Skrevet av Emne: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?  (Lest 30184 ganger)

Utlogget Silencer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • 76 Kilo
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #210 : 15. juni 2009, 20:57 »
Hvor jeg trener skjer det til tider mye rart:)
En episode her forleden var ikke så morsom men ganske syk,
en gammel mann som trener dær bruker å kritisere så og si alle
for at dem tar feile øvelser og utfører dem feil i følge han selv,
en på gymmet sa seg lei på det og kritiserte at han kastet opp manualene
i en biceps økt.

Fyrn blei fly forbanna og skulle ha med seg vedkommede ut for
å sloss:p Vil si det ville blitt rått parti: Gamlingen ser ut til å nærme seg 70 år ser ut det å veie ca det samme mot en ca 30 år gammel kar på 120 kg:p

Utlogget Polishboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #211 : 16. juni 2009, 00:04 »
 Hehe , kan se det for meg Smiley
``Ting tar tid``

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #212 : 16. juni 2009, 00:21 »
skrev dette innlegget for en stund siden, noe av det mest fucka som har skjedd på gymmet med meg iallefall:

"Forleden når jeg trente bøy ble jeg løs i magen, så stakk inn på dassen på det lokale treningsenteret og dreit noe helvettes diare. Jeg tok seff først papir oppi for å slippe slops i rompedompen, så etterpå måtte jeg tørke meg med en mil papir fordi det var drit i hele stumpen. Når jeg skulle skylle ned ble det fulstendig tett. Jeg prøvde å bruke den kost greien til å dytte noe besj gjennom, men ente istedenfor opp med å samle opp besj i hele jævla kosten, og den var ikke lang nok til å gjøre noe for å få gjennom baisen. Når jeg skulle riste besjklumper av kosten så ente jeg opp med å riste mesteparten av besjen ut på gulvet, så begynnte å jeg virkelig å stresse å tørke med papir osv. Jeg ente til slutt opp med å kikke ut av dassdøren, og når det var klart så sprang jeg ut. Etterpå mens jeg trente hørte jeg noen andre snakke om hvordan det var noen som hadde drete sont hele dassen"

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #213 : 16. juni 2009, 00:24 »
skrev dette innlegget for en stund siden, noe av det mest fucka som har skjedd på gymmet med meg iallefall:

"Forleden når jeg trente bøy ble jeg løs i magen, så stakk inn på dassen på det lokale treningsenteret og dreit noe helvettes diare. Jeg tok seff først papir oppi for å slippe slops i rompedompen, så etterpå måtte jeg tørke meg med en mil papir fordi det var drit i hele stumpen. Når jeg skulle skylle ned ble det fulstendig tett. Jeg prøvde å bruke den kost greien til å dytte noe besj gjennom, men ente istedenfor opp med å samle opp besj i hele jævla kosten, og den var ikke lang nok til å gjøre noe for å få gjennom baisen. Når jeg skulle riste besjklumper av kosten så ente jeg opp med å riste mesteparten av besjen ut på gulvet, så begynnte å jeg virkelig å stresse å tørke med papir osv. Jeg ente til slutt opp med å kikke ut av dassdøren, og når det var klart så sprang jeg ut. Etterpå mens jeg trente hørte jeg noen andre snakke om hvordan det var noen som hadde drete sont hele dassen"

Priceless! Cheesy Cheesy
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

IntX

  • Gjest
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #214 : 16. juni 2009, 00:25 »
Haha Grin

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #215 : 16. juni 2009, 00:27 »
Hahaha!! Sånn som kan skje det! Tongue

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #216 : 16. juni 2009, 00:30 »
Hadde en episode her for en stund siden.

Jeg kjørte bred nedtrekk, og etter mitt første av 4 sett gikk jeg bare for å spotte en kompis. Når jeg kommer tilbake, halvt min senere sitter en feit kjerring der å trener nedtrekk med en teknikk som ikke ligner grisen, og med aalt for mye vekter.
Jeg sier pent til henne, unnskyld, men jeg drev faktisk på her. Men får smelt tilbake at nå driver hun på og har maasse igjen så jeg må bare vente.
Jeg koker inni meg, teller til ti og kjører en annen øvelse.

Når hun omsider var ferdig og skulle heve stangen til øvre posisjon, hvor du må reise deg fra setet var hun så lat at hun skulle sitte å gjøre det - slapp med ene hånda, så den enden hun holdt i smalt rett i skallen på hu. Da ble hun litt sjokka og slapp den hånda også, det resulterte i at den andre enden smalt i andre sia på hodet hennes.

Lo sååå jævlig inni meg Grin
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #217 : 16. juni 2009, 00:31 »
skrev dette innlegget for en stund siden, noe av det mest fucka som har skjedd på gymmet med meg iallefall:

"Forleden når jeg trente bøy ble jeg løs i magen, så stakk inn på dassen på det lokale treningsenteret og dreit noe helvettes diare. Jeg tok seff først papir oppi for å slippe slops i rompedompen, så etterpå måtte jeg tørke meg med en mil papir fordi det var drit i hele stumpen. Når jeg skulle skylle ned ble det fulstendig tett. Jeg prøvde å bruke den kost greien til å dytte noe besj gjennom, men ente istedenfor opp med å samle opp besj i hele jævla kosten, og den var ikke lang nok til å gjøre noe for å få gjennom baisen. Når jeg skulle riste besjklumper av kosten så ente jeg opp med å riste mesteparten av besjen ut på gulvet, så begynnte å jeg virkelig å stresse å tørke med papir osv. Jeg ente til slutt opp med å kikke ut av dassdøren, og når det var klart så sprang jeg ut.

Kjenner til den der gitt. Kleint!
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #218 : 16. juni 2009, 00:42 »
Hadde en episode her for en stund siden.

Jeg kjørte bred nedtrekk, og etter mitt første av 4 sett gikk jeg bare for å spotte en kompis. Når jeg kommer tilbake, halvt min senere sitter en feit kjerring der å trener nedtrekk med en teknikk som ikke ligner grisen, og med aalt for mye vekter.
Jeg sier pent til henne, unnskyld, men jeg drev faktisk på her. Men får smelt tilbake at nå driver hun på og har maasse igjen så jeg må bare vente.
Jeg koker inni meg, teller til ti og kjører en annen øvelse.

Når hun omsider var ferdig og skulle heve stangen til øvre posisjon, hvor du må reise deg fra setet var hun så lat at hun skulle sitte å gjøre det - slapp med ene hånda, så den enden hun holdt i smalt rett i skallen på hu. Da ble hun litt sjokka og slapp den hånda også, det resulterte i at den andre enden smalt i andre sia på hodet hennes.

Lo sååå jævlig inni meg Grin

Nuuuuuuuub, det er da man ler HØYT OG RÅTT da!!!

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #219 : 16. juni 2009, 00:50 »
skrev dette innlegget for en stund siden, noe av det mest fucka som har skjedd på gymmet med meg iallefall:

"Forleden når jeg trente bøy ble jeg løs i magen, så stakk inn på dassen på det lokale treningsenteret og dreit noe helvettes diare. Jeg tok seff først papir oppi for å slippe slops i rompedompen, så etterpå måtte jeg tørke meg med en mil papir fordi det var drit i hele stumpen. Når jeg skulle skylle ned ble det fulstendig tett. Jeg prøvde å bruke den kost greien til å dytte noe besj gjennom, men ente istedenfor opp med å samle opp besj i hele jævla kosten, og den var ikke lang nok til å gjøre noe for å få gjennom baisen. Når jeg skulle riste besjklumper av kosten så ente jeg opp med å riste mesteparten av besjen ut på gulvet, så begynnte å jeg virkelig å stresse å tørke med papir osv. Jeg ente til slutt opp med å kikke ut av dassdøren, og når det var klart så sprang jeg ut. Etterpå mens jeg trente hørte jeg noen andre snakke om hvordan det var noen som hadde drete sont hele dassen"

Haha:P minner meg så jævlig om en kompis som fortalte meg om hans treningskamerat som han løper med. kameraten til kompisen min var da i afrika på treningsleir. På hotellet gikk han på det offentlige toalettet for å drite, da han kom på toalette lå det en jævlig kabel(drit) i toalettet. Da han så skulle skylle ned denne kabelen før han skulle tre til selv  fløyt bare den lange kabelen opp igjen, han prøvde igjen og igjen, men hver gang fløyt bare dritten opp igjen. Til slutt ga han opp og hentet vaskedama. Vaskedama kunne ikke engelsk. han prøvde å forklare men hun forstod ikke døyten. Til slutt tok han henne med på toalettet så sa han " you see this?" vaskedama nikket, så sa han "now watch". så trakk han, men denne gange fløyt ikke driten opp igjen. Vaskedama var enda like forvirret, kammeraten visste ikke hvor han skulle gjør av seg  :Smiley
haha!
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #220 : 16. juni 2009, 01:41 »
Haha:P minner meg så jævlig om en kompis som fortalte meg om hans treningskamerat som han løper med. kameraten til kompisen min var da i afrika på treningsleir. På hotellet gikk han på det offentlige toalettet for å drite, da han kom på toalette lå det en jævlig kabel(drit) i toalettet. Da han så skulle skylle ned denne kabelen før han skulle tre til selv  fløyt bare den lange kabelen opp igjen, han prøvde igjen og igjen, men hver gang fløyt bare dritten opp igjen. Til slutt ga han opp og hentet vaskedama. Vaskedama kunne ikke engelsk. han prøvde å forklare men hun forstod ikke døyten. Til slutt tok han henne med på toalettet så sa han " you see this?" vaskedama nikket, så sa han "now watch". så trakk han, men denne gange fløyt ikke driten opp igjen. Vaskedama var enda like forvirret, kammeraten visste ikke hvor han skulle gjør av seg  :Smiley
haha!

HAHAHAHhhhaha epic!
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget damnation

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #221 : 16. juni 2009, 06:21 »
hysterisk er den ikke, men allikevel.. trente på Blindern for noen år siden..

En jente kom inn, søt men i overkant lubben.. så noe rådvill ut, tydelig at hun var der for første gang. hun finner seg en sykkel, setter seg ned og puster tungt.. himler med øynene, titter seg rundt og puster tungt igjen. trykker etterhvert på noen knapper og setter igang med å sykle. før det er gått 5 minutter er det bleke ansiktet hennes blitt rødlilla, svetten spruter og hun puster som en gal. hun slutter å tråkke, legger seg ned over styret og hiver etter pusten nesten like lenge som hun syklet, før hun setter seg opp og stirrer oppgitt rundt seg. til slutt hinker hun ut og jeg så aldri noe mer til henne.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #222 : 17. juni 2009, 22:49 »
hysterisk er den ikke, men allikevel.. trente på Blindern for noen år siden..

En jente kom inn, søt men i overkant lubben.. så noe rådvill ut, tydelig at hun var der for første gang. hun finner seg en sykkel, setter seg ned og puster tungt.. himler med øynene, titter seg rundt og puster tungt igjen. trykker etterhvert på noen knapper og setter igang med å sykle. før det er gått 5 minutter er det bleke ansiktet hennes blitt rødlilla, svetten spruter og hun puster som en gal. hun slutter å tråkke, legger seg ned over styret og hiver etter pusten nesten like lenge som hun syklet, før hun setter seg opp og stirrer oppgitt rundt seg. til slutt hinker hun ut og jeg så aldri noe mer til henne.


Hæ hæ fy faen lattis!!!!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #223 : 17. juni 2009, 22:52 »
skrev dette innlegget for en stund siden, noe av det mest fucka som har skjedd på gymmet med meg iallefall:

"Forleden når jeg trente bøy ble jeg løs i magen, så stakk inn på dassen på det lokale treningsenteret og dreit noe helvettes diare. Jeg tok seff først papir oppi for å slippe slops i rompedompen, så etterpå måtte jeg tørke meg med en mil papir fordi det var drit i hele stumpen. Når jeg skulle skylle ned ble det fulstendig tett. Jeg prøvde å bruke den kost greien til å dytte noe besj gjennom, men ente istedenfor opp med å samle opp besj i hele jævla kosten, og den var ikke lang nok til å gjøre noe for å få gjennom baisen. Når jeg skulle riste besjklumper av kosten så ente jeg opp med å riste mesteparten av besjen ut på gulvet, så begynnte å jeg virkelig å stresse å tørke med papir osv. Jeg ente til slutt opp med å kikke ut av dassdøren, og når det var klart så sprang jeg ut. Etterpå mens jeg trente hørte jeg noen andre snakke om hvordan det var noen som hadde drete sont hele dassen"
HAHAHHHAHA Fy faen så eg lo! Eg va me på den trening btw, hahahaha herregud
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #224 : 17. juni 2009, 22:53 »
Haha:P minner meg så jævlig om en kompis som fortalte meg om hans treningskamerat som han løper med. kameraten til kompisen min var da i afrika på treningsleir. På hotellet gikk han på det offentlige toalettet for å drite, da han kom på toalette lå det en jævlig kabel(drit) i toalettet. Da han så skulle skylle ned denne kabelen før han skulle tre til selv  fløyt bare den lange kabelen opp igjen, han prøvde igjen og igjen, men hver gang fløyt bare dritten opp igjen. Til slutt ga han opp og hentet vaskedama. Vaskedama kunne ikke engelsk. han prøvde å forklare men hun forstod ikke døyten. Til slutt tok han henne med på toalettet så sa han " you see this?" vaskedama nikket, så sa han "now watch". så trakk han, men denne gange fløyt ikke driten opp igjen. Vaskedama var enda like forvirret, kammeraten visste ikke hvor han skulle gjør av seg  :Smiley
haha!
Dette er jo maks vandrehistorie da.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!