Skrevet av Emne: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?  (Lest 30172 ganger)

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #225 : 18. juni 2009, 00:09 »
Dette er jo maks vandrehistorie da.

ikke så egentlig;) skjedde med en kompis av kompissen min?:p 2 ledd;) mange vet vel hvem henrik ingebritsen er? han er ihvertfall et av norges største løpetalent, det var løpekomsisen hans det skjedde med.. navnet på hvem det skjedde med kan jeg ikke si Wink
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #226 : 18. juni 2009, 00:23 »
 Haha jeg husker i 1987 når jeg var på treninga. Jeg lo så jeg glemte hva som hadde vært morsomt! Husker ikke hva det var, men det var skikkelig morsomt. Wolla!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #227 : 18. juni 2009, 00:25 »
Haha jeg husker i 1987 når jeg var på treninga. Jeg lo så jeg glemte hva som hadde vært morsomt! Husker ikke hva det var, men det var skikkelig morsomt. Wolla!
Var det da du bestemte deg for å slutte å ta LSD før trening?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #228 : 18. juni 2009, 00:32 »
Haha jeg husker i 1987 når jeg var på treninga. Jeg lo så jeg glemte hva som hadde vært morsomt! Husker ikke hva det var, men det var skikkelig morsomt. Wolla!


Si walla?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #229 : 18. juni 2009, 00:49 »
skrev dette innlegget for en stund siden, noe av det mest fucka som har skjedd på gymmet med meg iallefall:

"Forleden når jeg trente bøy ble jeg løs i magen, så stakk inn på dassen på det lokale treningsenteret og dreit noe helvettes diare. Jeg tok seff først papir oppi for å slippe slops i rompedompen, så etterpå måtte jeg tørke meg med en mil papir fordi det var drit i hele stumpen. Når jeg skulle skylle ned ble det fulstendig tett. Jeg prøvde å bruke den kost greien til å dytte noe besj gjennom, men ente istedenfor opp med å samle opp besj i hele jævla kosten, og den var ikke lang nok til å gjøre noe for å få gjennom baisen. Når jeg skulle riste besjklumper av kosten så ente jeg opp med å riste mesteparten av besjen ut på gulvet, så begynnte å jeg virkelig å stresse å tørke med papir osv. Jeg ente til slutt opp med å kikke ut av dassdøren, og når det var klart så sprang jeg ut. Etterpå mens jeg trente hørte jeg noen andre snakke om hvordan det var noen som hadde drete sont hele dassen"

hahahahaha. Er dette virkelig sant? Tongue
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #230 : 18. juni 2009, 01:38 »
hahahahaha. Er dette virkelig sant? Tongue

100% uten overdrivelse eller underdrivelse.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #231 : 18. juni 2009, 02:17 »
hahahahaha. Er dette virkelig sant? Tongue
Jeg var aldri på toalettet etterpå, men går god for at det ble snakket om det i lokalet Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #232 : 18. juni 2009, 23:16 »
I dag var det 3 pakkistaner som slo hverandre i magen mens de tok noe som så ut som trisett av beinhev, situps og planken. De slo etter hvert hev, hver situp og konstant mens de sto i planken. Sykt lattis.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #233 : 18. juni 2009, 23:19 »
haha!
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #234 : 18. juni 2009, 23:24 »
Haha:P minner meg så jævlig om en kompis som fortalte meg om hans treningskamerat som han løper med. kameraten til kompisen min var da i afrika på treningsleir. På hotellet gikk han på det offentlige toalettet for å drite, da han kom på toalette lå det en jævlig kabel(drit) i toalettet. Da han så skulle skylle ned denne kabelen før han skulle tre til selv  fløyt bare den lange kabelen opp igjen, han prøvde igjen og igjen, men hver gang fløyt bare dritten opp igjen. Til slutt ga han opp og hentet vaskedama. Vaskedama kunne ikke engelsk. han prøvde å forklare men hun forstod ikke døyten. Til slutt tok han henne med på toalettet så sa han " you see this?" vaskedama nikket, så sa han "now watch". så trakk han, men denne gange fløyt ikke driten opp igjen. Vaskedama var enda like forvirret, kammeraten visste ikke hvor han skulle gjør av seg  :Smiley
haha!

 rofl vandrehistorie eller ikke det der er evig rått, ser det for meg, jeg hadde dævva  Grin
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #235 : 18. juni 2009, 23:39 »
Ikke så morsomt med mindre du var der, men i garderoben sist trenign var det en fyr som skulle åpne en pose-greie med proteinpulver. Av semi-papp eller hva det enn er for noe, sånn sørlandschips pose materiale i hvert fall.

Uansett så fiklet han med denne i en evighet før han til slutt tok i skikkelig uten å greie å åpne den. Deretter skiftet han grep og prøvde en gang til. Han sto oppreist. Denne gangen rev han hele driten i to så 3 kilo pulver ble spredd utover gulvet + han sklei og ramlet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Temakorg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #236 : 04. oktober 2009, 03:52 »
Må vel tre ut av skammens skap og innrømme noe av det som da var det værste, men som nå er det morsomste jeg har opplevd på gymet.

Det var i starten 10nde klasse (3 år siden) jeg var på 3T sammen med en kompis. Vi sørget bestandig for å trene de samme dagene som de jentene som vi begge likte.
Vi bestemte oss får å hive oss på tredemøllene samtidig som de gjorde det. Som alle vet, er jo en hormonfylt 16 åring ut etter å vise seg. Så vi bestemte oss for å se hvem som holdt lengst på topp fart. Jeg har aldri vært spesielt flink på tredemølle eller kondis med tanke på jogging. Kondisen fikk jeg i bassenget.
Etter omtrent 2 minutter med intens spurting på tredemøllene løsnet ene skolissa.
Jeg tråkket jo såklart på den og endte på knærne I SHORTS på tredemølla, så fulgte albuene etter og jeg avsluttet med å slå trynet i tredemølla.
Er sikkert mange som har sett hva som skjer om man tryner på tredemølle. :p Man blir skrapet et halvt sekund før man blir skutt bakover på båndet. Det endte med at jeg satt med skrubb/brannsår på både knær, albuer, ansikt. Og det værste av alt, stoltheten min.

Kompissen min brøt jo såklart sammen i latter, men han klarte å redde stoltheten sin.
 
Etterpå kom jenta jeg var forelsket i og satte seg ned på siden av meg; "går det bra med deg eller?" Spurte hun med en latterfull tone. Det hele endte med at vi gikk på en "date" etter trening og var kjærester i 1 år. :p
Men kompisen min ble framstilt som en slem type da han fikk latterkrampe av at jeg tryna og fikk ikke noe date med sin "drømmejente."

Beklager for utrolig langt innlegg med håper dere får det så klart i hodet at dere ler like mye som jeg gjør nå, mens jeg skriver! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!