Skrevet av Emne: obama vs McCAIN  (Lest 5918 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obama vs McCAIN
« #45 : 04. november 2008, 15:30 »
Dette er jo så random som det går an. 8 av de 10 siste bussjåførene jeg har hatt har hatt mørkt hår istedenfor blondt (50/50) sjanse, derfor ser busselskapene etter en med mørkt hår fordi det er lite arisk, fordi de mener folk av ikke arisk utseende er bedre til å kjøre.

Eeeh. Eller tilfeldigheter.
Tullball. Trenger ikke være en tilfeldighet fordi du sjøl aldri har hørt om dette før, vettu. Smiley Om du hadde googlet det hadde du funnet ut at det faktisk er tilfelle; noe av det verste i hele valgkampen for den av kandidatene som er lavest, er faktisk når han skal møte sin motstander på en åpen scene, fordi folket da får seg hvilken av dem som er høyest og tar seg best ut.
Utseende er viktig i valgkampen, det er det ikke noen tvil om. Kan forøvrig vise til den berømte tv-debatten mellom Nixon og Kennedy for å understreke dette.

Foretrekker Obama foran John McCain (eller var det McClane?) og det kan nevnes at jeg foretrekker Bush framfor Palin. Det kvinnemennesket gir meg frysninger.... Bush vet man i alle fall hvor man har. MEN, jeg blir ikke overrasket om de hersens amerikanerne presterer å velge McCain som neste president. 
Skal ikke avskrive McCain riktig enda nei.. Men nå har jo media løftet frem Obama som O store president på forhånd, og da blir jo nedturen desto større om det faktisk skulle vise seg at McCain trekker det lengste strået. For du skal ikke se helt bort i fra det, serru, om jeg ikke husker helt feil var det heller ikke tanken at Bush skulle vinne siste valg...
Videre har media vært _temmelig_ subjektive i sin fremstilling av kandidatene, noe som selvfølgelig har påvirket det norske folk, i Obamas favør (kan selvsagt ikke si noe om hvordan media fremstiller de to i andre land).

Menneh.. en liten ting til.. Hva er det egentlig folk ser på som den største feilen med McCain? Er det egne meninger, eller er det bare praktisk å hive seg med massene som mener at Obama bør bli prez fordi han er svart?
For the record: jeg driter i hudfarge og kjønn så lenge personen er egnet for jobben. Synes bare det er litt tynt å mene at en skal bli president pga farge.

Blir spennende å se, vises ikke hele valget på tv i natt? Tv2 nyhetskanalen eller noe sånt?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: obama vs McCAIN
« #46 : 04. november 2008, 15:44 »
Det er Illuminati som styrer hele driten uansett, så who cares!
Sa brura

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: obama vs McCAIN
« #47 : 04. november 2008, 16:11 »
Blir spennende å se, vises ikke hele valget på tv i natt? Tv2 nyhetskanalen eller noe sånt?

De starter klokka 02.00 på NRK vet jeg. Og NRK er Tv2 overlegne når det gjelder nyheter, spesielt utensriks.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: obama vs McCAIN
« #48 : 04. november 2008, 16:15 »
Det er Illuminati som styrer hele driten uansett, så who cares!

Hahahaha.. That's  the truth! Smiley
Maxium effort!

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: obama vs McCAIN
« #49 : 04. november 2008, 16:27 »
Man må jo huske at de som styrer landet, er de som er bak Obama og Maccain, mye lobbyvirksomhet i amerikansk politikk.
Tror at av ren logikk, som vil folk velge Obama pga han representerer "Change". Det er jo ingen tvil om hva Republikansk politikk har gjort for USA og dens utenrikspolitikk. Økonomi krisen har amerikanerne slitt med siden 2005, noe som bærer preg på republikanernes politikk i forhold til helse, eksport & import og krig/olje.

Obama og Maccain er bare frontfigurer. Og som jeg sier til fettern min (onkelen min er republikaner) Eneste grunnen for at Maccain er presidentkandidat og ikke Arnold, er fordi det ville vært for "too obvious" Smiley
Det er også kjent at ikke en side, altså demokrat eller republikaner, har styrt i mer enn 2 perioder.

Jeg er jævlig spent, for tanken på at Bush sku bli gjenvalgt streifa meg ALDRI. Det ville vært absurd om de valgte han, tenkte jeg.. men, så feil kan en ta Smiley
Maxium effort!

Utlogget Tannfeen

Sv: obama vs McCAIN
« #50 : 04. november 2008, 16:31 »
Er det ok å stemme på McCain fordi han er hvit?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: obama vs McCAIN
« #51 : 04. november 2008, 16:35 »
Ikke ment helt seriøst, selvfølgelig, men mener å huske å ha lest et sted at i løpet av de siste 10 valgene har den høyeste vunnet 8 av gangene. Amerikanerne ser visst på presidenten som en farsfigur som skal forsvare dem, og de fleste vil vel forsvares av en som er så stor som mulig.. Ikke mine ord, bare så det er sagt, leste det i VG eller no. Tongue

Tullball. Trenger ikke være en tilfeldighet fordi du sjøl aldri har hørt om dette før, vettu. Smiley Om du hadde googlet det hadde du funnet ut at det faktisk er tilfelle; noe av det verste i hele valgkampen for den av kandidatene som er lavest, er faktisk når han skal møte sin motstander på en åpen scene, fordi folket da får seg hvilken av dem som er høyest og tar seg best ut.
Utseende er viktig i valgkampen, det er det ikke noen tvil om. Kan forøvrig vise til den berømte tv-debatten mellom Nixon og Kennedy for å understreke dette.

Viser jo allerede når du sier det at du tviler sterkt selv. Såklart er det uheldig å være liten, krokrygget, stygg etc på en åpen scene, særlig foran en motstander. MEN at det er noe utslagsgivende for resultatet håper jeg du ikke mener Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: obama vs McCAIN
« #52 : 04. november 2008, 16:36 »
Jeg lurer på hva slags benkskjorte mccain har på seg, han får ikke til å løfte armene over hodet og de stikker som regel nesten rett frem og ned. Jeg tipper en enkeltlags Rage x
Non Plus Ultra

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obama vs McCAIN
« #53 : 04. november 2008, 16:46 »
Viser jo allerede når du sier det at du tviler sterkt selv. Såklart er det uheldig å være liten, krokrygget, stygg etc på en åpen scene, særlig foran en motstander. MEN at det er noe utslagsgivende for resultatet håper jeg du ikke mener Smiley
Sorry mac, jeg gidder ikke sitte her og prøve å lære deg noe som helst når du ikke har vett til å lete det opp sjøl.

Her er likevel en liten gulrot, kanskje du blir fristet til å lese litt mer om emnet.. http://cjonline.activote.com/tallest-heaviest-usually-win-election
Har ikke på noen måte bastant slått fast at den høyeste alltid vinner, men tendensen er jo ikke til å ta feil av. Har forøvrig også vært dokumentarer på tv der blant annet dette har vært tema. Nei, jeg husker ikke navnet på dokumentaren, og nei, jeg har ingen planer om å finne den for deg. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: obama vs McCAIN
« #54 : 04. november 2008, 16:58 »

Skal ikke avskrive McCain riktig enda nei.. Men nå har jo media løftet frem Obama som O store president på forhånd, og da blir jo nedturen desto større om det faktisk skulle vise seg at McCain trekker det lengste strået. For du skal ikke se helt bort i fra det, serru, om jeg ikke husker helt feil var det heller ikke tanken at Bush skulle vinne siste valg...
Videre har media vært _temmelig_ subjektive i sin fremstilling av kandidatene, noe som selvfølgelig har påvirket det norske folk, i Obamas favør (kan selvsagt ikke si noe om hvordan media fremstiller de to i andre land).


Hvorfor kom denne som svar på innlegget mitt? Litt merkelig i grunn Wink du er enig i det jeg skriver, men før det ut til å høres ut som jeg er uenig med deg. 
Citius, Altius, Fortius

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: obama vs McCAIN
« #55 : 04. november 2008, 17:12 »
Liker ikke at det skal være så jævlig politisk korrekt å "heie på" Obama. En annen ting jeg har merket meg, er at når man spør folk hvorfor de vil se ham som president, svarer folk: "Fordi han er svart." Persolig har jeg ikke tatt stilling i saken. Men det blir spennende å se hvordan det utvikler seg i USA i løpet av de fire neste årene, uansett utfall.

Hvis du har oppfatta det som politisk ukorrekt å være for Mccain, så er du jammen følsom.  halve USA stemmer på han, så bare fordi norske aviser er for Obama, så betyr ikke det at du blir halshugd om du sier du liker Mccain Wink.
Jeg synes Mccain virket som en ærlig fyr, helt til han fikk instrukser om hva han skulle mene fra partiet for å sikre kristenkonservative velgere, og han dermed begynte å si imot det han har ment tidligere, for eks. skattekutt og ikke minst det verste valget av visepresidentkandidat som han kunne gjort. Å høre dama i intervjuer er flaut!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: obama vs McCAIN
« #56 : 04. november 2008, 17:14 »
Arnold kan ikkje blir presidentkandidat fordi han ikke er født i USA.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obama vs McCAIN
« #57 : 04. november 2008, 17:25 »
Hvorfor kom denne som svar på innlegget mitt? Litt merkelig i grunn Wink du er enig i det jeg skriver, men før det ut til å høres ut som jeg er uenig med deg. 
Hehe var vel egentlig ment som svar på bare den siste setningen, der du skriver at du ikke blir overrasket om de velger McCain likevel. Smiley Og jeg svarte "enig, bør ikke avskrive Maccar`n riktig enda".. Resten var vel ikke ment som svar på noen ting, egentlig.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: obama vs McCAIN
« #58 : 04. november 2008, 17:26 »
Sorry mac, jeg gidder ikke sitte her og prøve å lære deg noe som helst når du ikke har vett til å lete det opp sjøl.

Her er likevel en liten gulrot, kanskje du blir fristet til å lese litt mer om emnet.. http://cjonline.activote.com/tallest-heaviest-usually-win-election
Har ikke på noen måte bastant slått fast at den høyeste alltid vinner, men tendensen er jo ikke til å ta feil av. Har forøvrig også vært dokumentarer på tv der blant annet dette har vært tema. Nei, jeg husker ikke navnet på dokumentaren, og nei, jeg har ingen planer om å finne den for deg. Smiley

Om det var? Du mener jeg skal lete opp bevis på dine påstander sitedenfor å be deg argumentere og bevise de selv? Er ikke dette ett diskusjonsforum?

Om du leste linken din selv så hadde du sett at det var en 4/5 fordeling (ved ett valg var de like høye) på lav vs høy president de 10 siste valgene, hvorav en av de "høye" kandidatene som ble president var skremmende 1/2 inch høyere (Nixon) enn sin motstander. Utseende er viktig, men dette var litt av en agurknyhet. Statistikk er det tabloidene tyr til når de har gått tom for intervjuobjekter.

Eks:

Eisenhower vant to ganger over Stevenson i 1952 og 1956, han var hele 1/2 inch (?) lengre. Han blir da med i statistikken som høy vinner. Om du vet hvem Eisenhower er så vet du sikkert at han hadde vunnet selv om han hadde vært 10 cm lavere... Statistikk er morro, kanskje vi skal lage det samme over norske statsministre? Garantert underholdning..






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: obama vs McCAIN
« #59 : 04. november 2008, 17:42 »
Jeg håper at McCain vinner, dauer og den intelligente og verdensvante Sarah Palin tar over: http://www.youtube.com/watch?v=QbEwKcs-7Hc
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!