avstemning
Spørsmål: Greier jeg 170 i benk til påske?
ikke faen - 125 (66.5%)
kanskje... - 26 (13.8%)
ja, sånn akkurat - 11 (5.9%)
ja - 26 (13.8%)
Stemmer totalt: 186

Skrevet av Emne: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder  (Lest 114042 ganger)

Utlogget Gullgutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #405 : 24. februar 2009, 07:27 »
Herregud, så ufattelig skada EvenTrener er.

Utlogget Optimus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #406 : 24. februar 2009, 10:16 »
jeg tror deg 100%
Kniven i hjertet og du har skylda for du slo opp i fylla.

Utlogget darker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #407 : 24. februar 2009, 10:47 »
blir dummere og dummere detta Cheesy

Lange treningsøkter på Even da, han er lei Dietmar så kjører 10x10 nå...

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #408 : 24. februar 2009, 13:50 »
Hvor er svarene på spørsmålene ? Tongue Og hvor er filmene ? Tongue

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #409 : 24. februar 2009, 15:30 »
blir dummere og dummere detta Cheesy

Lange treningsøkter på Even da, han er lei Dietmar så kjører 10x10 nå...
Kjenne eg EvenTrener så trener han vell 10x10 samtidig med 5x5.. Bler nesten litt skummelt dette her med egen hjemmeside, forstår egentlig ikke drid av kossen det går an og ka så skjer nå..

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #410 : 24. februar 2009, 15:41 »
synes at even har hatt god nok grunn til og ventet jeg..
Stikk innom siden hans, der er det referat av blodprøver og forklaringer..
Bra at du sluttet med multivitaminene også Wink !
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #411 : 24. februar 2009, 15:44 »
S-testosteron..................... 3,5                              8-35


Det vil si at verdiene nå ligger på 3,5? Ganske nedsatt... kjipt. :/

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #412 : 24. februar 2009, 15:46 »
Herregud, den sida beviser jo ingenting!

Hva med når ha skrev innlegget det stod at han hadde tatt blodprøve osv men så endra han det like etter til at han ikke hadde tatt noen prøve.. osv osv

Og han hadde blitt lagt inn sa han? Hvor er den hjertetesten osv?

Og den blodprøva på siden hans er ikke en gang scanna inn.

Folk må bare fatte at hele greia er BULLSHIT ! Grin

Hvilke Far kjøper Vitaminer med verdi på nærmere 40.000 KRONER til sønnnen sin i bursdagsgave liksom. Uten å engang se på det en gang. Og dette hadde "even" enda mer av  woot haha fy faen

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #413 : 24. februar 2009, 16:05 »
Her har jeg tydligvis gått glipp av noe Sad
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #414 : 24. februar 2009, 16:12 »
Har fulgt med dennet tråden siden den startet, og jeg er sikker på at Eventrener er en stor bløff, han har hatt mulighet til og bevise lenge men har ikke kommet med noe form for bevis. Det han legger ut ang blodprøver på hjemme sia si er bare tull. Som noen nevner over her kunne han bare ha skanna svaret han fikk, men neida han skriver heller av. Han tøyer bestandig strikken til det siste med og komme med svar, noe som får folk til og bli mer og mer spent på hva han kommer med neste gang.

Jeg vedder RÆVVA mi på at Eventrener eller hva han heter eller er, sitter hjemme og stor koser seg og spekulerer i hva neste skritt er for og irritere folk her, det verste er jo at mange her klarer ikke la vær og komme med komentarer og det er jo det som holder liv i tråden. Synes egentlig hele tråden er ganske "vittig" og lese i da det er så mange av dere som faktisk er i tvil om Even er fake eller ikke.

Du som sitter bak Even og profilen her, keep up the good work and play som more stupid people.
Smil med det smilet du har.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #415 : 24. februar 2009, 17:18 »
blir dummere og dummere detta Cheesy

Lange treningsøkter på Even da, han er lei Dietmar så kjører 10x10 nå...

Er faktisk ikke så lange treningsøkter nei, trener 5 dager i uken.

Hvor er svarene på spørsmålene ? Tongue Og hvor er filmene ? Tongue

Hvis du ser nederst på hjemmesiden min, står det at det ikke er plass til å legge ut filmer. Må lage meg youtubebruker, så slenger jeg ut filmene der. Har filma, sier fra når jeg har gjort det.

Kjenne eg EvenTrener så trener han vell 10x10 samtidig med 5x5.. Bler nesten litt skummelt dette her med egen hjemmeside, forstår egentlig ikke drid av kossen det går an og ka så skjer nå..

Da er du heldig, for du kjenner ikke meg, og du aner ikke hvordan jeg har lagt opp treningene mine fremover. Nå er det faktisk 10x10 som gjelder Smiley

synes at even har hatt god nok grunn til og ventet jeg..
Stikk innom siden hans, der er det referat av blodprøver og forklaringer..
Bra at du sluttet med multivitaminene også Wink !


Takk for støtten skyline Smiley Men ser ikke ut som dette er nok til å overbevise folk heller. Så uansett hva jeg gjør blir det galt, noen blir bare aldir fornøyd :/


S-testosteron..................... 3,5                              8-35


Det vil si at verdiene nå ligger på 3,5? Ganske nedsatt... kjipt. :/

Ja, det er faktisk jævlig kjipt. Egenproduksjonen av testosteron har sakket helt ned, men legen sa den ville stige igjen når jeg sluttet med Anavar. Får bare krysse fingrene Wink


Herregud, den sida beviser jo ingenting!

Det overrasker meg ikke at du skriver dette hiper, du har jo dissa alt jeg har gjort, spist, skrevet, trent, makset, følt, håpet helt siden første stund.

Hva med når ha skrev innlegget det stod at han hadde tatt blodprøve osv men så endra han det like etter til at han ikke hadde tatt noen prøve.. osv osv

Dette har vi snakke om før, og jeg skjønner fortsatt ikke hvor du tar det fra. Kan jo være det at du sitter her dagen lang, og kanskje ser syner av og til? Vis meg hva du mener da, så jeg og får BEVIS på at du snakker sant.

Og han hadde blitt lagt inn sa han? Hvor er den hjertetesten osv?

Ja jeg hadde blitt lagt inn sa jeg. Det står på en eller annen side et stykke bak. Blodprøvene er hva jeg fikk av legen da jeg spurte om jeg kunne få med meg noe hjem som kunne vise at jeg faktisk hadde vært der.

Og den blodprøva på siden hans er ikke en gang scanna inn.

Hvordan i svarteste skal jeg kunne scanne inn blodprøvene når jeg ikke har scanner? Tenkte kanskje det ville være bedre å legge ut prøven, enn ingen prøve i det hele tatt. Men skulle vel egentlig gitt faen i hensyn til deg, som aldri blir forøyd.

Folk må bare fatte at hele greia er BULLSHIT ! Grin

Hvilke Far kjøper Vitaminer med verdi på nærmere 40.000 KRONER til sønnnen sin i bursdagsgave liksom. Uten å engang se på det en gang. Og dette hadde "even" enda mer av  woot haha fy faen

Dette har jeg forklart for deg mange ganger før, hiper. Hvis du er så i tvil, skjønner jeg faktisk ikke hvorfor du gidder å bruke den "dyrebare" tida di her inne. Du MÅ jo ikke terrorisere loggen min hver gang jeg kommer med noe nytt. Trodde faktisk at denne hjemmesiden vile hjelpe litt, men der tok jeg grundig feil.

Har fulgt med dennet tråden siden den startet, og jeg er sikker på at Eventrener er en stor bløff, han har hatt mulighet til og bevise lenge men har ikke kommet med noe form for bevis. Det han legger ut ang blodprøver på hjemme sia si er bare tull. Som noen nevner over her kunne han bare ha skanna svaret han fikk, men neida han skriver heller av. Han tøyer bestandig strikken til det siste med og komme med svar, noe som får folk til og bli mer og mer spent på hva han kommer med neste gang.

Jeg vedder RÆVVA mi på at Eventrener eller hva han heter eller er, sitter hjemme og stor koser seg og spekulerer i hva neste skritt er for og irritere folk her, det verste er jo at mange her klarer ikke la vær og komme med komentarer og det er jo det som holder liv i tråden. Synes egentlig hele tråden er ganske "vittig" og lese i da det er så mange av dere som faktisk er i tvil om Even er fake eller ikke.

Du som sitter bak Even og profilen her, keep up the good work and play som more stupid people.

Kult at du har fulgt med på loggen, det setter jeg pris på Smiley

Den siste setningen din sårer meg virkelig, men du får mene hva du vil. Håper og tror i allefall at ikke alle her inne har det samme synet om meg Smiley

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #416 : 24. februar 2009, 17:28 »
"Det overrasker meg ikke at du skriver dette hiper, du har jo dissa alt jeg har gjort, spist, skrevet, trent, makset, følt, håpet helt siden første stund."

Kan ikke huske at jeg har "dissa" hva du har spist, trent, makset jeg? Tongue Hvor har jeg isåfall gjort dette? Huh

Men du har tatt flere bilder av deg? Kunne du jo like sågodt tatt bilde av den prøva da, funker like fint det. Så kan folket bare zoome inn Wink

Hvor er den hjerteprøva?

Ser syner ja? Tydligvis flere som så syner den dagen da Smiley

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #417 : 24. februar 2009, 18:16 »
Skjønner ikke at du gidder jeg. Du har alerede avslørt deg selv da du løy om den "blod prøva"

Flere som så du endra innlegget! Wink Og når du skulle ta bilde, med den boksen og arket det det stod "even trener" Så valgte du å ta ett bilde slik at man ikke så i nærheten av hva som stod på boksen osv (Men bildet på hjemmesiden din er helt klart og tydlig)

og en ting til, Du har ikke nevnt hva som har skjedd mellom deg å ha kameraten din etter at han liksom solgte vitaminer (som han lett kunne fått nærmere 40.000kroner for) til faren din.

Dette vil du vi skal tro på? Grin

Bare det her viser at du lyver Grin . "Så tok han tester av lever, nyrer, hjerte, blod, insulin, verdier av alt mulig osv osv. Dette skulle jeg få svar på i morgen. Han trykket også over alt på kroppen min for å sjekke om den var som den skulle"

Haha Grin

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #418 : 24. februar 2009, 18:40 »
Jeg skjønner ikke helt..
Har du brukt "steroider", altså Knebøy - 210, Benkpress - 150, Markløft - 230, Militærpress -115
er vanligvis ikke noe man greier etter 1-2 års trening..

Eller har du trent mye lengre? Jeg syntes hele tråden ble litt rotete, forklar...

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #419 : 24. februar 2009, 18:49 »
Jeg skjønner ikke helt..
Har du brukt "steroider", altså Knebøy - 210, Benkpress - 150, Markløft - 230, Militærpress -115
er vanligvis ikke noe man greier etter 1-2 års trening..

Eller har du trent mye lengre? Jeg syntes hele tråden ble litt rotete, forklar...

Flere som har gjenomskuet han her, Da de så innlegget angående blodprøven som han endret plutselig, kommenterte folk det. Men da Slettet even de innleggene ! HAHA

"Even" fins nok ikke, og disse persene er vel også tatt fra lufta... Sitter nok en Liten drittunge bak dataen å smiler godt når han ser folk tror på det her Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!