Skrevet av Emne: Forelsket i bestevenninne for tusende gang  (Lest 14247 ganger)

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #45 : 09. januar 2011, 16:13 »
fiiinn utfordring du gav der ass:P må bare si at trening og ali kurerer gruff;) bruk masse tid på trening, ikke minst her på TF, så har du plutselig ikke så mye til å tenke lengre, noe som gjør alt så mye lettere:D for en periode så kanskje det kommer tilbake når du begynner å bli litt daff med trening men så starter du å lese og trene ennå mere og tilslutt har du blitt en trent treningsnarkoman så kommer hu etter deg og de digge musklene dine:D

grubla litt på denna;) xD

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #46 : 09. januar 2011, 16:28 »
.

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #47 : 09. januar 2011, 18:35 »
Jeg tror på ingen måte at du har sosiale problemer, snarere tvert i mot så virker det som om du har stor selvinnsikt.

Det jeg ønsker å komme frem til er at du må ha et mindre anstrengt forhold til den jenta du liker så godt. Skal du komme noen vei med henne så trenger du ikke ta opp vanskelige tema som kjærlighet og vennskap. Man kan ikke komme til enighet om at man skal være venner, jeg har aldri avtalt dette med noen, med unntak av noen ekser.

Siden dere allerede er venner bør du heller gjøre de tingene som dere liker å gjøre sammen. Ikke snakk i hjel det hele...
Årets utsagn! Hehe.

Det med sosiale problemer var for så vidt ikke myntet på deg, bare en sånn generell påminnelse.

Å anstrenge seg for å anstrenge seg mindre kan nok være vanskelig, men jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg prøver hele tiden å ikke overanalysere alt av signaler (dette gjelder alle) jeg tror jeg får om ditt og datt, og det er stort sett da jeg har det best, og at ting går bra. Når jeg ikke overtenker alt. På den annen side, så er det ikke særlig anstrengende å være i nærheten av henne, det er null stress. Det er vel heller når jeg ikke er det at det er anstrengende, fordi du nesten hele tiden går og tenker på noe du ikke vil tenke på, og det er veldig, veldig anstrengende.
hmm hvordan ser jenta på deg? man kan som regel omtrent avsløre hvem som liker hvem bare ved å se på blikkene Wink vet ikke hvordan jeg kan forklare det men folk sender alle typer blikk sinne hat, vennskaplig, koselig , søt , liker deg blikk, sexy osv osv prøv å analyser henne, kanskje hu liker deg nå?

PS: har ikke lest alle poster vet ikke om du har sagt no om at hu føler no for noen andre el...
Sikkert som en venn. Smiley

Men det er ikke poenget med det denne tråden, hun har sagt at hun ikke har følelser for meg (for en god stund siden), og da kan ikke jeg regne med å "vinne henne over".

Hadde du skummet gjennom åpningsposten hadde du nok fattet mer av hva som er problemet. Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #48 : 10. januar 2011, 02:17 »
Først og fremst: Slutt med å fortelle damene om følelsene dine før du har fått noe respons fra disse først. Dette fører bare til at evt. interesse blir borte fordi du åpner deg helt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Karbosjefen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #49 : 10. januar 2011, 03:20 »
"Det jeg vil, er å "komme over henne". Men jeg vil selvfølgelig være venner"

Disse to ønskene er inkompatible. Med mindre du finner ei dame som åpenbart er bedre enn henne, så vil du fortsette å like førstnevnte.

Den setningen til trådstarter der kan oppfattes på 2 forskjellige måter om du skjønner hva jeg mener. Om man skjønner hva jeg mener så blir kommentaren til Andre også morsom haha.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #50 : 10. januar 2011, 03:39 »
"Det jeg vil, er å "komme over henne". Men jeg vil selvfølgelig være venner"

Den setningen til trådstarter der kan oppfattes på 2 forskjellige måter om du skjønner hva jeg mener. Om man skjønner hva jeg mener så blir kommentaren til Andre også morsom haha.

Haha. Jeg tviler ikke på at uansett hvordan man tolker åpningsinnlegget, så er det sant Smiley Godt mulig svaret mitt stemmer uavhengig av åpningsinnleggets betydning også.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!