avstemning
Spørsmål: Greier jeg 170 i benk til påske?
ikke faen - 125 (66.5%)
kanskje... - 26 (13.8%)
ja, sånn akkurat - 11 (5.9%)
ja - 26 (13.8%)
Stemmer totalt: 186

Skrevet av Emne: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder  (Lest 113850 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #315 : 31. januar 2009, 19:36 »
hohoho  Grin

IntX

  • Gjest
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #316 : 31. januar 2009, 19:37 »
Halla!!

Da er jeg tilbake etter et lite avbrekk fra treningen, ble innlagt på sykehuset pga hele greia som har skjedd. Har ikke rukket å poste svar på blodprøvene fordi legen ringte meg og sa at jeg snarest måtte komme på sykehuset og legges inn. Jævlig kjipt, da de sa leveren er helt slitt ned, hjertet har fått harde påkjenninger og hele kroppen er egentlig helt fucked. Skal prøve å få igang loggingen igjen, men treningen starter ikke før om to uker. Dette rådet legen meg til.

Even
Du må være skralt bygd om lever og hjerte ikke tålte "påkjenningen" Smiley
Du får ta bilde av blodprøveresultatene som viser hvor du ligger i forhold til referanseverdiene. Du kan også legge ut resultatet av EKG-undersøkelsen siden du har sjekket hjertet ditt.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #317 : 31. januar 2009, 20:22 »
Hahahaha han gir seg ikke  rofl

Man må ikke legges inn og leveren går ikke til helvette, før du selv kjenner symtomer som stikking i lever osv

men dette har du ikke nevnt noenting om at du har opplevd. lol


BULLSHIT hele greia! Grin

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #318 : 31. januar 2009, 20:50 »
Even, nå syns jeg det begynner å gå litt langt....
Du har ikke lagt noen konkrete fakta på bordet! Hvordan blodprøvene gikk, eksempel få noen bilder av de samt hjerte undersøkelsen du trolig har vært igjennom?

For å være ærlig så stussa jeg førstegangen jeg så denne profilen...
Utifra bildene så er det for meg umulig å skjønne at du løfter de vektene du har skrevet du har trent med. Samt persene du har.. Ikke for å være ekkel, men er jo ikke en muskel på den kroppen som tilsier at du løfter eksempel 150 kg i benkpress RAW samt over 200 i bøy og mark...
Dette er for meg ett stort mysterium, for er jo ikke sånn at du pakker i deg noen "mulitvitaminer" og blir superhuman.. Slik fungerer det bare ikke...
I tillegg til den treningen og det kostholdet du har kjørt så sier hodet mitt at dette er umulig! Bruke cola som gainer, knaskre kosttilskudd som om det var godteri og trene i mitt hode helt feil..
Du foreslo jo for oss at du tenkte å kjøre ett 5x5 program 3 ganger om dagen? :Smiley
Jeg er rett og slett jævlig frustrert av å se hva du skriver hver dag, når det i mitt syn ikke henger sammen i det hele tatt..

Vet jeg skyter meg selv litt i leggen om alt det du har skrevet er sant, men er ikke en jævla post av deg som har oppklart i noe av det vi er inne lurer på.. Og alt du skriver er jo bare ei sammensetning av tull og fjas! Så før jeg ser konkrete bevis på bordet så tror jeg ikke på dette.

Jeg vil isåfall se resultat av blodprøvene, ett klarere bilde av deg som holder anavar boksen med nick, bildet av hjerteundersøkelsen din samt film av at du repper på 75% av det som er maksen din.
Først da skal jeg legge meg flat og bøye meg i støvet!

Men får dette er på plass så blir dette bare helt forjævlig dumt!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #319 : 31. januar 2009, 20:56 »
Even, nå syns jeg det begynner å gå litt langt....
Du har ikke lagt noen konkrete fakta på bordet! Hvordan blodprøvene gikk, eksempel få noen bilder av de samt hjerte undersøkelsen du trolig har vært igjennom?

For å være ærlig så stussa jeg førstegangen jeg så denne profilen...
Utifra bildene så er det for meg umulig å skjønne at du løfter de vektene du har skrevet du har trent med. Samt persene du har.. Ikke for å være ekkel, men er jo ikke en muskel på den kroppen som tilsier at du løfter eksempel 150 kg i benkpress RAW samt over 200 i bøy og mark...
Dette er for meg ett stort mysterium, for er jo ikke sånn at du pakker i deg noen "mulitvitaminer" og blir superhuman.. Slik fungerer det bare ikke...
I tillegg til den treningen og det kostholdet du har kjørt så sier hodet mitt at dette er umulig! Bruke cola som gainer, knaskre kosttilskudd som om det var godteri og trene i mitt hode helt feil..
Du foreslo jo for oss at du tenkte å kjøre ett 5x5 program 3 ganger om dagen? :Smiley
Jeg er rett og slett jævlig frustrert av å se hva du skriver hver dag, når det i mitt syn ikke henger sammen i det hele tatt..

Vet jeg skyter meg selv litt i leggen om alt det du har skrevet er sant, men er ikke en jævla post av deg som har oppklart i noe av det vi er inne lurer på.. Og alt du skriver er jo bare ei sammensetning av tull og fjas! Så før jeg ser konkrete bevis på bordet så tror jeg ikke på dette.

Jeg vil isåfall se resultat av blodprøvene, ett klarere bilde av deg som holder anavar boksen med nick, bildet av hjerteundersøkelsen din samt film av at du repper på 75% av det som er maksen din.
Først da skal jeg legge meg flat og bøye meg i støvet!

Men får dette er på plass så blir dette bare helt forjævlig dumt!

Honnør!!!
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #320 : 31. januar 2009, 21:10 »



Vet jeg skyter meg selv litt i leggen om alt det du har skrevet er sant,

Tror ikke du trenger å bekymre deg for det! hehe..

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #321 : 31. januar 2009, 21:57 »
Even, nå syns jeg det begynner å gå litt langt....
Du har ikke lagt noen konkrete fakta på bordet! Hvordan blodprøvene gikk, eksempel få noen bilder av de samt hjerte undersøkelsen du trolig har vært igjennom?

For å være ærlig så stussa jeg førstegangen jeg så denne profilen...
Utifra bildene så er det for meg umulig å skjønne at du løfter de vektene du har skrevet du har trent med. Samt persene du har.. Ikke for å være ekkel, men er jo ikke en muskel på den kroppen som tilsier at du løfter eksempel 150 kg i benkpress RAW samt over 200 i bøy og mark...
Dette er for meg ett stort mysterium, for er jo ikke sånn at du pakker i deg noen "mulitvitaminer" og blir superhuman.. Slik fungerer det bare ikke...
I tillegg til den treningen og det kostholdet du har kjørt så sier hodet mitt at dette er umulig! Bruke cola som gainer, knaskre kosttilskudd som om det var godteri og trene i mitt hode helt feil..
Du foreslo jo for oss at du tenkte å kjøre ett 5x5 program 3 ganger om dagen? :Smiley
Jeg er rett og slett jævlig frustrert av å se hva du skriver hver dag, når det i mitt syn ikke henger sammen i det hele tatt..

Vet jeg skyter meg selv litt i leggen om alt det du har skrevet er sant, men er ikke en jævla post av deg som har oppklart i noe av det vi er inne lurer på.. Og alt du skriver er jo bare ei sammensetning av tull og fjas! Så før jeg ser konkrete bevis på bordet så tror jeg ikke på dette.

Jeg vil isåfall se resultat av blodprøvene, ett klarere bilde av deg som holder anavar boksen med nick, bildet av hjerteundersøkelsen din samt film av at du repper på 75% av det som er maksen din.
Først da skal jeg legge meg flat og bøye meg i støvet!

Men får dette er på plass så blir dette bare helt forjævlig dumt!

Og jeg som trodde du støttet meg gjennom dette.. Jaja, så feil kan man ta.. Takk for støtten R0binzj. Tro hva du vil, du MÅ ikke skrive i denne loggen. Det velger du selv. Du har vært grei fram til nå, men dette innlegget ødela det gode inntrykket jeg fikk av deg.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #322 : 31. januar 2009, 21:58 »
Du må være skralt bygd om lever og hjerte ikke tålte "påkjenningen" Smiley
Du får ta bilde av blodprøveresultatene som viser hvor du ligger i forhold til referanseverdiene. Du kan også legge ut resultatet av EKG-undersøkelsen siden du har sjekket hjertet ditt.

Tommy B, du er bare misunnelig. Stikk av fra loggen min, og aldri skriv her mer. Ellers rapporterer jeg deg til Skallagrimson!

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #323 : 31. januar 2009, 22:00 »
Hvorfor har ikke moderatorer slettet denne tråden?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #324 : 31. januar 2009, 22:01 »
Og jeg som trodde du støttet meg gjennom dette.. Jaja, så feil kan man ta.. Takk for støtten R0binzj. Tro hva du vil, du MÅ ikke skrive i denne loggen. Det velger du selv. Du har vært grei fram til nå, men dette innlegget ødela det gode inntrykket jeg fikk av deg.

Har jo ingenting med meg som person å gjøre.. Og hvilket inntrykk du har av meg får jo bare være. Her skriver jeg egentlig ett ganske konstruktivt innlegg til deg for å få deg til å innse at grunnen til at folk skriver det de gjør og sier angående loggen og treninga de er pga det for godt til å være sant! Er jo bare å få bevisene på plass...
Så skal jeg bøye meg i støvet jeg Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #325 : 31. januar 2009, 22:13 »
Har jo ingenting med meg som person å gjøre.. Og hvilket inntrykk du har av meg får jo bare være. Her skriver jeg egentlig ett ganske konstruktivt innlegg til deg for å få deg til å innse at grunnen til at folk skriver det de gjør og sier angående loggen og treninga de er pga det for godt til å være sant! Er jo bare å få bevisene på plass...
Så skal jeg bøye meg i støvet jeg Smiley

Du skuffer meg Robin. Men er det bevis du vil ha, så skal du få det..

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #326 : 31. januar 2009, 22:13 »
Hvorfor har ikke moderatorer slettet denne tråden?

Hvorfor har ikke du hengt deg?

Utlogget xyder

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 227

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #327 : 31. januar 2009, 22:20 »
Du skuffer meg Robin. Men er det bevis du vil ha, så skal du få det..

Bring it on Smiley

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #328 : 31. januar 2009, 22:22 »

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #329 : 31. januar 2009, 22:23 »
herregud.. alle vet du lyge even.. enten er du en notorisk løgner med ekstreme fritidsproblemer så ikke kan sammenlignes med noe annet.. Eller så dum unge med down-syndrom og halveis CP


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!