avstemning
Spørsmål: Greier jeg 170 i benk til påske?
ikke faen - 125 (66.5%)
kanskje... - 26 (13.8%)
ja, sånn akkurat - 11 (5.9%)
ja - 26 (13.8%)
Stemmer totalt: 186

Skrevet av Emne: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder  (Lest 113830 ganger)

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #420 : 24. februar 2009, 18:51 »
Jeg skjønner ikke helt..
Har du brukt "steroider", altså Knebøy - 210, Benkpress - 150, Markløft - 230, Militærpress -115
er vanligvis ikke noe man greier etter 1-2 års trening..

Eller har du trent mye lengre? Jeg syntes hele tråden ble litt rotete, forklar...
Hva, dette er jo fullt oppnåelig på to år.
Fyren brukte vel syv måneder på å nå disse løfta, da blir det litt sykere igjen..
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #421 : 24. februar 2009, 18:54 »
Hva, dette er jo fullt oppnåelig på to år.
Fyren brukte vel syv måneder på å nå disse løfta, da blir det litt sykere igjen..

Ingen får meg til å tro at han ikke har tatt steroider hvis han har klart de løfta på 7 månder..
Må være ny verdensrekord da? o.O

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #422 : 24. februar 2009, 18:56 »
Jeg skjønner ikke helt..
Har du brukt "steroider", altså Knebøy - 210, Benkpress - 150, Markløft - 230, Militærpress -115
er vanligvis ikke noe man greier etter 1-2 års trening..

Eller har du trent mye lengre? Jeg syntes hele tråden ble litt rotete, forklar...

Ok, sånn er det ;

Jeg begynte å trene for ca 1 år siden. Etter et par mnd kjørte jeg persing. Det ble slik :
Knebøy 150
Benkpress 70
Markløft 190
Militærpress ca 60

Dette var bare for å sjekke hvordan jeg lå an. En kompis av meg anbefalte meg å starte med "multivitaminer" jeg kunne kjøpe av han , som visstnok skulle funke. Og det gjorde de, hehe. Etter flere mnd med trening makset jeg igjen, da tok jeg ;

Knebøy 200
Benkpress 140
Markløft 220
Militærpress ca. 90

Det var nettopp dette folk stusset på, at jeg økte så fort i styrke, noe jeg trodde var fordi jeg var nybegynner.

Sist gang jeg perset fikk jeg resultatene du har limte inn. Håper du fikk svar på det du lurte på:)

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #423 : 24. februar 2009, 18:59 »
Ok, sånn er det ;

Jeg begynte å trene for ca 1 år siden. Etter et par mnd kjørte jeg persing. Det ble slik :
Knebøy 150
Benkpress 70
Markløft 190
Militærpress ca 60

Dette var bare for å sjekke hvordan jeg lå an. En kompis av meg anbefalte meg å starte med "multivitaminer" jeg kunne kjøpe av han , som visstnok skulle funke. Og det gjorde de, hehe. Etter flere mnd med trening makset jeg igjen, da tok jeg ;

Knebøy 200
Benkpress 140
Markløft 220
Militærpress ca. 90

Det var nettopp dette folk stusset på, at jeg økte så fort i styrke, noe jeg trodde var fordi jeg var nybegynner.

Sist gang jeg perset fikk jeg resultatene du har limte inn. Håper du fikk svar på det du lurte på:)

Kan du gi meg litt informasjon om disse "multivitaminene" dine?

IntX

  • Gjest
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #424 : 24. februar 2009, 19:03 »
Ingen får meg til å tro at han ikke har tatt steroider hvis han har klart de løfta på 7 månder..
Må være ny verdensrekord da? o.O
Ta det helt med ro Smiley Det er bare piss. Som alt annet i denne tråden så er det bare svada.
Det som HiPeR skriver her inne stemmer på en prikk.

Jeg trekker meg unna denne tråden nå. Orker ikke å kverulere med en løgner uten identitet. Den dagen EvenTrener skal debutere på et stevne så kan folk se tilbake på denne episoden og hånle.
Lykke til "Even" med hva du enn prøver å bevise.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #425 : 24. februar 2009, 19:04 »
Multivitaminene het Anavar, og jeg trodde det var reine multivitaminer. Brydde meg ikke å sjekke opp navnet på nettet, så kjørte bare på med dobbel anbefalt dose. Pappa betalte for "multivitaminene", da jeg sa det var det beste man kunne få kjøpt av kosttilskudd. Og siden jeg skal bli norgesmester en dag, støttet han meg fullt ut:)

Anavar er et bol som gir deg lite økning i muskelmasse, men svært god økning i styrke. Derfor har jeg ikke økt spesielt mye i muskelmasse på denne "kuren".

Etter hvert som jeg fortalte folk her inne at multivitaminene het Anavar, ble hele tråden snudd på hodet, og mange trodde jeg kødde. Ingen kan vel være så dum at de går på bol uten å vite det? Jo, tydeligvis. Og jeg har lært av det.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #426 : 24. februar 2009, 19:06 »
Ta det helt med ro Smiley Det er bare piss. Som alt annet i denne tråden så er det bare svada.
Det som HiPeR skriver her inne stemmer på en prikk.

Jeg trekker meg unna denne tråden nå. Orker ikke å kverulere med en løgner uten identitet. Den dagen EvenTrener skal debutere på et stevne så kan folk se tilbake på denne episoden og hånle.
Lykke til "Even" med hva du enn prøver å bevise.

Tror du virkelig jeg gidder fortelle at jeg har lagd denne tråden på et stevne? Mange i Norge som heter Even vettu, smartingen. Men etterpå, da skal dere få vite det;) Når jeg står på pallen skal jeg tenke på deg Tommy Cheesy

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #427 : 24. februar 2009, 19:14 »
Tror du virkelig jeg gidder fortelle at jeg har lagd denne tråden på et stevne? Mange i Norge som heter Even vettu, smartingen. Men etterpå, da skal dere få vite det;) Når jeg står på pallen skal jeg tenke på deg Tommy Cheesy

Skjønner ikke hvordan du kan ha samvittighet til å delta på stevne når du selv vet at du har tatt i bruk illegale midler som "steroider"...

Uansett om du ikke visste hva du tok burde du vel skjønne at dette ikke er normalt etter noen uker og derfra sjekke ut produktet på nettet eller eventuellt høre med "kompisen" din om hva det egentlig var..

Det jeg tror er at du bevist tok "Anavar" og nå prøver å bortforklare dette..

Men igjen må jeg si at det til syvende og sist er du som bestemmer over livet ditt, men syntes
du burde skifte holdninger på syn mot konkuranser, utrolig feigt å vinne en konkuranse med steroider.. Det er akkurat sånt som bidrar til at folk "boler".. Syntes også at du burde endre på blodprøven din igjen slik at alle kan se du har tatt i bruk "Anavar"..

Til syvende og sist vil jeg bare si lykke til i konkuranser, men håper du tar til fornuft før du kommer så langt!

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #428 : 24. februar 2009, 19:16 »
Den dagen du står på en pall EvenTrener, er det i en konkurranse for idioti, der du vant Smiley. Så lite peiling du tydeligvis har på trening og kosthold (tenker på "cola som gainer") kommer du -aldri- til å vinne noen form for konkurranser som er trenings-relaterte.

Dette er min mening.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #429 : 24. februar 2009, 19:20 »
Skjønner ikke hvordan du kan ha samvittighet til å delta på stevne når du selv vet at du har tatt i bruk illegale midler som "steroider"...

Uansett om du ikke visste hva du tok burde du vel skjønne at dette ikke er normalt etter noen uker og derfra sjekke ut produktet på nettet eller eventuellt høre med "kompisen" din om hva det egentlig var..

Det jeg tror er at du bevist tok "Anavar" og nå prøver å bortforklare dette..

Men igjen må jeg si at det til syvende og sist er du som bestemmer over livet ditt, men syntes
du burde skifte holdninger på syn mot konkuranser, utrolig feigt å vinne en konkuranse med steroider.. Det er akkurat sånt som bidrar til at folk "boler".. Syntes også at du burde endre på blodprøven din igjen slik at alle kan se du har tatt i bruk "Anavar"..

Til syvende og sist vil jeg bare si lykke til i konkuranser, men håper du tar til fornuft før du kommer så langt!

Det er dopingkontroller i styrkeløft, så hvordan skal jeg da kunne delta hvis jeg fortsatt boler? Jeg sluttet på Anavar dagen jeg fikk vite at det var bol, så ikke kom her å beskyld meg for noe annet! Og angående blodprøvene, så er det nettopp det som vises - at jeg har brukt anavar. Bol er en uting, det er jeg helt enig i!

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #430 : 24. februar 2009, 19:25 »
Det er dopingkontroller i styrkeløft, så hvordan skal jeg da kunne delta hvis jeg fortsatt boler? Jeg sluttet på Anavar dagen jeg fikk vite at det var bol, så ikke kom her å beskyld meg for noe annet! Og angående blodprøvene, så er det nettopp det som vises - at jeg har brukt anavar. Bol er en uting, det er jeg helt enig i!

For meg virker det som du skryter av det..
Jeg har sliti over 1 år i benken og har enda ikke kommet over 100, vet
du hvor irriterende det da er å få høre at andre mennesker økte fra
70 kg til 140 kg på 7 månder?  Huh

Men jeg velger å tro det beste om folk til det motsatte er bevist, så jeg velger
å si kjør på videre og hold deg unna produkter du ikke vet helt hva er osv..

Tror også du burde kutte ut cola som gainer  Wink

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #431 : 24. februar 2009, 21:12 »
Det er dopingkontroller i styrkeløft, så hvordan skal jeg da kunne delta hvis jeg fortsatt boler? Jeg sluttet på Anavar dagen jeg fikk vite at det var bol, så ikke kom her å beskyld meg for noe annet
Du har fortsatt brukt det...
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #432 : 24. februar 2009, 21:42 »
Du har fortsatt brukt det...

Ja, det er ikke det jeg sier. Men NeXurn sier at jeg FORTSATT bruker det. Det blir feil, når jeg sluttet med en gang jeg fant ut at det var bol. Det var poenget mitt.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #433 : 24. februar 2009, 21:45 »
Steng Steng Steng

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #434 : 24. februar 2009, 21:55 »
Må si at dere er ganske kritiske, noe jeg skjønner.
Even, har noen spm til deg Wink
1. Når du fikk/kjøpte multivitaminene, tenkte du da at navnet "multi" kunne være bol av noe slag?
2. Hvordan så kameraten din som du kjøpte bolet av, ikke detaljert, men hadde han vokst mye? gått opp i styrke fort?
3. Nå som du er klar over det og har sluttet med det Smiley har du nå merket noe ned i styrke, eller har du samme styrke? (hvis du hadde gått/går ned til start.. så hadde du nok ville lært/fått mere erfaring om at trening er et langt og tidkrevende intresse..)

Ellers vil jeg si at du har gjort det rette med og slutte, håper også at du forteller kompissen din om at det han har/hadde i seg er bol.
Lykke til med videre trening Wink har hørt at det tar 7år og få steroider ut av kroppen, men hvis du skal starte på styrkeløft håper jeg at bolet i ditt blod er borte, tilfelle du blir testet for dop.
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!