Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142796 ganger)

Utlogget baads

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #480 : 03. juni 2006, 11:51 »
kompisen min skulle trene mage... så holdt jeg beina hans fordi han skulle ta situps.. på den første serien slapp han en litt lav fis... på andre serien slapp han en enda høyere.. på den tredje og siste slapp han EN HØY en! alle på studioet så på stakkaren! hahaa! han sa han ikke kjente selv at dem var på vei! og jeg fikk alle fisene rett i fleisen Sad

Utlogget Stølen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #481 : 03. juni 2006, 12:22 »
Dummeste jeg ser er de som kommer og trener i jeans eller lignende....ikke bytter til treningstøy og er mest opptatt av at røykpakken viser litt i fremlomma og at lenka på lommeboka sitter riktig....som regel er de ferdig med treningen etter 1-2 sett hantelcurl eller benkpress...
Det er også irriterende med folk som virrer rundt på gymmet uten mål og mening, uten noe program eller kunnskap om det de driver med. De gjør 99% av øvelsene feil og om du prøver å hjelpe eller forklare blir de sure og grinete og fortsetter å gjøre øvelsene feil...

Forøvrig ang. flexing, så flexer jeg der det er et speil, uannsett om noen ser det eller ikke! Wink

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #482 : 03. juni 2006, 12:34 »
Dummeste jeg ser er de som kommer og trener i jeans eller lignende....ikke bytter til treningstøy og er mest opptatt av at røykpakken viser litt i fremlomma og at lenka på lommeboka sitter riktig....som regel er de ferdig med treningen etter 1-2 sett hantelcurl eller benkpress...
Det er også irriterende med folk som virrer rundt på gymmet uten mål og mening, uten noe program eller kunnskap om det de driver med. De gjør 99% av øvelsene feil og om du prøver å hjelpe eller forklare blir de sure og grinete og fortsetter å gjøre øvelsene feil...

Forøvrig ang. flexing, så flexer jeg der det er et speil, uannsett om noen ser det eller ikke! Wink

Skulle tro vi trente på samme sted. Finnes folk etter akkurat den beskrivelse du kom med, der jeg trener også.  Og den irritasjonen de skaper gjør at halve treningsøkten min blir ødelagt.

Utlogget dieu_diablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • Copycats...Yeah u heard me!!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #483 : 03. juni 2006, 13:39 »
Folk i jeans kryr det av der eg me trenar...Men dei held som oftast berre på en 30mins tid....

Noko som irriterar ræva av meg er alle damene her på senteret som på død å liv skal gå/sykle/steppe so seint at dei fe lest cosmopolitan/womens weekly/se og hør o.l.....So vidt det e bevegelse i apparata....

I kjellaren her eg bor er der eit lite gym som eg trenar kardio av og til. Her endag kom det inn en ong mann hi daglegdagse klær (jeans,gensar,store sko, enormt stor jakke) sett seg ned tek to sett nedtrekk å gåt ijen....

10min seinar kjem det inn ei dame som prestere å jogge i flipp floppa.....


Hærlig!!!
Steve Clark = Guitar god!

Utlogget F.U.B.A.R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #484 : 03. juni 2006, 19:07 »
.

Utlogget SRB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #485 : 03. juni 2006, 19:09 »
Haha! dette er litt av en kar ja! Gull
If you hit me in your dreams, you better wake up and appologize

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #486 : 03. juni 2006, 19:36 »
Kyrre eller Børre? Wink
Smiley

nann-rosita

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #487 : 03. juni 2006, 19:51 »
Er mange dumme ting å se på på gymmen.
Men noe av det mest irriterende er folk som gang på gang spør om hjelp , og alikevel ikke klarer få det riktig.

Vi har en på Partner ( regner med du vet hvem jeg mener, Per) , han kommer alltid bak disken og spør om noen kan vise han øvelser. Fyren har trent der i fire år, og blir vist gang på gang, og kan fortsatt ikke!!
Vet ikke om dette er ekstrem usikkerhet, eller om han rett og slett ikke får den inn.

Det er en ting til jeg også har sett flere ganger:
Kommer tre skjælete gutter inn. Slegner seg ned å røsker løs på nedtrekken med lut rygg... Disse samme guttene trener rett etter sine 10-15 sett hver,; rygg, da er det markløft og lut rygg her og. Nesten så en venter på smelltet når ryggvirvlene takker for seg.



Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #488 : 03. juni 2006, 19:59 »
Er mange dumme ting å se på på gymmen.
Men noe av det mest irriterende er folk som gang på gang spør om hjelp , og alikevel ikke klarer få det riktig.

Vi har en på Partner ( regner med du vet hvem jeg mener, Per) , han kommer alltid bak disken og spør om noen kan vise han øvelser. Fyren har trent der i fire år, og blir vist gang på gang, og kan fortsatt ikke!!
Vet ikke om dette er ekstrem usikkerhet, eller om han rett og slett ikke får den inn.

Det er en ting til jeg også har sett flere ganger:
Kommer tre skjælete gutter inn. Slegner seg ned å røsker løs på nedtrekken med lut rygg... Disse samme guttene trener rett etter sine 10-15 sett hver,; rygg, da er det markløft og lut rygg her og. Nesten så en venter på smelltet når ryggvirvlene takker for seg.

Knebøy?er det ingen som trener knebøy lenger?
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #489 : 04. juni 2006, 17:24 »
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #490 : 04. juni 2006, 18:10 »
Dette må jeg bare få ut!:

Det første jeg så når jeg skulle begynne å trene idag var en mann i begynnelsen av 30-årene, som tok bicepscurl med EZ-stang og 35kg på den.
Når han curlet så var den en juksing av en annen verden! når han begynte løftet så tok han sats før armene bøyde seg, og så hoppet han til og kastet kroppen bakover. Stangen ble kastet nesten til toppen av løftet, så de siste cm måtte han presse for harde livet for å få opp.

Dette gjorde han fra FØRSTE repetisjon, så var ikke noe han gjorde fordi han var sliten.

OG: Han trene minst 20sett på biceps, når jeg var ferdig å trene bein holdt han enda på med de, og han hadde begynt før jeg kom. Minimum 6-8 sett bare på Ez-stangen som jeg så.

Og så var det en dame som leste avisen, MENS hun tok beinpress, og etterpå fortsatt hun på andre apperater mens hun leste avisen!

Jeg blir så oppgitt at det finnes ikke ord! Cry

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #491 : 04. juni 2006, 18:13 »
Utrolig med de (som oftest) 40-50 årige damene som kjører så lett at de kan prate med andre under settet.

"Du, hjørdis, jeg har kjøpt nye potteplanter, dete er eugonia blablabla".

Grunnen til at de kjører så lett er at de ikke vill ha sånne store muskler.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #492 : 04. juni 2006, 18:14 »
Det er gjerne fordi de har fått så dårlig oppfølging at de ikke skjønner at de skal være fokuserte, og faktisk øke vekta litt..

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #493 : 05. juni 2006, 11:36 »
Hehe, noe av det dummeste jeg ser på gymmet ila uken, en gjeng gutter i 22årsalderen, uansett hva alle i denne "gjengen" trener, så gjør de det i topphastighet og null kontroll!!! UANSETT!!

F.eks når de trener benkpress så senker de ikke vekten, men de gjør en rep så kjapt at de drar stangen nedover raskere enn tyngdekraften selv!!
Det er snart 500 medlemmer på gymmet der jeg trener, og MANGE trener riktig, men det virker ikke som om disse karene har øye for å se og lære av hvordan andre utfører øvelser..Må nesten bare le av de.. Erter

Dette er kanskje en av grunnene til at kroppene dems er akkurat lik i dag som de var for 2 år siden.. rofl

Hva er galt med å utføre kjappe reps? Det er faktisk veldig effektiv for min del på div. øvelser. Som benkpress for eks. hvor det eneste som betyr noe/funker er å løfte en tung vekt. Jeg driter langt f i utførelsen så lenge jeg får opp vekten. Folk som overanlyserer i gymmet er ikke særlig store du... Det gjelder å finne en mellom ting mellom hard og smart trening. For mye av bare en av delene er ikke bra.

There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #494 : 05. juni 2006, 11:39 »
Dette må jeg bare få ut!:

Det første jeg så når jeg skulle begynne å trene idag var en mann i begynnelsen av 30-årene, som tok bicepscurl med EZ-stang og 35kg på den.
Når han curlet så var den en juksing av en annen verden! når han begynte løftet så tok han sats før armene bøyde seg, og så hoppet han til og kastet kroppen bakover. Stangen ble kastet nesten til toppen av løftet, så de siste cm måtte han presse for harde livet for å få opp.

Dette gjorde han fra FØRSTE repetisjon, så var ikke noe han gjorde fordi han var sliten.

OG: Han trene minst 20sett på biceps, når jeg var ferdig å trene bein holdt han enda på med de, og han hadde begynt før jeg kom. Minimum 6-8 sett bare på Ez-stangen som jeg så.

Og så var det en dame som leste avisen, MENS hun tok beinpress, og etterpå fortsatt hun på andre apperater mens hun leste avisen!

Jeg blir så oppgitt at det finnes ikke ord! Cry
Alle eller skal man si det er flere veier til "ROM".. :Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!