Skrevet av Emne: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...  (Lest 3580 ganger)

Utlogget rutan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #15 : 22. november 2008, 20:46 »
Prøv å kun spis brød en hel uke. Hvis du fortsatt har problemer da, kanskje det er brødet? =] Hvis ikke, så kanskje var det den andre maten som du kombinerte med brødet. Kanskje det er bedre om du tar shaken på helt tom mage, venter til den er fordøyd før du begynner på brødet?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #16 : 22. november 2008, 20:52 »
Prøv å kun spis brød en hel uke. Hvis du fortsatt har problemer da, kanskje det er brødet? =] Hvis ikke, så kanskje var det den andre maten som du kombinerte med brødet. Kanskje det er bedre om du tar shaken på helt tom mage, venter til den er fordøyd før du begynner på brødet?

Finst det nokon som ikkje blir dårlege av å ete berre brød ei heil veke?

Utlogget rutan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #17 : 22. november 2008, 20:57 »
likevel konsumerer folk brød som besatt.

Utlogget bmwgmbh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #18 : 11. desember 2008, 23:13 »
nå har jeg ikke tatt proteiner på TRE uker og har ikke blitt noe bedre! nesten overbevist om at det er brødjæveln som har skylda her.. dry vurderer å gå til legen snart.

Utlogget Perpetual

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

  • Fesk
Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #19 : 11. desember 2008, 23:25 »
Viss det går skikkelig ille, så hør med legen din igjen. Jeg kommer ikke på i farten hva de pillene heter, men du kan få skaffet deg piller som du spiser ca 2 timer før du skal ete, og da blir fordøyelsen "hardet" av de pillene og magen er ikke i helspinn. En del familie medlemmer som er jævla uheldig med magen, utenom meg heldigvis. Selv kan jeg trøkke innpå alt av levende dyr og insekter uten at det har noen betydlig konsekvens, men resten av familien er jo på potta etter et glass melk.

Så hør med legen din! Dette er jo tross alt ganske alvorlig. Er jo ikke morsomt å gå rundt slik.

Utlogget Eplejuice

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 228

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #20 : 11. desember 2008, 23:31 »
Imodium?

Syns du skal gå til legen. Dette plager deg tydeligvis så kanskje han kan hjelpe. Hvis ikke har du hvert fall prøvd.

Utlogget Perpetual

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

  • Fesk
Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #21 : 11. desember 2008, 23:34 »
Imodium hørtes kjent ut ja. Virker som et greit produkt på vanndrit iallefall.

Utlogget Eplejuice

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 228

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #22 : 11. desember 2008, 23:44 »
Funker på løs mage, men gass vet jeg ikke. Har vel også litt begrenset virkning. Er ikke reseptbelagt så du kan kjøpe det på apoteket (mener jeg). Bedre å behandle årsaken enn symptom så greit å finne ut hvorfor først

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #23 : 12. desember 2008, 00:05 »
Med mindre du har blod i avføring eller en slags sår smerte øverst i magen kan jeg nesten utelukke at det er et medisinsk problem. Personlig slet jeg et helt år med samme dritten:-) Prøvde alt fra å kutte kaffe til å slutte å spise havre uten at dette hjalp. Men så fikk jeg en bruddskade som satte meg ut av trening en lang periode. I denne periode spiste jeg kun vanlig kost som folk flest:-), det vil si poteter,kjøttkaker, lappskaus,brød med salami o.l. Fikk vel i meg ca 50g protein om dagen mot et normalt inntak på 300g+ annet tilskudd, som jeg hadde dyttet javnt og trutt i 15 år. Poenget er ihvertfall at problemene forsvant med å kutte all dritten. Spiser nå kun mat som proteinkilde, og frukt/grønt for tilskudd. Og uten noe dårligere resultat enn disse forbanna produktene de lurer oss til å kjøpe. Mildt sagt noe forbanna salgstriks som de i utgangpunktet begynte å selge for å lure feite folk til å bli slankere. Sunne athleter trenger ikke denne dritten. Prøv å erstatte det med mat og se selv om dere kan dokumentere bedre resultat med pulver og piller. Tror faren for å utvikle en form for allergi faktisk er stor. Desuten mistenker jeg at så stort inntak som blir brukt i dette miljøet en eller annen dag blir linket til både hjerte/karsykdommer, høyt kolestrol kreft mm. Men dette er bare noe jeg har en følelse av personlig så ikke kjeft meg ned:-)


Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #24 : 12. desember 2008, 00:45 »
Ja, helt sant at man kan få hjerte/karsykdommer, høyt kolestrol og kreft av proteiner. Snart er det farlig å spise mat til og med.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: "allergisk" mot noe i kostholdet, MASSE luft...
« #25 : 12. desember 2008, 01:05 »
Sa ikke dette var sant. Sa dette er noe jeg mistenker kan komme frem etterhvert. Prøver å si at folk kan moderere inntaket sitt og heller spare bivirkningene til andre ting som virker. Merkelig at de største byggerne i proffsirkuset nøyer seg med en enkel proteindrikk om dagen, mens de fleste her på forumet tror de må ha et spann i uka + alt annet som proffa reklamerer for egen inntekt. Husk at de ikke gidder å bruke det selv. Når du ser f.eks cutler sitter å forklarer alle tilskuddene sine på filmsnutter, så håper jeg ikke noen tror han bruker dette selv:-)

Mat er et nødvendig onde. Det er f.øvrig ikke proteinpulver.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!