Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142781 ganger)

Utlogget maaagnus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #225 : 05. april 2005, 20:00 »
Kanskje ikke så fryktelig dumt men litt festlig å se på. En liten kid hadde fått beskjed om å henge i chinsstanga for å trene grepsstyrken. Så han hoppa opp der og hang der i 5 min. Tviler ikke på at det funker men det så litt pussig ut men en liten gutt som hang i taket...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #226 : 05. april 2005, 20:06 »
I går satt jeg og tok millitærpress, foran meg satt en av de virkelig sterke på gymmet og tok sittende roing med en stang man ikke akkurat kan kalle solid, han hadde på "hakk 18" og etter 4-5 reps knakk stanga, kablene fløy ut av sporene, han ramla å lå med et forskremt uttrykk ved beina mine mens stanga lå i to biter litt lengre borte. Hadde jeg ikke vert midt i et sett tror jeg at jeg ikke hadde klart å holdt meg.  rofl






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #227 : 05. april 2005, 20:08 »
Kanskje ikke så fryktelig dumt men litt festlig å se på. En liten kid hadde fått beskjed om å henge i chinsstanga for å trene grepsstyrken. Så han hoppa opp der og hang der i 5 min. Tviler ikke på at det funker men det så litt pussig ut men en liten gutt som hang i taket...

 rofl rofl rofl
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #228 : 17. april 2005, 17:56 »
Under rengjøring i damegarderoben en tid tilbake, fant vi emballasjen til en massasjestav.

På bildene i annonser for disse produktene framgår det at de hovedsakelig brukes til massasje av nakkeregionen. Så jeg antar at det var en av damene på gymmen som hadde fått kink i nakken og benyttet oppholdet i badstua til å kurere skaden.

Sikkert en behagelig  behandlingsmåte som trygt  kan anbefales til andre.



"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #229 : 17. april 2005, 21:18 »
to kompiser av meg stod å kødda med hverandre.. dyttet ol  Argue, jeg ber de ta det litt med ro, og kjører videre. så hører jeg bare plutselig "sorry.. d var ikke meningen!"... den ene fyrn sku slå til han andre (med håndflaten) fyrn dukker å kompisen min slår til ei dame med en liten unge.. var sykt artig å se på reaksjon hans, ble jæ*la flau  Embarrassed! har mobbet han siden(ca. 3 uker siden).. Tongue

en annen handler om meg selv, men er en godt stund siden det skjedde Wink
jeg skulle kjøre knebøy, og skulle varme opp med stangen. begynne å laste av vektene på den ene siden (var ca. 50/60kg på hver side) glemmer helt av den andre siden. og i det jeg tar av siste vekta flyt stanga rett opp i lufta og lander med et sykt brak i gulvet på andre siden. hadde heldigvis ikke hode rett over, for da hadde det mye mulig gått rett av! (serriøst).. var litt flaks at jeg hadde tatt av sperringene, så jeg bare trenkte å løfte stanga rett opp.. hadde vært tabbe om vektene hadde vært fast så jeg måtte begynt å jokke stanga ned i bakken... hadde vært enda flauere..
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Bilgal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #230 : 27. april 2005, 23:48 »
Masse drit brae historier her rofl

En gang på treningsstudioet var det skikklig fult(40pers.) og så plutselig hører vi et kraftig brak borte ved knebøy stativet. ALLE slipper det de har, å ser forskrekket på han ene fyren som dulta til et dusin hantler. Ikke nok med det, de slutter ikke å glo på han stakkars fyren på nesten 2 min.
Når omsider alle slutter å glo, blir trynet han drit rødt, og så går han fort ut med et trist grimase i tryne.
Stakars man, men herregud så morsom.  Erter rofl

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #231 : 28. april 2005, 05:22 »
Kom forresten å tenke på en litt artig ting til som skjedde for ganske lenge siden. Har en kamerat som er ganske blyg og sjenert av seg, men han skulle iallefall sykle på en liten ergometersykkel(billig plast og skrap greier), så ble han litt ivrig og lata som han snart hadde nådd toppen av bakken(altså han lente seg framover og tråkka som faen) dette endte med at han ble litt for tung for skrap plast sykkelen og den tippa framover med han på. Var et sinnsykt morsomt syn.

Ellers er det ikke så mange gode historier fra her jeg trener i statene egentlig, har masse gamle og ubrukelige folk som ikke har peiling på hva de driver med, men syntes egentlig det er spesielt morsomt.
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #232 : 19. mai 2005, 14:12 »
Sist trening så jeg noe utrolig morsomt, greit nok at noen løfter ræva i benk men det jeg så var noe ekstremt. Etter en 3-4 reps begynte det å bli tungt for han som pumpa så han satt beina på benken, pressa hele kroppen opp sammen med vekta, når han var i øverste posisjon så han ut som en bro, bare skotuppene og skuldrene var nedi benken. Her snakker vi hele rumpa, og ryggen i stort spenn.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget mr wolfyboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #233 : 09. juni 2005, 19:43 »
dummeste jeg har SETT og SER må være når moktar trener.......KAN IKKE FORKLARE DET MED ORD, MEN DET SER  JÆVLIG DUMMT NÅR HAN TRENER!    UTROLIG........

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #234 : 09. juni 2005, 19:48 »
Masse drit brae historier her rofl

En gang på treningsstudioet var det skikklig fult(40pers.) og så plutselig hører vi et kraftig brak borte ved knebøy stativet. ALLE slipper det de har, å ser forskrekket på han ene fyren som dulta til et dusin hantler. Ikke nok med det, de slutter ikke å glo på han stakkars fyren på nesten 2 min.
Når omsider alle slutter å glo, blir trynet han drit rødt, og så går han fort ut med et trist grimase i tryne.
Stakars man, men herregud så morsom.  Erter rofl
Driiiiiiiit bra!! Tongue

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #235 : 09. juni 2005, 19:53 »
Jeg stusser litt over de som går på tredemøllene.

Ronnie Coleman går på tredemøllen sin..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Sturla

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #236 : 09. juni 2005, 19:56 »
Det dummeste jeg har sett må väre mitt eget ansiktsutrykk rett etter att jeg feis höyt når jeg trente roing, med mange vakkre kvinner i samme rummet

Ops

 what


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #237 : 09. juni 2005, 20:02 »
Det dummeste jeg har sett må väre mitt eget ansiktsutrykk rett etter att jeg feis höyt når jeg trente roing, med mange vakkre kvinner i samme rummet

Ops

 what



Ha ha, been there, done that! Knebøy for noen år siden. Trodde jeg skulle drite på meg. Heldigvis var det ikke mange damer der da..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #238 : 09. juni 2005, 20:02 »
Så en som tok hoppende knebøy i dag. Skikkelig morsomt å se på... trodde jeg skulle daue av latter.

Heter spensthopp, *Kremt* er bra trening.

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #239 : 09. juni 2005, 20:15 »
Så en på gymmet som tok dips, så ut som han hadde makk i ræva. Samme fyren på roapparatet, skulle tro han rodde for livet!

 Help
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!