Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143268 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #540 : 18. juni 2006, 01:17 »
Hadde det vert selvopplevd, ville jeg antagelig vis ikke vært i stand til å skrive det. Hadde mest sannsynlig ligget fastspennt i en tvangstrøye en eller annen plass.....
Ennda? Huh helpme
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #541 : 18. juni 2006, 02:40 »
Her en dag jeg kom på gymmet og skulle skifte i garderoben så opplevde jeg noe sinnsvake greier..

En av "guttan" satt der i garderoben med rosa metro tskjorte på og var på tur å sniffe red kick i det jeg var på tur inn. Han så at jeg kom men fortsatte likevel..

Like fort som han sniffet inn red kicken kom det rett i retur igjen men med mye blod...

Jeg spurte etter han hadde summet seg litt hvorfor i alle dager han gjorde det der
Og da kunne vedkommende si at han hadde hørt at folk som er speeda er knall sterke og helt umulig å banke siden de går på speed så han ville speede seg opp på litt koffein før treningen slik at han kunne løfte mer. Han kunne også forklare at koffein var kjemisk likt effedrin som e kjemisk likt ritalin som e kjemisk likt amfetamin som i bunn og grunn e speed. Så når han oppdaget at det var koffein i red kicken ville ha sniffe det for maksimal effekt. Dette siden enkelte substanser tatt nasalt virker hurtigere enn tatt oralt.

Etter å ha prøvd seg på et par sett måtte han bare forlate gymmen forde han blødde så fra nesen og de dryppet jo rundt om kring hvor han gikk så det ble desverre ingen supermann trening på han den dagen..

Synd å si det men jeg har drad på smilebandet mange gang i ettertid av utrykket hans når han sniffet det der greiene....

Red kick inneholder jo ikke bare koffein men maltodextrin, fyllemidel, aroma og annet som definitivt ikke er beregnet for å gå opp nesen..

Håper han lærte, men litt morsomt var det lell....

 Grin



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #542 : 18. juni 2006, 12:38 »
Fyyyy søøøøren for en premieidiot!! rofl

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #543 : 18. juni 2006, 14:43 »
Tja...hva skal en si Shocked
Det neste vil vel være analt kanskje Huh
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #544 : 18. juni 2006, 19:55 »
En gang på Shit-Club (det passet faktisk ganske godt i denne sammenhengen) Så var det en kamerat av meg som skulle tulle litt i garderoben etter en hard knebøy trening. Vi sto og gjor klar shakerne før vi skulle i dysjen, han var helt klar for dysjen og bokseren var heldigvis/uheldigvis av. Så tar han ene benet på benken og sier "Hørr nå!" åsså slipper han en meget høylytt fjert. Det kom inn to eldre karer bare få sekund etterpå så stirra de noe så sinnsykt på oss. Jeg fatta ikke helt hvorfor før jeg så at det lå en morsom liten brun klump på gulvet rett under der han stod. Fy faen! 18 år så driter du på gulvet på Sports-Club  woot
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #545 : 18. juni 2006, 20:21 »
En gang på Shit-Club (det passet faktisk ganske godt i denne sammenhengen) Så var det en kamerat av meg som skulle tulle litt i garderoben etter en hard knebøy trening. Vi sto og gjor klar shakerne før vi skulle i dysjen, han var helt klar for dysjen og bokseren var heldigvis/uheldigvis av. Så tar han ene benet på benken og sier "Hørr nå!" åsså slipper han en meget høylytt fjert. Det kom inn to eldre karer bare få sekund etterpå så stirra de noe så sinnsykt på oss. Jeg fatta ikke helt hvorfor før jeg så at det lå en morsom liten brun klump på gulvet rett under der han stod. Fy faen! 18 år så driter du på gulvet på Sports-Club woot

hahahhahahhahahahahahahahahaha!!!

når jeg gikk på sats hva det alltid enn mann rundt 40årene som kom når jeg trente i 8tiden, og han kom alltid i dress når han gikk i garderoben så han kom nok fra jobb, og mellom hvert sett uannsett hva han tar, så sover han hehe

Og en annen gang på sats på kom det 3 gutter, 2 tynne og en 1 små feit, de gikk bort til bryst maskinen som er betydelig mye lettere en benken, han feite prøvde og makse 80kg og greide dt, så gikk han rett bort til benken og skulle makse 80kg...det gikk ikke så bra, stangen rikket ikke på seg engang der den låg på brystet hans, og de 2 kameratene klarte ikke og få den opp...då kom jeg smillende bort og ba kameratene flytte seg og så dro jeg opp stanga og gikk bort til kameratene mine mens jeg lo litt,

tipper de guttene tenkte "jævla boler" hehehe  Grin
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #546 : 18. juni 2006, 22:32 »
En gang på Shit-Club (det passet faktisk ganske godt i denne sammenhengen) Så var det en kamerat av meg som skulle tulle litt i garderoben etter en hard knebøy trening. Vi sto og gjor klar shakerne før vi skulle i dysjen, han var helt klar for dysjen og bokseren var heldigvis/uheldigvis av. Så tar han ene benet på benken og sier "Hørr nå!" åsså slipper han en meget høylytt fjert. Det kom inn to eldre karer bare få sekund etterpå så stirra de noe så sinnsykt på oss. Jeg fatta ikke helt hvorfor før jeg så at det lå en morsom liten brun klump på gulvet rett under der han stod. Fy faen! 18 år så driter du på gulvet på Sports-Club woot
Ler så jeg dauer her! Tongue

Utlogget stianbh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #547 : 18. juni 2006, 22:41 »
Var og trente i dag, dreiv med knebøy så plutselig hørte jeg en kraftig bromle lyd ute i bakgården så gikk jeg for og se, atter ei der var det en elefant som tusla rundt.

Det var elefanten fra et sirkus som lå på ei slette nær gymmen, hadde vist stukket av.

men man ser ikke en elefant vær dag man er og trener Tongue

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #548 : 18. juni 2006, 22:51 »
Var og trente i dag, dreiv med knebøy så plutselig hørte jeg en kraftig bromle lyd ute i bakgården så gikk jeg for og se, atter ei der var det en elefant som tusla rundt.

Det var elefanten fra et sirkus som lå på ei slette nær gymmen, hadde vist stukket av.

men man ser ikke en elefant vær dag man er og trener Tongue
Bor på Lade du Huh


http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article677979.ece
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget stianbh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #549 : 18. juni 2006, 23:11 »
Bor ikke der nei, bor litt nerme sentrum men trener på impulse Smiley

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #550 : 19. juni 2006, 09:16 »
Var og trente i dag, dreiv med knebøy så plutselig hørte jeg en kraftig bromle lyd ute i bakgården så gikk jeg for og se, atter ei der var det en elefant som tusla rundt.

Det var elefanten fra et sirkus som lå på ei slette nær gymmen, hadde vist stukket av.

men man ser ikke en elefant vær dag man er og trener Tongue

Heftig da Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Linnéa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #551 : 19. juni 2006, 14:03 »
Det var forrige sommer, jeg dreiv med frivektene. Så så jeg i speilet som igjen reflekterer et annet speil, der fikk jeg øye på en som satt på ergometersykkelen i oppvarmingsrommet. Han så på seg selv i speilet, trakk magen litt ut og inn, før han dro opp t-skjorta for å se hvordan det så ut... Han var ikke spesielt liten heller for å si det sånn. Jeg prøvde å fortsette, men strevde for å holde latteren tilbake!  Grin

Topp resultat uten hardt arbeid er ofte en selvmotsigelse...

< kristin >

Utlogget sod

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #552 : 19. juni 2006, 16:04 »
det rareste jeg har sett var hjemme hos meg selv (jeg har treningsrom hjemme).. en kamerat av meg som er litt liten og dårlig trent skulle vise broren min (som er 4år mindre enn han (16 og 12år)) at han var sterkere enn han i alt av øvelser det er mulig å ta i treningsrommet mitt.. siden broren min er liten og lett vant han nesten alt i kategorien egenkropsvektsstyrke, men det var når det kom til tredemølla at jeg fikk meg en god latter.. lillebroren min løp på nesten max fart, men det skulle jo selvfølgelig oxo vennen min prøve,, det som endte konkuransen var at kameraten min gikk på tredemølla i vanlig gå fart når tredemølla sto på max fart.. han vart slengt tilbake i veggen i en enorm fart og jeg og broren min vart ståendes å se på at han prøvde å komme seg opp,, men siden enden på tredemølla subba borti han så klarte han det rett å slett ikke.. hadde jeg ikke slått av den tredemølla for han, så hadde han nok ligget der enda.. med mange skrubbsår og vondt i hue fikk han kava seg hjem igjen.. =) he he..

Utlogget Big Master D

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #553 : 19. juni 2006, 22:08 »
Når jeg  skal inn  itrenigs studioet hvor jeg trener må jeg gå forbi doen, og en gang jeg skulle inn satt det en på driteren med helt åpen dør mens kompisene hans stod rett med siden av han å snakket med han.
Det var ganske ekkelt og det luktet ganske vondt, men jeg måtte bare le selvom
Heey Aragon , så du fugelen eller???

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #554 : 19. juni 2006, 23:23 »
Æsj :S verden er full av raringer!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!