Skrevet av Emne: Ung og liten  (Lest 3314 ganger)

Utlogget Rahmio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Ung og liten
« #30 : 14. november 2008, 17:22 »
Ikke for å være spydig, men burde du ikke oppsøke et av de gym du sier du har i området først?
Kan jo være at de som jobber der kan gi den info du er ute etter og vel så det. Men siden du vil bli stor i morgen allerede, så er det mulig du blir skuffet uansett og legger hele greia på hylla en gang i neste uke:-)

Jeg har aldri sakt at jeg vil blir stor på null komma niks. Men alle må jo starte ett sted og var lettere å spørre her enn borte på gymmen.

Jeg har uansett planer om å starte lavt for å lære meg teknikken på de forskjellige øvelsene, det minsker iallfall kjangsene for skader og treningstia blir vell best når jeg veit hva jeg driver med;)

Takker for all hjelpen;)

Utlogget Olausson92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

Sv: Ung og liten
« #31 : 14. november 2008, 17:39 »
Hvor mye kcal får du i deg nå?
Alder: 16   
Høyde: 1.78
Vekt: 85



Mine recorder [Mål for 1.12.08 - Styrketest]
KB:135 [140]
ML:125 [130]
BP: 65 [70]
MP: ?? [40]
Dips: 10 [15-20]
Chins: ?? [10-15]

Styrketest:
3RM Benk: 3X65kg
1RM Benk: 1X72,5kg
Dips: 15XBW
3RM Knebøy:
1RM Knebøy:
Chins:

Nordlitest:
23/04/08 - 24 Runder
26/04/08 - 24 Runder
23/11/08 - 24 1/2 Runder
2/12/08 - 25 Runder
April 09: ?? [Mål: 26 runder]

Min treningsdagbok:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78694.msg1110083#msg1110083

Utlogget Rahmio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Ung og liten
« #32 : 14. november 2008, 22:34 »
Hvor mye kcal får du i deg nå?

Kcal som i kalorier?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ung og liten
« #33 : 14. november 2008, 23:39 »
kcal som i allmenn betydning er den derran målenenheten der et glass melk er rundt 100 og en gjennomsnittlig pusling trenger 2500 kcal dagen.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Ung og liten
« #34 : 15. november 2008, 01:42 »
Beklager at jeg beskyldte deg for å ville bli stor i morgen:-) Synes likevel du skal finne deg et bra gym først. Finn deg et bra gym der du trives med folk og utstyr. Etter over 20 år på baken kan jeg fortelle deg at 90% av alle råd er dårlige for deg. Selv har jeg kastet bort mange av disse 20 åra på å lytte til andre. Finn din egen stil som som kroppen din forteller deg og hold fast ved dette. Det eneste som er viktig er å lære grunnleggende trening, og selv dette må du tilpasse din egen fysikk etterhvert. Det samme gjelder kosthold, der det er greit å lære det grunnleggende, men noen vokser og responderer på 2000 cal mens andre må ha et større inntak. Du kan godt ta imot råd fra en person som sier du må spise 5000 cal om dagen, det han f.øvrig ikke forteller er at han kanskje dytter i seg 500mg testo, 20 ui insulin og 8 ui vekst ved siden av. Ble litt overdrevet dette, men bare så du skal ta hintet. Uansett, trener du rent og gjør ting riktig så kan du om du er heldig legge på deg ca 2 kg muskler i snitt pr år. Det vil si at du må trene hardt uten store pauser i 10 år for å se ut som en grov fitnessutøver. Så om du veier 60 kg nå kan du stille i -100 kg klassen om 15-20 år, men uten steroider blir du mest sannsynlig ikke hard nok til å gjøre det bra. Så håper du har fått en lett innføring i hva som skal til for å bli stor, samtidig som enkelte her på forumet vrir seg i håret og benekter fakta. Personlig elsker jeg sporten, men kommer du til å gjøre det?

Utlogget Rahmio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Ung og liten
« #35 : 16. november 2008, 01:09 »
Beklager at jeg beskyldte deg for å ville bli stor i morgen:-) Synes likevel du skal finne deg et bra gym først. Finn deg et bra gym der du trives med folk og utstyr. Etter over 20 år på baken kan jeg fortelle deg at 90% av alle råd er dårlige for deg. Selv har jeg kastet bort mange av disse 20 åra på å lytte til andre. Finn din egen stil som som kroppen din forteller deg og hold fast ved dette. Det eneste som er viktig er å lære grunnleggende trening, og selv dette må du tilpasse din egen fysikk etterhvert. Det samme gjelder kosthold, der det er greit å lære det grunnleggende, men noen vokser og responderer på 2000 cal mens andre må ha et større inntak. Du kan godt ta imot råd fra en person som sier du må spise 5000 cal om dagen, det han f.øvrig ikke forteller er at han kanskje dytter i seg 500mg testo, 20 ui insulin og 8 ui vekst ved siden av. Ble litt overdrevet dette, men bare så du skal ta hintet. Uansett, trener du rent og gjør ting riktig så kan du om du er heldig legge på deg ca 2 kg muskler i snitt pr år. Det vil si at du må trene hardt uten store pauser i 10 år for å se ut som en grov fitnessutøver. Så om du veier 60 kg nå kan du stille i -100 kg klassen om 15-20 år, men uten steroider blir du mest sannsynlig ikke hard nok til å gjøre det bra. Så håper du har fått en lett innføring i hva som skal til for å bli stor, samtidig som enkelte her på forumet vrir seg i håret og benekter fakta. Personlig elsker jeg sporten, men kommer du til å gjøre det?

Point (s) taken;) Har vært innom å kikka på noen plasser i nærheten og fant et som ligger nærme og hadde veldig greit med utstyr. Men mest av alt var folka der kjempekoselige og hjelpsomme=)

Er syk for øyeblikket, så trening er ikke akuratt det jeg er helt klar for før jeg blir frisk. Men regner med at jeg kan få kommet meg til gymmen (for å trene) neste uke. Så får vi se da, om det er noe for meg;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!