Skrevet av Emne: Steroider i militæret?  (Lest 20149 ganger)

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Steroider i militæret?
« #75 : 09. desember 2008, 13:02 »
Heisann!

Skal inn til førstegangstjeneste snart, som jeg nødig har lyst til.

Så jeg lurte på, vil man få en anmeldelse eller bot hvis man sier at man går på steroider?
Steroider er jo lovlig til eget bruk, så man blir jo litt usikker...

Takker for alle gode svar med honnør  Smiley

Dere anti-militærnektere kan forresten bare komme dere ut av tråden. Hva jeg vil og ikke vil har dere ikke noe med  Cool

Du blir den perfekte grøftegraver.

Aktiv styrkeløfter

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Steroider i militæret?
« #76 : 09. desember 2008, 13:17 »
For Konge, Flagg og Fedreland! For forfedre, for fremtidige familiemedlemmer osv...
Har du det så jævli (sorry ordbruket!) travelt med å fullføre utdannelse eventuelt komme deg i jobb, at du ikke gidder å tjenestegjøre? Respekt! Hvor ble det av stoltheta?

Mange syter over rekrutten, men om du ikke klarer å stå opp klokken 6, ikke gidder vaske rommet og ikke gidder å gjøre meningsløse oppgaver, må jeg skuffe deg å si at du ikke vil nå langt i livet.

Med mindre du har en pappa med stor lommebok som forhåpentligvis er full av cash.

For dere som vil ut i arbeidslivet: ta det som ei utfordring! Dere for penger pr dag, gratis kost og losji, dimmegodt-gjørelse og kan bruke stipend fra forsvare å faktisk få dekt ca 20 000 til feks å ta bil lappen! Du trener også gratis.

Tilbake til topic:
Vet ikke om du vil få noe notat eller noe på rullebladet, men om du gjør det, vil tjenester som feks politi, vekter, brannmann være noe du kan se lenge etter. Ikke sikker på hvordan det vil være om du skal bli lege eller ambulansepersjonell, men kan tenke meg ikke de heller vil ha deg.
Tjenestebeviset er også ett meget bra bevis å fremvise ved jobbsøknad, da det viser hvordan du utfører praktiskt arbeid og om du fungerer i team. Gull verdt!

Og til Morph og trailfox: GET A ROOM!

1. Jegertjeneste er ikke noe å skryte over. Du gjør ikke noe bedre eller viktig tjeneste enn di som sitter i en bunkers å snakker i telefonen, ikke bedre enn de som lager mat til hele besetningen og ikke bedre enn en hvilken som helst annen menig! At du er på vei inn i forsvaret? hva skal det bety? Tongue er som å si at jeg er på vei til å bli sivilingeniør, selv om jeg bare er på 1 året.
Erfaringen har ikke noe å si da ingen vil ha lika opplevelse i forsvaret.
2. Du kan selvfølgelig IKKE lese deg til hvordan en tjeneste innenfor forvaret er!

Anbefaler alle å dra inn i forsvaret, fullfør, få ett dritbra tjenestebevis (har i alle fall hjulpet meg godt innenfor vektertjenesten) å ta så mange kurs du kan for free!


Dude, du trenger ikke å ha vært i militæret for å bli lege  :Smiley
Begynte selv på legestudiet i fjor ( gikk dog over til ernæring) og jeg har aldri vært i nærheten å ha vært i noe homoerotisk sadomilitær. Hvor i all verden kom du opp med logikken - militær vs lege. ?? Tror du opptakskontoret på Blindern eller hvor som helst ber deg levere inn førstegangstjenestepapirer når du søker på diverse utdannelser?

Hmm..denne fyren vil bli lege, han har topp karakterer, men har han skrubbet gulv og dass ett år som attenåring og mottatt ordre fra en herskesyk 20 åring med kviser og lav selvtilitt? IKKE??? Nei, men da kan han ikke bli lege.

Get a grip
Sa brura

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Steroider i militæret?
« #77 : 09. desember 2008, 13:26 »
For Konge, Flagg og Fedreland! For forfedre, for fremtidige familiemedlemmer osv...
Har du det så jævli (sorry ordbruket!) travelt med å fullføre utdannelse eventuelt komme deg i jobb, at du ikke gidder å tjenestegjøre? Respekt! Hvor ble det av stoltheta?

Mange syter over rekrutten, men om du ikke klarer å stå opp klokken 6, ikke gidder vaske rommet og ikke gidder å gjøre meningsløse oppgaver, må jeg skuffe deg å si at du ikke vil nå langt i livet.

Med mindre du har en pappa med stor lommebok som forhåpentligvis er full av cash.

For dere som vil ut i arbeidslivet: ta det som ei utfordring! Dere for penger pr dag, gratis kost og losji, dimmegodt-gjørelse og kan bruke stipend fra forsvare å faktisk få dekt ca 20 000 til feks å ta bil lappen! Du trener også gratis.

Tilbake til topic:
Vet ikke om du vil få noe notat eller noe på rullebladet, men om du gjør det, vil tjenester som feks politi, vekter, brannmann være noe du kan se lenge etter. Ikke sikker på hvordan det vil være om du skal bli lege eller ambulansepersjonell, men kan tenke meg ikke de heller vil ha deg.
Tjenestebeviset er også ett meget bra bevis å fremvise ved jobbsøknad, da det viser hvordan du utfører praktiskt arbeid og om du fungerer i team. Gull verdt!

Og til Morph og trailfox: GET A ROOM!

1. Jegertjeneste er ikke noe å skryte over. Du gjør ikke noe bedre eller viktig tjeneste enn di som sitter i en bunkers å snakker i telefonen, ikke bedre enn de som lager mat til hele besetningen og ikke bedre enn en hvilken som helst annen menig! At du er på vei inn i forsvaret? hva skal det bety? Tongue er som å si at jeg er på vei til å bli sivilingeniør, selv om jeg bare er på 1 året.
Erfaringen har ikke noe å si da ingen vil ha lika opplevelse i forsvaret.
2. Du kan selvfølgelig IKKE lese deg til hvordan en tjeneste innenfor forvaret er!

Anbefaler alle å dra inn i forsvaret, fullfør, få ett dritbra tjenestebevis (har i alle fall hjulpet meg godt innenfor vektertjenesten) å ta så mange kurs du kan for free!

Hvor mange personer har du ansatt i ditt liv, siden du vet at dette er gull verdt?

Hadde det vært mulig å gi negative honnører skulle du jammen fått en.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Steroider i militæret?
« #78 : 09. desember 2008, 13:28 »
Er jo bare for dere små drittunger der ute som vil slippe militæret å si at dere er pasifister, så slipper dere glatt unna.

.......er ikke dermed sikkert dere slipper siviltjeneste. Håper isåfall at siviltjenesten består av tømming av utedasser.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Steroider i militæret?
« #79 : 09. desember 2008, 14:06 »
Jeg slapp militæret grunnet korsbåndskade noen mnd før jeg skulle inn. Jeg hadde gledet meg til en befalsutdanning eller jegerutdanning, men da jeg innså at det eneste jeg hadde fått til med et så skrøplig bein hadde KANSKJE vært en vanlig førstangstjeneste så brukte jeg kortet i ermet, og dreit i det. Slapp også sivilbæsjetjeneste. Pasifister er tragiske, det er jeg enig med flesknes i. Det er de som rir rundt på sin høye hest hele livet, helt til det faktisk inntreffer en krig, og blir avhengige av de som faktisk kan forsvare og stå opp for seg selv.

Om Norge trenger noe annet enn et spesialisert militær stiller jeg meg for øvrig kritisk til. Vi har jo ingen bruk for et militær bestående av så mange folk som mulig, da det eneste landet vi muligens hadde kunnet tatt, er Island.
Sa brura

Protein1991

  • Gjest
Sv: Steroider i militæret?
« #80 : 09. desember 2008, 14:23 »
Er jo bare for dere små drittunger der ute som vil slippe militæret å si at dere er pasifister, så slipper dere glatt unna.

.......er ikke dermed sikkert dere slipper siviltjeneste. Håper isåfall at siviltjenesten består av tømming av utedasser.

Honnør for den Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Steroider i militæret?
« #81 : 09. desember 2008, 14:27 »
Er de ikke motivert, så SKAL de bli motivert! Er du frisk, skal du tjene landet du bor i....er en grunn til at du bor og lever trygt!! Du er så heldig at du kan dra ned på butikken, kjøpe deg noe godt, leie film, dra hjem, dra på fest, leve godt....hvorfor?? Fordi Norge har et forsvar!!
...og bli slått ned på turen av en ny nordmann som vil ha mobilen din... Grin

HVOR ER FORSVARE NÅR MAN TRENGER`E?? ?? Heheheh....

tviler på at du hadde kommet inn i forsvaret uansett hvor mye du ville?

grinepaver med rødt hår og freiner som deg, som griner bare du ser litt blod siden du tror det er røde håret ditt som smelter..  "rødt hår og freiner henger på greiner, rødt hår og freiner henger på greiner"

neiognei, det var det stor tap..


"Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story."
og det her må være den dummeste kommetaren i hele treningsforum historie...



1000 - honnør.. eller trenger bare 6 ved nærmere ettertanke..

Må være tidenes dårligste innlegg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Steroider i militæret?
« #82 : 09. desember 2008, 14:32 »
Herregud, noobs, du trenger bare og si at millitæret bryr meg mitt i ræva. Si at du er overhodet ikke interessert så slipper du.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Steroider i militæret?
« #83 : 09. desember 2008, 14:46 »
Skader i kne og rygg er også bankers, sammen med pollenallergi. Jeg hadde alle tre når jeg var inne, og ble sendt hjem etter bare noen timer. Like greit, var ikke gira, men så gikk det et par år og da ble jeg gira likevel. Det suger jo litt, for nå er jeg for gammel... biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Steroider i militæret?
« #84 : 09. desember 2008, 14:52 »
Si du er allergisk mot fisk. Den er bænkers!
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Steroider i militæret?
« #85 : 09. desember 2008, 14:58 »
Jeg mener vi bør ha ett militære slik at det blir litt skikk på en del 18 åringer rundt omkring i landet. Norge kommer ikke til å bli invadert, og til utenlandstjeneste er det kun de som er bra og som melder seg frivillig som drar allikevel. Men tenk over fordelene man får etter å ha gjennomgått førstegangstjenesten:

-Man får se mye av Norge og får ett større innblikk i hva landet vårt består av.
-Man lærer seg samarbeid, og ta seg av hverandre og seg selv under krevende forhold.
-Man får muligheten til å gjøre noe HELT ANNET enn hva man skal gjøre resten av livet.
-Man bli i bedre fysisk og psykisk form
-Man lærer seg antagelig å operere en del utstyr
-Man lærer seg førstehjelp og annet som kan redde liv.
-Man utvikler vennskap med nye mennesker fra andre steder i landet.
-Man lærer å forsvare seg selv (  avhengig av hvilken gren man er i )  
-Man får en større forståelse av hva mennesker i krig går gjennom.
-DET ER JÆVLIG GØY Å SKYTE OG SPRENGE TING I FILLEBITER - ADRENALINE!!!!!!!
-Mestringsfølelse = økt selvtillit.
-Displin.
-Respektere autoriteter.


Jeg kunne holdt på en evighet. Klart, har man en fysisk skade som gjør man uskikket skal man ikke i militæret, men er man normalt oppegående bør man VILLE DRA - å gjennomføre førstegangstjenesten er ikke det samme som å være FOR KRIG.

Sånn, da var ett seriøst innlegg fra meg unnagjort. Nå kommer det 1.000 useriøse igjen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Steroider i militæret?
« #86 : 09. desember 2008, 15:14 »
Prøvde å ha litt ordentlig innstilling til ting og tang i militæret jeg. Og hadde det faktisk veldig fint. Heldig med valg av gren osv.

Som infanterist hadde jeg dimma på dagen lol. Var i Luftvernartilleriet jeg, det var litt mer hitech ann å gå på ski i snøværet.

Drakk hver helg.
Maten var god. Og du kan spise så mye du gidder, klare og har tid til. Gratis.
Allrighte folk.
Morsomme sersjanter.



Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Steroider i militæret?
« #87 : 09. desember 2008, 18:21 »
LUFTVERN SUUGER Cheesy! Der jeg er nå! hmmph, er drit kjedelig og sitte å trykke på små ting, vil ikke ha pyse militær! skulle vært en annen plass jeg... .

Utlogget Andersen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 112

Sv: Steroider i militæret?
« #88 : 05. januar 2009, 16:44 »
Ville bare si at jeg sendte en mail.

Ble erklært IKKE TJENESTEDYKTIG...

Slipper ihvertfall å møte opp Cool

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Steroider i militæret?
« #89 : 05. januar 2009, 18:23 »
Sa du at du brukte steroider?

Jugde selv og sa at jeg brukte steroider da jeg var på sesjon ! Like greit, hadde jo planer om å ta en kur eller to uansett, så gjorde ingenting om jeg jugde det litt fram i tid. hehe ; P
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!