Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142832 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #255 : 25. juni 2005, 11:32 »
...........

Jeg så også samme karen gjøre lunges eller utfall som det vel heter på norsk. Men han tok ikke et steg fram og tilbake, han bare gikk en slags runde i gymmet - uten vekter med begge hendene strakt opp i været. Det så passe dumt ut...

For øvrig samme måte mange seriøse utøvere kjører lunges på mellom beinsettene så det var kanskje ikke så dumt lell..... Spørs om ikke den karen simpelthen har lest siste FLEX  Grin

Gjør det selv jeg, men nøyer meg med å holde hendene bakom ryggen dah.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #256 : 25. juni 2005, 17:54 »
det må ha vært en dag for 2 år siden da 2 venner av meg dro meg med på sats, der satt det en 60åring i noe som så ut som sittende benkpress.

han var iført svært slitt løpeshorts og underbukse så pungen hans falt ut mens han satt og løftet, da hadde jeg ikke annet valg enn å gå inntill han og viske"unnskyld men pungen din syns" han skvatt, fikset shotsen og sa ganske så beskjedent"takk". Smiley
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #257 : 28. juni 2005, 20:12 »
det må ha vært en dag for 2 år siden da 2 venner av meg dro meg med på sats, der satt det en 60åring i noe som så ut som sittende benkpress.

han var iført svært slitt løpeshorts og underbukse så pungen hans falt ut mens han satt og løftet, da hadde jeg ikke annet valg enn å gå inntill han og viske"unnskyld men pungen din syns" han skvatt, fikset shotsen og sa ganske så beskjedent"takk". Smiley

haha har sett det selv, en mann i sånn 70-talls treningshorts med høy skjæring. La seg ned på benken, og spredde beina godt. Jeg satt og hvilte på scottbenken ogg når jeg er sliten blir jeg litt stirrete...Så så jeg rett inn i noen hårete kuler der inne. Hadde lyst til å anmelde han for voldtekt av synet.....
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #258 : 28. juni 2005, 20:47 »
haha har sett det selv, en mann i sånn 70-talls treningshorts med høy skjæring. La seg ned på benken, og spredde beina godt. Jeg satt og hvilte på scottbenken ogg når jeg er sliten blir jeg litt stirrete...Så så jeg rett inn i noen hårete kuler der inne. Hadde lyst til å anmelde han for voldtekt av synet.....

Tror de gjør det med vilje Grin Går ikke an å ikke tenke på det...

Utlogget RobRio

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • Diett
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #259 : 16. juli 2005, 00:40 »
Jeg har hatt tre tilfeller hvor jeg har klart å ryke i sømmen i boksern når jeg har tatt knebøy. Ene gangen hørte han treningsinstruktøren  det  å snudde seg og  tittta,men jeg lata som ikkeno.. xD
Diettbilliba

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #260 : 16. juli 2005, 00:54 »
For en stund siden kløyp en kompis meg i stumpen når jeg varmet opp med knebøy. Som en refleks snudde jeg meg for å slå etter hånden hans, og stangen vippet ned på den ene siden, så datt vektene av. Så vippet den, naturligvis, over på andre siden, så vektene datt av der og. Flaks jeg bare hadde på femti kilo. Skikkelig leven. Var heldigvis ikke så mange der da.

Smiley

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #261 : 16. juli 2005, 01:08 »
Okei, dette var JÆVLIG morsomt å se på!

Min bror(som ikke trener) kastet seg over lårpress'en med 50kg på, selv veier han sånn 56kg eller noe. Så presser han den såvidt helt opp, og med en gang så flyr den rett ned igjen og han flyr OVER lårpress'en og lander på gulvet, og benken som er festet i den kommer etter fyren Tongue
Så lå han der, sjokket, stønnet, litt flau naturligvis Tongue Han blødde fra hodet...  Hehe

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #262 : 17. juli 2005, 16:54 »
Ja det må ha vært et skikkelig kvalitets rep... :Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #263 : 17. juli 2005, 17:12 »
Jeg obeserverte et interessant individ på gymmen for et par dager siden.

Når jeg begynte å trene, satt han allerede foran speilet. Det var åpenbart biceps-dag, da han hadde tre par med manualer av ulikt vekt rundt seg, og trente et intrikat supersettsystem som jeg ærlig talt ikke skjønte mye av. Dette var en kar som fullt ut trodde på VOLUM med stor "v". Her skulle det mates på med sett etter sett etter sett, inntil bicepsmuskulaturen i rent selvforsvar ville mangedoble sitt tverrsnittareal og gjøre enhver kvinne i en kilometers omkrets småklam mellom bena.

Han holdt fortsatt på når jeg gikk, og hadde sikkert gjennomført ti sett per arm på den tiden. Jeg kan ikke annet enn å beundre slik stå-på-mentalitet og fundere på hvor evolusjonen slo feil.

I tillegg til å bruke et treningsprogram så gjennomført ineffektivt og nesten naturstridig dårlig at min bestemor med Alzheimers kunne kokt opp noe knusende overlegent på et halvt minutt, var støynivået usedvanlig høyt. Lydene var stort sett udefinerbare og lignet mest på en bisarr blanding av grynting og stønning av seksuell art.

Til slutt kan det kanskje nevnes at han hadde omtrentelig like store armer som Aylar Lie.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget cRypt0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 627

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #264 : 17. juli 2005, 17:44 »
Jeg obeserverte et interessant individ på gymmen for et par dager siden.

Når jeg begynte å trene, satt han allerede foran speilet. Det var åpenbart biceps-dag, da han hadde tre par med manualer av ulikt vekt rundt seg, og trente et intrikat supersettsystem som jeg ærlig talt ikke skjønte mye av. Dette var en kar som fullt ut trodde på VOLUM med stor "v". Her skulle det mates på med sett etter sett etter sett, inntil bicepsmuskulaturen i rent selvforsvar ville mangedoble sitt tverrsnittareal og gjøre enhver kvinne i en kilometers omkrets småklam mellom bena.

Han holdt fortsatt på når jeg gikk, og hadde sikkert gjennomført ti sett per arm på den tiden. Jeg kan ikke annet enn å beundre slik stå-på-mentalitet og fundere på hvor evolusjonen slo feil.

I tillegg til å bruke et treningsprogram så gjennomført ineffektivt og nesten naturstridig dårlig at min bestemor med Alzheimers kunne kokt opp noe knusende overlegent på et halvt minutt, var støynivået usedvanlig høyt. Lydene var stort sett udefinerbare og lignet mest på en bisarr blanding av grynting og stønning av seksuell art.

Til slutt kan det kanskje nevnes at han hadde omtrentelig like store armer som Aylar Lie.


 rofl

jaja
det finnes mange av disse typene  Grin
If you always do what you`ve always done, you will always get what you always got

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #265 : 17. juli 2005, 18:01 »
blei litt frustrert på lørdag.

det var en mann i 20 åra som skulle trene biceps curls med støtte benk .
fyren var veldig liten. ikke muskler ingenting .. en helt normal person.
han slengte på rundt 60 kg på stanga.. da tengte jeg liksom at han er kansje sterkere enn han ser ut som men neeei da!
han strekte så vidt ut armene å han lente seg over støtte benken å opp igjen..

så rett og slett idiotisk ut

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #266 : 17. juli 2005, 19:39 »
Så på at BadBoy trente knebøy for en stund siden. I en av pausene står han og holder i stangen, og bort kommer det en liten spjæling og begynner å lesse av vektene fordi han trenger dem til Smithmaskinen. Noen holdt på å få grovt med juling!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #267 : 17. juli 2005, 20:41 »
Så på at BadBoy trente knebøy for en stund siden. I en av pausene står han og holder i stangen, og bort kommer det en liten spjæling og begynner å lesse av vektene fordi han trenger dem til Smithmaskinen. Noen holdt på å få grovt med juling!
faen så bra!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #268 : 17. juli 2005, 20:50 »
Så på at BadBoy trente knebøy for en stund siden. I en av pausene står han og holder i stangen, og bort kommer det en liten spjæling og begynner å lesse av vektene fordi han trenger dem til Smithmaskinen. Noen holdt på å få grovt med juling!

Hahaha! Gotta love these kids these days. IGNANT! Cheesy
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #269 : 17. juli 2005, 20:50 »
blei litt frustrert på lørdag.

det var en mann i 20 åra som skulle trene biceps curls med støtte benk .
fyren var veldig liten. ikke muskler ingenting .. en helt normal person.
han slengte på rundt 60 kg på stanga.. da tengte jeg liksom at han er kansje sterkere enn han ser ut som men neeei da!
han strekte så vidt ut armene å han lente seg over støtte benken å opp igjen..

så rett og slett idiotisk ut

Tehehe, when will they ever learn?
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!