Skrevet av Emne: Engelske skoler dropper Holocaust-undervisning for ikke å støte muslimer  (Lest 7277 ganger)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Det japanerne gjorde i kina feks, var grusomt by any standards.
Men det gjør ikke labben til Mengele til noen lekestue...

er det gjort noen seriøse undersøkelser på det mengele holdt på med?
har hørt masse skrekkhistorier om blandt annet at han prøvde og injisere blåfarge i øynene på småbarn. tviler på at dette er sant men vil helst lese noe seriøs litteratur.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Hva er det egentlig du påstår, tubbi?
At tyskerne ikke hadde over 1000 konsentrasjonsleire?
Har du hørt "ryktene" om overgrpene amerikanerne greide å begå i Abu Grahib i løpet av første året de drev det? Tror du ikke at tyskerne tok livet av millioner i leirene sine?

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Var i Auswitch, birkenau selv i februar. Rimelig overbevisende når man har gått gjennom begge leirene. Du skal være temmelig forutinntatt hvis du fortsatt benekter historien etter dette.

man er vell på en måte forutinntatt før man kommer dit.man forventer jo å se stedet der masseutryddelse fant sted. man skal ha sterke bevis før man klarer og overbevise de som kommer dit om det motsatte.


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Hva er det egentlig du påstår, tubbi?
At tyskerne ikke hadde over 1000 konsentrasjonsleire?
Har du hørt "ryktene" om overgrpene amerikanerne greide å begå i Abu Grahib i løpet av første året de drev det? Tror du ikke at tyskerne tok livet av millioner i leirene sine?

over 1000 konsentrasjonsleire : mye mulig,ikke hørt noe samlet antall men over 1000 stemmer sikkert.
abu grahib : overgrep skjedde,men ikke organisert i stor skala.
millioner døde i tyske leire : har ingen problemer med og tro dette.

det jeg reagerer på er mye av informasjonen som kom etter ww2 som er blitt motbevist som løgn.
hvorfor lyve om noe hvis sannheten likevell er grusom nok.

alle har vell høt historiene om at de lagde såpe av fettet på de døde og lampeskjermer av huden?
at de stilte 6 personer på rekke når de skjøt de for og spare på ammunisjon?

liker og sammenligne med adn sin dopingkampanje stor oppe liten nede..
hvis aas er så forferdelig hvorfor lyve?
hvis utryddelsen av folk under ww2 var fakta hvorfor legge på masse løgn så hele greia ikke virker troverdig?

skjønner du hvor jeg vil egil antirasistgrimson? Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Kaller du meg antirasist bare fordi jeg mener menneskets ondskap sannsynliggjør holocaust?

Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt antirasist! Grin

Det aller mest utrolige med holocaust slik det er fremlagt historisk sett, er størrelsen... Hvis tyskerne hadde brukt soldatene til kamper og krigføring i steden for å strebe etter å drepe flest mulig uønskede elementer, så kan det hende vi hadde snakket tysk idag...

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Teletubbien, David Irvings meningsfelle her på berget, stiller seg skeptisk til mange av grusomhetene som historiebøkene forteller om 2. verdenskrig. At teletubbien har et avatarbilde av Hitler, burde nok få brikkene til å falle på plass hos de aller fleste.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Teletubbien, David Irvings meningsfelle her på berget, stiller seg skeptisk til mange av grusomhetene som historiebøkene forteller om 2. verdenskrig. At teletubbien har et avatarbilde av Hitler, burde nok få brikkene til å falle på plass hos de aller fleste.


hilter som spiller banjo,er ikke det og latterliggjøre han så vet ikke jeg.kunne hatt bilde av bush som spiser banan.gjør ikke meg til usa fanatiker.
ser du har poseringsbilde,gjør det deg til kroppsbygger som bruker dop?

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Kaller du meg antirasist bare fordi jeg mener menneskets ondskap sannsynliggjør holocaust?

Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt antirasist! Grin

Det aller mest utrolige med holocaust slik det er fremlagt historisk sett, er størrelsen... Hvis tyskerne hadde brukt soldatene til kamper og krigføring i steden for å strebe etter å drepe flest mulig uønskede elementer, så kan det hende vi hadde snakket tysk idag...

tviler på vi hadde snakket tysk,men E6 hadde nok vært 4 felts fra mandal til kirkenes Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Du sier at du ikke er i tvil om at det fantes rundt 1000 konsentrasjonsleire, og at millioner ble drept i disse leirene, litt under sier du at en ikke hadde trengt å lyve om ikke sannheten var så værst. Dette er selvmotsigende. Hvorfor sier ikke du rett ut at du ikke tror at tyskerene var så grusomme under 2.verdenskrig, og at det meste er løgn? Hvorfor i alle dager skulle en lyve om dette?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Du sier at du ikke er i tvil om at det fantes rundt 1000 konsentrasjonsleire, og at millioner ble drept i disse leirene, litt under sier du at en ikke hadde trengt å lyve om ikke sannheten var så værst. Dette er selvmotsigende. Hvorfor sier ikke du rett ut at du ikke tror at tyskerene var så grusomme under 2.verdenskrig, og at det meste er løgn? Hvorfor i alle dager skulle en lyve om dette?

det jeg sier er på ingen måte selvmotsigende.
at det døde mange millioner under ww2 er det ingen tvil om.
at det eksisterte gasskammere er det tvil om. hvorfor lage en historie om gasskammere når man bare trenger og vise til faktiske hendelser?

får da inntrykk av at det er mere som ikke stemmer.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Hva er "historien om gasskammere"?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Tror det er minst like mange indiser som tilsier at kamrene fantes, som det er indisier på det motsatte. Er det så far fetched å tro at det faktisk var slik det var? Minst like sannsynlig som at det ikke var.
Hva med de som forteller om alle som ble ført bort i retning kamrene, og som ble begravd eller brent. gjerne ved hjelp av folk som også har stått frem som vitner.

er det bare metoden du bestrider? ble de drept på annet vis, eller ble de ikke drept?

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Hva er "historien om gasskammere"?

den offisielle historien er at 6 millioner jøder ble gasset ihjel uder ww2. 4millioner bare i auswitzh.
på slutten av 80 tallet var det en rettsak mot ernst zundel.
han jobbet for myndighetene i usa med og lage henrettelsesmetoder for dødsdømte.
blandt annet gasskammere.
han gjorde undersøkelser i auswitzh og fnt ut at gassing av fanger umulig kunne ha funnet sted.

pga dette ble det fjernet noen steintavler i auswitzh der det sto at 4 millioner døde.de ble byttet ut med nye der det sto at 1,5millioner døde.

likevell ble ikke tallet 6 millioner døde totalt redusert.

når en som zundel som virkelig har peiling på gasskammere mener at massegassing aldri fant sted så hvorfor i all verden påstå dette når det ikke finnes bevis for dette?

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Tror det er minst like mange indiser som tilsier at kamrene fantes, som det er indisier på det motsatte. Er det så far fetched å tro at det faktisk var slik det var? Minst like sannsynlig som at det ikke var.
Hva med de som forteller om alle som ble ført bort i retning kamrene, og som ble begravd eller brent. gjerne ved hjelp av folk som også har stått frem som vitner.

er det bare metoden du bestrider? ble de drept på annet vis, eller ble de ikke drept?

sålenge det ikke finnes bevis for gasskammere er jeg utrolig skeptisk til versjonen om at det gjorde det.
når de allierte har hatt kontroll over konsentrsjonsleirene siden 1944 å enda ikke klarer og fremvise et gasskammer og heller ikke tillater nøytrale undersøkelser er det noe som skurrer.

klarer de og bevise det så er jeg overbevist ikke før.

du kan få se videoen til david cole egil,har den tilfeldigvis hjemme på pc´n. kan brenne den på en cd til deg imorgen.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

tilfeldigvis... Wink

jeg syns slikt er spennende, så kjør på! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!