Skrevet av Emne: Sats lærer DEG knebøy!  (Lest 18646 ganger)

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Sats lærer DEG knebøy!
« #105 : 02. desember 2008, 12:21 »
Ser egentlig ikke problemet her? Hvorfor skal man være så knytt til hva andre sier? Hvordan man skal trene osv.. det bestemmer du egentlig selv.

Klart.. en veilednings time med instruktør kan være vell og bra det, men det betyr ikke at du 100% MÅ følge programmet han satte opp til deg.
Da ler du heller etter veildeningen og kjører på med noe annet du vet fungerer/tror fungerer eller er innenfor normale rammer. Vet du ikke? Søk på nettet! HOHO  woot

Og hva andre mennesker måtte si og syns om deg i det du puster og peser litt i det du skal opp med stanga skal man vell bare drite en lang bajs i? Vi lever jo tross alt i en fri verden.. så om det ikke står på regelskiltet: Ikke lag lyd når du gjør øvelser! Så kan man vell bære pese i vei? Smiley
Eller: ikke lov til å ha på seg singlet når du trenger vekter! Skulle ha trent lett i bar overkropp, bare for provisasjonen sin del Wink

Har vaktisk vært borti noen frekkheter på studioet, men sier man det rette så holder dem kjeft!
Hvorfor har du singlet på deg? Sånn at du skal få noe å se på! *PUST OG PES*  >Cheesy
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Sats lærer DEG knebøy!
« #106 : 02. desember 2008, 12:47 »
Hva får deg til å tro at folk flest er opptatt av kroppsbygging, fittness og styrkeløft? Folk flest er ikke opptatt av dette, ergo de store kjedene velger ikke dette som fokusområdet.
Hvorfor har elixia mm. 3,4,5 sikkert opp til 6 tusen medlemmer på enkelte studioer, mens feks kaliber gym Trondheim ligger på rundt 500 medlemmer. Det er lov å tenke litt selv også Smiley

Det folk flest ønsker seg er bedre kondisjon, og generell bedre helse. Dette innebærer da ofte rehabilitering av skulder, rygg, kne.

Og om du går i utringet singelet så svetter du ut over benken/apparatene som andre skal bruke og du er sikkert like dårlig som andre til å tørke etter deg. Til og med bestemor blir nektet å trene i singelt pga hygiene.



Er jo nettopp det jeg sier, folk er ikke interissert i dette. Og jeg syns jeg de store kjedene klarer utmerket å holde ved like.

Hah, hvem bryr seg om svette når man trener, og hygiene. Halve feilen ligger jo allerede her. Folk vil trene, men vil ikke ha svette på seg.

Er jo en grunn til at man dusjer etter trening...

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Sats lærer DEG knebøy!
« #107 : 02. desember 2008, 16:31 »
Er jo nettopp det jeg sier, folk er ikke interissert i dette. Og jeg syns jeg de store kjedene klarer utmerket å holde ved like.

Hah, hvem bryr seg om svette når man trener, og hygiene. Halve feilen ligger jo allerede her. Folk vil trene, men vil ikke ha svette på seg.

Er jo en grunn til at man dusjer etter trening...

Så du mener at treningsstudioene skal jobbe med å få folk til å interessere seg for feks kroppsbygging, strongman mm? ? I så fall er det etter min mening latterlig.
Det blir som å si at en som spiller fotball burde interessere seg for dette, noe man ikke trenger for å komme i form.

Og jeg har absolutt ingen ønske om å trene i DIN svette eller kjenne lukta av gammel svette siden du gir inntrykk av at det er helt iorden og være dass på gymmet.

Siste ord fra meg i denne tråden, siden det går alt for mye offtopic

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Sats lærer DEG knebøy!
« #108 : 02. desember 2008, 17:14 »
Så du mener at treningsstudioene skal jobbe med å få folk til å interessere seg for feks kroppsbygging, strongman mm? ? I så fall er det etter min mening latterlig.
Det blir som å si at en som spiller fotball burde interessere seg for dette, noe man ikke trenger for å komme i form.

Og jeg har absolutt ingen ønske om å trene i DIN svette eller kjenne lukta av gammel svette siden du gir inntrykk av at det er helt iorden og være dass på gymmet.

Siste ord fra meg i denne tråden, siden det går alt for mye offtopic

Det er forskjell på å tvinge folk til å interessere seg for noe. Enn å tilrettelegge muligheten for at noen for interessen for noe. Sats/Elixia f. eks viser jo nesten at de forakter kroppsbygging/fitness/styrkeløft etc.

Trenger nødvendigvis ikke være min svette, men noen andres.

Dessuten, så er man dømt til å få andres svette på seg uansett. Man kan ikke kjemisk rense eller definsifere et gym hvert 10. minutt.

Hvem har sagt at lukta trenger å være gammel? Svetten kommer jo der og da. Kommer aldri til å tvinge noen til å stikke hodet nedi en gymbag med gammelt gymtøy.

Blir som en jeg pratet med på et gym for noen år siden... han ville ikke trene for hardt, fordi dette ga han svetteringer underarmene. Jeg bare øøøøøøøøøøøøh!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!