Skrevet av Emne: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?  (Lest 30539 ganger)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #120 : 24. november 2008, 22:58 »
Fordi jeg IKKE KAN, det er ikke jeg som har startet tråden........

lag en ny hamster tråd!

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #121 : 17. desember 2008, 16:31 »
Det er en mann der jeg trener som har på seg lue uten å dekke ørene, han har også solbriller som henger fra ørene og hviler på haka. Jeg har sett han der i et år nå, han har alltid på seg det der, og  nesten det eneste han gjør er å sitte stille på aparatene og slappe av. i går satt han stille under hele økta mi, 1 og en halv time  biggrin han er morsom  Cool

Er det på Spenst langstrand i larvik du har sett han? Er en sånn en her i Larvik også, men regner med at det er samme karen du mener, siden han er så sykt spesiell. Snakket med farfaren min om han for en tid siden. Han fikk vistnok for seg at hele kloden vår var dekket med gass for noen år siden, det resulterte i at han gikk med gassmaske hele tiden. På julaften satt han i bilen og spiste matpakken sin, mens familien hygget seg inne i huset. Til slutt fant han ut det ikke var gass på en øy nedi kanariøyene eller noe hvor han bodde i 2 år før han flyttet hjem til Norge igjen. Er litt trist egentlig siden kona hans var god venn av min farmor og hans mentale helse ødla vist hele familien deres.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget MeanMachine

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #122 : 17. desember 2008, 17:06 »
Tror noe av det morsomste jeg har sett på treningsstudio ble utført av 3 asylsøkere som akkurat hadde kommet til hjembygda mi. Av en eller annen grunn ga kommunen dem hvert sitt kort til den lokale styrkeløftklubben. Når jeg kom på trening en dag sprang/hompet alle tre (samtidig!) på den ene tredemøllen som er der.. 

Etter noen minutter på tredemøllen var det klart for benkpress. Etter nøye vurderinger endte de opp med 80kg på stangen til oppvarming.  Da han ene ikke klarte å løfte dette ut fra stativet burde det kanskje blinket en varsellampe. Men istedenfor å ta av noen kilo gikk han andre fyren bak benken og skubbet av stangen. Denne ramlet så ned på kassen til han stakkars fyren på benken med et himla brak etterfulgt av et hyl. Istedenfor å løfte stangen tilbake løp han rundt benken og dro stangen nedover magen til han som lå der.. Så ikke disse folkene igjen etter det Grin
Kroppsvekt ca 80kg (going up)

"Anabolic steroids are like tampongs, every pussy needs them"

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #123 : 17. desember 2008, 17:13 »
Tror noe av det morsomste jeg har sett på treningsstudio ble utført av 3 asylsøkere som akkurat hadde kommet til hjembygda mi. Av en eller annen grunn ga kommunen dem hvert sitt kort til den lokale styrkeløftklubben. Når jeg kom på trening en dag sprang/hompet alle tre (samtidig!) på den ene tredemøllen som er der.. 

Etter noen minutter på tredemøllen var det klart for benkpress. Etter nøye vurderinger endte de opp med 80kg på stangen til oppvarming.  Da han ene ikke klarte å løfte dette ut fra stativet burde det kanskje blinket en varsellampe. Men istedenfor å ta av noen kilo gikk han andre fyren bak benken og skubbet av stangen. Denne ramlet så ned på kassen til han stakkars fyren på benken med et himla brak etterfulgt av et hyl. Istedenfor å løfte stangen tilbake løp han rundt benken og dro stangen nedover magen til han som lå der.. Så ikke disse folkene igjen etter det Grin

HAHA.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Hege N

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #124 : 17. desember 2008, 17:21 »
Dette er vel ikke akkurat det "morsomste" jeg har opplevd på gymet, men alikevel severdig. En sværing av en kroppsbygger trente på det samme gym'et som meg for noen år siden. Han var høylytt og gal og det var sjeldent kjedelig å trene samtidig med han. Under en noe tung brystøkt ryker han delvis brystmuskelen. Man kunne lett se ett skikkelig søkk inn i øverste delen av høyre brystmuskel. Heldigvis var det en lege på gymet som trente på samme tid og han trådde kunskapsrikt til for å hjelpe. "Det som er dumt, er at brystmuskelen kun er delvis røket", sa han " og det er mye lettere å fikse en totalt avrevet pectoralismuskel og med et mye bedre resultat sånn kosmetisk sett", hvorpå kroppsbyggeren løp bort til chinningsapparatet, krabbet opp på en liten stol, bandt høyre hånd med dragereim rund håndtaget på maskinen og sparket stolen vekk. Og vips! så var hele pectoralis avrevet.  Undecided
Det hele var en noe kvalmene opplevelse, men det tar jo skikkelig balls å gjøre noe så drastisk. (OK, eller så var han bare gal).

Utlogget Hege N

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #125 : 17. desember 2008, 17:23 »
edit

Utlogget 1983

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 628
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 628

  • No Pain No Gain
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #126 : 17. desember 2008, 17:43 »
Høres ikke spesielt godt ut! Han var kanskje bare gal...

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #127 : 17. desember 2008, 17:50 »
Var en gang når jeg var ganske fersk i styrkeløfts trening, Så satt jeg og tok min vanlige bryst og tricpes rutine, Nettop starta med skråbenk der jeg hadde ca 20 kilo på hver hånd og løftet for meg selv. Så mellom repsa så spaser en godt voksen kar på ca 45, Fikk skikkelig familie far inntrykk av han. Så ser jeg på T-skjorta. Der står det i stor skrift "Marinen". Så begynte jeg og undre om han hadde kjøpt denne eller om han hadde spart en t-skjorte han fikk i militæret for litt over 25 år siden. Så går han bort til chins stanga. Jeg løfter mitt andre sett så plutselig hører jeg stønning på høyt nivå noe som får meg til og stoppe. Så retter jeg blikket mot den barske marine mannen. Så står han og hopper opp og ned mens han tar chins. Altså går med beina ned mellom hver gang og hopper opp igjen. Så snur jeg meg og begynner og le for det så så jævlig dumt ut. Så plutselig åpner døren til styrke rommet seg og jeg hører "Arne, nå drar vi" så gikk han ut like stolt med en liten stilfull gange.

Dagen ble ødelagt etter det, greide ikke slutte og tenke på han. Så jeg så kanskje jævlig rar ut når jeg satt og lo der for meg selv hele tiden
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Perpetual

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

  • Fesk
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #128 : 17. desember 2008, 18:05 »
Mye morsomme ting her.

Det er en kar som nettop har startet på gymmet jeg trener på. Det som er litt spesielt er at han brøler som en jævla løve for hver eneste rep han tar. Han trener med ultra-light vekter, og han sliter ikke i det hele tatt. Han brøler av full hals vær gang..Jeg og kompissen min flirer godt av dette. Det som er enda mere morsomt er at ene instruktøren kommer bort til meg en dag jeg kjørte underarmer, så sier han "Fy faen..jeg hadde skjønt det viss han løfte 200kg eller dro max..e så lei.. "

HÆHÆ Cheesy

Utlogget Anger is a Gift

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #129 : 17. desember 2008, 19:49 »
Nei det skjedde selvfølgelig ikke, ingen nordlending på 1.60 har noensinne kjørt 10 reps på 230 i benken.  Hvis du skal overdrive så gjør det litt sannsynlig i hvertfall. Tviler på hele historien egentlig, tidenes svetteste scenario i så fall...


Kanskje det var Jonny Arntsen!?  what

Utlogget Everhard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #130 : 17. desember 2008, 20:08 »
Her en dag på gymet så kunne jeg ikke unngå å legge merke til en relativt greit trent  kar som sprada rundt med to relativt utrente kompiser. Han karen hadde mye overkropp og lite bein selvfølgelig. Ikke unormalt, men hadde en ganske aggressiv fremtoning. dvs. sparka og slo endel på kompisene hvis de tok pauser i løftinga, for ikke å snakke om alle skiver, hantler, vektmagasiner ol. som gikk i bakken med et brak etter hvert sett. Vi snakker her om sikkert 1,5time med kun bryst, triceps og litt biceps. Stønning og eye-balling var det ikke fritt for heller. Gasp-tanktop var på, men ingen handduk på benkene. Typisk diskobygger tenkte jeg. Rosinen i pølsa var likevel da jeg så samme gjengen i garderoben og han grabben dro frem målebåndet fra sekken og målte overarm(og kun det). Var ganske fornøyd med at denne var 38,5cm. Snakket litt med betjeningen om denne karen etterpå og de kunne finne ut at han hadde trent der i 10mnd og jeg fikk se bildet fra innmeldingstidspunktet(overkropp m t-skjorte) og måtte le. Han var jo tyyyyyyynnj-tyyyyyyynnj!!

Utlogget Gemellus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #131 : 17. desember 2008, 21:03 »
Synes det ble litt morsomt da jeg skulle trene smalbenk en sjelden gang. Smalbenk er ikke helt min type øvelse  what
http://www.youtube.com/watch?v=M7R65HSKhrs

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #132 : 17. desember 2008, 21:11 »
Det er på sett og vis ikke hysterisk morsomt, men jeg syns om ikke annet det er ganske underholdene å se uvitende lære andre uvitende å trene. Har ingen gode enkelthendelser å komme med, men det skjer med jevne mellomrom. Spesielt god underholdning er det når en kvartbøyer skal forklare andre hvorfor man bør kjøre knebøy (eller kvartbøy om du vil), hvorpå det hele ser ut som en selvmordssekt. Det bøyes såvidt med altfor mye vekter på nakken, men ingen skjønner at man bør spotte hvilket før eller siden vil føre til at noen pådrar seg en stygg skade... Den dagen vil sannsynligvis stanga fungerer som en giljoton som knuser skallen til en eller annen stakkar. For de som har en viss forståelse for knebøy kan dere skjønne hva som ofte skjer hvis man står med altfor smal beinstilling. For de som ikke vet det, sjekk denne linken:

http://www.youtube.com/watch?v=fiO5ng92Kfg

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #133 : 17. desember 2008, 22:14 »
For de som har en viss forståelse for knebøy kan dere skjønne hva som ofte skjer hvis man står med altfor smal beinstilling. For de som ikke vet det, sjekk denne linken:

http://www.youtube.com/watch?v=fiO5ng92Kfg

Og denne:
http://www.youtube.com/watch?v=1m6vcyQqx_Q
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #134 : 17. desember 2008, 22:37 »
Noen har små gleder i livet http://www.youtube.com/watch?v=gJMdK7vJsLc&NR=1 selv syns jeg at det ser ut som en exsorsisme eller noe sånn
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!