Skrevet av Emne: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)  (Lest 6156 ganger)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #30 : 18. november 2008, 21:21 »

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #31 : 19. november 2008, 00:27 »

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #32 : 19. november 2008, 16:55 »
Synes Randy gjorde en kjempejobb, og dette er en kamp jeg fint kunne satset på randy i en rematch. Brock ble ikke for stor for Randy. Randy var ikke for gammel. Randy gjorde en fin fight, klarte å kontrollere størrelsen til brock, scramblet fra underdanige posisjoner og gjorde det helt greit stående. Hadde kampen gått til tredje og fjerde runde, tror jeg faktisk Randy kunne fullført gameplanen sin og vunnet. Han ble dog truffet av en bombe etter å akkurat ha blitt rystet av et kne, noe som dessverre sendte ham i gulvet. Bra gjort av Brock - som også gjorde en bra kamp, men ingen dominasjon. Kampen var meget jevn helt til Brock fikk inn et slag. IMO kunne like gjerne Randy ha fått inn det samme slaget.

Når det er sagt så er jeg overrasket over at flere her inne avskriver Gonzaga. Mannen er jo et monster. To tap drar ham ikke ut av rekkene, jeg tror Gonzaga er fremtiden i UFC og at han er på nivå med Nog og "nest best" etter Nog i tungvektsklassen. Jeg tror også at Nog ville slitt med Gonzaga som er mer eksplosiv og bedre på bakken....
Gonzaga ville iallefall gitt Brock juling! Brock var en meget uheldig matchup for Randy. Randy matcher bedre opp mot striker/grappler-kategorien som Nog, Gonzaga, Mir etc...

Utlogget gluntiss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #33 : 19. november 2008, 17:30 »
Tror Brock tok det veldig rolig i første runden når de sto oppreist. For å spare krefter og for å kjenne på Randy sin styrke. Også fikk han jo 2 veldig fine takedowns i 1.runde.
Synes det er rart at folk sier at det er ufortjent. Han har fightet like mange kamper som Randy gjorde når han ble champion første gangen. Og han vant jo kampen på lørdag...mot en 5 ganger tidligere verdensmester...så han kan jo ikke være helt på jordet?  :Smiley

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #34 : 19. november 2008, 17:40 »
har vært fan av Lesnar siden jeg så Wrestling når jeg var kid og det mannen har bygd opp av fight skills er utrolig. han har en sykt kul slåssstil som er veldig underholdene og han fortjente og vinne fighten.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #35 : 20. november 2008, 15:30 »
Tror Brock tok det veldig rolig i første runden når de sto oppreist. For å spare krefter og for å kjenne på Randy sin styrke. Også fikk han jo 2 veldig fine takedowns i 1.runde.
Synes det er rart at folk sier at det er ufortjent. Han har fightet like mange kamper som Randy gjorde når han ble champion første gangen. Og han vant jo kampen på lørdag...mot en 5 ganger tidligere verdensmester...så han kan jo ikke være helt på jordet?  :Smiley

Brock hadde ikke noe valg...hadde han eksplodert i første runde, ville Randy hatt større fordel enn om han tok det roligere. Brock gjorde en bra kamp og vant på et bra slag. Randy var "game-plan" favoritt uansett :-) Brock måtte enten vinne på KO eller styrke/brytekunnskapene sine og TKO'e Randy på bakken. Jeg trodde det siste kom til å skje (om Brock ville vinne), men det så ikke ut til at Randy slet nevnverdig med brytingen hans...og etter et par runder, når ikke Brock lenger hadde kjempekreftene sine, så tror jeg vi ville sett Randy på topp :-)

Utlogget gluntiss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #36 : 20. november 2008, 15:52 »
Brock hadde ikke noe valg...hadde han eksplodert i første runde, ville Randy hatt større fordel enn om han tok det roligere. Brock gjorde en bra kamp og vant på et bra slag. Randy var "game-plan" favoritt uansett :-) Brock måtte enten vinne på KO eller styrke/brytekunnskapene sine og TKO'e Randy på bakken. Jeg trodde det siste kom til å skje (om Brock ville vinne), men det så ikke ut til at Randy slet nevnverdig med brytingen hans...og etter et par runder, når ikke Brock lenger hadde kjempekreftene sine, så tror jeg vi ville sett Randy på topp :-)

Mye mulig det ja, men jeg synes Randy så andpusten ut i mellom rundene. Det er jo tungt å clinche med et 130 kilos monster...
Jeg har sett kampen alltfor mange ganger på rad nå, og jeg blir stadig vekk mer imponert over Brock sitt opplegg. Måten han henger på Randy i clinchen for å trette han ut og lar Randy bære hans vekt, synes jeg var overaskende bra fra Brock sin side.

Spennende å se hvilke kamper han får framover, men jeg tror han kommer til å forbli i toppen av Heavyweight klassen. Beltet taper han sikkert, men tror han klarer å få det tilbake etterhvert.

Jeg er ikke like sikker på om Gonzaga hadde tatt Lesnar så lett som du tror.
Randy klarte å kontrollere Gonzaga greit, så jeg tror vi hadde sett en kjapp takedown av Lesnar, for så total dominasjon på bakken...
Og jeg tror ikke Gonzaga har samme utholdenhet som Lesnar, så lufta ville nåkk fort gått ut av ballongen...tror jeg  Wink


Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #37 : 20. november 2008, 19:44 »
Mye mulig det ja, men jeg synes Randy så andpusten ut i mellom rundene. Det er jo tungt å clinche med et 130 kilos monster...
Jeg har sett kampen alltfor mange ganger på rad nå, og jeg blir stadig vekk mer imponert over Brock sitt opplegg. Måten han henger på Randy i clinchen for å trette han ut og lar Randy bære hans vekt, synes jeg var overaskende bra fra Brock sin side.

Spennende å se hvilke kamper han får framover, men jeg tror han kommer til å forbli i toppen av Heavyweight klassen. Beltet taper han sikkert, men tror han klarer å få det tilbake etterhvert.

Jeg er ikke like sikker på om Gonzaga hadde tatt Lesnar så lett som du tror.
Randy klarte å kontrollere Gonzaga greit, så jeg tror vi hadde sett en kjapp takedown av Lesnar, for så total dominasjon på bakken...
Og jeg tror ikke Gonzaga har samme utholdenhet som Lesnar, så lufta ville nåkk fort gått ut av ballongen...tror jeg  Wink



Randy andpusten? Det var nå Brock som var sliten etter første runde...han pustet tungt mot slutten og så ut til å være mer preget av omgangen enn Randy. Randy hang på Brock som en klegg, så dette tok nok mye på kreftene til Brock å følge presset til Randy.

Synes du er litt på jordet når du sier totalt dominasjon på bakken mot Gonzaga...Gonzaga er kanskje på top 3 over beste grapplere som noensinne har gått en mma-kamp...og er desidert den beste grappleren som har gått en tittelkamp. Gonzaga er bedre på bakken enn både Mir og Noguiera, så jeg tror nok ikke Brock ville lekt for mye med Gonzaga på bakken - det hadde nok heller vært Gonzaga som villet lekt og subbet Brock :-). Er dog enig i at gastanken til Gonzaga har virket suspekt, men jeg tror dette har mer med tilfeldigheter å gjøre (som når han var syk før en kamp osv...) enn med at han har dårlig kardio.

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #38 : 20. november 2008, 21:59 »
Jeg håper virkelig ikke Lesnar blir en dominerende fighter i mma. Ikke i den form han er i nå. Han er nemlig først og fremst wrestler. Og som mange wrestlers, baserer han sin stil på styrke. Og brutal styrke gjør ikke en fight for meg. Jeg vil ikke se enda en Sherk, Coleman eller Hughes. Jeg vil ha presisjons slag og spark, high class BJJ, kall meg gjerne teknikk junkie. Ikke engang hammerfists klarer Lesnar å utføre skikkelig teknisk. Men om han klarer å tilegne seg litt slagteknikk, litt mer groundgame enn å ligge oppå motstanderen og hamre løs med ukontrolerte hammerfists, da skal jeg la meg underholde. For mannen har bra wrestling, er ekstremt hurtig til å være så stor og er sterk som en okse. Og om han klarer å legge av seg wwe oppførselen sin (Barnett har jo nesten klart og er jo blitt en spiselig fyr) kan det være håp at han blir en publikumsfavoritt og. Vi får se i neste kamp, han har jo vist en viss utvikling over de får kampene han har gått.
...but inside doesnt matter...

Utlogget gluntiss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #39 : 20. november 2008, 22:39 »
Randy andpusten? Det var nå Brock som var sliten etter første runde...han pustet tungt mot slutten og så ut til å være mer preget av omgangen enn Randy. Randy hang på Brock som en klegg, så dette tok nok mye på kreftene til Brock å følge presset til Randy.

Synes du er litt på jordet når du sier totalt dominasjon på bakken mot Gonzaga...Gonzaga er kanskje på top 3 over beste grapplere som noensinne har gått en mma-kamp...og er desidert den beste grappleren som har gått en tittelkamp. Gonzaga er bedre på bakken enn både Mir og Noguiera, så jeg tror nok ikke Brock ville lekt for mye med Gonzaga på bakken - det hadde nok heller vært Gonzaga som villet lekt og subbet Brock :-). Er dog enig i at gastanken til Gonzaga har virket suspekt, men jeg tror dette har mer med tilfeldigheter å gjøre (som når han var syk før en kamp osv...) enn med at han har dårlig kardio.

Vi er nåkk begge preget av å like en fighter mere en en annen Cheesy

Det letteste blir jo bare å se kampene framover.
Men takk for en fin diskusjon Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #40 : 21. november 2008, 16:19 »
randy veide inn på rundt 225 (ca 100kg) mens Lesnar vede inn på 260 å noe (rundt 120 kg) så 30kg var litt i meste laget. kampen var jevn, men Lesnar spilte kortene sine bedre en randy Wink

Det var kvelden før kampen, Lesnar kutter vekt for å komme under HW-grensen på 120 kg. Neste dag veier han ca. 130 kg.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #41 : 21. november 2008, 20:24 »
Greia med Lesnar er jo at han er en erkeamerikansk showtype. Ser jævlig kul ut.. Cheesy
God buisness med sånne typer.........
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget CRZA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #42 : 21. november 2008, 20:40 »
Den nakken sjokkerer meg hver gang

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Randy Couture vs Brock Lesnar (video)
« #43 : 27. november 2008, 15:59 »
Vanvittig bra kamp av to store mestere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!