Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142854 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #345 : 23. januar 2006, 16:10 »
En som tok kickbacks idag. Han trente vel like mye biceps som triceps Undecided

Jh

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #346 : 23. januar 2006, 18:48 »
Hehe, underholdene tråd! Smile

En av mine flauser;
Jeg kommer ut av garderoben, giret og klar til en skikkelig økt! I det jeg runder hjørnet til treningsaparatene, så ser jeg ei jente med blondt hår, mørk rød singlet, og sorte hotpants, akkuratt det samme som ei veninne av meg ofte trener i.
Jeg sniker meg innpå, og klasker henne på rumpa etterfulgt av "Halla søta!"
Jenta snur seg forfjamset mot meg og undrer på hvem pokker jeg er, det gikk noen pinlige sekunder før det gikk opp for meg at det ikke var hun jeg trodde det var, jeg klarer etterhvert å stamme frem noe sånt som "oi! eh.. d-du jeg trodde du var ei annen, unskyld!!" før jeg snur meg og ser et par kompiser som tydeligvis har fått med seg hele seansen, der de nærmest ligger på gulvet og rister av latter.

Herregud så pinlig!!  Ops

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #347 : 23. januar 2006, 19:25 »
hehe, flau sak Smiley
Jeg klarte faktisk å preike ganske lenge med en dame på byen engang før jeg innså at det ikke var henne jeg kjente, greit nok, jeg var pære full og hun var veldig lik.
Kom en del rare blikk fra henne uten at jeg tok hintet heller, drittflaut!
Men klapset henne ikke på rompa da, den er bra flau Smiley

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #348 : 24. januar 2006, 12:49 »
Hehe, underholdene tråd! Smile

En av mine flauser;
Jeg kommer ut av garderoben, giret og klar til en skikkelig økt! I det jeg runder hjørnet til treningsaparatene, så ser jeg ei jente med blondt hår, mørk rød singlet, og sorte hotpants, akkuratt det samme som ei veninne av meg ofte trener i.
Jeg sniker meg innpå, og klasker henne på rumpa etterfulgt av "Halla søta!"
Jenta snur seg forfjamset mot meg og undrer på hvem pokker jeg er, det gikk noen pinlige sekunder før det gikk opp for meg at det ikke var hun jeg trodde det var, jeg klarer etterhvert å stamme frem noe sånt som "oi! eh.. d-du jeg trodde du var ei annen, unskyld!!" før jeg snur meg og ser et par kompiser som tydeligvis har fått med seg hele seansen, der de nærmest ligger på gulvet og rister av latter.

Herregud så pinlig!!  Ops
rofl rofl rofl
Noen av det beste jeg har hørt! Cheesy

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #349 : 24. januar 2006, 12:54 »
Den var fin ja Wink
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #350 : 24. januar 2006, 15:29 »
Det nest pinligste jeg opplevde i 2005 var når jeg var på gymmen og hadde på meg en shorts som jeg pleide å bruke når jeg veide 110 kg (nå veier jeg ca 86). Den var mao altfor stor. I tillegg hadde jeg glemt å ta på meg underbukse. Jeg stod og hang borte ved crossover maskinen. Plutselig kjente jeg et drag i nøttene, og jeg så ned. Da så jeg ei jente som var helt rød i ansiktet som sa "unnskyld jeg skulle kjøre knelende triceps pushdown med tau, og så trodde jeg testiklene dine var tricepstauet".

Gloria in Excelsis Deo


morni

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #351 : 24. januar 2006, 15:50 »
Det nest pinligste jeg opplevde i 2005 var når jeg var på gymmen og hadde på meg en shorts som jeg pleide å bruke når jeg veide 110 kg (nå veier jeg ca 86). Den var mao altfor stor. I tillegg hadde jeg glemt å ta på meg underbukse. Jeg stod og hang borte ved crossover maskinen. Plutselig kjente jeg et drag i nøttene, og jeg så ned. Da så jeg ei jente som var helt rød i ansiktet som sa "unnskyld jeg skulle kjøre knelende triceps pushdown med tau, og så trodde jeg testiklene dine var tricepstauet".



Ha ha ha ha...fy flate ...... Grin

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #352 : 24. januar 2006, 16:01 »
Så en lang tynn stælk en gang som skulle gjøre seg klar til å kjøre sittende press med manualer. Han begynte å justere benken. Litt frem og tilbake, den måtte jo stå helt riktig i forhold til speilet. Så var det musikken som måtte skiftes, den som stod på var tydligvis ikke bra nok, musikken som stod på var tungrock. Han bladde frem til noe trege greier som var til å sovne av, en plate som lå der beregnet på avspenning. Da var han klar til å begynne med en skikkelig slapp løfting og en innsats som ikke lignet grisen.

Aktiv styrkeløfter

Utlogget Bever

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #353 : 24. januar 2006, 22:47 »
Hørt mye som:

"Dem som er størst er dem som har mest mulig peiling på trening"

"Man trenger ikke og ha noe sunnt kosthold hvis man tar proteiner"

Folk som kommer og skal prate og snakke, og ikke trene.. som sitter på treningsappratene..

Var en gutt 14-16år.. spørte om han var ferdig med benken..
"NEEEI, han hadde akuratt begynt, okey sa jeg.. gikk det vel et kvarter.. hadde ikke rørt stanga enda.. så gikk han på do eller noe, og jeg tok benken..
Han kom tilbake og spurte, "jeg dreiv jo på den benken da"

Nei sa jeg, du satt pån i et kvarter.
Da gikk han bort til kameratene sine og prata noe dritt om meg tror jeg.. haha  :Smiley Tongue

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #354 : 27. januar 2006, 12:26 »
Var en kjekkas som tok ca 50 i benken og hadde enorme kaktuser under armene. Jeg varmet opp på mølla idet det kom 2 jenter på hans alder (ca 16-17år) på møllene ved siden av meg. Vår helt går straks bort til de, stor som han er mens de jogger. Han skal være kjekkas og hoppe opp slik at en fot står på hver av møllene til jentene mens hans snakker med de. Vår helt bommer desverre og treffer selve beltet på begge møllene og blir slengt i veggen med et brak - ræv og rygg først, litt Matrix aktig. Hull i veggen blir det også, hvorpå vår helt umiddelbart jumper opp og stiller seg mellom jentene igjen som om ingen ting har skjedd og fortsetter setningen.
Selv måtte jeg gå av og tørke tårer av latter, og samtlige i hallen (nærmere 20 stk) ler så de gråter. Har aldri sett noen fly så jævlig før, og jeg ler bare jeg tenker på det. Har forøvrig ikke sett snurten av vår helt siden den gang.

Er også en gjeng på 16 (ser ut som 14) som trener benk og biceps hver dag. Deres økt starter med en tur på nabobutikken for å kjøpe seg en helgrillert kylling som ligger i et søtt plastinnpakket etui. Deretter trener de seg store mens de venter på stemmeskiftet som aldri kommer. Etter det tar de med seg sine kilos-kyllinger inn i badstuen (no shit) hvorpå de har en herlig forlystende homoerotisk kyllingsession fylt av dameprat og kyllingspising og en dyp diskusjon om treningsmetoder for viderekommende bestående av 3 timer biceps og benk hver dag.

Et annet søtt fenomen er en liten gangstergjeng (16 disse også) som tiltross for variable etnisiteter  (hovedsakelig norske) snakker ca 50% norsk og 50% negerengelsk. Før dere kommer med deres politisk korrekte uttalelser om min beskrivelse må jeg få påpeke at dere må lese nedenfor der jeg isåmåte vil gjengi en normal økt:

"Hva skjer motherfucker, I'ma blast yo ass with my nine"
"Fuck off dawg, jeg mye større en deg, kunna blast yo ass med min little finger up yo ass"
"Faen ass, Per er blitt skikkelig skjvær ass, tror du han bruker steroids eller, pumping shit in his ass - nåler and other shit dawg, he's gonna be fucked up fo life"

Høydepunktet er selvsagt da vår kjære venn "en halv dollar" pumpes ut på anlegget i lokalet. Da tar dansingen overhånd. "Dat is da bomb, i'ma pump up and fuck yall up, serriøst ass, mener det skikkelig ass"


Jeg er redd mennesket ikke har utviklet seg mye siden vi hang i trærne

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #355 : 27. januar 2006, 12:34 »
Var en kjekkas som tok ca 50 i benken og hadde enorme kaktuser under armene. Jeg varmet opp på mølla idet det kom 2 jenter på hans alder (ca 16-17år) på møllene ved siden av meg. Vår helt går straks bort til de, stor som han er mens de jogger. Han skal være kjekkas og hoppe opp slik at en fot står på hver av møllene til jentene mens hans snakker med de. Vår helt bommer desverre og treffer selve beltet på begge møllene og blir slengt i veggen med et brak - ræv og rygg først, litt Matrix aktig. Hull i veggen blir det også, hvorpå vår helt umiddelbart jumper opp og stiller seg mellom jentene igjen som om ingen ting har skjedd og fortsetter setningen.
Selv måtte jeg gå av og tørke tårer av latter, og samtlige i hallen (nærmere 20 stk) ler så de gråter. Har aldri sett noen fly så jævlig før, og jeg ler bare jeg tenker på det. Har forøvrig ikke sett snurten av vår helt siden den gang.

Er også en gjeng på 16 (ser ut som 14) som trener benk og biceps hver dag. Deres økt starter med en tur på nabobutikken for å kjøpe seg en helgrillert kylling som ligger i et søtt plastinnpakket etui. Deretter trener de seg store mens de venter på stemmeskiftet som aldri kommer. Etter det tar de med seg sine kilos-kyllinger inn i badstuen (no shit) hvorpå de har en herlig forlystende homoerotisk kyllingsession fylt av dameprat og kyllingspising og en dyp diskusjon om treningsmetoder for viderekommende bestående av 3 timer biceps og benk hver dag.

Et annet søtt fenomen er en liten gangstergjeng (16 disse også) som tiltross for variable etnisiteter (hovedsakelig norske) snakker ca 50% norsk og 50% negerengelsk. Før dere kommer med deres politisk korrekte uttalelser om min beskrivelse må jeg få påpeke at dere må lese nedenfor der jeg isåmåte vil gjengi en normal økt:

"Hva skjer motherfucker, I'ma blast yo ass with my nine"
"Fuck off dawg, jeg mye større en deg, kunna blast yo ass med min little finger up yo ass"
"Faen ass, Per er blitt skikkelig skjvær ass, tror du han bruker steroids eller, pumping shit in his ass - nåler and other shit dawg, he's gonna be fucked up fo life"

Høydepunktet er selvsagt da vår kjære venn "en halv dollar" pumpes ut på anlegget i lokalet. Da tar dansingen overhånd. "Dat is da bomb, i'ma pump up and fuck yall up, serriøst ass, mener det skikkelig ass"


Jeg er redd mennesket ikke har utviklet seg mye siden vi hang i trærne


Ha ha
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #356 : 27. januar 2006, 12:50 »
Var en kjekkas som tok ca 50 i benken og hadde enorme kaktuser under armene. Jeg varmet opp på mølla idet det kom 2 jenter på hans alder (ca 16-17år) på møllene ved siden av meg. Vår helt går straks bort til de, stor som han er mens de jogger. Han skal være kjekkas og hoppe opp slik at en fot står på hver av møllene til jentene mens hans snakker med de. Vår helt bommer desverre og treffer selve beltet på begge møllene og blir slengt i veggen med et brak - ræv og rygg først, litt Matrix aktig. Hull i veggen blir det også, hvorpå vår helt umiddelbart jumper opp og stiller seg mellom jentene igjen som om ingen ting har skjedd og fortsetter setningen.
Selv måtte jeg gå av og tørke tårer av latter, og samtlige i hallen (nærmere 20 stk) ler så de gråter. Har aldri sett noen fly så jævlig før, og jeg ler bare jeg tenker på det. Har forøvrig ikke sett snurten av vår helt siden den gang.

Er også en gjeng på 16 (ser ut som 14) som trener benk og biceps hver dag. Deres økt starter med en tur på nabobutikken for å kjøpe seg en helgrillert kylling som ligger i et søtt plastinnpakket etui. Deretter trener de seg store mens de venter på stemmeskiftet som aldri kommer. Etter det tar de med seg sine kilos-kyllinger inn i badstuen (no shit) hvorpå de har en herlig forlystende homoerotisk kyllingsession fylt av dameprat og kyllingspising og en dyp diskusjon om treningsmetoder for viderekommende bestående av 3 timer biceps og benk hver dag.

Et annet søtt fenomen er en liten gangstergjeng (16 disse også) som tiltross for variable etnisiteter (hovedsakelig norske) snakker ca 50% norsk og 50% negerengelsk. Før dere kommer med deres politisk korrekte uttalelser om min beskrivelse må jeg få påpeke at dere må lese nedenfor der jeg isåmåte vil gjengi en normal økt:

"Hva skjer motherfucker, I'ma blast yo ass with my nine"
"Fuck off dawg, jeg mye større en deg, kunna blast yo ass med min little finger up yo ass"
"Faen ass, Per er blitt skikkelig skjvær ass, tror du han bruker steroids eller, pumping shit in his ass - nåler and other shit dawg, he's gonna be fucked up fo life"

Høydepunktet er selvsagt da vår kjære venn "en halv dollar" pumpes ut på anlegget i lokalet. Da tar dansingen overhånd. "Dat is da bomb, i'ma pump up and fuck yall up, serriøst ass, mener det skikkelig ass"


Jeg er redd mennesket ikke har utviklet seg mye siden vi hang i trærne

Hahahaha! Grin

silentk

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #357 : 27. januar 2006, 12:52 »
Noe av det dummeste jeg har sett på treningsstudioet, er mitt eget speilbilde  Huh

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #358 : 27. januar 2006, 12:59 »
Var en kjekkas som tok ca 50 i benken og hadde enorme kaktuser under armene. Jeg varmet opp på mølla idet det kom 2 jenter på hans alder (ca 16-17år) på møllene ved siden av meg. Vår helt går straks bort til de, stor som han er mens de jogger. Han skal være kjekkas og hoppe opp slik at en fot står på hver av møllene til jentene mens hans snakker med de. Vår helt bommer desverre og treffer selve beltet på begge møllene og blir slengt i veggen med et brak - ræv og rygg først, litt Matrix aktig. Hull i veggen blir det også, hvorpå vår helt umiddelbart jumper opp og stiller seg mellom jentene igjen som om ingen ting har skjedd og fortsetter setningen.
Selv måtte jeg gå av og tørke tårer av latter, og samtlige i hallen (nærmere 20 stk) ler så de gråter. Har aldri sett noen fly så jævlig før, og jeg ler bare jeg tenker på det. Har forøvrig ikke sett snurten av vår helt siden den gang.

Er også en gjeng på 16 (ser ut som 14) som trener benk og biceps hver dag. Deres økt starter med en tur på nabobutikken for å kjøpe seg en helgrillert kylling som ligger i et søtt plastinnpakket etui. Deretter trener de seg store mens de venter på stemmeskiftet som aldri kommer. Etter det tar de med seg sine kilos-kyllinger inn i badstuen (no shit) hvorpå de har en herlig forlystende homoerotisk kyllingsession fylt av dameprat og kyllingspising og en dyp diskusjon om treningsmetoder for viderekommende bestående av 3 timer biceps og benk hver dag.

Et annet søtt fenomen er en liten gangstergjeng (16 disse også) som tiltross for variable etnisiteter (hovedsakelig norske) snakker ca 50% norsk og 50% negerengelsk. Før dere kommer med deres politisk korrekte uttalelser om min beskrivelse må jeg få påpeke at dere må lese nedenfor der jeg isåmåte vil gjengi en normal økt:

"Hva skjer motherfucker, I'ma blast yo ass with my nine"
"Fuck off dawg, jeg mye større en deg, kunna blast yo ass med min little finger up yo ass"
"Faen ass, Per er blitt skikkelig skjvær ass, tror du han bruker steroids eller, pumping shit in his ass - nåler and other shit dawg, he's gonna be fucked up fo life"

Høydepunktet er selvsagt da vår kjære venn "en halv dollar" pumpes ut på anlegget i lokalet. Da tar dansingen overhånd. "Dat is da bomb, i'ma pump up and fuck yall up, serriøst ass, mener det skikkelig ass"


Jeg er redd mennesket ikke har utviklet seg mye siden vi hang i trærne



Faen så bra! Ler så jeg griner! Er jo litt gjenkjennelsesfaktor her, siden de fleste gym har ett par av disse.
Tror jeg kommer til å sprekke av latter neste gang jeg overhører disse på mitt studio Smiley

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #359 : 27. januar 2006, 13:12 »
Forrige uke da YoYofish her på forumet og jeg trente sammen, han skulle prøve 100 i benken, så fikk vi bakoversveis!
Inn døra til studioet kommer noe som skal forestille en slags fotball/håndball/svømmetrener av noe harry slag + 2 fedre av storten "kan alt". De har med seg en 3-4 unger fra alderen 12 til ca 15år som de tydeligvis skal få i gang med styrektrening.
Så lille jenta på sikkert en 14 år steller seg opp med 20kg stangen på skuldrene og skal ta knebøy. Hun gjorde det egentlig ikke så galt først, men så skulle jo en av "kan alt" fedrene rette på det og det endte opp med at hun så ut som hun gjorde en blanding av å bukke og neie :S Dette var bare litt av det som skjedde. Var en god del tilfeller av "hive opp stangen" markløft og noen ville variasjoner av militæpress på gang.
Jeg og Yoyofish fikk nesten dårlig samvittighet for å ikke gå bort å lekse opp for de idiotene som hadde tatt dem med dit. Kanskje de skjønner de ikke har noe der å gjøre når sikkert samtlige av barna utivkler har isjas Tongue

Poenget er at jeg irriterer meg over idioter som tror de vet noe om noe de ikke vet en skit om
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!