Skrevet av Emne: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)  (Lest 6160 ganger)

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #15 : 18. november 2008, 00:50 »
hadd sekkert influensa:) jaja, et tap på poeng, i en hjelmsport.:p trur nok hain e ei hard nøtt å knekk framover uansett.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #16 : 18. november 2008, 01:13 »
Om dere er interesert i mma så gå til: www.mma-core.com og klikk på videoer. Der finner dere omtrent alle kamper som noensinne har vært og de blir aldri slettet. Genial side! enjoy(og gi honnør...Wink)
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #17 : 18. november 2008, 16:00 »
Fedor tapte på poeng fordi han ble kastet, og ikke klarte å knocke ut motstanderen (fikk dog knocket ham ned) innen tiden løp ut. Ikke akkurat noe stort tap, og denne motstanderen har gitt ham problemer før. For øvrig har han tapt i sambo før - MMA er et ganske annet game.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #18 : 18. november 2008, 17:20 »
Lesnar er ingen Kimbo og skaper med sin størrelse kombinert med hurtighet og god bryting store problemer for veldig mange. At han skulle vinne over Coulture som er 45 år gammel og matcher veldig bra opp mot han kom ikke som en overraskelse egentlig. Det jeg synes er litt synd er at han "sneik" i contenderkøen...før kampen var han 1-1 i ufc med et tap mot Mir og en dec mot Herring.

Fint å se han har grei kontroll på Couture. Alle "kampsportekspertene" her på forumet levnet ikke Lesnar noen sjanse mot big boys. Regner med at de kryper til korset og innrømmer at de dreit set ut nå... :Smiley

Gammern:  du sa dette i en annen tråd: "jeg synes ikke noen av dem hadde noe der og gjøre. Lesnar trenger mere erfaring i dårligere forbund først.

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #19 : 18. november 2008, 17:59 »
Vist randy og lesnar hadde veid like mye hadde matchen gått til couture. Han lærer fort, men jeg ser fortsatt på lesnar som en nybegynner. Om et par år er det nok INGEN som klarer å stoppe han.
Blablabla

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #20 : 18. november 2008, 18:05 »
Vist randy og lesnar hadde veid like mye hadde matchen gått til couture. Han lærer fort, men jeg ser fortsatt på lesnar som en nybegynner. Om et par år er det nok INGEN som klarer å stoppe han.
omg omg ikke engang Kimbo??? Cheesy

Tror nok at hvertfall at Arlovski og Fedor kunne slakta Lesnar akkurat nå.
Tror faktisk det er at par andre også som kan ta Lesnar. F eks Jeff Monson(tar et par GH og testo kurer først) så sko Lesnar fått litt å jobba med.
Med får se ka Lesnar bidrar med i framtiå men uansett om han vant den kampen så fortjene han ikkje et belte før han går forbi Arlovski eller Fedor.

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #21 : 18. november 2008, 18:14 »
omg omg ikke engang Kimbo??? Cheesy

Tror nok at hvertfall at Arlovski og Fedor kunne slakta Lesnar akkurat nå.
Tror faktisk det er at par andre også som kan ta Lesnar. F eks Jeff Monson(tar et par GH og testo kurer først) så sko Lesnar fått litt å jobba med.
Med får se ka Lesnar bidrar med i framtiå men uansett om han vant den kampen så fortjene han ikkje et belte før han går forbi Arlovski eller Fedor.
Tviler, vet ikke hvor mye vekten til kimbo er, men lesnar er et monster og beveger seg på en veldig unik måte for å være så stor som han faktisk er. Med litt mer erfaring og trening blir det veldig vansklig å stoppe han. Kimbo er en god kandiat tho. Arlovski og Jeff tror jeg er litt for små. Fedor er vel han jeg tror kommer til å stoppe han, vist noen. Størrelse har tydlig vis veldig mye å si, jeg trodde at Couture skulle vinne, hadde håpet på at han skulle ha mere headmovment enn det han faktisk hadde. Mot Store sylva eller silva, kommer ikke på navnet, så hadde han veldig bra headmovement.
Håper på en rematch, men er jo ikke sikkert vi får se det heller. Couture begynner å bli eldre, tror alderen begynner å spille inn. Jeg har fortsatt tro på han tho, han har motbevist folk før.
Blablabla

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #22 : 18. november 2008, 18:21 »
jeg bare kødda ang Kimbo..
Sleng opp Andrei Arlovski mot Brock hadde vert rått.. så får me beast on beast action.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #23 : 18. november 2008, 18:23 »
Btw Gonzaga tror jeg faktisk hadde hatt sjans mot Lesnar (håper jeg ikke undervurdere han for mye).. Men Gonzaga tror jeg kunne vert grei matchup mot Brock om gonzaga hadde gaina 10kg

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #24 : 18. november 2008, 18:41 »
det er mange som kan være stygge mot Lesnar. Sergei,Alistar,crocop(matchup)Fedor,Sylvia,Barnett,Aleks,Mir,Werdum Etc.
Arlovski er ikke for liten...han er vel 240 lb og burde ikke bli tyngere heller med tanke på strikingstilen hans. Nå vet man aldri lengere hvilken Crocop som møter opp men stilmessig gjør han det veldig bra mot slike motstandere.

Jeg tror ikke Monson ville vært noe bra matchup,til det er han altfor liten.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #25 : 18. november 2008, 19:02 »
Lesnar er ingen Kimbo og skaper med sin størrelse kombinert med hurtighet og god bryting store problemer for veldig mange. At han skulle vinne over Coulture som er 45 år gammel og matcher veldig bra opp mot han kom ikke som en overraskelse egentlig. Det jeg synes er litt synd er at han "sneik" i contenderkøen...før kampen var han 1-1 i ufc med et tap mot Mir og en dec mot Herring.

Gammern:  du sa dette i en annen tråd: "jeg synes ikke noen av dem hadde noe der og gjøre. Lesnar trenger mere erfaring i dårligere forbund først.


Står for den. Da hadde han ikke noe der å gjøre. Nå har han noe der å gjøre, spess når ufc-tungvekten er ganske ribba for gode folk og han har hatt  fremgang.
Mange som ikke levna han noen sjanse mot karer som Couture, det gjorde vel jeg etterhvert...
Sannheten er jo at tungvekten til Ufc(og andre forbund) stinker. Nog er på hell, Mir er en pløsete saccosekk.....
Brock kan bli god og muligens kan Gonzaga komme opp igjen på ok nivå.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #26 : 18. november 2008, 19:12 »
Jeff er vel ikke akkurat for liten. 176cm 109kg.. Men når jeg tenker meg om er han ikke så god matchup tror jeg heller. Tenkte hovedsaklig på grappling bakgrunnen når jeg nevnte han men er mye bedre grapplere enn han i vektklassen.

Nog har gjerna sjanse da han har jo tatt Bob Sapp men nå er vel brock Lesnar mye bedre enn Sappy..

Men fedor arlovski og gjerne Nog er de jeg tror tar Brock.


Men tenk kor kule matchups det kan bli mot Brock lesnar som f eks Coleman, Sapp og andre beist. Før vi vet ordet av det er det UFCWWE

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #27 : 18. november 2008, 20:13 »
Lesnar lærer veldig fort, og blir stadig en bedre MMA-utøver. Dog, Couture var en heldig match-up for ham, og tross enorm vektforskjell (30 kg), var kampen svært jevn - muligens til og med i Coutures favør - inntil Lesnar fikk inn en noe heldig høyre bak øret til Couture idet Couture dukket. At Lesnar er svært farlig, er det ingen tvil om, men jeg er ikke overbevist om at han fortjener beltet før han har gått mot Nogueira. En aktiv, livsfarlig guard + en kjeve av stål = problemer for Lesnar.
randy veide inn på rundt 225 (ca 100kg) mens Lesnar vede inn på 260 å noe (rundt 120 kg) så 30kg var litt i meste laget. kampen var jevn, men Lesnar spilte kortene sine bedre en randy Wink

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #28 : 18. november 2008, 20:16 »
Jo Jeff er altfor liten..han vil ikke greie å ta Lesnar ned  og vil mest sannsynelig bli knocket stående.


Er enig at HW klassen ikke er noe god.

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #29 : 18. november 2008, 20:18 »
jeg bare kødda ang Kimbo..
Sleng opp Andrei Arlovski mot Brock hadde vert rått.. så får me beast on beast action.

ikke jeg. med litt erfaring og trening kan han bli veldig farlig og. Han har jo selveste Bas som trener, og de kan oppnå mye. Må si meg enig med at Jeff er alt for liten, kanskje han klarer å subbe han(tviler). Tiden vil vise hva som skjer i heavyweight-klassen, men syns det er litt rotete der for øyeblikket.
Blablabla

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!