Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142815 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #450 : 30. mai 2006, 23:32 »
Må le av treningsvelederen (the only one) som er på senteret, han er rundt 25-30 år like høy men enda tynnere en meg... Han må jo ha trent en stund for å få erfaringen som trengs for å bli treningsveileder, det jeg lurer på er om han eter i det hele tatt, siden han er så tynn...

Håper han ikke er medlem her og leser dette, og skjønner hvem jeg er Tongue






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #451 : 31. mai 2006, 00:09 »
trenger vel strengt tatt ike ha trent så lenge for å bli veileder, det er bare andbefalt osv.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget hakedal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #452 : 31. mai 2006, 00:10 »
Var en gang en kompis av meg som skulle ta situps, så etter 6-7 reps kom den en dundrene fis, da var det mange som snudde seg å trakk på smilebåndet mens kompisen min ble ganske så rød:P

Utlogget XarQi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

  • Etter trening...
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #453 : 31. mai 2006, 06:53 »
Var en gang en kompis av meg som skulle ta situps, så etter 6-7 reps kom den en dundrene fis, da var det mange som snudde seg å trakk på smilebåndet mens kompisen min ble ganske så rød:P


Hehe... det der er veldig vanlig vil eg tro. Presser man hardt nok kommer det nok en fis eller 2 av å til Cheesy
"Fresh meat!"
   -Pudge

Utlogget Mariann

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 460

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #454 : 31. mai 2006, 08:33 »
Må le av treningsvelederen (the only one) som er på senteret, han er rundt 25-30 år like høy men enda tynnere en meg... Han må jo ha trent en stund for å få erfaringen som trengs for å bli treningsveileder, det jeg lurer på er om han eter i det hele tatt, siden han er så tynn...

Håper han ikke er medlem her og leser dette, og skjønner hvem jeg er Tongue

At han er syltynn kan jo være genetisk bestemt, vi er da alle født ulike. Ikke alle bygger muskler like lett. Noe er rett og slett skapt for å for eks være maratonløpere, og ikke byggere.
Å synse etter ting som om for eks at han ikke spiser, vet ikke DU noe om!

Å forbinde alle treningsveiledere med noe stort og muskuløst syns jeg blir litt feil. Det er overhodet ikke det som teller, men hva slags kompetanse innen trening han har å tilby sine kunder.
Medlem av Foreningen for å Bevare Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

Utlogget pumpern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #455 : 31. mai 2006, 12:04 »
det mest hysteriske jeg noen gang har sett på en gymen der jeg trener er en utlending som alltid trener med for tunge vekter, og har tydeligvis ingen anelse om hva han driver med....
jeg husker spesielt en gang da han tok et par med 50kg manualer( denne karen er syltynn, veldig høy og har afro hår Grin), så stilte han seg rett opp og ned og begynte å svinge manualene rundt kneskålene sine 90 grader hver vei...
når han var ferdig med dette stilte han seg i en stuper possisjon og begynte å svinge begge manualene mellom beina som om han skulle til å kaste de eller noe..
jeg måtte gå rett ut på garderoben og knakk sammen i latter i en 15min eller no rofl
Høyde: 1.72 Vekt: 75kg

Løft:
Benk:
120kg x1rep
100kg x5rep      
Halvmark:
190kg x1rep
Militærpress:
60kg x10rep =(
Mål i omkrets:
Overarm 40cm

As i walk in the valley of the dead i will have no fear cuz i am the greatest!
The different between a succesfull person and others is the Lack of WILL!
Result is not a result of spontanious combustion, you must set yourself on fire!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #456 : 31. mai 2006, 12:07 »
At han er syltynn kan jo være genetisk bestemt, vi er da alle født ulike. Ikke alle bygger muskler like lett. Noe er rett og slett skapt for å for eks være maratonløpere, og ikke byggere.
Å synse etter ting som om for eks at han ikke spiser, vet ikke DU noe om!

Å forbinde alle treningsveiledere med noe stort og muskuløst syns jeg blir litt feil. Det er overhodet ikke det som teller, men hva slags kompetanse innen trening han har å tilby sine kunder.

Jeg er faktisk ofte mer skepisk hvis en treningsveileder er en svær bygger. Det kan være skremmende hvor lite enkelte vet om trening selv om de er store.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget _Tes_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #457 : 31. mai 2006, 20:40 »
Det rareste jeg har sett var når det kom inn 2 karer som skulle ta knebøy.
De bare kom inn uten en gang å varme opp. De la vel på ca 100-120 kg
Var ikke akkurat store folka heller.

 Så jeg bare "WOW" men da han ene skulle til å sette stanga på plass var det så vidt han klarte å stå! Ikke nok med det, men han bøyde seg bare noen cm ned. åsså gikk dem etter 15min. Det er det rareste jeg har sett.  hehe
Høyde: 173  Vekt: 70kg

Benk: 110kg Markløft: 170kg  Bøy: 130kg

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #458 : 31. mai 2006, 20:59 »
det mest hysteriske jeg noen gang har sett på en gymen der jeg trener er en utlending som alltid trener med for tunge vekter, og har tydeligvis ingen anelse om hva han driver med....
jeg husker spesielt en gang da han tok et par med 50kg manualer( denne karen er syltynn, veldig høy og har afro hår Grin), så stilte han seg rett opp og ned og begynte å svinge manualene rundt kneskålene sine 90 grader hver vei...
når han var ferdig med dette stilte han seg i en stuper possisjon og begynte å svinge begge manualene mellom beina som om han skulle til å kaste de eller noe..
jeg måtte gå rett ut på garderoben og knakk sammen i latter i en 15min eller no rofl
Hahahaha, sykt bra Grin

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #459 : 01. juni 2006, 00:43 »
At han er syltynn kan jo være genetisk bestemt, vi er da alle født ulike. Ikke alle bygger muskler like lett. Noe er rett og slett skapt for å for eks være maratonløpere, og ikke byggere.
Å synse etter ting som om for eks at han ikke spiser, vet ikke DU noe om!

Å forbinde alle treningsveiledere med noe stort og muskuløst syns jeg blir litt feil. Det er overhodet ikke det som teller, men hva slags kompetanse innen trening han har å tilby sine kunder.

En treningsveileder bør se veltrent ut. Men du har rett i at det ikke er det som er det viktigste, sosiale og pedagogiske egenskaper er nok det viktigste på de fleste komerse gym.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #460 : 01. juni 2006, 14:32 »
Enig med begge to, men man kan begynne å lure når han tripper rundt Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kenny000

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #461 : 01. juni 2006, 14:40 »
I går var det en fyr som skulle ta nedtrekk mellom mine sett.

Kom bort og hadde et treningsbelte som han strammet skikkelig, satte seg ned og løftet 50 kg og stønnet som bare F***

trenger man virkelig å bruke et slikt belte på så lite vekter?

En annen gang var det tre TYNNE gutter (som jeg aldri har sett før; jeg har gått der lenge regelmessig) som trente en gang. Da jeg kom inn i garderoben stod to av de tre og flexet mens den tredje skulle avgjøre hvem som var størst.. 

selv er jeg ikke særlig stor, men når SÅ tynne gutter står og flekser etter en økt rister jeg litt på hodet..

ellers så en kammerat av meg her i uken en som løftet mark. Han hadde ca 170 kg totalt og skulle løfte dette. Men akkurat idet han løftet, krummet han ryggen  Knebøy Tenk den belastningen da!! Han spurte andre som trente der hvorfor de ikke sa noe, men de fortalte at det var mange som hadde gitt beskjed om at han gjorde det helt feil, men han hørte visst ikke på dem...

Synes det er flaut at folk legger så mye prestisje i å løfte tungt at de ikke klarer å tenkte på riktigheten av treningen..

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #462 : 01. juni 2006, 16:32 »

En annen gang var det tre TYNNE gutter (som jeg aldri har sett før; jeg har gått der lenge regelmessig) som trente en gang. Da jeg kom inn i garderoben stod to av de tre og flexet mens den tredje skulle avgjøre hvem som var størst..

selv er jeg ikke særlig stor, men når SÅ tynne gutter står og flekser etter en økt rister jeg litt på hodet..
Må da være lov å få følge med på framgangen sin, selvom de ikke er noe store, eller å flexe for morroskyld.
(Nei, jeg er ikke en av de tre guttene Grin)

Utlogget Sympatico

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

  • Kjekkasaspirant
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #463 : 01. juni 2006, 18:33 »
Må da være lov å få følge med på framgangen sin, selvom de ikke er noe store, eller å flexe for morroskyld.
(Nei, jeg er ikke en av de tre guttene Grin)

jeg flexer som regel i speilet på toalettet,eller hvis det ikke er en annen sjel på gymmet.
Its an insane world,and I`m proud to be a part of it

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #464 : 01. juni 2006, 19:44 »
Når jeg flekser så er det med mye ironi Wink folka jeg trente med hadde 25kg mer muskelmasse enn meg..

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!