Skrevet av Emne: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?  (Lest 6931 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #30 : 05. november 2008, 18:43 »
Jeg går Vg1 Naturbruk på Søve i Telemark.(best skole forresten)

Vi fikk utdelt ett ark første skoledag hvor det sto hvilken handling som gav x antall anmerkninger.

Orden:                                                           Adferd:
For sen til time - 1 anmerkning.                        Forstyrrer medelev - 1 anmerkning.
Glemt utstyr - 1 anmerkning.                            Skulk - 3 anmerkninger.
Manglende innlevering - 2 anmerkninger.           Juks på prøve - 3 anmerkninger.
For sein innlevering - 1 anmerkning.                  Juks på innlevering- 2 anmerkninger.
Annet(lol) - 1 anmerkning.                                Alkoholbruk - 3 anmerkinger.
                                                                      Røyk/snusmisbruk - 2 anmerkninger.
                                                                      Diverse negativ språkbruk - 1 anmerkning.
                                                                      Mobbing - 10 anmerkninger.


"Etter 10 anmerkninger vil det bli gitt skriftlig varsel om fare for nedsatt karakter i orden og adferd"
"Etter 15 anmerkninger vil karakteren i orden og adferd settes ned"


Jeg har 2 anmerkninger.
husker jeg var gammel nok til å snuse på slutten av ungdomsskolen! 16-årsgrense på lettøl og tobakk, det var tider det!
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!