Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142766 ganger)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #495 : 05. juni 2006, 15:32 »
Huff,glemmer ikke den gangen jeg hadde så mye gass i magen på treninga Sad

Jeg hadde klart å holdt meg veldig godt gjennom hele økta men så kom jeg til situpsene. Festet beinene fast og begynnte...etthvert som jeg tok flere og flere så begynte det å bli vanskeligere å vanskeligere å holde det inne, tilslutt så feis jeg...høyt, med en slags trompetaktig lyd!
det bruker å være musikk på men akkurat da så stoppet den! man kan si det sånn at det var veldig flaut,spesielt siden det var 3-4 jenter som sto rett ved siden av...at lukta også var ganske kjip av toppen på kransekaka!

Siste gangen jeg har gambla på det!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #496 : 05. juni 2006, 15:34 »
Huff,glemmer ikke den gangen jeg hadde så mye gass i magen på treninga Sad

Jeg hadde klart å holdt meg veldig godt gjennom hele økta men så kom jeg til situpsene. Festet beinene fast og begynnte...etthvert som jeg tok flere og flere så begynte det å bli vanskeligere å vanskeligere å holde det inne, tilslutt så feis jeg...høyt, med en slags trompetaktig lyd!
det bruker å være musikk på men akkurat da så stoppet den! man kan si det sånn at det var veldig flaut,spesielt siden det var 3-4 jenter som sto rett ved siden av...at lukta også var ganske kjip av toppen på kransekaka!

Siste gangen jeg har gambla på det!
Dette gjør jeg på trening hver gang jeg er der,jeg ser at andre folk blir rød ja,men det plager meg ikke i det hele tatt..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget SRB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #497 : 05. juni 2006, 15:59 »
Derfor du er singel da eller? Wink
If you hit me in your dreams, you better wake up and appologize

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #498 : 05. juni 2006, 16:22 »
hehe, sånne små smygere går greit....med denne var høy Wink
Nå går det greit å slippe noen kraftige på thai treninga men der jeg trener styrke så er det flest jenter og de ser ikke på det like humoristisk som vi gjør Smiley

Rødmer heldigvis veldig skjedent men må innrømme at jeg følte meg ikke akkurat så veldig lur da ! forsatte serien ihvertfall Smiley

Hadde også en fin en for en god stund siden.
Hadde nettopp trent med kabel og sto og pustet ut. En annen trente i mellom mine serier. Så kom det ei veldig fin jente på noen og tyve som jeg hadde sett litt på tidligere som så rett på meg, smilte og sa hei.
Ettersom jeg var litt utkjørt så la jeg ikke merke til at han som hadde trent i mellom mine serier hadde gjordt seg ferdig og slapp kabelen slik at den hang og dinglet litt. Jeg la kanskje litt for mye merke til henne og litt for lite til omgivelsene da jeg tom et steg fram og sa "heisann" og fikk handtaket (som var av metall) rett i hodet! nice! Smiley

Hadde også den klassiske benkpress feilen der jeg ikke hadde festet vektene når jeg gikk på vidregående. Først den ene siden og så den andre siden..hehe,lurer på hvor mange som egentlig har gjordt det?

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #499 : 05. juni 2006, 20:16 »
Her en dag skulle en fyr i rullestol legge på plass en hantel etter noen kjepphøye reps på 17kg i hantelcurl. Han trodde hantelen lå på plass i det skrå stativet, og kontrollerte svakt, med handa rundt hantelen fortsatt. Men den lå ikke mye på plass, og vips så ble det første leddet i langfingern klemt mellom hantelstanga og det 90 graders skarpe stativet. Blodig morro, ai tell ju! Så han måtte sitte å se dum ut i 30 minutter med ispose, og endte med en hoven, vond finger....
















Om det var meg? Snakker om.....?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #500 : 06. juni 2006, 00:05 »
Auuu..... Kjipern!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget tjohejj

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #501 : 07. juni 2006, 00:44 »
skulle ta og løpe noen minutter etter trening, på løpemaskinen, når eg e et stykke ut i økten kommer d en fyr på nabo maskinen. eg hadde hastigheten i 15, denne fyren ser bort  på meg og stiller sefølgelig inn 30, bare for å overgå meg noe sykt, han begynner å løpe og i d hastigheten når 18 ligger han hengene over maskinen og med beina sleppende etter.. må si eg hadde problemer med å løpe med han ved min side, særlig når han begynnte å komme med noen lyder (hadde sikkert begynnt å få litt panikk) Ohmy

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #502 : 07. juni 2006, 00:45 »
trodde møllene bare gikk til 20 jeg..
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget celius

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

  • Disiplin
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #503 : 07. juni 2006, 11:06 »
Mye artig å lese her. Men også mye fordommer.

Likeså, har jeg en artig liten ting å fortelle. Dette er bare noe jeg har hørt om selv. De av dere som har sett futurama, kjenner sikkert til han dr. soidberg eller hva han heter. Krepsen?

Vel, det var en gang en kar som skulle til å trene med t-bar apparatet. Han går bort til det, setter seg ned i en dyp krepselignende squat og begynner febrilskt å løfte på denne t-bar stangen med den ene armen, med grep der man vanligvis legger på vekter. Han fikk nok en god skuldertrening der.. Smiley

Utlogget mcsnack

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #504 : 07. juni 2006, 14:17 »
Har en lokal helt her på gymmet som sverger til å jogge på tredemølla i bar overkropp. Her snakker vi om en 50-åring på 120 kilo. Greit at mannen er to meter høy og passelig stor, men han kunne likevel tatt litt skjorte på seg. Lite konsentrasjon å oppdrive for de andre når det står en bleikfeit blåhval med hengpattar å peser på mølla, med den største rørleggersprekken siden kurt nilsen's fortenner! I tillegg til dette så tørker han seg bestandig med dasspapir etter å ha dusja. Kul kar Grin
17 år, 165cm høy og 55 Kilo Cheesy
-------------------------------------
Benkpress 1rm: 80 kg
Knebøy 1rm: 110

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #505 : 07. juni 2006, 16:08 »
Husker en gang en idiot som slapp ei 20 kg jernskive ned på tåa slik at den nesten ble kappet av. Blodet sprutet. Han trodde han skulle være tøff og prøvde å le av det, men når han skulle gå bort til neste øvelse så sklei han i blodet og knuste skallen mot stanga i smithmaskinen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #506 : 07. juni 2006, 16:38 »
Husker en gang en idiot som slapp ei 20 kg jernskive ned på tåa slik at den nesten ble kappet av. Blodet sprutet. Han trodde han skulle være tøff og prøvde å le av det, men når han skulle gå bort til neste øvelse så sklei han i blodet og knuste skallen mot stanga i smithmaskinen.

Haha, en av de bedre her.

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #507 : 07. juni 2006, 16:58 »
Husker en gang en idiot som slapp ei 20 kg jernskive ned på tåa slik at den nesten ble kappet av. Blodet sprutet. Han trodde han skulle være tøff og prøvde å le av det, men når han skulle gå bort til neste øvelse så sklei han i blodet og knuste skallen mot stanga i smithmaskinen.

Tihi.. Lauk..

Utlogget Silencer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • 76 Kilo
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #508 : 09. juni 2006, 13:54 »
syns det er teit å se på folk som ikkje har et program og bare trener på et apperat de syns ser moro ut.. f.eks igår så jeg en gamling som først trente på en bicepsmaskin på gymmen 3 reps 1 sett førr han gikk vidre til lårcurl hvor han tok 1 rep så bort til nedtrekk og kanskje 8 reps så fort han klarte.. så senere inn i treninga så har jeg sittende roing i maskin igjen førr jeg va ferdi for dagen, han bruker maskinen og jeg spør om jeg kunne løfte imellom.. altså at vi brukte den ilag.. men det gikk ikke.. han bedde meg om å gå å træne nokka annet.. håhåhå.. det irriterer:p selv om han leker trening så gjør ikke jeg det:p peace...   

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #509 : 09. juni 2006, 15:08 »
Det som irriterer meg er de som skal trene i mellom setta mine og som bruker langt lavere/høyere vekter enn deg selv. Gidd å være så vanskelig da, hvorfor skal folk på død og liv trene i mellom når halvparten av tida går med på å henge på og ta av skiver..? Hva med å vente på tur..?? furious

Jammen glad jeg ikke trener på gym lenger.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!