Skrevet av Emne: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?  (Lest 6959 ganger)

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #15 : 05. november 2008, 15:33 »
At orden og oppførsels karrakterer er viktige er kun 1 av 100 myter lærerne trøkker inn hodet ditt.
Det er klinkende likegyldig! Ingen skole ser på dette. Og når det kommer til jobb i fremmtiden ser de på din oppførsel der og da. Ikke da du var en 15 årig vandrende hormonbombe.

BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #16 : 05. november 2008, 15:36 »
Jeg gikk på en skole for spesielle barn.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #17 : 05. november 2008, 15:37 »
På videregående, er det vel rundt 10+-

Jeg hadde forøvrig over 60 på 2. året. Og 4 på 3. året Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #18 : 05. november 2008, 15:44 »
På videregående, er det vel rundt 10+-

Jeg hadde forøvrig over 60 på 2. året. Og 4 på 3. året Smiley

Haha, hvordan i helvette klarte du å få 60? Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #19 : 05. november 2008, 15:45 »
Var en gang en dag på offentlig skole. Såkalt tilpassningsdag, kalte de det.

Fikk 117 anmerkninger før det ringte inn.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #20 : 05. november 2008, 17:27 »
Haha, hvordan i helvette klarte du å få 60? Cheesy

Var bare apekatt deluxe, gjorde ikke en dritt, hadde nok dårligere snitt enn deg da Wink
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget broccoli

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #21 : 05. november 2008, 17:46 »
Det kommer helt an på hvor "grove" anmerkningene dine er. F. eks.: Er ikke lov å røyke på skolen (skolen har ikke noe røyke plass), en lærer oppdager deg, du får en anmerkning og går ned i oppførsel, fordi det er ikke lov.
Men en annen kommer 5 min for sent, han/hun får bare en anmerkning som ikke betyr noe særlig (bør ikke komme forsent uansett, pga. hvis du har mange forsentkomminger kan du og bli nedsatt, også kommer det an på skolen også).

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #22 : 05. november 2008, 17:55 »
Ahh. Sliter selv, har Ng i åtferd pga jeg slo ned en på Skolen som mobbet en vennine av meg. Men den jævla rektoren tenker ikke sånn :/  Jeje. Jeg fikk 1 annmerkning og ble utvist fra Skolen i 2dager ...
Og jeg sier ikke dette for å være kul, få respekt eller noe sånnt. Jeg sier det heller for att jeg beskyttet en vennine av meg og hvor urettferdig rektoren her er

MvH Erik

Seriøst. Skremmer meg at dagens ungdom har en slik tankegang at man kan slå ned folk for hva som helst nå til dags.

Ja greit, han var sikkert jævla kjip mot venninna di og alt det der. Men om du går slår til han så viser du bare at du ikke takler konfliter på en profesjonell (eller heter det pråffisjønal) måte.

Hva med å bare prate med karen under 4 øyne. Tror det hadde vært værre for ham. Stå og drive psykisk tortur har ofte mye større virkning.

Jobber mye med gjengslagsmål etc i jobb og nå begynner jeg å skjønne hvor tendensen kommer fra Sad

Waal

  • Gjest
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #23 : 05. november 2008, 18:19 »
Jeg går Vg1 Naturbruk på Søve i Telemark.(best skole forresten)

Vi fikk utdelt ett ark første skoledag hvor det sto hvilken handling som gav x antall anmerkninger.

Orden:                                                           Adferd:
For sen til time - 1 anmerkning.                        Forstyrrer medelev - 1 anmerkning.
Glemt utstyr - 1 anmerkning.                            Skulk - 3 anmerkninger.
Manglende innlevering - 2 anmerkninger.           Juks på prøve - 3 anmerkninger.
For sein innlevering - 1 anmerkning.                  Juks på innlevering- 2 anmerkninger.
Annet(lol) - 1 anmerkning.                                Alkoholbruk - 3 anmerkinger.
                                                                      Røyk/snusmisbruk - 2 anmerkninger.
                                                                      Diverse negativ språkbruk - 1 anmerkning.
                                                                      Mobbing - 10 anmerkninger.


"Etter 10 anmerkninger vil det bli gitt skriftlig varsel om fare for nedsatt karakter i orden og adferd"
"Etter 15 anmerkninger vil karakteren i orden og adferd settes ned"


Jeg har 2 anmerkninger.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #24 : 05. november 2008, 18:27 »
ÅÅ ÅÅ!! La meg gjette...

Du forstyrret en medelev, hvilket førte til at du ikke leverte innlevering i tide??

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #25 : 05. november 2008, 18:28 »
Jeg går Vg1 Naturbruk på Søve i Telemark.(best skole forresten)

Vi fikk utdelt ett ark første skoledag hvor det sto hvilken handling som gav x antall anmerkninger.

Orden:                                                           Adferd:
For sen til time - 1 anmerkning.                        Forstyrrer medelev - 1 anmerkning.
Glemt utstyr - 1 anmerkning.                            Skulk - 3 anmerkninger.
Manglende innlevering - 2 anmerkninger.           Juks på prøve - 3 anmerkninger.
For sein innlevering - 1 anmerkning.                  Juks på innlevering- 2 anmerkninger.
Annet(lol) - 1 anmerkning.                                Alkoholbruk - 3 anmerkinger.
                                                                      Røyk/snusmisbruk - 2 anmerkninger.
                                                                      Diverse negativ språkbruk - 1 anmerkning.
                                                                      Mobbing - 10 anmerkninger.


"Etter 10 anmerkninger vil det bli gitt skriftlig varsel om fare for nedsatt karakter i orden og adferd"
"Etter 15 anmerkninger vil karakteren i orden og adferd settes ned"


Jeg har 2 anmerkninger.

Mobbing gir 10 og rusmidler gir 3? lol.

Waal

  • Gjest
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #26 : 05. november 2008, 18:34 »
ÅÅ ÅÅ!! La meg gjette...

Du forstyrret en medelev, hvilket førte til at du ikke leverte innlevering i tide??

Haha nei mann, jeg glemte hjelm, som ble ført opp 2 ganger, av 2 forskjellige lærere i samme time Tongue

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #27 : 05. november 2008, 18:38 »
Mobbing gir 10 og rusmidler gir 3? lol.

Vel, rusmidler jo ille. Men mobbing kan ha ganske ekstreme konsekvenser det og. Spesielt om det skjer over lang tid og fra flere samtidig. Mange mobbeofre kan jo slite med selvtilliten resten av livet. Og for vedkommede som blir mobbet kan slite med å reprodusere seg selv og også slite med å ha normale sosiale antenner etc. Så det er ikke bare bare det der.

Dessuten ungdommer mobber hverandre for så mye piss. Jeg ble mobbet en 1 gang på barneskolen. Jeg gikk hele tiden og drakk saft fra en sånn DIGER XL1 (eller hva det heter) kanne.

Jeg var ikke spesiell! Jeg var bare veldig glad i GØY saft.


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #28 : 05. november 2008, 18:38 »
Haha nei mann, jeg glemte hjelm, som ble ført opp 2 ganger, av 2 forskjellige lærere i samme time Tongue


Må dere bruke hjelm på skolen?

Hmm, virker ikke som om disse annmerkningene har noen særlig effekt da.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #29 : 05. november 2008, 18:39 »
Ahh. Sliter selv, har Ng i åtferd pga jeg slo ned en på Skolen som mobbet en vennine av meg. Men den jævla rektoren tenker ikke sånn :/  Jeje. Jeg fikk 1 annmerkning og ble utvist fra Skolen i 2dager ...
Og jeg sier ikke dette for å være kul, få respekt eller noe sånnt. Jeg sier det heller for att jeg beskyttet en vennine av meg og hvor urettferdig rektoren her er

MvH Erik

Haha. Hvorfor vil du gå ut med noe sånt i det hele tatt? Jeg hadde vært flaut om jeg hadde hatt så kort lunte at jeg slo ned en elev på en skole pga han snakka drit til ei veninne. ( Greit jeg ikke har noen veninner eller venner, men OM jeg hadde hatt )


Meen, når jeg gikk på videregående var det 12anmerkninger som ga nedsatt, men vi hadde en lærer som fikk dårlig samvitighet når han ga anmerkninger, så han strøyk de i slutten av timen om vi lovte å ver snille Cheesy
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!