Skrevet av Emne: Madcow - the friendly cow  (Lest 398830 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no


Gutta her har peiling og tar deg inn på kort varsel i Trondheim/Lade

http://www.impulsefysioterapi.no/Websted/Velkommen.html

Disse gutta har peiling ja Smiley Arve er min snåsakall Smiley

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Har fått konstantert senebetennesle og såkalt "tennis-albue" av fysioteraputen.
Det er betennelse i senen "mellom" biceps og underarmen på oversiden, som gjør det nesten umulig å "rykke" til og "holde" i øvelser som farmers walk og apollons axle.

Startet på brexidol på lørdagen, ingen trening siden fredag, samt trykkbølgebehandling på underarmen både mandag og i dag onsdag. Fortsatt uutholdelige smerter, men håper på underverker til fredag så jeg får vært med og løftet litt.

Fysioterapauten sier at disse senebetennelsene kan ligge og "ulme" og bare slå til som verst akkurat når det passer seg.

Reiser til Bø i morgen tidlig sammen med Gunnar, om det ikke blir løfting så blir det moro lell med lang helg med gutta. Skog kommer også nedover på fredagen.


Du får ha god bedring med armen Vegar, og lykke til til Både deg og Espen hvis det blir konk på deg!! Skulle ha kommet og heiet på dere, men bankkontoen min ville ikke det denne gangen desverre Tongue Uansett så får dere plage Gammern og Lokomotivet for meg Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Chriselv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 660
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 660

Har fått konstantert senebetennesle og såkalt "tennis-albue" av fysioteraputen.
Det er betennelse i senen "mellom" biceps og underarmen på oversiden, som gjør det nesten umulig å "rykke" til og "holde" i øvelser som farmers walk og apollons axle.

Jeg har snakket med en del folk som har fått tennisalbue etter mye grepstrening. Veldig ofte kommer slike smerter av feilbalanse i muskulaturen. Omtrent all trening og praktiske gjøremål tar i bruk fleksorer i underarmen, mens ekstensorene blir veldig sjelden brukt. Dette gjelder markløft, farmers, grippere osv.

Det som hjelper meget bra for de fleste, er å begynne å trene ekstensorene jevnlig. Dette er ikke en rask måte å løse problemet på, men den er omtrent gratis og man fjerner (sannsynligvis) årsaken til problemet.
Reverse curls, reverse wrist curls og ekstensorbånd (http://www6.mailordercentral.com/ironmind/prodinfo.asp?number=1376) trener ekstensorene godt.

Det er også en del folk som har hatt god nytte av TENS:
http://www.medicalproductsonline.org/re35teunwiti.html

og microcurrent:
http://www.medicalproductsonline.org/microcurrent--micro-ii.html

Jeg har ingen erfaring med slike enheter, men har lest en del tråder om folk som det har fungert bra for.

Håper dette kan være til hjelp  Smiley



Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Jeg har snakket med en del folk som har fått tennisalbue etter mye grepstrening. Veldig ofte kommer slike smerter av feilbalanse i muskulaturen. Omtrent all trening og praktiske gjøremål tar i bruk fleksorer i underarmen, mens ekstensorene blir veldig sjelden brukt. Dette gjelder markløft, farmers, grippere osv.

Det som hjelper meget bra for de fleste, er å begynne å trene ekstensorene jevnlig. Dette er ikke en rask måte å løse problemet på, men den er omtrent gratis og man fjerner (sannsynligvis) årsaken til problemet.
Reverse curls, reverse wrist curls og ekstensorbånd (http://www6.mailordercentral.com/ironmind/prodinfo.asp?number=1376) trener ekstensorene godt.

Det er også en del folk som har hatt god nytte av TENS:
http://www.medicalproductsonline.org/re35teunwiti.html

og microcurrent:
http://www.medicalproductsonline.org/microcurrent--micro-ii.html

Jeg har ingen erfaring med slike enheter, men har lest en del tråder om folk som det har fungert bra for.

Håper dette kan være til hjelp  Smiley




Takk, skal se litt på dette. Noe må jeg gjøre i allefall.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Studenten

  • Gjest
Lykke til med arm, kne og kvalik!  Cheesy

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Lykke til med arm, kne og kvalik!  Cheesy

Slik ble det:

5reps i ap
7m farmers Grin
6 velt 57sek

Helvetes smerter i underarmen etter/under apollonsen. Iset ned armen og fikk armen tapet av Ossie før farmersen. Fortsatt like vondt, og klarte ikke og presse sammen høyre hånda.
Dekkvelt var greit, gav 70% gass på denne øvelsen, gjorde også vondt.

Nå er det rom for hvile til underarmen, gir den 3-4 dager til på brexidol for og se om betennelsen forsvinner. Hvis ikke må jeg vel trø til med kortison.

Må gratulere Skog med 1 plassen, velfortjent. Gratulerer Arild med 2. og Lars med 3.
Solvang imponerte stort. Det samme gjorde selvsagt Ole Martin og Ole Ø. 
Bøs havnet rett utenfor superfinalen, var bare småting som skulle ha vært til for at resultatene skulle ha blitt annerledes.  NKS gjorde det det meget bra, tross lav kroppsvekt er han utrolig storkjefta Grin Gratulerer også "bror" Lund med ny pers i stokk.

Nå har jeg forstått det sånn at Arild har gitt VPC plassen sin til Solvang, også forstår jeg på Lars at kneet hans er jævelig vondt og han vurderer og stå over vpc, dvs at Ole Martin antagelig får dra på VPC? hoho I såfall er det Ole Martin vel unnet, meget bra fremgang på kort tid.


Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Nå er det rom for hvile til underarmen, gir den 3-4 dager til på brexidol for og se om betennelsen forsvinner. Hvis ikke må jeg vel trø til med kortison.

Funker ikke det kan du prøve Voltaren, den funker fint for meg!

NKS gjorde det det meget bra, tross lav kroppsvekt er han utrolig storkjefta Grin

Hva???  Grin Jeg er jo han beskjedne Vestlendingen jo!  Wink Synes den fremstillingen din får meg til å se ut som en sånn sinna, vrengt polvått puddel, som står og gneldrer noe jævlig, men hvis du kommer mot den driter den på seg og bare skjelver!  Grin Litt sånn hundremeters tøffen!  Grin
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no

Hva???  Grin Jeg er jo han beskjedne Vestlendingen jo!  Wink Synes den fremstillingen din får meg til å se ut som en sånn sinna, vrengt polvått puddel, som står og gneldrer noe jævlig, men hvis du kommer mot den driter den på seg og bare skjelver!  Grin Litt sånn hundremeters tøffen!  Grin

Hahahaha Wink

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
takker bror...150 stokk var alikevel mager trøst for meg.. dette nsm ble dårlig for meg. Med delvis avreven biceps under oppkj og rygg som aldri ble helt i rute før nsm ble resultatet dårlig i dette selskapet.  Vi begge vegar for ta revansj neste år;-)
Slik ble det:

5reps i ap
7m farmers ;
6 velt 57sek

Helvetes smerter i underarmen etter/under apollonsen. Iset ned armen og fikk armen tapet av Ossie før farmersen. Fortsatt like vondt, og klarte ikke og presse sammen høyre hånda.
Dekkvelt var greit, gav 70% gass på denne øvelsen, gjorde også vondt.

Nå er det rom for hvile til underarmen, gir den 3-4 dager til på brexidol for og se om betennelsen forsvinner. Hvis ikke må jeg vel trø til med kortison.

Må gratulere Skog med 1 plassen, velfortjent. Gratulerer Arild med 2. og Lars med 3.
Solvang imponerte stort. Det samme gjorde selvsagt Ole Martin og Ole Ø. 
Bøs havnet rett utenfor superfinalen, var bare småting som skulle ha vært til for at resultatene skulle ha blitt annerledes.  NKS gjorde det det meget bra, tross lav kroppsvekt er han utrolig storkjefta Grin Gratulerer også "bror" Lund med ny pers i stokk.

Nå har jeg forstått det sånn at Arild har gitt VPC plassen sin til Solvang, også forstår jeg på Lars at kneet hans er jævelig vondt og han vurderer og stå over vpc, dvs at Ole Martin antagelig får dra på VPC? hoho I såfall er det Ole Martin vel unnet, meget bra fremgang på kort tid.



Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
takker bror...150 stokk var alikevel mager trøst for meg.. dette nsm ble dårlig for meg. Med delvis avreven biceps under oppkj og rygg som aldri ble helt i rute før nsm ble resultatet dårlig i dette selskapet.  Vi begge vegar for ta revansj neste år;-)

Husker det var en eller annen som hetsa meg for å skylde på skader mm hele tiden;)
Hvordan er det nå...Wink
he he


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
NM i stokk da kiz Smiley ?? Underarma tåler det... 13.Juni i Snåsa. Da kan du besøke snåsakallen også vett. Så er alt bra på 2 sek Wink

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
NM i stokk da kiz Smiley ?? Underarma tåler det... 13.Juni i Snåsa. Da kan du besøke snåsakallen også vett. Så er alt bra på 2 sek Wink

Underarma tåler det nok, men jeg har benk-VM i helga og NM neste helg osv....og tvilsomt om jeg får stille på Nm i loglift for NSF....og uansett om jeg hadde fått lov så det å komme "totalt uforberedt" på stokk på ett NM er noe jeg selvsagt ikke gjør..Wink bør ha noen løft først...


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Zuul

Underarma tåler det nok, men jeg har benk-VM i helga og NM neste helg osv....og tvilsomt om jeg får stille på Nm i loglift for NSF....og uansett om jeg hadde fått lov så det å komme "totalt uforberedt" på stokk på ett NM er noe jeg selvsagt ikke gjør..Wink bør ha noen løft først...

Var vel underarmene til Vegar han siktet til  Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Fikk no spurt begge to i samme slengen nå da Wink

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Høyre underarm er fortsatt blodsprengt, men føler ingenr reel smerte i armen nå. Fortsatt vond ved belastning, men ikke smerter ved vanlige gjøremål.

Har totalt treningsfri frem tom søndagen for og bli sykdomsfri. Kjenner jeg skulle tatt treningsfri for evigheter siden. Jeg sover som en unge igjen for tida, til og med en ettermiddagslur. Kroppen kjennes bedre ut for hver dag. Jeg har nok helt klart vært "overtrent/utslitt" siste månedene.

Mandagen som var startet jeg på "diett", eller kall det ett nytt og bedre liv.
Morgen gaineren er byttet ut med proteinshake og havregryn, har med to stk kylling og ris måltid på jobb. Fisk/biff ris og grønnsaker til middag. 2-3 shaker og noen omelett måltid før jeg legger meg. Kommer til og bli tynnj som en strek.

Mulig jeg blir med på Snåsa Espen, men må kjenne litt på "lysten" til og være med og.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!