Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142788 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #570 : 02. november 2006, 07:31 »
den ansatte kom bort og tittet litt på maskinen, tenkte seg om og sier til slutt: "ser ut som om det mangler noen bolter, jeg skal få noen til å se på det senere".

 woot Nå er det vel neppe noe krav om mekanisk utdannelse for å bli PT, men LITT kjennskap til apparatene burde de vel ha... Eller en liten, bare en liten sans for logikk...  dry

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #571 : 10. november 2006, 06:50 »
Benpress er vel ikke synonymt med kvalitets-bentrening heller... Wink Mer erstatning for skikkelig bentrening... Men anyway bra liten hstorie om menneskets dumhet.. Smiley

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #572 : 11. desember 2006, 17:15 »
En 12åring på gymmen som trente masse med vekter, så gikk han bort til benken, begynte å kjøre reps uten vekter på stanga. Etter ca 6-7 reps klarte han ikke mer. Han måtte legge stanga på brystet og rulle den nedover magen og legge den på baken. Jeg lo veldig inni meg da Grin
sterk,blid og ronkefri

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #573 : 11. desember 2006, 17:18 »
En 12åring på gymmen som trente masse med vekter, så gikk han bort til benken, begynte å kjøre reps uten vekter på stanga. Etter ca 6-7 reps klarte han ikke mer. Han måtte legge stanga på brystet og rulle den nedover magen og legge den på baken. Jeg lo veldig inni meg da Grin

Hva med å hjelpe stakkaren?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #574 : 11. desember 2006, 17:33 »
En gutt der hvor jeg trener på samme alder (gikk på fotball laget hans før)

Han drev bare og pratet og så gikk han litt fram og tilbake, satt seg ned og tok noen få ganger med curl maskinen, han prater enda mer. Han er den meste plagende personen du kan noen gang tenke deg, han prater og prater og ingen kan stoppe kjeften hans. Han skryter også utrolig mye av seg selv.

Heldigvis la han ikke merke til meg pga jeg har forandret meg mye siden jeg spillte fotball. Ble flau på vegne av han.

Og så er det en enda dummere fyr:

Han går faen meg rundt å plystrer høyt imens han går rundt i treningslokalet, ALDRI sett han løfte vekter. Tror han betaler for å gå der å plystre høyt BARE for å plage oss som trener.

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #575 : 11. desember 2006, 17:45 »
En 12åring på gymmen som trente masse med vekter, så gikk han bort til benken, begynte å kjøre reps uten vekter på stanga. Etter ca 6-7 reps klarte han ikke mer. Han måtte legge stanga på brystet og rulle den nedover magen og legge den på baken. Jeg lo veldig inni meg da Grin
Vi har alle vært der engang Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #576 : 11. desember 2006, 19:15 »
Vi har alle vært der engang Wink

Enkelte senere en andre, var nok der som 13-14 åring :/






Svak, bitter og dopingfri



Oxymet

  • Gjest
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #577 : 11. desember 2006, 23:08 »
Kanskje ikke det dummeste, men mest idiotiske var vel når instruktøren på 3t kom bort å spurte hvordan knebøy skulle utføres. Følte ikke annet enn å åpne kjeften å spørre hvilken bakgrunn han hadde innen trening  what

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #578 : 12. desember 2006, 08:08 »
Kanskje ikke det dummeste, men mest idiotiske var vel når instruktøren på 3t kom bort å spurte hvordan knebøy skulle utføres. Følte ikke annet enn å åpne kjeften å spørre hvilken bakgrunn han hadde innen trening  what
Han skulle vel bare se om du klarte å ta klarte å ta knebøy da Wink

Utlogget loco123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #579 : 19. desember 2006, 04:07 »
på gymmet hvor jeg trener er det en kar med downs syndrom...han trener der et par dager i uken. en dag når jeg var ferdig med treningen min gikk jeg inn i garderoben for å drikke proteinshaken min..da jeg kom inn stod han karen og snakket med seg selv i speiet...jeg satte meg ned på en benk og begynte å drikke. han karen hadde ikke sett meg og fortsatte å snakke til speilet...han begynte å skrike å hoje og virket helt i sin egen verden...jaja tenkte no eg,med et bredt smil...plustelig begynte han å flekse også og jeg begynte virkelig å le.han snudde seg forskrekket og så på meg..tror han fikk et sjokk...fikk litt dårlig samvittighet av å ha "røpet" han. etter han hadde sett meg stod han stille med ryggen til i et par sekunder...plutselig begynte han å snakke til speilet igjen som om det var den mest naturlige ting å gjøre i hele verden.. virket som om han prøvde å ro seg litt i land..

det er også en annen kar på gymmet, han har ikke downs syndrom, men han er lettere tilbakestående og en person jeg har snakket med en del ellers før... gjør ikke narr av andre mennesker,men forteller bare noen litt morsomme historier jeg har opplevd. saken med denne karen er at han ikke vet oppned på et apperat. en dag ligger jeg å trener hantelpress med rimelig tung belastning. så plutselig hører jeg et brøl...jeg titter litt til siden samtidig som jeg forsøker å presse manualene opp i luften. da ser jeg denne karen stående med beina oppe på der man sitter når man kjører nedtrekk. han drar i nedtrekk stangen og brøler ut som om han skulle ha blitt overkjørt eller noe. jeg bryter ut i latter og kjenner at kroppen blir mye svakere og mister manualene slik at jeg får dem på haken.etter det har jeg prøvd å lære denne karen litt om både oppførsel og øvelser på gymmet.


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #580 : 20. desember 2006, 01:19 »
apekatter på komersielle gym kaller vi det. vel - så lenge de ikke er til fare for seg selv eller andre er det vel greit. Jeg personlig synes det er trist når sats og elixia ukritisk selger medlemskap til hvem som helst. Veldig mange i nevnte kategori blir jo støttemedlemmer...


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #581 : 20. desember 2006, 01:29 »
Jeg personlig synes det er trist når sats og elixia ukritisk selger medlemskap til hvem som helst.

Atte... hva?

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #582 : 20. desember 2006, 01:41 »
å selge medlemskap til personer som trenger langt mer oppfølging enn det noen få veiledninger gir, er uetisk i mine øyne.

folk som egentlig trenger en verge med seg hele tiden burde ikke få lov til å tegne medlemskap uten at de har nettopp en verge med seg.

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #583 : 20. desember 2006, 01:44 »
å selge medlemskap til personer som trenger langt mer oppfølging enn det noen få veiledninger gir, er uetisk i mine øyne.

folk som egentlig trenger en verge med seg hele tiden burde ikke få lov til å tegne medlemskap uten at de har nettopp en verge med seg.

Og du mener at ungsnuppa bak skranken på Sats er rette person til å avgjøre hvem som burde få kjøpe medlemskap og ikke?
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #584 : 20. desember 2006, 02:13 »


Hald kjeft, ellers jeg sprenger bicepsen din!

 yoyo rofl

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!