gått rundt og sett tøff ut (prøvd vertfall) en stund og bokset litt på sekken her skulle han ta benk. Og når han da etter 6reps på 40kg endte opp med stanga på brystet klarte jeg ikke og holde meg lenger så jeg lo som halve norge kunne høre meg Wink Tror faktisk det gikk et par minutt før dama som stod i resepsjonen hjelpa han opp med vekta og Grin LOL
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #207 : 25. mars 2005, 12:51 »
Haha, karma for de 2 siste Cheesy roflmao
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget thooye

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #208 : 26. mars 2005, 02:16 »
huff =) ler så rått av de tredemøllene Cheesy

vell en av de mest idiotiske tingene jeghar sett er vell meg selv i benpress furious

skulle ta benpress med enkelt fot og startet med høyre for..(som jeg nå har oppdaget har jeg et sviktende høyre kne ) og tok 2 reps så på 3 svikta kneet og vops 180 graders stilling der var så faens kvikk til å få opp venstre foten..takk gud og andre krefter for det , rareste var at jeg ikke fikk strekk(!) i låret dagen etter Tongue
I PITY THE FOOL WHO USES DRUGS !


MR.T

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #209 : 30. mars 2005, 08:42 »
Er ikke akkurat så stor og sterk selv. Hadde kjørt tre sett i pec-dec'en på mine pinglete 40kg, da en gjeng med fjortiser som jeg aldri har sett på gymmen før ville prøve etter meg. Med blikk som sa "pingle, det der skal nå jeg i alle fall klare også" satt "sjefen" i gjengen seg ned og skjøv frem pec dec-armene med bena. Så slapp han brått med bena for å kjøre på, og PANG, vektskivene smalt nedi og dro selvsagt armene hans langt bakover  Ops Han holdt sånn noenlunde maska, men tuslet med halen mellom bena ut av gymmen. Siden har ingen sett ham der  Wink Det KAN ikke ha vært særlig behagelig  Grin
Moralen er vel å begynne rolig, å drite i hva andre tar  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!