Skrevet av Emne: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?  (Lest 30187 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #195 : 14. mars 2009, 04:27 »
Kan melde om en fyr på gymmen som alltid ser ut som han må drite når han beveger seg mellom maskinene...du vet utrykket du har i trynet når du sitter på ramma og har en skikkelig trang en som nesten må hjelpes ut med skohorn... eller når du er i mål etter 5 mila på ski med blodsmak i kjeften. Du kniper øyenbryn og øyne tungt sammen,  pruster og peser med hele kjeftamentet og tar deg til korsryggen.

Fyren har ikke på vekter som skulle tilsi at det strammer i en eneste muskel OG han trener i trang Levis 501 + genser...men jævla sliten er han og vondt ser det virkelig ut som det er.

Mulig at det gir litt ekstra kred å se ut som det er rett før du går på et hjerteinfarkt...men jeg tviler.  Grin

KAB


Kan det være Herr Sneip fra Lille Sprint som trener hos dere?  Grin

Utlogget KAB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #196 : 14. mars 2009, 14:14 »
Har ingen anelse hva han heter eller kalles...er en gubbe mellom 40-50 med grånende hockeysveis.
Trener på SSS

KAB

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #197 : 17. mars 2009, 01:40 »
Det morsomste jeg vet er når det er en ganske stor kar på gymmet som skriker som faen ut ALT han makter: LIGHTWEIGHT BABY!!! Han er mørkhudet som ronnie også:P Utrolig gøy å se reaksjonene til alle på gymmet. Blir helt stille hver gang:P haha

http://www.youtube.com/watch?v=fqJEY5UJsHQ#noexternalembed&feature=channel_page Dette er han forresten. Det er eirik sandvik som filmer
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #198 : 17. mars 2009, 21:52 »
Jess, da var "benkpress gutta" tilbake i hallen!

kort beskrivelse: De du ser en sjelden gang på treningssenteret, og det eneste de gjør er å være en gjeng på 4-5 som står å ser på en ta benken, eneste som er vits å trene i deres øyne er jo såklart BENK. De tenker sikkert over hvor tøft det er å kunne gå rundt å spørre hvor mye folk tar i benken og sammenligne dette med seg selv.

Tirsdagen var kommet og det var tid for trening, det var kun 3stk nede i styrkerommet og alle har nok rørt en del vekter. Plutselig kommer ole,dole,doffen,soppen og nissen (2 sistnevnte for å fylle opp navn på alle som var der) gående ned tretrappa til styrkerommet.

Såklart er det benk som står for tur og gutta hiver på beskjedne 10kg på hver side (40kg tot). Et lite avvik fra de skikkelig "benk gutta" som kliner på 60-70kg og tar 1rm hvor de trenger skikkelig mye hjelp til. Nei nei, oppvarming er jo oppskrytt. Mens vi er på senteret så må vi jo trene benken gutta!

Førstemann til å løfte 40kg i benken, fyren klarte jo 4-5 reps. ikke værst. Så er det klart for nestemann. Imellomtiden gjør jeg klart for å starte på 2.settet mitt, men blir avbrutt av et spetakkel av lyd fra benkpress gutta. Da jeg snur meg ligger det 2x10kilos vekter på bakken og gutten ser passe sjokka ut i det han løfter stanga opp og begynner å le. "jeg skjønner ikke hvordan det skjedde" forteller figuren.

Syntes det er fint at noen kommer innom å lager litt liv på treningssenteret, og dere må ikke glemme 1 ting folkens; BENK!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Lille Sven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Aktiv innen styrkeløft og strongman
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #199 : 05. juni 2009, 16:47 »
På trening i går var det en kar som rigga seg godt til! Han stilte ryggen på en benk helt opp, slik at han satt godt. Ved siden av seg brukte han en benkpressen som bord til en brus og niste. Han satt rett og slett å åt, mens han hørte på musikk og så på de som trente. Etter hvert gikk han bort for å prate med en fyr, og da kom en av PT'ne med kunde. Han måtte rydde unna maten og børste vekk smuler før kunden kunne legge seg ned! Etter å ha spist to skiver, trente han litte grann før han på nytt satt seg ned og tok fram nista. På toppen av det hele var det en kar som tok stanga til fyren som åt niste og da kom han bort å sa han holdt på....
Nr 4 -105 Kristiansand Showlift 2008
Nr 3 -105 Kristiansand Showlift 2009
Nr 3 -105 Kristiansand Showlift 2010
Norgesmester i Atlasstein 2009 for -105
Nr 3 Heilt vilt 2009
Nr 8 NSM 2011

LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84861.0

Medlem av Kristiansand Atlet Klubb og Kristiansand Strongteam

Utlogget Silencer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • 76 Kilo
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #200 : 05. juni 2009, 17:11 »
Heh, har en litt morsom greie... om meg selv faktisk.
Var på slutten av en økt, trente biceps med ez-stang, hadde en del vekter på.. glemte sikring, og selvfølgelig skled vektene av med et brak, hele gymmen snudde seg å så på meg, kunne ikke gjøre annet en å le av meg selv Tongue
been there, done that Wink

Utlogget Drillers Method

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #201 : 05. juni 2009, 17:15 »
På en trening her i vinter drev jeg med markløft ved siden av knebøystativet. En fyr kommer bort og kjører knebøy. Etter et par reps hører jeg lyden av stoff som revner opp mens han er i bunnen av bøyen. Han setter stanga rolig fra seg, går inn i garederoben, og kommer tilbake med en ny shorts. Flaks at han hadde en i reserve hehe. Måtte trekke litt på smilebåndet da jeg hørte den lyden.

Men det der har faktisk skjedd meg to ganger. Ene gangen var mens jeg kjørte bøy i joggebukse. Andre gangen skulle jeg bare tørrtrene litt teknikk mens jeg var på arbeid. Da jeg satte meg ned raknet hele dongeribuksa mi. Doh! Nei, vide og tøyelige bukser er et must for den øvelsen.

Ellers er det mange pensjonister som trener på senteret mitt. Og en dame jeg har sett et par ganger må være fra et av byens finere strøk når man ser hva hun trener i. Det går nemlig i sort dongeribukse med jakke, lilla overdel og smykke. En gang jeg drev med foroverbøyd stangroing kom det en eldre kar bort og lurte på om han kunne ta noen sett mellom settet mitt med vektene som var på. Selvfølgelig sier jeg, men hadde mine tvil. Det var riktignok kun 60kg på stanga, men han så ut til og veie 60kg selv, og var ganske opp i åra. Han tar i som faen, og stanga kommer så vidt opp til leggene. Det var nok for han hehe.



Så var det en trening for ikke så lenge siden der jeg skulle sette meg ned på setet til en romaskin bare for å slappe av etter et sett med vendinger. Setet sklir naturligvis bakover, jeg mister balansen og lander på
gulvet med siden av kroppen. Måtte sett helt latterlig ut haha.

Utlogget nasblis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #202 : 05. juni 2009, 17:17 »
På trening i går var det en kar som rigga seg godt til! Han stilte ryggen på en benk helt opp, slik at han satt godt. Ved siden av seg brukte han en benkpressen som bord til en brus og niste. Han satt rett og slett å åt, mens han hørte på musikk og så på de som trente. Etter hvert gikk han bort for å prate med en fyr, og da kom en av PT'ne med kunde. Han måtte rydde unna maten og børste vekk smuler før kunden kunne legge seg ned! Etter å ha spist to skiver, trente han litte grann før han på nytt satt seg ned og tok fram nista. På toppen av det hele var det en kar som tok stanga til fyren som åt niste og da kom han bort å sa han holdt på....

Haha sykt mye bra her inne asså
If it takes my whole life I won't break, I won't bend. It will all be worth it, Worth it in the end

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #203 : 05. juni 2009, 17:27 »
fylte opp drikkeflasken, skulle drikk, men jeg hadde glemt å ta på korken på drikkeflasken, helte hele driten rett i tryne, dette sjedde igår-_- så måtte jeg gå å tørke opp etter meg-_-:P
en annen gang var det jeg og en kammerat som laget til oss en decline benk selv, så var jeg ferdig med settet så tok han av den ene manualen på venstre side for for meg, så mistet jeg hele balansen mens jeg lå i nedoverbakke med 32 kilos manual, dette endte i at jeg føyk til høyre, manualen gikk rett i bakken med et vrak og alle i gymen så det. var sånn ca 40 stk i gymen-_- var megaflaut da, men nå begynner jeg bare å le av å tenke på dtXD
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #204 : 05. juni 2009, 17:31 »
Tror noe av det morsomste jeg har sett på treningsstudio ble utført av 3 asylsøkere som akkurat hadde kommet til hjembygda mi. Av en eller annen grunn ga kommunen dem hvert sitt kort til den lokale styrkeløftklubben. Når jeg kom på trening en dag sprang/hompet alle tre (samtidig!) på den ene tredemøllen som er der.. 

Etter noen minutter på tredemøllen var det klart for benkpress. Etter nøye vurderinger endte de opp med 80kg på stangen til oppvarming.  Da han ene ikke klarte å løfte dette ut fra stativet burde det kanskje blinket en varsellampe. Men istedenfor å ta av noen kilo gikk han andre fyren bak benken og skubbet av stangen. Denne ramlet så ned på kassen til han stakkars fyren på benken med et himla brak etterfulgt av et hyl. Istedenfor å løfte stangen tilbake løp han rundt benken og dro stangen nedover magen til han som lå der.. Så ikke disse folkene igjen etter det Grin

HAHAHA!! så jævli bra...

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #205 : 05. juni 2009, 17:32 »
Dette er vel ikke akkurat det "morsomste" jeg har opplevd på gymet, men alikevel severdig. En sværing av en kroppsbygger trente på det samme gym'et som meg for noen år siden. Han var høylytt og gal og det var sjeldent kjedelig å trene samtidig med han. Under en noe tung brystøkt ryker han delvis brystmuskelen. Man kunne lett se ett skikkelig søkk inn i øverste delen av høyre brystmuskel. Heldigvis var det en lege på gymet som trente på samme tid og han trådde kunskapsrikt til for å hjelpe. "Det som er dumt, er at brystmuskelen kun er delvis røket", sa han " og det er mye lettere å fikse en totalt avrevet pectoralismuskel og med et mye bedre resultat sånn kosmetisk sett", hvorpå kroppsbyggeren løp bort til chinningsapparatet, krabbet opp på en liten stol, bandt høyre hånd med dragereim rund håndtaget på maskinen og sparket stolen vekk. Og vips! så var hele pectoralis avrevet.  Undecided
Det hele var en noe kvalmene opplevelse, men det tar jo skikkelig balls å gjøre noe så drastisk. (OK, eller så var han bare gal).

wæh gærning, nå fikk jeg bare vondt Ö

Utlogget flip

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #206 : 05. juni 2009, 17:33 »
herregud så artig folk har det der de trener!!
Jeg er alltid helt alene på gymmen hvor jeg trener... ensomt!!:(
“The worst thing I can be is the same as everybody else. I hate that.”

- arrrnold

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #207 : 05. juni 2009, 22:40 »
Ikke så morsomt da, men for noen dager siden på gymmet så var det uvanlig mange folk som faktisk trente og var litt trent. Alle var midt i et sett da den derre fairytale-driten kom på radioen.. Og alle bare "NNNHHHHH" "AAHH" mens de plutselig holdt på å feile i en eller annen rep.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #208 : 05. juni 2009, 22:59 »
Ikke så morsomt da, men for noen dager siden på gymmet så var det uvanlig mange folk som faktisk trente og var litt trent. Alle var midt i et sett da den derre fairytale-driten kom på radioen.. Og alle bare "NNNHHHHH" "AAHH" mens de plutselig holdt på å feile i en eller annen rep.
haha!
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #209 : 07. juni 2009, 22:59 »
Tja. Er vel ikke akkurat nytt dette, men! Hadde en fyr som virket relativt ny der jeg trener. Han skulle til å kjøre benpress, med noe som skulle vise seg å være litt for mange kilo.

så han setter seg ned da, tar vel noen repitisjoner, og plutselig hører man en aldri så liten fjert som flyr ut i rommet. Omtrent en hundredels sekund etter braket føk han inn i gardroben hvor han ble i kanskje 10 minutter.

plutselig kommer han  brakende ut og løp greit fort ut av treningsstudio, gadd ikke si hadet engang! :p Kom kanskje noe annet enn uskyldig luft denne dagen, hva vet vel jeg? Har ikke sett han på en stund nå.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!