avstemning
Spørsmål: Greier jeg 170 i benk til påske?
ikke faen - 125 (66.5%)
kanskje... - 26 (13.8%)
ja, sånn akkurat - 11 (5.9%)
ja - 26 (13.8%)
Stemmer totalt: 186

Skrevet av Emne: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder  (Lest 114249 ganger)

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #120 : 14. januar 2009, 01:02 »
Veit ikke hvilken planet denne mannen kommer fra, he,he. Men dette er nok bare tull.

Uansett så får du ikke store skaden av 30mg anavar om dagen i 7 mnd, bortsett fra litt trykk i magen. Sier ikke det er bra, men det skal mer til for å skade kroppen med steroider.

Er det anavar med spansk skrift er det 99% sjanse for at det er fake uansett.

Men hele innlegget lyser det bløff av, hvis ikke tror jeg hjernen er mer skadet enn kroppen. Grin

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #121 : 14. januar 2009, 01:09 »
Men denne loggen er over 2 måneder gammel, hvem gidder å dra det så langt!  Undecided

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #122 : 14. januar 2009, 01:12 »
Veit ikke hvilken planet denne mannen kommer fra, he,he. Men dette er nok bare tull.

Uansett så får du ikke store skaden av 30mg anavar om dagen i 7 mnd, bortsett fra litt trykk i magen. Sier ikke det er bra, men det skal mer til for å skade kroppen med steroider.

Er det anavar med spansk skrift er det 99% sjanse for at det er fake uansett.

Men hele innlegget lyser det bløff av, hvis ikke tror jeg hjernen er mer skadet enn kroppen. Grin

Mulig, mulig..
Skulle ikke forbause meg at alt bare er en stor tull at personen som laga loggen, storkoser seg nå! Tongue
Han sa selv at det var 20mg tabeletter, og da er han oppi 60 mg om dagen. Dette i 7 måneder i strekk, er _IKKE_ bra for organer og kroppen generelt! Smiley
Men godt mulig det er fake ja, men utifra forholdet mellom løftene og størrelsen på kroppen, og samt treningserfaringen så mener jeg det motsatte!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

IntX

  • Gjest
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #123 : 14. januar 2009, 01:17 »
Om det ikke skulle være kødd så ser jeg for meg en gutt med litt kjipe bivirkninger fremover. Det at faren har kjøpt dette til guttungen sin høres ut som kødd så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #124 : 14. januar 2009, 01:17 »
Hahaha, dette var fin underholdning, sant eller ikke. Håper på en måte at det ER sant, men på en annen at det ikke er det. Men du har vel egentlig deg selv å takke om det faktisk er sant! Å trø kroppen full av tilskudd uten å vite hva det faktisk er, må være det dummeste jeg har lest her på tf.

Voksen tilskuddsliste forøvrig!  Grin

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #125 : 14. januar 2009, 02:05 »
Underholdende tråd iallfall. Ønsker trådstarter alt godt, troll eller ei!

Utlogget BennyMilkshake

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #126 : 14. januar 2009, 02:23 »
Jeg var veldig overrasket over hvordan han fikk så sinnsyke resultater. Og verken kosthold eller treningsprogram hang helt på greip etter min mening. Men da fikk vi svaret nå da. Får håpe det ikke skjer noe alvorlig, hvis denne tråden er seriøs Smiley

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #127 : 14. januar 2009, 03:28 »
masse flotte kropper i denne tråden, bare synd alle er døde/kommer til å dø innen et par år.
Med tanke på dette sitatet fra samme person på beste bygger bilde for noen dager siden vil jeg tro han er litt bekymra dersom dette er tilfelle.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #128 : 14. januar 2009, 04:27 »
Sånn i tilefelle denne tråden er seriøs..Var jeg deg ville jeg anmeldt han du kjøpte steroidene av. Om han ikke blir dømt for å lurte folk med at det var multivitaminer, så vil han i hvert fall bli dømt for ulovelig salg av doping midler.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #129 : 14. januar 2009, 12:24 »
lol @ treningsprogram.

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #130 : 14. januar 2009, 12:25 »
ikke rart det var bol.

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #131 : 14. januar 2009, 15:47 »
Står at en det er 2,5mg i en vanlig pille, og de underground pillene er vanligvis på 10mg. Så hvis han har 20mg som er 8 ganger så mye som i de vanlige pillene så kan man vel tro at det er tull det her..?

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #132 : 14. januar 2009, 16:08 »
Jeg har nå lest alle nye svar i loggen, og vil bare si at loggen er så sann som det er mulig å få den. Alt dere har skrevet og forklart har jeg tatt til meg, med tanke på treningsopplegg osv. Gikk fra 5x5 og over på dietmar og sheiko nå for noen dager siden.

Likevel greier jo dumme meg å drite meg ut, noe jeg er best i verden til. Jeg trodde faktisk at jeg hadde gode gener for denne sporten. Så feil kan man ta. Men nok om det. Som sagt kjøpte jeg "multivitaminer" av en kompis, i håp om at dette kunne hjelpe meg litt på vei. Og det gjorde det. Jeg som ikke hadde erfaring med styrketrening fra før, trodde ikke dette var spesielt bra økning, før andre begynte å påpeke det.

Etter at jeg sa jeg hadde brukt anavar i 7 mnd, fikk jeg tilbakemelding om at dette var bol. Dog en litt mildere form for bol. Det gir jeg faen i. Bol er bol, like tragisk uansett hvilken form det kommer i. Jeg føler meg helt fucka bare ved tanken på at jeg har bolet! Slutta å ta driten med en gang dere sa hva det var, og skal aldri røre det mer! og jeg skal gjøre grundig research neste gang nytt kosttilskudd skal kjøpes inn. for dette går rett og slett ikke. At jeg ikke skjønte det selv er en katastrofe, så jeg får unnskylde meg med at jeg sikkert er den dummeste personen her inne på TF.

Bestilte time til lege og sa det hastet, så hadde avtale kl. 11.00 i dag morges, her er et lite referat fra den sykeste dagen i mitt liv :

Jeg sto opp kl. 09.00 og spiste frokost. Likevel fikk jeg ikke ned mer enn 1 brødskive. Magefølelsen jeg på dette tidspunktet kan ikke beskrives. Jeg dro så til legen kl.11, og fortalte min situasjon til han. Jeg fortalte også at dere her inne hadde vært greie og fortalt meg at dette var bol, på en fin måte. Da skjedde faenmeg det sykeste jeg har opplevd. Legen begynte å le! Hva faen tenkte jeg.. Når han endelig hadde sluttet å le, sa han : "du har brukt anabole steroider i 7 måneder som du trodde var multivitaminer, kjøpt av en kompis, og på toppen av alt var det faren din som kjøpte det til deg??" jeg svarte bare med et flaut "ja.." "dette er det rareste tilfellet jeg kan huske med slike medikamenter, dette er ikke en spøk vel?" Jeg sa bare nei i en litt sur tone, og fortsatte med å spørre hva jeg nå måtte gjøre.

Han beklaget at han hadde ledd, men han var sikker på at jeg tullet i starten. Så tok han tester av lever, nyrer, hjerte, blod, insulin, verdier av alt mulig osv osv. Dette skulle jeg få svar på i morgen. Han trykket også over alt på kroppen min for å sjekke om den var som den skulle. Det var den, bortsett fra at han fant en byll på ryggen min, ikke særlig stor, men den må fjernes. Jeg spurte han om hvorfor jeg ikke hadde fått kviser (tror det er vanlig blant bolere), men det hadde han ikke noe svar på. Prøvene kunne kanskje hjelpe på å forklare dette.
Han kunne heller ikke i om byllen var pga steroidene, eller om det var av noe annet.

Så var timen ferdig. og der sto jeg på gata og ventet på bussen. forfjamset over at legen hadde ledd, og at jeg har vært så naiv og dum. bussen kom, og jeg satt meg bak to folk i treningstøy. jeg satt i min egen verden helt til den ene sa til han andre "faen har du hørt om han på tosken på treningsforum som har bolet uten å vite det?" han andre sa bare hva faen og begynte å le. så fortalte han ene hele historien fra loggen min samtidig som jeg satt bak og hørte på. det var faenmeg det flaueste jeg har opplevd, hærregud.

Nå sitter jeg her og skriver, og tenker over hva jeg skal gjøre framover. Det er for seint å melde seg opp på skolen igjen, så jeg må bare fortsette med planen min. Styrkeløfter skal jeg uansett bli! jeg kommer sikkert til å droppe noe sykt i styrke. det sa iallefall legen min. og målene jeg har satt meg kommer jeg ikke til å nå om to år. nå blir det sikkert 10.

Uansett skal jeg fortsette å logge treningene mine her, og håper på gode råd også i fremtiden. TF har hjulpet meg masse, og dere som har vært så greie å gi meg råd, takk skal dere ha! håper dere fortsetter å støtte meg selv om jeg nå vet at jeg har stappet i meg bol. Håper bare jeg ikke blir stemplet som en taper.

Jaja, trening snart nå, så får jeg se hvordan det går. styrken har sikkert ikke droppet så mye siden i går:) (håper jeg.....)

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #133 : 14. januar 2009, 16:20 »
Det du sier er at faren din kjøpte vitaminer for nesten 40.000 kroner til deg ? Tongue


Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #134 : 14. januar 2009, 16:22 »
Huff! Syntes synd på deg nå! Også at legen begynte å le da? Jeg ler jeg også, men håper selvfølgelig at det går bra. Å det med bussen var ganske sykt det å!
Du får søke neste gang du kjøper kosttilskudd, hvertfall hvis det står på spansk!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!