Skrevet av Emne: Noen som kan hjelpe?  (Lest 1615 ganger)

Utlogget Trixie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Noen som kan hjelpe?
« : 13. februar 2004, 12:16 »
Hei!
Jeg trener effektivt for å styrke rygg og mage for tiden, fordi jeg har konstant vondt i ryggen. Og går til fysio en gang i uken. Det er rett og slett dårlig muskulatur i ryggen og muskelknuter som har satt seg... Men jeg er også veldig stor over bysten så ryggen min klager over at den må bære. Er det noe jeg kan gjøre av trening for å gå ned uten at jeg får pupper ned på knærne? Vet at det er fett, rett og slett, men jeg er ikke så stor ellers, så jeg er redd for å gå ned i resten av kroppen, også. Er 161 cm. høy og veier 64 kg.
Legen min har anbefalt operasjon, men det hadde vært veldig tilfredstillende om jeg kan klare det på egenhånd.
Blir sprø, det hemmer meg så mye. Er sykmeldt, men hodet mitt skriker etter å komme ut i jobb igjen. Men ryggen sier nei! Noen med gode råd? Så jeg slipper operasjon?
Kjempetakknemmelig for alle svar!

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
Re:Noen som kan hjelpe?
« #1 : 13. februar 2004, 15:07 »
Eg har ikkje klart for meg korleis du kan trene med tanke på ei slik problemstilling, men det er synd at du skal vere plaga av å ha store bryst. - Det er jo så flott å sjå på slikt! Smiley
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget Trixie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Re:Noen som kan hjelpe?
« #2 : 13. februar 2004, 16:22 »
Joda, har hørt rykter om det. Har fått mange kommentarer opp i gjennom, men det blir helt feil. Symmetrien er jo helt koko. Liten nede, stor oppe.Huff!!

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Noen som kan hjelpe?
« #3 : 18. februar 2004, 13:59 »
Trixie: Få deg en god sportsbh som gir god støtte! Ellers er dessverre punktslanking umulig Sad Så det eneste du kan gjøre er å fortsette å trene rygg ( også øvre del) mage og bryst. Skjønner at en operasjon ikke høres fristende ut, men hvis du er så plaget så ville jeg iallefall anbefalt deg å vurdere det sterkt! Dette er vel noe du også vil få dekket av staten? Det kan nemlig ta lang tid før du klarer å trene opp ryggen slik at den vil klare den daglige belastningen.Det er jo heller ikke slik at de vil fjerne så mye at du ikke har pupper igjen etterpå Wink
Men som sagt - skaff deg noen bh'er som gir ordentlig god støtte- det vil iallefall hjelpe noe.
 Ellers får du ha lykke til og riktig god bedring:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!