Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143169 ganger)

Utlogget stianb.88

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 672
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 672

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #360 : 27. januar 2006, 13:47 »
Irriterende er også;
De to kompisene som trener det samma på mandag og tirsdag - dvs bryst og biceps.
De starter så klart med benk ( latterligste av alt er at de kjører smithbenken. )
De starter på 50kG og bygger seg oppover, men værst av allt er at de begge prøver maxx vær jævla gang..

Så erre over på biceps, kjører vel en 5 sett med preachercurl før de stikker.

 No no

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #361 : 27. januar 2006, 14:32 »
Dere gutta som trener kun benk og biceps (og litt sit-ups) hver eneste økt:

Hvorfor trener dere kun benk og biceps (og litt sit-ups) hver eneste økt?

Hvorfor trener dere kun benk og biceps (og litt sit-ups) hver fuckings bidige økt?

Hvorfor trener dere kun benk og biceps (og litt sit-ups) hver fuckings bidige økt?!?

 what  Huh  what  Huh  what hver fuckings bidige økt?!?!?!?!?!?!  Huh  what

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #362 : 27. januar 2006, 14:52 »
Et annet søtt fenomen er en liten gangstergjeng (16 disse også) som tiltross for variable etnisiteter (hovedsakelig norske) snakker ca 50% norsk og 50% negerengelsk. Før dere kommer med deres politisk korrekte uttalelser om min beskrivelse må jeg få påpeke at dere må lese nedenfor der jeg isåmåte vil gjengi en normal økt:

"Hva skjer motherfucker, I'ma blast yo ass with my nine"
"Fuck off dawg, jeg mye større en deg, kunna blast yo ass med min little finger up yo ass"
"Faen ass, Per er blitt skikkelig skjvær ass, tror du han bruker steroids eller, pumping shit in his ass - nåler and other shit dawg, he's gonna be fucked up fo life"

Høydepunktet er selvsagt da vår kjære venn "en halv dollar" pumpes ut på anlegget i lokalet. Da tar dansingen overhånd. "Dat is da bomb, i'ma pump up and fuck yall up, serriøst ass, mener det skikkelig ass"


Jeg er redd mennesket ikke har utviklet seg mye siden vi hang i trærne


Djiizøs...

Politisk korrekthet til side--slike evolusjonshemmede undermennesker må dø.

T-shirt, anyone? Smiley

http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=535

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #363 : 27. januar 2006, 15:33 »
for å kaste meg litt på, så misliker jeg når folk skryter at de tar XXX i benken, og det viser seg at dette er på apperat, eller med hjelp fra en sliten spotter eller med sprett og rompa langt over hodet eller begge deler.

Og så nekter de å vise hva de klarer når du er i nærheten, og om du prøver å forklare dem at de får bedre effekt av treningen om de ikke jukser, da blir de sinte og forteller om en kompis som tar 500 kg i benken som kan mer en deg og at du ikke har noe peiling på noe som helst. 

Selvfølgelig er dette den samme gjengen som ikke vet hva knebøy eller markløft er for noe og vil ha lange treningssamtaler til deg der du føler deg som en lurt elev med en inkompotent lærer på fritiden.

Sier ikke jeg kan alt, men noen har litt behov for veiledning, iallefall når du har sett at fyren har stått på stedet hvil i tre år og trent akkurat det samme med de samme vektene på.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #364 : 27. januar 2006, 18:19 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å henge seg opp i benk-biceps-mage guttene hele tiden. Er jo ikke noen av dere det går utover. Så hva om de får en latterlig kropp? Er jo bare morsomt for oss det. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #365 : 27. januar 2006, 18:21 »
for å kaste meg litt på, så misliker jeg når folk skryter at de tar XXX i benken, og det viser seg at dette er på apperat, eller med hjelp fra en sliten spotter eller med sprett og rompa langt over hodet eller begge deler.

Og så nekter de å vise hva de klarer når du er i nærheten, og om du prøver å forklare dem at de får bedre effekt av treningen om de ikke jukser, da blir de sinte og forteller om en kompis som tar 500 kg i benken som kan mer en deg og at du ikke har noe peiling på noe som helst.

Selvfølgelig er dette den samme gjengen som ikke vet hva knebøy eller markløft er for noe og vil ha lange treningssamtaler til deg der du føler deg som en lurt elev med en inkompotent lærer på fritiden.

Sier ikke jeg kan alt, men noen har litt behov for veiledning, iallefall når du har sett at fyren har stått på stedet hvil i tre år og trent akkurat det samme med de samme vektene på.

Mannlig ego er et kjent fenomen i gymmet. Wink Hadde halvparten i gymmet vært litt mer ydmyke hadde halvparten fått langt bedre resultater. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #366 : 27. januar 2006, 18:22 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å henge seg opp i benk-biceps-mage guttene hele tiden. Er jo ikke noen av dere det går utover. Så hva om de får en latterlig kropp? Er jo bare morsomt for oss det. Wink


For en "normal" person så ser de jo ikke latterlige ut, men heller ganske "bøffe", så de oppnår jo det de vil.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #367 : 27. januar 2006, 18:38 »
For en "normal" person så ser de jo ikke latterlige ut, men heller ganske "bøffe", så de oppnår jo det de vil.



Vel ok, men vi har alle våre prioriteringer også da. Selv om noen irriterer seg grenseløst over at folk ikke trener hele kroppen så er det jo deres valg.

Også kan det "hende" at de er veldig nye i gamet også. Jeg kan ikke huske jeg trente noe bein eller rygg da jeg aller først begynte og trene med kameraten min. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #368 : 28. januar 2006, 21:47 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å henge seg opp i benk-biceps-mage guttene hele tiden. Er jo ikke noen av dere det går utover. Så hva om de får en latterlig kropp? Er jo bare morsomt for oss det. Wink


Alt til sin tråd, vettu.  Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #369 : 28. januar 2006, 22:43 »
Jeg trener kun roing, triceps og korsrygg. Kiss my ass.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #370 : 07. februar 2006, 03:13 »
Idag skjedde det faktisk noe morsomt på studioe der jeg trener også Tongue
Det var altså en person som skulle trene benkpress. Jeg så ikke selve episoden, men han hadde vistnok kasta på 30kg på den ene sida og ingenting på den andre. Det eneste jeg hørte var et VOLDSOMT smell, og i det jeg snur meg så ligger han med stanga over nakken Tongue. Etterpå når jeg så han, så hadde han et stort rødt merke i nakken med merke av stanga..
Dette var samme person trente sidehev med en rimelig stor twist av good mornings Tongue

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #371 : 07. februar 2006, 08:48 »
Idag skjedde det faktisk noe morsomt på studioe der jeg trener også Tongue
Det var altså en person som skulle trene benkpress. Jeg så ikke selve episoden, men han hadde vistnok kasta på 30kg på den ene sida og ingenting på den andre. Det eneste jeg hørte var et VOLDSOMT smell, og i det jeg snur meg så ligger han med stanga over nakken Tongue. Etterpå når jeg så han, så hadde han et stort rødt merke i nakken med merke av stanga..
Dette var samme person trente sidehev med en rimelig stor twist av good mornings Tongue

Fikk han stanga over nakken i benkpress? Var det yogabenkpress?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #372 : 07. februar 2006, 12:33 »
^^Skjønte ikke noe av det jeg heller. Mener ikke halsen da? Uansett, hvordan kan han være så dum at han bare legger 30kg på den ene siden? Tongue
There is no such thing as "working too hard"...

~True

DuMonde

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #373 : 07. februar 2006, 13:24 »
Flying bench press sikkert...

det råeste er uansett dem som tar Leg press Throw.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #374 : 07. februar 2006, 13:54 »
Ja, jeg skjønte ikke så mye av det jeg heller Tongue Ja det var benkpress, og han fekk stanga over NAKKEN Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!