avstemning
Spørsmål: Greier jeg 170 i benk til påske?
ikke faen - 125 (66.5%)
kanskje... - 26 (13.8%)
ja, sånn akkurat - 11 (5.9%)
ja - 26 (13.8%)
Stemmer totalt: 186

Skrevet av Emne: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder  (Lest 114088 ganger)

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #60 : 12. januar 2009, 04:24 »
Da er jeg endelig i gang med treningen igjen, etter en periode helt uten. Etter bicepsavrivingen la jeg treningen helt på hylla, tror kanskje programmet jeg kjørte var vel hardt for kroppen. Uansett har jeg nå startet på dietmar mengde og sheiko (var en artikkel om dette programet for litt siden). Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det? Kjører dietmar man ons fre, så blir sheiko tir tor lør, fri på søndag Smiley regner med at dette skal gi meg en ganske kraftig økning i styrke framover.

Dessuten har jeg droppet ut av skolen, ble alt for mye å gjøre hvis jeg skal rekke over treningen jeg har planlagt. Derfor ser egentlig hverdagen slik ut for meg fram til neste år igjen :

12.00 - stå opp og spise.
13.00 - spise
14.00 - shake
15.00-17.00 - trening
18.00 - spise
19.00 - sove
22.00 - stå opp, spise
23.00-03.00 - spise, se serier, se film, kjøre bil, det jeg vil egentlig.
03.30 - natta

Bor hjemme for tiden, så får penger slik at jeg slipper å jobbe Smiley får også låne bil når jeg vil, så kan cruise veldig ofte og mye. Dagene er lagt opp slik at jeg restituerer nok til neste økt, ikke noe stress liksom Smiley

Har du sluttet å gå på skolen fordi du skal trene?
Er du gammel egentlig? Tongue Dette var vel egentlig ikke verdens største sjakktrekk spør du meg, men såklart det er jo ditt valg! Lykke til uansett hva du gjør!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #61 : 12. januar 2009, 04:52 »
Har du sluttet å gå på skolen fordi du skal trene?
Er du gammel egentlig? Tongue Dette var vel egentlig ikke verdens største sjakktrekk spør du meg, men såklart det er jo ditt valg! Lykke til uansett hva du gjør!

går markedsføring på BI, første halvåret unnagjort nå. FIkk svar på div eksamener, hvor jeg fikk F i matte, A i markedsføring Cheesy, F i bedøk, og E i markedsøkonomiens utvikling. Føler derfor at en pause fra studiene kan gi meg motivasjon til å fortsette neste år. Ble så sinnsykt nedtrykt da jeg så resultatene, bortsett fra markedsføring såklart, at jeg valgte å droppe ut og starte igjen til neste vår.

Ellers er jeg 19 år, 187 høy og 96 kg tung for tiden.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #62 : 12. januar 2009, 05:21 »
proteiner skal inn rett etter trening ikke en time etter!
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #63 : 12. januar 2009, 05:30 »
proteiner skal inn rett etter trening ikke en time etter!

jeg vet det, derfor tar jeg shake rett etter trening og lager middag når jeg kommer hjem. glemte å skrive det opp, sorry!!!!!!!

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #64 : 12. januar 2009, 05:38 »
Disse bildene og de over viser en ok fremgang størrelsesmessig. Jeg har trent 9 måneder og er noe større, men ikke på lang nær så sterk som deg. Du må ha en sinnsyk nevral styrke!!

jo takk, men jeg bryr meg egentlig lite om selve størrelsen. trener bare for å bli sterkere, så får størrelsen komme som en liten bonus.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #65 : 12. januar 2009, 17:18 »
Egentlig litt sjokkert etter å ha lest loggen Tongue Sinnsyke løft, veldig rart kosthold (cola som gainer?), sinnsykt treningsprogram... det var vel ikke noe sjokk at du rev av bicepsen for en stund tilbake? Menmen, du er mye sterkere enn meg.. så whatever..  :Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Djammen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #66 : 12. januar 2009, 17:26 »
Uvanlig bra fremmgang i masse til og kjøre 5x5 må jeg si, du bruker nok bra kosttilskudd du Wink

Utlogget Djammen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #67 : 12. januar 2009, 17:30 »
du har fått en kraftig hals og stor nakke, trener du den mye?

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #68 : 12. januar 2009, 18:30 »
du har fått en kraftig hals og stor nakke, trener du den mye?

Ja, utrolig mye! Jeg bestile sånn treningsapperat fra USA som de amerikanske fotballspillerne bruker, stod det i allefall Tongue  Er sånn ring dufester rundt panna, så henger det en tråd ned fra den som du kan feste vekt skiver i. Så beveger du hode fra side til side, funker som faen!!

Var i en slosskamp her i sommer, så kom det en jævel bakfra og kasta meg bakover (ja han var sterk). Jeg landa rett på nakken, alle trodde jeg knakk nakken. Men det gikk helt fint, reiste meg og dengte dritten ut av han. Så at det nakken trenern var mitt beste kjøp er jeg ikke i tvil om Smiley

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #69 : 13. januar 2009, 02:36 »
Uvanlig bra fremmgang i masse til og kjøre 5x5 må jeg si, du bruker nok bra kosttilskudd du Wink

bruker ikke annet kosttilskudd enn shaken jeg selv lager med div. ingredienser. uvanlig fremang i masse på 5x5, hvordan da?

uansett har jeg startet på sheiko og dietmar nå, så regner med en god del mer masse enn det jeg har nå Smiley

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #70 : 13. januar 2009, 02:40 »
Treningen i dag var et satans slit, ikke vant til mengde nei gitt :p Bicep'en jeg slet av har grodd ganske greit, men det er fortsatt et hakk i den :S men men.

Kjørte programmet slik det sto, men jeg skjønte ikke helt hva trisett betydde, så jeg kjørte like gjerne hele greia tre ganger. Dvs benk 3x6, biceps 3x6, roing 3x6. dette gjorde jeg tre ganger etter hverandre, er  det feil?

Jeg greide også maks i militærpress i dag, 4 reps på 100 i militærpress, begynner å komme seg nå Smiley Etter økta løp jeg meg en tur på 3 km, og etter middag tok jeg 50 pushups, herlig Cheesy Men nå skal jeg se Sopranos Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #71 : 13. januar 2009, 09:19 »
men jeg skjønte ikke helt hva trisett betydde, så jeg kjørte like gjerne hele greia tre ganger. Dvs benk 3x6, biceps 3x6, roing 3x6. dette gjorde jeg tre ganger etter hverandre, er  det feil?

Tja - det er vel ingen som har patent på begrepet trisett, men normalt ville det bety at du først tar et sett benk, så et sett biceps, så ett sett roing - liten pause -  så et sett benk, så ett sett biceps...osv til du hadde fullført tre "sirkler" og endt opp med tre sett på hver av de tre øvelsene.

Hvor lange pauser en har innen hver "sirkel" og eventuelt mellom de ulike "sirklene" varierer mye, men det står det kanskje noe om i oppsettet? Smiley Normalt er det svært korte pauser innen sirklene, mens det ofte legges inn 2-3 minutter mellom dem - om du forstår Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #72 : 13. januar 2009, 09:32 »
Du kjører Dietmar tre dager i uken i tillegg til Sheiko tre dager i uken? Basisøvelser 6 ganger i uken?!  Huh Når skal kroppen din hvile? Ser ikke noe hensikt i den metodikken der egentlig for å være ærlig, det vil nok skade deg på sikt med det hardkjøret.
Et mengdeprogram er absolutt ikke laget for å kjøre enda et mengdeprogram sammen med det! Rart at ingen av de mer garvede poengterte dette egentlig...  Huh

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #73 : 13. januar 2009, 09:52 »
Hvorfor ta 50 pushups et par timer etter den benktreningen, når musklene er i full restitusjon?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #74 : 13. januar 2009, 10:16 »

Et mengdeprogram er absolutt ikke laget for å kjøre enda et mengdeprogram sammen med det! Rart at ingen av de mer garvede poengterte dette egentlig...  Huh

Når selv de mindre garvede har nevnt treningsmengden opptil flere ganger så bør vel det være et mer enn sterkt nok signal Smile


......meeeeeen unge gutter er nå en gang ofte ivrige krabater når de blir hekta på noe, og noen ganger må de bare få lov til å lære ved å erfare selv. Overivrighet kan av ulike årsaker fort medføre at treningskarriæren blir kort, men pytt sann! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!