Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143100 ganger)

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #285 : 12. august 2005, 21:55 »
Jeg veit dette er uhyre dårlig gjort å le av, men denne gang klarte jeg (vi) så absolutt ikke holde oss. Jeg har aldri prøvd å holde inne latter så ekstremt mye. Tror jeg var mer rød i trynet av det enn av treninga :p

Uansett. Vi trente med kroppshevinger da ei kom inn i treningssenteret. Hu var ikke akkuratt noe godt trent kan en si, og heller størrelse xxl. Jeg la ikke mere til a i starten, men jeg la merke til en person som rett og slett vagla (noen sett the fifth element i starten når de henter elimentene. SLIK) hu gikk i en lysende signalblå tettsittende heldekkende dress av type spandex. Hu vagla seg over til en sykkel og sykla i sikkert en time i sikkert 0,2cm minuttet. Det gikk så tregt rundt at jeg tror faktisk ikke hu kan ha lagt fra seg mer enn 100 lengdemeter på den timen.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #286 : 12. august 2005, 22:00 »
Har en kompis som ser ut som "gollum" i trynet når han trener pullover Grin
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #287 : 12. august 2005, 23:53 »
Jeg snur meg mot veggen når jeg tar shrugs, får skikkelig elvis fjes (leppe som drar oppover). HaHa

Ellers er det morro å se på at en gutt som trener en blanding mellom pullover og franskpress, og når han slipper vekta bak hodet går hele kroppen i spenn, ser ut som han skal til å dette av hele tingen, alt for mye vekt på for at han klarer å beherske øvelsen skikkelig.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Norwegian power

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #288 : 13. august 2005, 17:56 »
sitat viking thor :

Det dummeste jeg har "sett" (en kompis fortalte meg det), var når en vi vet hvem er begynte på treningsstudioet. Andre dagen han var der så bestemte de som driver sjappa at de kunne legge bort 90 kg`s manualene siden ingen brukte de.
Denne karen (nevner ikke navn) gikk så bort til de som jobbet der den dagen som tilfeldigvis var Michael Wibecan og en annen svær kar og sa ganske direkte, "Hei! Hvorfor faen har dere satt bort 90 kg`s manualene?? Jeg brukte de til å trene nakke!" Michael og den andre karen så visstnok på hverandre, gliste litt og sa; vel... Da tror jeg ikke du trener riktig! ¨

Merkelig at han, som veier maks 75 kilo kunne bruke de, mens de var for tunge for michael som ble norgesmester i bb i klassen heavyweight for noen år siden.


den her ledde jeg godt av, men må si jeg er imponert at etter en trenings dag så løfta han i det hele tatt disse 90 kilos hantlene
Du kan trene så mye du vil, men skal du bli stor kreves det spising og hvile.

Utlogget PSG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #289 : 25. august 2005, 20:26 »
Kanskje ikke så dumt, men desto morsommere.

Dette hendte under en av mine spinningtimer en torsdag ettermiddag. Timen var HELT full, 75 stykker og stemningen var elektrisk. Vi nærmet oss slutten av timen og jeg dro med gjengen på siste stående pulstopp. På andre rad sitter det en svett, lettkledd dame på rundt 35 år Liten singlet, og en kort, løstsittende shorts. En av dem jeg har god "kjemi" med. Hun pustet tungt, og jeg trengte jeg skulle oppildne henne til ekstra innsats siste minuttet. Fikk øyekontakt og blunket til henne. Det neste jeg hører er to små "dunk" og "dunk" idet noe treffer gulvet.

Dama har vært ukonsentrert et lite sekund  mens vi sto oppe, med det resultatet at begge geisha-kulene hennes datt ut, passerte langs beinet, og datt ned på ramma på sykkelen og videre ned på gulvet. Ett sekund senere forstår hun hva som er skjedd. Hun kikker opp på meg og forstår at jeg også har sett det som skjedde. Dama blir "hummer-rød" i ansikte, hopper av sykkelen og plukker opp kulene. Hun setter seg opp på sykkelen og  fullfører økten, med et blikk som forteller at hun mest av alt ville synke ned i gulvet.

Hadde lyst til å kommentere det etter timen, men nøyde meg med å gi en generell oppfordring til alle: "Nå må dere ikke glemme noen personlige eiendeler igjen på gulvet!". Dama fikk et personlig: "Bra jobbet", før jeg dro hjem

 :Smiley
Personlig Trener

vegrum

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #290 : 25. august 2005, 20:39 »
Når jeg trente i Molde så var det en fyr med Downs syndrom som var innom og trente av og til. De har jo det karakteristiske måneansiktet, og ganske mye flesk på kroppen. Han trente med både bukse og overdel i skinnende spandex i str medium, selv om han selv var minst XL. Det bulet ut valker over alt og han så ut som et sprekkeferdig pølseskinn. I tillegg trente han med hagehansker. Når han trente t-bar roing så hadde han helt rund rygg med hodet lavere enn rompa. Han kjørte med tunge vekter og huiet og skreik på hver rep. Noe av det artigste jeg har sett!


Kanskje du heller skulle gått bort til ham og gitt han tips til hvordan han skulle utføre øvelsen osv., og ta hensyn til at han faktisk har Downs-syndrom istedet for å henge ut funksjonshemmede folk her på forumet... Ikke bra.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #291 : 25. august 2005, 21:47 »
Kanskje du heller skulle gått bort til ham og gitt han tips til hvordan han skulle utføre øvelsen osv., og ta hensyn til at han faktisk har Downs-syndrom istedet for å henge ut funksjonshemmede folk her på forumet... Ikke bra.

Han var ikke mottakelig for råd, siden det var flere som snakket til ham utan at han brydde seg. Henge ut funksjonshemmede? Skal jeg liksom ikke synes at situasjonen er morsom bare fordi han har Downs?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #292 : 25. august 2005, 22:09 »
Alt man sier om folk som ikke er "normale" er jo diskriminering veit du, uansett.
Konebanker og totalonanist

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #293 : 25. august 2005, 22:39 »
Alt man sier om folk som ikke er "normale" er jo diskriminering veit du, uansett.


En kompis på jobben har en bror som har Downs. Han er lei av at alle skal være så forferdelig forsiktige og ikke kan spøke med noe som helst som involverer en som har Downs.

Forøvrig så var det ikke det at han hadde Downs som var poenget i innlegget mitt. Det var ikke derfor situasjonen var morsom. Men jeg synes at hele situasjonen ble enda morsommere fordi han hadde Downs, fordi jeg synes utseende til mange med Downs til tider ser litt komisk ut. Kanskje det ikke er riktig å synes dette, men jeg kan ikke noe for det. Det er sikkert mange som synes jeg ser rar ut også, kanskje til og med noen som har Downs.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #294 : 25. august 2005, 22:52 »
Når jeg trente i Molde så var det en fyr med Downs syndrom som var innom og trente av og til. De har jo det karakteristiske måneansiktet, og ganske mye flesk på kroppen. Han trente med både bukse og overdel i skinnende spandex i str medium, selv om han selv var minst XL. Det bulet ut valker over alt og han så ut som et sprekkeferdig pølseskinn. I tillegg trente han med hagehansker. Når han trente t-bar roing så hadde han helt rund rygg med hodet lavere enn rompa. Han kjørte med tunge vekter og huiet og skreik på hver rep. Noe av det artigste jeg har sett!

Litt off topic dette men.. Hver gang jeg kjører til jobben, så står det en med downs oppe på en bru som går over veien, og blåser såpebobler ned på bilene.  biggrin
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

SterkePer

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #295 : 25. august 2005, 23:01 »
Så noe morro når jeg var å trente i går.

Var en fyr på kanskje 17-18 år som trente knebøy. Lesse på en ca 70 kilo (inkl stanga), og dro i gang med den værste teknikken jeg har sett.

Hadde vel ca kanskje 5 cm mellom beina, og beine pekende utover for å si det mildt, og bøyde beina så det var så vidt du så at han bøyde de. I tillegg sto han omtrent på tærne når han trente. Kjørte vel 8 rep eller noe sånnt og så skikkelig sliten ut.

Samme fyren så nesten skremt ut når jeg dro 14 rep på 90 kilo etterpå (dyyyype bøy)  Wink

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #296 : 25. august 2005, 23:17 »
Litt off topic dette men.. Hver gang jeg kjører til jobben, så står det en med downs oppe på en bru som går over veien, og blåser såpebobler ned på bilene.  biggrin

Haha, nå holdt jeg på å falle ut av stolen!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #297 : 26. august 2005, 17:48 »
Litt off topic dette men.. Hver gang jeg kjører til jobben, så står det en med downs oppe på en bru som går over veien, og blåser såpebobler ned på bilene. biggrin
Han prøver bare å gi folk en god start på dagen! Jeg hadde blitt kjempeglad av å starte dagen med litt såpebolbler Smile

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #298 : 28. august 2005, 01:08 »
Har en historie som brorsan opplevde ved ett senter i Trondheim for noen år siden. En stk. hulk står å kjører skikkelig tunge knebøy i knebøy-racken, hvorpå en spjæling kommer inn å går rett bort til fyren og spør om han kan få kjøre ett sett i mellom. Joda, det var jo forsåvidt greit det, men er det ikke litt mye vekt på stanga da, spurte så hulken. Neida, det går bra sa spjælingen. De andre som får med seg dette begynner da å ane at her er det noe som ikke stemmer helt, og frykter det verste.

Hehe, spjælingen stiller seg opp under stanga og legger den på nakken og løfter av. MEN, det viser seg raskt at det ikke var knebøy han hadde tenkt å ta, men Good Mornings..........!!!!!! 

For å gjøre historien kort, det gikk som det måtte gå. Fyren begynte å bøye seg forover, men vekten tok raskt overhånd og tok med seg mann og mus raskeste veien rett i betongen! Auuu SHIT!

DET måtte bare ha vært det mest komiske og idiotiske som noengang har foregått på ett treningssenter, eller hva? Jeg lo så jeg holdt på å krepere når brorsan fortalte dette, ikke særlig vanskelig å forestille seg hvordan dette artet seg.

 rofl rofl rofl
Treningsloggen min finner du her

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #299 : 28. august 2005, 10:38 »
Har en historie som brorsan opplevde ved ett senter i Trondheim for noen år siden. En stk. hulk står å kjører skikkelig tunge knebøy i knebøy-racken, hvorpå en spjæling kommer inn å går rett bort til fyren og spør om han kan få kjøre ett sett i mellom. Joda, det var jo forsåvidt greit det, men er det ikke litt mye vekt på stanga da, spurte så hulken. Neida, det går bra sa spjælingen. De andre som får med seg dette begynner da å ane at her er det noe som ikke stemmer helt, og frykter det verste.

Hehe, spjælingen stiller seg opp under stanga og legger den på nakken og løfter av. MEN, det viser seg raskt at det ikke var knebøy han hadde tenkt å ta, men Good Mornings..........!!!!!! 

For å gjøre historien kort, det gikk som det måtte gå. Fyren begynte å bøye seg forover, men vekten tok raskt overhånd og tok med seg mann og mus raskeste veien rett i betongen! Auuu SHIT!

DET måtte bare ha vært det mest komiske og idiotiske som noengang har foregått på ett treningssenter, eller hva? Jeg lo så jeg holdt på å krepere når brorsan fortalte dette, ikke særlig vanskelig å forestille seg hvordan dette artet seg.

 rofl rofl rofl
Sorry for at jeg spør litt dumt nå, men hva skulle han ta?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!