Skrevet av Emne: Madcow - the friendly cow  (Lest 399760 ganger)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

12 april

Tok meg en tur på trening i dag også bare for å psyke meg helt ned og få bekreftet hvor syk og svak jeg er.
Håpet det kanskje var dagsform på fredagen, fikk bekreftet at det var det ikke. Skal teste smalbenk på tirsdag for og se hvordan press styrken er, eller rette sagt finne ut hvor svak jeg har blitt der og.

Farmers 2x30m 100kg+100kg
Husa 1x4m vending på 2m

Pakket sakene og dro hjem. Gidder ikke være frustert en gang. Formen har bare blitt verre og verre siden influensaen og omgangsyken. Blodprøvene var fine etter sykdomsperioden, men jeg må komme meg til legen på tirsdag for å sjekke opp om jeg har fått ett virus el. Kan ikke skjønne at CNS har tatt kvelden. NULL power.

Noen som leser loggen som har vært borti tilsvarende? Følg med på "ned"kjøring..


Fått ut mc og sommerbil i dag, enda noe som er moro.


du får sikkert fartsbøter å det monner i sommer.ikke vær for positiv.

når det gjelder styrken så er du i det minste sterkere enn magnar,det er ihvertfall noe. Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

feil... det er INGENTING! Jeg er ikke noe mål for noen akkurat nå... Grin

Jeg skal faen meg skifte Nick til Magnar snart.... Kanskje det gjør Vegar så lattermild at det tryller bort slitsomheten og vondtene han har....

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

12 april

Noen som leser loggen som har vært borti tilsvarende? Følg med på "ned"kjøring..


har ikke vært borti helt det samme, men.. har mine tider jeg og der alt er tungt og formen går nedover. sånn som med marken min nå..
nå vet jeg ikke om det har en fysisk årsak med deg da (overtrening, sykdom?), men for min del blir blir formen dårlig når jeg trener veldig bra og er seriøs over en lengre periode..
blir vel bare litt lei psykisk, og det smitter kanskje over til fysiske.. ?

ta noen dager på fylla, reis bort fra alt mas og tjas.. Smiley det hjelper alltids.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

feil... det er INGENTING! Jeg er ikke noe mål for noen akkurat nå... Grin

Jeg skal faen meg skifte Nick til Magnar snart.... Kanskje det gjør Vegar så lattermild at det tryller bort slitsomheten og vondtene han har....

kan ikke du i samme slengen oppdatere profilen med noen nye,ferske maksløft? hehe.

"magnar skallagrimson. beste løft :
benk - avløft stangx3 @120kg kroppsvekt (lett!!)  (wilkspoeng 2,1)
bøy - walkout u/stang x 5 (har mere inne)
mark- 2 mål mark fulgte med huset.ligger godt
steinløft - Fikk kona til og loade 90kgs steinen mens de andre gutta var opptatt for så og rope høyt "sjekk dette gutta,bare 3 uker etter operasjon"
dekkvelt - pisket yngste avkommet til og flippe sommerdekket ut av garasjen.men hun nekta og skifte alle 4 på bilen. må ringe kona og få hun til og skulke jobb.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Stå på kompis.. Det går over snart. Må bare holde trua..Det er i motbakke det går oppover, el hva man sier Wink

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

12 april

Tok meg en tur på trening i dag også bare for å psyke meg helt ned og få bekreftet hvor syk og svak jeg er.
Håpet det kanskje var dagsform på fredagen, fikk bekreftet at det var det ikke. Skal teste smalbenk på tirsdag for og se hvordan press styrken er, eller rette sagt finne ut hvor svak jeg har blitt der og.

Farmers 2x30m 100kg+100kg
Husa 1x4m vending på 2m

Pakket sakene og dro hjem. Gidder ikke være frustert en gang. Formen har bare blitt verre og verre siden influensaen og omgangsyken. Blodprøvene var fine etter sykdomsperioden, men jeg må komme meg til legen på tirsdag for å sjekke opp om jeg har fått ett virus el. Kan ikke skjønne at CNS har tatt kvelden. NULL power.

Noen som leser loggen som har vært borti tilsvarende? Følg med på "ned"kjøring..

Skjedd meg noen ganger, ja :Smiley Influensa og omgangs er jo en sterk påkjenning for kroppen, så kan ta lang tid å komme i balanse igjen under slike omstendigheter. Du har jo ikke akkurat gjort det bedre ved å tyne deg såpass i mark mens du var syk... Og hvordan har det gått med sovinga? Hva med å prøve å avstå fra all strongman-trening en stund fremover, ta få og korte økter på gymmet, trene lett i "de tre store" og bare trene det du vil av ekstraøvelser?

Coach Gjerdrum ville nok sagt det samme til meg Wink

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Kjipern tynnj. Stå på Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Du har to valg - enten begynner du med kreatiner - da blir du raskt i superform - eller så blir du tynn og blir med på fjelltur neste år Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
madcow går 4m med husafell? shit da er du syk vegard Grin får jo meg til å føle meg sterk Tongue er d detta som hunget i deg lenge? synes du har vert mye syk? ikke bra.
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
slapp av noen dager og spis alt du kommer over Cheesy
Tren LETT og pass på så du ikke bli TYNNJAR!
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Hepp Gutta.

Søkte litt på nettet rundt overtrening. Jeg har hatt litt problemer med og svelge at jeg skulle kunne være overtrent. Det er det jo bare amatører som gjør  :Smiley
I ene rapporten jeg leste så står det at fornektelse for overtrening er ett symptom


Mange faktorer som gjør at man lettere kan bli overtrent, bla stress,bekymringer, redusert søvn osv .  Vekter som før var oppvarming er blitt blytunge, men man trener bare på. Da har man klart blitt overtrent. Spesielt merkbart blir det på øvelses dagene.

Må få orden på kost,hvile osv så går det seg sikkert til. Bare lette vekter i to uker nå. Angående hvile så hadde jeg 6 dager uten vekttrening i påsken, men erstattet de med stress på farta i stedet   what
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Skjedd meg noen ganger, ja :Smiley Influensa og omgangs er jo en sterk påkjenning for kroppen, så kan ta lang tid å komme i balanse igjen under slike omstendigheter. Du har jo ikke akkurat gjort det bedre ved å tyne deg såpass i mark mens du var syk... Og hvordan har det gått med sovinga? Hva med å prøve å avstå fra all strongman-trening en stund fremover, ta få og korte økter på gymmet, trene lett i "de tre store" og bare trene det du vil av ekstraøvelser?

Coach Gjerdrum ville nok sagt det samme til meg Wink

Ja, står også at i perioder rett etter sykdom bør man trappe gradvis opp... Riktig.
Skal skjerpe meg nå Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
89% rehabilitert pga stress kanskje Cheesy ?
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Overtrent?? Nybegynner feil altså Wink Men uansett greit å vite hva som feiler, slik at man kan gjøre noe med det...Sett hushjelpa på max arbeids innsats no de siste ukan. Så får du konse om NSM. Er bare snakk om 6 uker. Det holder hushjelpa ut vett Wink hehe..Lettere sakt enn gjort.. I KNOW Smiley

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Hadde noe lignende for litt over et år siden, mye syk og trente altfor tungt. Formen blei bare dårligere, det gjore bare at jeg spiste mere og trente tyngere, følte meg slapp hele tiden og sov dårlig om nettene. Dro til noen privat klinikker og tok div blod prøver, alt var ok med de. Legen jeg pratet med sa at jeg var overtrent og at jeg burde ta meg fri til formen føltes bra igjen.
Tok vel nesten 2 mndr, før jeg følte for og trene igjen.
Fikk faktisk veldig bra framgang etter 2 mnd med trenings fri.
God bedring.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!