Skrevet av Emne: Unormalt å bare like...  (Lest 1912 ganger)

Utlogget Dipsman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Unormalt å bare like...
« : 07. november 2008, 14:09 »
actionfilmer? Dama vil ofte se komedie og skrekk, men det eneste jeg liker er filmer som består av meningløs skyting, eksplosjoner, muskelmenn, ville biljakter og slikt... har aldri sagt noe selvfølgelig, siden jeg gjør forsåvidt det meste bare det er en mulighet for at det kan bli noe kos på meg. Men uansett, er det unormalt å bare like en type sjanger? Skulle gjerne ha sett på andre filmer, men går lei etter 15-20 minutter toppen når jeg ser på filmer uansett hehe

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Unormalt å bare like...
« #1 : 07. november 2008, 14:11 »
Hei Beta-Male

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Unormalt å bare like...
« #2 : 07. november 2008, 14:22 »
Unormalt..? Men det er vel litt begrensende for deg? Folk liker jo forskjellige ting, men det vitner vel bare om hva som interesserer deg? Selv liker jeg best smarte filmer, med mye prating og lite eller ingen vold og action, men iblandt er det deilig å bare slenge seg på sofaen med litt godis og se en skikkelig hjernedød, eller smart actionfilm, splatter, horror eller hva som helst. Komedier er jeg sjeldent glad i , da de som regel er umorsomme, men finner man en virkelig god en er jo det også gøy i blandt. Du får vel bare begynne å utvide horisontene dine, men det kan jo hende at dama di har skikkelig dårlig smak også da, og bare vil se klissete highchool drama filmer. Da forstår jeg deg godt.
Sa brura

IntX

  • Gjest
Sv: Unormalt å bare like...
« #3 : 07. november 2008, 14:28 »
Lenge leve hjernedøde actionfilmer!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Unormalt å bare like...
« #4 : 07. november 2008, 14:32 »
Hei Beta-Male

 Grin Grin Grin Tidenes kommentar!!

....sjøl om jeg som biolog må få minne om Omega.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Unormalt å bare like...
« #5 : 07. november 2008, 14:35 »
Av og til kan det vel være greit å tilpasse seg andre folk også..? ikke vet jeg...  Huh
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Unormalt å bare like...
« #6 : 07. november 2008, 15:10 »
actionfilmer? Dama vil ofte se komedie og skrekk, men det eneste jeg liker er filmer som består av meningløs skyting, eksplosjoner, muskelmenn, ville biljakter og slikt... har aldri sagt noe selvfølgelig, siden jeg gjør forsåvidt det meste bare det er en mulighet for at det kan bli noe kos på meg. Men uansett, er det unormalt å bare like en type sjanger? Skulle gjerne ha sett på andre filmer, men går lei etter 15-20 minutter toppen når jeg ser på filmer uansett hehe

jeg elsker totalt meningsløse actionfilmer med skyting, vill bilkjøring, slossing, sprenging ( helst hele kvartaler ) , muskelmenn og snertne damer.
Meningsløs action er kongefilmer man kan se om og om igjen. Cheesy


Jeg sovner av såkalte komedier, og helt ærlig ; jeg sliter litt med humoren ofte... Den er så teit at den grenser til idioti. Men sikkert bra for de som liker det og.
Er det som er så herlig; vi er alle forskjellig.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

janne

  • Gjest
Sv: Unormalt å bare like...
« #7 : 07. november 2008, 15:30 »
Det er vel ikke noe mer unormalt enn de som kun liker damer med store romper, eller store pupper, eller små spretne rumper osv.

Selv digger jeg action-filmer, men jeg liker også thrillere, komedier og sist men så absolutt ikke minst, min favorittsjanger Sci-fi (Star Wars er den ultimate triologien (de tre nyeste er jeg ikke SÅ begeistret for, men de går på en god dag de og)).

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Unormalt å bare like...
« #8 : 07. november 2008, 15:38 »
Det er vel ikke noe mer unormalt enn de som kun liker damer med store romper, eller store pupper, eller små spretne rumper osv.

Selv digger jeg action-filmer, men jeg liker også thrillere, komedier og sist men så absolutt ikke minst, min favorittsjanger Sci-fi (Star Wars er den ultimate triologien (de tre nyeste er jeg ikke SÅ begeistret for, men de går på en god dag de og)).


Enig. Elsker også action filmer,trillere. noen komedier er også veldig bra. men først og fremst liker jeg spenning, som får opp adrenalinet litt.  Grine filmer kan jeg styre meg for:)

janne

  • Gjest
Sv: Unormalt å bare like...
« #9 : 07. november 2008, 15:41 »
Jeg fikk hele salen i mot meg da jeg var på premiæren av Titanic. Begynte å le hysterisk når Leonardo lå å skalv på den fjøla.....mens alle rundt meg tørka tårer.....Grin Takler ikke grine-filmer, tror latteren er en forsvarsmekanisme for å ikke sippe eller noe :/

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Unormalt å bare like...
« #10 : 07. november 2008, 15:42 »
Det er vel ikke noe mer unormalt enn de som kun liker damer med store romper, eller store pupper, eller små spretne rumper osv.

Selv digger jeg action-filmer, men jeg liker også thrillere, komedier og sist men så absolutt ikke minst, min favorittsjanger Sci-fi (Star Wars er den ultimate triologien (de tre nyeste er jeg ikke SÅ begeistret for, men de går på en god dag de og)).
Hør, hør.

Hva komedier angår, der er det så utrolig mye dårlig. Fryktelig tragisk opplegg, man ser reklame for en eller annen komedie som har fått gode terningkast, også er den drita dårlig. Selv synes jeg American Pie-filmene og Liar Liar er konge, though, selv om førstnevnte kanskje er littegranne for barnslig for mange.. Grin Ja, også ikke glem Svidd Neger.

Jeg fikk hele salen i mot meg da jeg var på premiæren av Titanic. Begynte å le hysterisk når Leonardo lå å skalv på den fjøla.....mens alle rundt meg tørka tårer.....Grin Takler ikke grine-filmer, tror latteren er en forsvarsmekanisme for å ikke sippe eller noe :/
Heheheh skulle vært flere som deg..  biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Unormalt å bare like...
« #11 : 07. november 2008, 15:54 »
Man må jo tørre å ta filmer for det de er. Blir litt som å si at Excorsisten ikke er skummel bare fordi man ikke trur på Gud eller at folk blir besatte.

Selv liker jeg best filmer som fire nyanser av brunt, lost in translation, magnolia, drapet, arven, og mange av filmene til kuberic som eyes wide shut og barry lyndon. Filmer med litt tyngde, gjerne mye dialog, og karakterer man lærer å kjenne. Så lenge filmen ikke renner over og blir pretensiøs, som endel norske filmer og altfor sære kjedelige franske og spanske filmer.

Og så liker jeg thrillere av typen uten altfor mye vold, slik som David Lynch er en mester til å lage; Mulholland drive, lost highway, twin peaks ( filmen og serien) osv, og enkelte David Cronenberg filmer ( videodrome feks).

Filmer som fungerer som reklameplakat, som james bond osv, har jeg lite til overs for. For mye action uten noe særlig intelligens synes jeg blir platt, dersom de prøver å liksom "blande" altfor mye action med "liksom-intelligens". Filmer som Seven f.eks blander jo action, thriller og bra plot på en god måte, samt pulp fiction og R.dogs.   Men hvis filmene bare er ment for å underholde med blod og gørr, som de to nyeste filmene til rodrigues og tarantino..Planet terror og den andre, så synes jeg det er hysterisk morro.

Man må vel bare prøve å ta en film for det den er og burde være, men hvis den beveger seg i for mange retninger på en gang blir de dårlige i mine øyne.
Sa brura

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Unormalt å bare like...
« #12 : 07. november 2008, 17:10 »
Hør, hør.

Hva komedier angår, der er det så utrolig mye dårlig. Fryktelig tragisk opplegg, man ser reklame for en eller annen komedie som har fått gode terningkast, også er den drita dårlig. Selv synes jeg American Pie-filmene og Liar Liar er konge, though, selv om førstnevnte kanskje er littegranne for barnslig for mange.. Grin Ja, også ikke glem Svidd Neger.
Heheheh skulle vært flere som deg..  biggrin
Jeg fikk hele salen i mot meg da jeg var på premiæren av Titanic. Begynte å le hysterisk når Leonardo lå å skalv på den fjøla.....mens alle rundt meg tørka tårer.....Grin Takler ikke grine-filmer, tror latteren er en forsvarsmekanisme for å ikke sippe eller noe :/

Har også det problemet, når andre er dødsen alvorlig så begynner det å boble i meg:D
Og jeg likker ikke å sippe heller. Har faktisk ikke sett titanic.
Lost in translation og eyes wide shut er fine filmer det, men det er deilig med helt enkle action filmer også når man bare vill slappe av og ikke måtte tenke for mye med hva meningen i filmen egentlig var, som det fort kan være i litt tyngre filmer.:/

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Unormalt å bare like...
« #13 : 08. november 2008, 21:11 »
Hei Beta-Male

hahahahahaha Zyklox myy maan Cheesy:D
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

GeirH

  • Gjest
Sv: Unormalt å bare like...
« #14 : 08. november 2008, 22:23 »
actionfilmer? Dama vil ofte se komedie og skrekk, men det eneste jeg liker er filmer som består av meningløs skyting, eksplosjoner, muskelmenn, ville biljakter og slikt... har aldri sagt noe selvfølgelig, siden jeg gjør forsåvidt det meste bare det er en mulighet for at det kan bli noe kos på meg. Men uansett, er det unormalt å bare like en type sjanger? Skulle gjerne ha sett på andre filmer, men går lei etter 15-20 minutter toppen når jeg ser på filmer uansett hehe

Øhøø...
Ikke bare at det er unormalt, men det kan være farlig også! Det kan skape avhengighet og merkelig oppførsel - eller det som verre er. Som en av gutta jeg vokste opp med. Det gikk helt jævlig med den poden for å si si som sant er. Vi kallte ham "Lokal-Rambo" med tilnavnet "Gutten med pannebåndet". Dårlig stod det til med engelskunnskapene han også, men han var flink til å si: "oh, yeah!", "fuck you" og "I'll be back".
Han hadde ei søster som heter Gun(n) og en bestekompis som hette Gun(nar).  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!