Skrevet av Emne: enda en dopingdiskusjon IV  (Lest 29894 ganger)

Utlogget Bobba

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

enda en dopingdiskusjon IV
« : 10. november 2008, 13:55 »
Arild vant Jærens sterkeste mann i 2006..
Link: http://www.aftenbladet.no/lokalt/296125/Arild_er_Jaerens_sterkeste_mann.html

Derfor jeg skrev kost"tilskudd"....

Har akkurat kommet hjem fra utlandet og hiver meg på diskusjonen.

Personlig syns eg alle som ikke er villige til å la seg dopteste er noen store pingler. Om en person hadde løftet 500 i benk og var full med steorider så hadde han fremdeles vært en stor IDIOT, og en TAPER i mine øyne.

Men til temaet.

Arild Haugen har aldri vært i nærheten av å bli Jærens sterkeste, han deltok 1 gang og fikk 5 plass. Året etter når han ville delta fikk han beskjed om å melde seg inn i et iddrettslag slik at han kunne bli doptestet. Etter dette har han aldri vist seg på denne konkuranse.
Jærens sterkeste er en konkuranse hvor alle kan bli testet, og er det eneste seriøse strongman arrangementet i Norge pr dags dato.


"Det er ikke på noen måte lovlig å dope seg under Strong Man, sier Karlsen."
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=529772

Karlsen sier på TV at dette er en fantastisk sport på TV, men når det blir snakk om testing, så er dette ikke en sport i hans øyne lenger, da er det show. Dette for å komme bort fra dopspørsmålet. Hadde strongman sporten ville vist at de var seriøse så hadde de tilatt testing på årets NSM, men dopkontrollen fikk beskjed om at de var uønsket.

Hvorfor hylekoret skriker å bærer seg at alle er uskyldige til det motsatte er bevist, når det ikke er mulig å dopteste disse personene er meg en gåte. Selvfølgelig vil det komme sterke spekulasjonen når ingen i dette strongman sirkuset er villige til å la seg teste. Hvorfor er de ikke det, er det for de har rent mel i posen, jeg bare spør.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

enda en dopingdiskusjon IV
« #1 : 10. november 2008, 14:02 »

Jærens sterkeste er en konkuranse hvor alle kan bli testet, og er det eneste seriøse strongman arrangementet i Norge pr dags dato.
Så de andre konkurransene i norge og verden er ikke seriøse strongmanarrangementer, mens Jærens Sterkeste ER det?! rofl


Sitat
Hadde strongman sporten ville vist at de var seriøse så hadde de tilatt testing på årets NSM, men dopkontrollen fikk beskjed om at de var uønsket.
Bullshit. Ingen forespørsel til arrangøren av NSM og ingen har blitt nektet noe. ADN vil bare teste hvis de får betalt. fair deal, men å bare teste på en konk betyr null og niks. Som de med perspektiv og innsikt vet, så må man være særforbund for å få testregime slik det skal være. Ikke bare kjøpe 4 tester og tro det hjelper på noe. Blir bare skuespill det.

Sitat
Selvfølgelig vil det komme sterke spekulasjonen når ingen i dette strongman sirkuset er villige til å la seg teste. Hvorfor er de ikke det, er det for de har rent mel i posen, jeg bare spør.
Hadde jeg lest skikkelig med en gang, så hadde jeg fått med meg denne påstanden også. Du har tydeligvis INGEN peiling på dette. er ingen av oss villige til å la oss teste? På hvert eneste NSM de siste 10 årene har det vært testede utøvere. det har også vært utøvere på hvert NSm som ikke har vært testet.
De eneste som klager på dette er folk utenfor. Vi som stiller er de som bryr oss minst om dette.

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #2 : 10. november 2008, 14:17 »
endelig ble det en egen tråd om dette! tragisk at 15 sider på arilds tråd skulle bli offtopic

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #3 : 10. november 2008, 14:45 »

Når du kaller andre idioter og tapere så håper jeg du ikke røyker eller drikker alkhol eller kaffe...klapp igjen kjeften din om doping..er det så vanskelig og innse..om det skal være tester i årets nsm..ja.. da får dem slutte noen mnder før på kur da og kjøre på med veskt insulin igf i stedet.. skjønner du ikke det?Huh???drit i det du..pass på deg selv... hvem i helvete gidder og bruke penger på adn???når dem skal ha betalt for og teste..og om det så hadde gjort da hadde alle utøvere testet seg under andre leger først for og visst at di var rene..og di som ikke hadde klart og vært rene i tide hadde ,"skadet"seg rett før så dem ikke ble med..rart du ikke fatter dette..blir aldri kvitt doping..ALDRI...alkhol,tobakk,store mengder kaffe er lov,og det er mere skadelig en aas..og steroider er lov,så godta det og hold kjeft..og ikke kom med at man må smugle dem inn till norge og osv..Mange av dagens steroider er ordnet i norge..så man slipper og smugle..

Virkelig ett reflektert og glimrende innlegg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #4 : 10. november 2008, 14:58 »
sannheten er at om det er tester så må man dope seg der etter..vanskeligere er det ikke..Finnes alltid folk i adn og bestikke med penger osv..No problemo..

Interessant. Har du tilfeller der noen fra ADN har latt seg bestikke, og hvor mye måtte vedkommende ut med?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #5 : 10. november 2008, 15:05 »
Vet mye om mye jeg..Hadde aldri sagt det her..Men har mange historier i kring dette....Spes for en del år tilbake...Må ikke tro at det er slik at det er bare i russland og usa dette skjer..skjer self i norge og..nordmenn er ikke 5millimeter bedre en russere for eks..Norge er sisste sovjet stat..med full av korupsjon og mafia lignende opplegg....

Det der tror jeg ikke på et sekund uten dokumentasjon og vitner.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #6 : 10. november 2008, 15:07 »
Vet mye om mye jeg..Hadde aldri sagt det her..Men har mange historier i kring dette....Spes for en del år tilbake...Må ikke tro at det er slik at det er bare i russland og usa dette skjer..skjer self i norge og..nordmenn er ikke 5millimeter bedre en russere for eks..Norge er sisste sovjet stat..med full av korupsjon og mafia lignende opplegg....

mål-løs... Kallte du nettop Norge for siste sovjet stat?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #7 : 10. november 2008, 15:10 »
sannheten er at om det er tester så må man dope seg der etter..vanskeligere er det ikke..Finnes alltid folk i adn og bestikke med penger osv..No problemo..

Verden er vitterlig fargerik! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #8 : 10. november 2008, 15:16 »
Siden du har vært yrkeskriminell, vil jeg fraråde deg å ha personlig bilde i avataren.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #9 : 10. november 2008, 15:18 »
Tusen takk for infoen Raymond, visste ikke at Norge var en korrupt sovjet stat. Fortell meg; fullførte du grunnskolen?

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #10 : 10. november 2008, 15:21 »
Knall Smiley Elsker og lese på nett om to stk som krangler over tastaturet Smiley
Smil med det smilet du har.

Utlogget Bobba

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #11 : 10. november 2008, 15:21 »

Når du kaller andre idioter og tapere så håper jeg du ikke røyker eller drikker alkhol eller kaffe...klapp igjen kjeften din om doping..er det så vanskelig og innse..om det skal være tester i årets nsm..ja.. da får dem slutte noen mnder før på kur da og kjøre på med veskt insulin igf i stedet.. skjønner du ikke det?Huh???drit i det du..pass på deg selv... hvem i helvete gidder og bruke penger på adn???når dem skal ha betalt for og teste..og om det så hadde gjort da hadde alle utøvere testet seg under andre leger først for og visst at di var rene..og di som ikke hadde klart og vært rene i tide hadde ,"skadet"seg rett før så dem ikke ble med..rart du ikke fatter dette..blir aldri kvitt doping..ALDRI...alkhol,tobakk,store mengder kaffe er lov,og det er mere skadelig en aas..og steroider er lov,så godta det og hold kjeft..og ikke kom med at man må smugle dem inn till norge og osv..Mange av dagens steroider er ordnet i norge..så man slipper og smugle..

Svært så hårsår du er når det gjelder dette temaet. Som jeg skrev i innlegget over så visste jeg at noen ville bli provosert over innlegget mitt, for det er så mange som er utrolig hårsåre når det kommer til doping. De klarer ikke å innse at noen kan trene rent og bli store uten noe for for kunstige midler.

Jeg vet at det arbeides med å prøve å få doping under narkotika lovgivningen. Jo før jo bedre. Det er jo selvsagt at det burde være ulovelig å bruke når det er ulovelig å selge.

Men en ting alle Bolehåver har til felles, det er at alle tror at alle andre som er sterke eller store eller er best i noe må være dopet. Våkn opp, det går an å trene over lang tid og oppnå resultater.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #12 : 10. november 2008, 15:22 »
Tror du det er vanskelig og bestikke folk???alle kan kjøpes...Nordmenn tror at vi er så skikkelig i dette landet..hehehe

Alle kan kjøpes ja. Men hvorvidt dette er særlig utbredt er meg heller tvilsomt. De erfaringer du har gjort, ettersom du er så påståelig i så måte, må du gjerne dele.

Boblen virker kanskje stor innenifra, men her utenfor ser den temmelig liten ut.

Men en ting alle Bolehåver har til felles, det er at alle tror at alle andre som er sterke eller store eller er best i noe må være dopet. Våkn opp, det går an å trene over lang tid og oppnå resultater.

Så stor kunnskap du har om folk som benytter seg av stoffer på Atnidoping Norge's liste da. Har du foten innenfor? Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #13 : 10. november 2008, 15:23 »
Gjorde du??hva faaeeennn har det med saken og gjøre???tror du virkelig at nordmenn er så mye bedre en andre??

Det er mer det at jeg tror du har missforstått en del ting, blant annet "Sovjet".

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: enda en dopingdiskusjon IV
« #14 : 10. november 2008, 15:27 »
Knall Smiley Elsker og lese på nett om to stk som krangler over tastaturet Smiley

hehe

de fleste her som "krangler" med Raymond må nok gjøre det på den måten Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!