avstemning
Spørsmål: Greier jeg 170 i benk til påske?
ikke faen - 125 (66.5%)
kanskje... - 26 (13.8%)
ja, sånn akkurat - 11 (5.9%)
ja - 26 (13.8%)
Stemmer totalt: 186

Skrevet av Emne: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder  (Lest 113841 ganger)

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #435 : 24. februar 2009, 21:58 »
Må si at dere er ganske kritiske, noe jeg skjønner.
Even, har noen spm til deg Wink
1. Når du fikk/kjøpte multivitaminene, tenkte du da at navnet "multi" kunne være bol av noe slag?
2. Hvordan så kameraten din som du kjøpte bolet av, ikke detaljert, men hadde han vokst mye? gått opp i styrke fort?
3. Nå som du er klar over det og har sluttet med det Smiley har du nå merket noe ned i styrke, eller har du samme styrke? (hvis du hadde gått ned til start.. så hadde du nok ville lært/fått mere erfaring om at trening er et langt og tidkrevende intresse..)

Ellers vil jeg si at du har gjort det rette med og slutte, håper også at du forteller kompissen din om at det han har/hadde i seg er bol.
Lykke til med videre trening Wink har hørt at det tar 7år og få steroider ut av kroppen, men hvis du skal starte på styrkeløft håper jeg at bolet i ditt blod er borte, tilfelle du blir testet for dop.
Anavar er ute av Kroppen etter 3 Uker..

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #436 : 24. februar 2009, 21:59 »
har hørt at det tar 7år og få steroider ut av kroppen, men hvis du skal starte på styrkeløft håper jeg at bolet i ditt blod er borte, tilfelle du blir testet for dop.
Det håper ikke jeg, i tilfelle han skulle bli testet for dop!
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #437 : 24. februar 2009, 22:01 »
Det håper ikke jeg, i tilfelle han skulle bli testet for dop!

Bare en liten digresjon...

Dersom jeg, av en eller annen sinnsyk grunn skulle bli med på et stevne, er jeg da ikke velkommen fordi jeg har brutt dopingreglene tidligere?

PS: Ikke snakk om steroider eller prestasjonsfremmende midler.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #438 : 24. februar 2009, 22:05 »
Noen her som er så dumme som tror at styrkeløft er 100% reint ? woot

Mange som har brukt og bygget opp ett skikkelig grunnlag før de startet å konkurere, og mange som fortsatt bruker da muligheten er der, sporingstider på snakk om dager gjør det mulig og for å ikke snakke om det som ikke lar seg spore..

Våkn opp Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #439 : 24. februar 2009, 22:08 »
Bare en liten digresjon...

Dersom jeg, av en eller annen sinnsyk grunn skulle bli med på et stevne, er jeg da ikke velkommen fordi jeg har brutt dopingreglene tidligere?

PS: Ikke snakk om steroider eller prestasjonsfremmende midler.
Dette er mine holdninger og ikke representativt for styrkeløftNorge generelt,
men fra mitt standpunkt så er du da ikke velkommen.
Men hva reglene sier er en annen ting.
Noen her som er så dumme som tror at styrkeløft er 100% reint ? woot

Mange som har brukt og bygget opp ett skikkelig grunnlag før de startet å konkurere, og mange som fortsatt bruker da muligheten er der, sporingstider på snakk om dager gjør det mulig og for å ikke snakke om det som ikke lar seg spore..

Våkn opp Smiley
Enda mer idioti fra deg? Strålende. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #440 : 24. februar 2009, 22:14 »
Dette er mine holdninger og ikke representativt for styrkeløftNorge generelt,
men fra mitt standpunkt så er du da ikke velkommen.
Men hva reglene sier er en annen ting.Enda mer idioti fra deg? Strålende. Smiley

Tror du det ikke finnes dopede utøvere i styrkeløft eller? Tror du ikke det finnes utøvere som har dopet før i styrkeløft?

Det er jo mange som HAR blitt tatt. Det er jo en Viss % Av de som enten har eller bruker.

Våkn Opp a.

Skjønner ikke hvordan du kan si at det aldri har vært eller ikke finnes utøver i styrkeløft som verken doper seg eller noen gang har gjort det:O

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #441 : 24. februar 2009, 22:19 »
Tror du det ikke finnes dopede utøvere i styrkeløft eller? Tror du ikke det finnes utøvere som har dopet før i styrkeløft?

Det er jo mange som HAR blitt tatt. Det er jo en Viss % Av de som enten har eller bruker.

Våkn Opp a.

Skjønner ikke hvordan du kan si at det aldri har vært eller ikke finnes utøver i styrkeløft som verken doper seg eller noen gang har gjort det:O
Hvor skrev jeg at ingen utøvere innen styrkeløft ikke har dopet seg?
Og hvor skrev jeg at ingen styrkeløftere hadde blitt tatt for å dope seg?
Du får det til å høres ut som om det er en trend, noe jeg har vanskelig for å tro.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #442 : 24. februar 2009, 22:26 »
Hvor skrev jeg at ingen utøvere innen styrkeløft ikke har dopet seg?
Og hvor skrev jeg at ingen styrkeløftere hadde blitt tatt for å dope seg?
Du får det til å høres ut som om det er en trend, noe jeg har vanskelig for å tro.

Poenget er at det finnes folk der ute som er villige til å gjøre Alt for å bli best. (det ser man på alle som faktisk har blitt tatt) Og Når man itilegg har prestasjonfremmede stoffer som ikke lar seg spore på testene og steroider som har en sporingstid på snakk om dager, Gjør dette mulig:/

Og det med å ha brukt steroider i flere år osv er det helt sikkert mange som har gjort før de bestemte jeg for å starte å konkurere i styrkeløft. Og dermed bygget seg opp ett skikkelig styrkegrunnlag i forveien.. Det der er jo ikke til å unngå:/

Nevnte det kun fordi det virker på mange som at styrkeløft er 100% reint.

Veit ikke så mye om styrkeløft reglene osv men er det ikke noe som sier at "man skal ha vært rein i minst 12 måneder før stevne eller noe sånt?

Har bare hørt noe sånn en gang, så bare spør! =)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #443 : 24. februar 2009, 22:27 »
Dette er mine holdninger og ikke representativt for styrkeløftNorge generelt,
men fra mitt standpunkt så er du da ikke velkommen.


Så alle styrkeløftere som kanskje har prøvd å røyke seg en liten en i ungdomstiden, eller som har festa med litt mer enn alkohol, er da ikke velkommen på stevne i dine øyne?

Hehe du virker ellers som en rimelig fornuftig type, men akuratt her skurrer det litt for meg. Menmen, vi er ihvertfall enige om at steroider og organisert idrett ikke hører sammen.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #444 : 24. februar 2009, 22:29 »
Noen her som er så dumme som tror at styrkeløft er 100% reint ? woot

Mange som har brukt og bygget opp ett skikkelig grunnlag før de startet å konkurere, og mange som fortsatt bruker da muligheten er der, sporingstider på snakk om dager gjør det mulig og for å ikke snakke om det som ikke lar seg spore..

Våkn opp Smiley
Herlighet hvor dårlig tro du har om folk Shocked !
Vær litt posetiv og prøv og hjelp folk isteden for og disse de!
Kjerp deg!
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #445 : 24. februar 2009, 22:29 »
Tror du det ikke finnes dopede utøvere i styrkeløft eller? Tror du ikke det finnes utøvere som har dopet før i styrkeløft?

Det er jo mange som HAR blitt tatt. Det er jo en Viss % Av de som enten har eller bruker.

Våkn Opp a.

Skjønner ikke hvordan du kan si at det aldri har vært eller ikke finnes utøver i styrkeløft som verken doper seg eller noen gang har gjort det:O

Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om..

Som OFTEST er de som blir tatt, folk som trener veldig lite i klubben, og omtrent aldri/aldri er på stevner. Men som er slike hobbybolere, det er veldig vanskelig for klubben å ha styr på disse. Vips går det et halvt år mellom hver gang de er innom, og da er plutselig ADN der, og utøveren blir tatt. Derfor er det en del klubber som opererer med regel om hvor ofte man skal være på trening osv.

Jeg trur du skal våkne opp, for styrkeløft har blitt veldig bra dopingmessig, det var ville tilstander på 70/80 tallet, men ting har forandret seg..

Selvfølgelig er det alltid noen moralsk svake som doper seg innimellom noen tusen medlemmer, sier seg selv.. Mennesker er ikke roboter, og man kan ikke holde styr på alle. Jeg vil iallefall påstå at styrkeløft er så rent som det kan være...
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #446 : 24. februar 2009, 22:33 »
Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om..

Som OFTEST er de som blir tatt, folk som trener veldig lite i klubben, og omtrent aldri/aldri er på stevner. Men som er slike hobbybolere, det er veldig vanskelig for klubben å ha styr på disse. Vips går det et halvt år mellom hver gang de er innom, og da er plutselig ADN der, og utøveren blir tatt. Derfor er det en del klubber som opererer med regel om hvor ofte man skal være på trening osv.

Jeg trur du skal våkne opp, for styrkeløft har blitt veldig bra dopingmessig, det var ville tilstander på 70/80 tallet, men ting har forandret seg..

Selvfølgelig er det alltid noen moralsk svake som doper seg innimellom noen tusen medlemmer, sier seg selv.. Mennesker er ikke roboter, og man kan ikke holde styr på alle. Jeg vil iallefall påstå at styrkeløft er så rent som det kan være...
Ja netopp! Derfor jeg skrev 100% da. Du sier jo selv at det ikke er 100% reint. da er vi enige=)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #447 : 24. februar 2009, 22:35 »
Ja netopp! Derfor jeg skrev 100% da. Du sier jo selv at det ikke er 100% reint. da er vi enige=)

Greit, men du fremstilte det som om det var veldig mye Wink
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #448 : 24. februar 2009, 22:45 »
Poenget er at det finnes folk der ute som er villige til å gjøre Alt for å bli best. (det ser man på alle som faktisk har blitt tatt) Og Når man itilegg har prestasjonfremmede stoffer som ikke lar seg spore på testene og steroider som har en sporingstid på snakk om dager, Gjør dette mulig:/

Og det med å ha brukt steroider i flere år osv er det helt sikkert mange som har gjort før de bestemte jeg for å starte å konkurere i styrkeløft. Og dermed bygget seg opp ett skikkelig styrkegrunnlag i forveien.. Det der er jo ikke til å unngå:/

Nevnte det kun fordi det virker på mange som at styrkeløft er 100% reint.

Veit ikke så mye om styrkeløft reglene osv men er det ikke noe som sier at "man skal ha vært rein i minst 12 måneder før stevne eller noe sånt?

Har bare hørt noe sånn en gang, så bare spør! =)
Du har nok et poeng og to, men det at mange blir tatt stemmer nok ikke helt, i Norge er ikke det tilfelle.
Men unntak finnes desverre.

En må da være rimelig tett i pappen for å tro at noen som helst idrett er ren, folk blir tatt for dopbruk i bowling til og med.
Ellers så er det vel en betingelse for å melde seg inn i en klubb at en signerer en "antidopingkontrakt" hvor det er et krav at undertegnede skal ha vært dopingfri de siste 12 måneder ja.

Så alle styrkeløftere som kanskje har prøvd å røyke seg en liten en i ungdomstiden, eller som har festa med litt mer enn alkohol, er da ikke velkommen på stevne i dine øyne?

Hehe du virker ellers som en rimelig fornuftig type, men akuratt her skurrer det litt for meg. Menmen, vi er ihvertfall enige om at steroider og organisert idrett ikke hører sammen.
Kall det gjerne dobbeltmoral, men jeg ser ikke på litt tulletobakk i ung alder som særlig galt.
Idiotisk og tåpelig ja, men ikke galt.



240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder
« #449 : 24. februar 2009, 22:50 »
Greit, men du fremstilte det som om det var veldig mye Wink
Mulig, men ikke det som var meningen.. Styrkeløft er jo Stort internasjonalt så det er jo vanskelig å unngå at det ikke er 100% reint. Finnes altid noen der ute som ikke er det vil jeg tro:P

men ellers så tror jeg også at det er ganske så reint ja..


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!