Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143112 ganger)

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #240 : 09. juni 2005, 21:45 »
Så en på gymmet som tok dips, så ut som han hadde makk i ræva. Samme fyren på roapparatet, skulle tro han rodde for livet!

 Help

Det e det tidigste eg har sett der inne Grin faen han danset jo nesten på dipsen Grin Grin
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #241 : 09. juni 2005, 22:51 »
Em... Kan si gym timen på skolen... En jente som faktisk skrek fordi hun nesten begynte å svette... Hun bare; "Iiiiiiiiiiiik!!! Nå er det like før jeg begynner å svette!!!" *Dåne*

Utlogget Bakke

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #242 : 09. juni 2005, 23:04 »
Har vel egentlig ikke sett så mange andre gjøre så mye dumt, utenom tenåringer som tror de er jævlig svære og gjør øvelsene helt feil med et lass for mye vekt på.

Men hadde en litt ubehagelig opplevelse for litt siden, da jeg skulle ta benkpress. Skulle varme opp og slang på 50kg. Så hadde jeg altfor bredt grep merket jeg, så jeg kastet stangen opp i lufta for å ta et smalere grep. Uheldigvis fikk jeg den ene armen der den skulle mens den andre armen mer eller midt på stangen så den ene enden deisa ned i bakken og jeg datt av benken, MED 50 KG PÅ(flaut).  blush

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #243 : 10. juni 2005, 08:27 »
Har vel egentlig ikke sett så mange andre gjøre så mye dumt, utenom tenåringer som tror de er jævlig svære og gjør øvelsene helt feil med et lass for mye vekt på.

Men hadde en litt ubehagelig opplevelse for litt siden, da jeg skulle ta benkpress. Skulle varme opp og slang på 50kg. Så hadde jeg altfor bredt grep merket jeg, så jeg kastet stangen opp i lufta for å ta et smalere grep. Uheldigvis fikk jeg den ene armen der den skulle mens den andre armen mer eller midt på stangen så den ene enden deisa ned i bakken og jeg datt av benken, MED 50 KG PÅ(flaut). blush

HAHA, så sikkert rimelig teit ut ja, btw, er det protein-pulvere ditt du poserer sammens med? Hehe, lo så det spruta havregryn (nesten) ut av nesa når jeg så avatarn din, heh

Utlogget Mr.Kark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 249

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #244 : 10. juni 2005, 10:59 »
Ingen som gjør noe dumt der jeg trener Smiley hehe
En måte å redde ansiktet på er å holde den nederste delen lukket

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #245 : 10. juni 2005, 13:45 »
etter å ha lest alt dette, + å ha trent på studio en god stund begynner jeg å vurdere og trene hjemme.. man slipper å drite seg ut forran andre, og slipper å flire ræva av seg om noen tabber seg ut Grin
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #246 : 10. juni 2005, 14:32 »
Hmm det dummeste jeg ser er en fast gjenganger.
Er en liten flis av en mann ca 50kgog kanskje nærmere 60år. For det første så nekter han å vaske tøyet sitt. T-skjorten har en falmet grå rombe formet område bak. Han trener totalt usammenhengende med noen merkelige beveglser.Kroppen hans gjør sånn at musklene faktisk ikke trenger å kontrahere når han arbeider for han "møter " liksom beveglsen med kroppen. Forresten grunnen til at jeg ser så mye på han er fordi han ofte skal ta imellom meg på benken etc.

Chins underhåndsgrep: Her svinger han bare som en uro frem og tilbake, med knekk i albuen, det er overhodet ikke noe muskelaktivitet, han er bare en menneskelig pendel.

Sit ups: samme her, han hekter fast beina i ribbeveggen og svinger på rund rygg fra side til side, ikke noe muskelaktivitet.

Benk: Her legger han seg, beina oppå benken og hele kroppen i bro. Har på ca 80kg. Løfter av og lar vektene gå ca 3 cm( ca 20 cm ned til bryst) ned før det er opp igjen, hele tiden med kroppe i en slags menneskelig declinebenk-stilling.

Han presterte engang å gi meg noen hjelpsomme tips om min benk, jeg måtte beherske meg for å ikke begynne å forklare han at styrketrening bør i utgangspunktet involvere muskelaktivitet av noe slag, så kan han begynne å gi tips. Men de gamle er jo eldst så kanskje det er han som trener riktig og ikke jeg?
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #247 : 10. juni 2005, 18:16 »
kanke du henge opp et skjult kamera og filmehan mannen ? Cheesy
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Mr. Junior

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 150

  • skinnypeople.com sa du? neei..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #248 : 11. juni 2005, 14:22 »
Har en gammal vektløfter som trener på gymmet mitt.
Skikkelig røslig kar på noen og 60. Skikkelig sterk også. Trener mye ren vektløftning med støt, rykk, og hjelpeøvelser som militærpress o.l.

Det artige er at han alltid har en øl med seg som han går å sipper på mellom settene. Tøff kar  headbang
No pain!

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #249 : 11. juni 2005, 14:36 »
Har en eldre fyr på treninga, han har nok trent en 10 års tid, eller mer, men han jukser i alle øvelser - kun halve bevegelser. Merkelig treningsfilosofi Smiley

Og det dummeste er at han tydlig kikker rundt seg om noen følger med og synes han er sterk  rofl

Utlogget HeY oH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #250 : 11. juni 2005, 14:39 »
Var en på gymmet som trente bicepscurl med stang.. For hver gang han dro opp stanga så kom det de merkligste stønne lydene du kan tenke deg.. Var noe slikt som "Iiiiiaaaaah" med en skikkelig feminin stemme..
Eg lå der å skulle ta franskpress, var umulig å la være å le Tongue

En annen gang var det en ganske overvektig mann som kom inn på gymmet. Han la seg ned på benkpress stativet.. Kompissen hans la på vekter, uten å varme opp så slengte han på 80 kg. Han klarte 2 reps selv og kompissen hjalp han med 2 reps, så det ble 4 reps tilsammen. Han setter seg opp på benken, skjelver som bare juling, handa hans skalv som bare det når han drakk vann.. Legger seg ned på benken og sier til kompissen "Sleng på 10 kg til".. Dette går jo selvsagt ikke, han klarer ikke en rep.. Han reiser seg opp å går ut av gymmet.. Ikke sett han siden Tongue
If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize...

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #251 : 11. juni 2005, 14:46 »
På et gym jeg trente på før, Avancia på Gjøvik, var det en guttegjeng, de fleste uten særlig erfaring, så en dag fant de på å trene markløft, første repsen var klart tyngst, så slapp de stanga så fort ned at de spratt den opp igjen! Sprettmark!
Det gikk noen uker, så klagde samtlige på vondt i ryggen  Grin

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #252 : 11. juni 2005, 14:50 »
Det dummeste jeg har "sett" (en kompis fortalte meg det), var når en vi vet hvem er begynte på treningsstudioet. Andre dagen han var der så bestemte de som driver sjappa at de kunne legge bort 90 kg`s manualene siden ingen brukte de.
Denne karen (nevner ikke navn) gikk så bort til de som jobbet der den dagen som tilfeldigvis var Michael Wibecan og en annen svær kar og sa ganske direkte, "Hei! Hvorfor faen har dere satt bort 90 kg`s manualene?? Jeg brukte de til å trene nakke!" Michael og den andre karen så visstnok på hverandre, gliste litt og sa; vel... Da tror jeg ikke du trener riktig! ¨

Merkelig at han, som veier maks 75 kilo kunne bruke de, mens de var for tunge for michael som ble norgesmester i bb i klassen heavyweight for noen år siden..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #253 : 11. juni 2005, 14:54 »
Samme guttegjengen trente armer en dag, først scott curl, tynne pingler på 60-70 kg "trente" med 60kg! De reiste seg opp og fulgte vekta ned, kastet kroppen bakover og fikk lurt det opp på et hvis...
Så fant de ut at de skulle trene litt biceps curl med stang, men de blei litt skuffa når de måtte halvere vekta Smiley

Flytta fra Gjøvik for en del år tilbake, men de holder sikkert på med showet fortsatt, om de ikke har brekt ryggen da  headbang

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #254 : 24. juni 2005, 08:18 »
Dette har blitt en fin tråd etterhvert  Wink

For noen dager siden så jeg noe som iallefall var irriterende. En høy og tynn kar kjørte supersett med knebøy og stangroing (fin kombinasjon :Smiley ) og okkuperte dermed to knebøystativ samtidig. Det er hakket værre enn å kjøre bicepscurl i knebøystativ etter min mening. Kan også nevnes at han brukte 10kgs skiver til knebøy... Glad jeg ikke trente bein den dagen.

Jeg så også samme karen gjøre lunges eller utfall som det vel heter på norsk. Men han tok ikke et steg fram og tilbake, han bare gikk en slags runde i gymmet - uten vekter med begge hendene strakt opp i været. Det så passe dumt ut...
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!