Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143168 ganger)

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #210 : 31. mars 2005, 18:54 »
Har sett mange som ser ut som de skal kaste hantlene over skuldrene når de trener biceps. Men han verste er en kar som løfter opp skikkelig, men på toppen løfter han albuen ut i 90 grader for så å rotere armen i en baklengs runding. Jeg spurte han hvorfor han gjorde det, han sa det tok på skuldrene samtidig som han trente biceps. Om det funker vet jeg ikke, men det så i hvert fall jævla dumt ut!

Haha, samme gjør en bekjent av meg. Hver gang jeg tar vanlige curls så kommer han bort og viser meg hvordan det EGENTLIG skal gjøres.. nettopp på den måten. Dette skjedde vel ikke tilfeldigvis i bergen?
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #211 : 02. april 2005, 13:48 »
Hmm... så en fyr i går på trening som gikk bort til nærmeste speil å flexa etter hvert sett!
Synes i alle fall det ser rimelig teit ut   Grin

Ellers så er det en del jenter som gjerne bruker 15-20 min forran speilet i garderoben for å korrigere sminke og hår FØR de går ut for å "trene".
Ja, ja hver sin intr. sier nå jeg.

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #212 : 02. april 2005, 15:33 »
Ja, her på gymmet er det så stor slitasje på speilene at de må skiftes hvert halvår.
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #213 : 02. april 2005, 16:36 »
Så en pening på treningssenteret der jeg trener i dag.
Det var altså en kar som gikk rundt og trente i BOXERN! Ja, du leste riktig. Om ikke så måtte det ha vært en hellvetes liten sykkelshorts, for jeg så nemlig et adidasmerke på den ene siden. Så heller ikke særlig bra ut det han holdt på meg. Han la seg altså ned på en treningsbenk og begynte å kjøre noen hellvetes til eksplosive crunches. Så helt latterlig ut, men det har sikkert en eller annen form for virkning det også.

Kan også legge til at instruktøren der jeg trener kjørte de berømte bicepscurlene i det eneste knebøy racket. Greitnok for meg, for jeg skulle ikke kjøre knebøy, men det var bare 4 benkpress stativ som sto urørte og de har nøyaktig den samme stanga.

 buttrock

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #214 : 02. april 2005, 16:41 »
  Caepp er utrolig morsom når han redigerer innleggene mine på pur faen! :p

 Kickass  I Love You  rofl
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #215 : 02. april 2005, 21:40 »
Luringer i gymtøy som "oftest" er for stort og med LUE på hue...
Det ser jo helt horny koyorny ut når de står å løfter og puster og peser og svetter med den derre merke lua på huet!!!

Om det hadde vært utendørsgymm kunne jeg skjønt at de vil ha lue på men inne hvor det er noen og 20 grader.. nei og nei.....




Smiley


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #216 : 02. april 2005, 21:49 »
Hmm... så en fyr i går på trening som gikk bort til nærmeste speil å flexa etter hvert sett!
Synes i alle fall det ser rimelig teit ut   Grin

Ellers så er det en del jenter som gjerne bruker 15-20 min forran speilet i garderoben for å korrigere sminke og hår FØR de går ut for å "trene".
Ja, ja hver sin intr. sier nå jeg.

Noen av de derre fotball guttene speiler seg noe djevelsk og ordner seg på håret i guttegarderoben...

Tro om de pynter seg for de jentene som pynter seg i dame garderobene??



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #217 : 02. april 2005, 22:07 »
Hmm... så en fyr i går på trening som gikk bort til nærmeste speil å flexa etter hvert sett!
Synes i alle fall det ser rimelig teit ut   Grin

Ellers så er det en del jenter som gjerne bruker 15-20 min forran speilet i garderoben for å korrigere sminke og hår FØR de går ut for å "trene".
Ja, ja hver sin intr. sier nå jeg.

Det der med å flexe foran speilet er en helt naturlig ting, eller skal jeg kanskje si en gutteting...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #218 : 03. april 2005, 08:54 »


Det der med å flexe foran speilet er en helt naturlig ting, eller skal jeg kanskje si en gutteting...

Joda, helt greit å sjekke formen en gang i blandt i speilet, men hallo, etter hvert sett..?!
 Man blir da ikke SÅ mye større etter å ha pumpa 8 reps ekstra? 



Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #219 : 03. april 2005, 18:37 »
I dag var det en sånn Hippety Hopper i 20 årene som så noe kraftig ut med alle klærne på på spinningen, han hadde LUE, hettegenser vest og allt for stor addidas joggebukse eller noe annet merke på seg..

Han hadde luen, vesten og hettegenseren på fra start av spinningen..
etter 5 minutter av oppvarmingen satt han å pustet å peste og svettet uten å ta av seg noe..

Instruktøren bemerket ved 3 og siste oppvarmingsang at det var lovt å ta av seg om det ble varmt (siktet nok til han derre hippety hopperen)

Først vrengte han av seg vesten, et par minutter senere forsvant hettegenseren, derreter datt college genseren av etterfulgt av en lang armet undertrøye og T-skjorte.. det han endte opp med var en sånn bestefarundertrøye (slik som bare består av tau eller noe sånt) og han var plutselig ikke så kraftig lengre, faktisk ganske spinkel..
Rundt halsen hadde han et allt for tungt og stort gullsmykke


Vel den morsomme parten kom når vi skulle opp å stå og buksa datt nedfor rumpen hannes slik at den hvite bokseren med rosa kaniner eller bamser vistes.. Dette skjedde hver gang han røyste seg får å stå å sykkle..
Han prøvde fortvilt å holde oppe buksen å stå samtidig uten at det gikk noe spesielt bra.. etter tredje forsøket ble han bare sittende..

Når dette skjedde var det utrolig vanskelig å holde seg for å ikke begynne å flire..

Han der hippety hopperen fortalte meg i garderoben at spinning ikke var helt hans greie men at han ble med dama si etter hennes ønske..

Mitt tips til han var å ha på seg bedre egna klær neste gang han skulle bli med henne..

På turen hjem (tar ca 20 minutter) flirte jeg hele veien mens jeg tenkte på han derre hippety hopperen som hadde lua på i 1,5 timer med spinning og som buksa datt av på...


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #220 : 03. april 2005, 19:10 »
I dag var det en sånn Hippety Hopper i 20 årene som så noe kraftig ut med alle klærne på på spinningen, han hadde LUE, hettegenser vest og allt for stor addidas joggebukse eller noe annet merke på seg..

Han hadde luen, vesten og hettegenseren på fra start av spinningen..
etter 5 minutter av oppvarmingen satt han å pustet å peste og svettet uten å ta av seg noe..

Instruktøren bemerket ved 3 og siste oppvarmingsang at det var lovt å ta av seg om det ble varmt (siktet nok til han derre hippety hopperen)

Først vrengte han av seg vesten, et par minutter senere forsvant hettegenseren, derreter datt college genseren av etterfulgt av en lang armet undertrøye og T-skjorte.. det han endte opp med var en sånn bestefarundertrøye (slik som bare består av tau eller noe sånt) og han var plutselig ikke så kraftig lengre, faktisk ganske spinkel..
Rundt halsen hadde han et allt for tungt og stort gullsmykke


Vel den morsomme parten kom når vi skulle opp å stå og buksa datt nedfor rumpen hannes slik at den hvite bokseren med rosa kaniner eller bamser vistes.. Dette skjedde hver gang han røyste seg får å stå å sykkle..
Han prøvde fortvilt å holde oppe buksen å stå samtidig uten at det gikk noe spesielt bra.. etter tredje forsøket ble han bare sittende..

Når dette skjedde var det utrolig vanskelig å holde seg for å ikke begynne å flire..

Han der hippety hopperen fortalte meg i garderoben at spinning ikke var helt hans greie men at han ble med dama si etter hennes ønske..

Mitt tips til han var å ha på seg bedre egna klær neste gang han skulle bli med henne..

På turen hjem (tar ca 20 minutter) flirte jeg hele veien mens jeg tenkte på han derre hippety hopperen som hadde lua på i 1,5 timer med spinning og som buksa datt av på...

Hahhaha Grin Altid like gøy når sånt skjer!!

Teiteste jeg har vært med var for 1 år siden. Da hadde jeg trent i litt over 6 måneder og stod med mine vanlige 13 kg hantler og koste meg med biceps øvelser. Så kom to gutter som er et år eldre en meg (akurat begynt å trene og ganske små) Jeg varmer opp med 8 kg og de begynner med 11 kg. SÅ tar jeg 13 kg hantlene og fortsetter med settene mine Smiley Med en gang de ser dette henter de neste hantel som er 16 kg og begynner å presse seg for å klare denne  Grin Etter to ganger (altså en reps pr arm) klarer de ikke mere å tusler videre til benkpress'en der samme greie gjentar seg Grin

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #221 : 03. april 2005, 20:16 »


Hahhaha Grin Altid like gøy når sånt skjer!!

Teiteste jeg har vært med var for 1 år siden. Da hadde jeg trent i litt over 6 måneder og stod med mine vanlige 13 kg hantler og koste meg med biceps øvelser. Så kom to gutter som er et år eldre en meg (akurat begynt å trene og ganske små) Jeg varmer opp med 8 kg og de begynner med 11 kg. SÅ tar jeg 13 kg hantlene og fortsetter med settene mine Smiley Med en gang de ser dette henter de neste hantel som er 16 kg og begynner å presse seg for å klare denne  Grin Etter to ganger (altså en reps pr arm) klarer de ikke mere å tusler videre til benkpress'en der samme greie gjentar seg Grin

ENDA gøyere når DET skjer!  Grin

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #222 : 03. april 2005, 20:26 »
ENDA gøyere når DET skjer!  Grin

Slik er det jo alltid når jeg skal trene med deg... Litt mer vekt og litt færre reps Wink Haha, funker fint helt til du passerer 1RM min... Hva skal jeg gjøra da? Hjelp! Neida... Bare tuller :/
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Looper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #223 : 03. april 2005, 20:56 »
Haha, mange artige historier. Får vel komme med noen selv.

Vi har en rar fyr på senteret vårt som ofte snakke med seg selv. En gang jeg og en kammerat skulle i basstue, og vi kom inn, satt han der i meditasjonsstilling med stivas. Stoppte ikke å le før jeg var ferdig å dusje.  rofl
- Whether you think you can, or think you can't - you are probably right

- Eat to live, not live to eat

- Excess body fat is ugly and dangerous!

- Hjerte er kroppens viktigste muskel, så hvorfor ikke trene den?

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #224 : 05. april 2005, 19:24 »
Ei ungjente som begynte å trene her, ville ha meg til å vise henne den øvelsen for triceps som gjerne kalles  "kick back" med hantel. Dette er jo forsåvidt en grei og kurrant øvelse, men ikke en som jeg vanligvis legger inn i et nybegynnerprogram, så jeg spurte henne hvorfor hun akkurat ville ha den øvelsen.

"Jo", svarte hun, "for den ser så kul ut!"
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!