Skrevet av Emne: Drømmekroppen  (Lest 4129 ganger)

Utlogget Sicily

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 8

Drømmekroppen
« : 16. februar 2004, 20:37 »
Sikkert mange som synes dette høres overfladisk og dumt ut, men jeg vil ha "drømmekroppen". Kroppen som man gir lange, misunnelige blikk på stranda.

Jeg er 22 år (jente), 170 høy, veier 69 kg. Jeg trenger rett og slett trening- og kostholdstips på veien til drømmekroppen.

Trener nå aerobic 2 ggr. i uka og bodypump 2 ggr. Er dette bra trening for det jeg vil oppnå?

Har kuttet ut brød, spiser 1 knekkebrød til frokost med f.eks. magerost, makrell i tomat, mager leverpostei, lett syltetøy + 1 gulerot. Det samme til lunsj. 1 frukt eller grønnsak før middag (prøver å spise magre, sunne middager). 1 knekkebrød og 1 frukt eller grønnsak til kvelds. Masse vann.

Vil ikke ha store muskler, men vil bli slankere/fastere/få mer markerte muskler (men ikke store).

Håper noen kan hjelpe meg!

Britney Spears har hva jeg synes er drømmekroppen;)

Hvordan få en slik kropp..

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Re:Drømmekroppen
« #1 : 16. februar 2004, 20:48 »
Først og fremst må du spise mye mer mat. Du spiser jo nesten ingenting.... Shocked

Ikke overfladisk å ønske seg drømmekropp, det tror jeg de fleste av oss gjør. Eneste forskjellen er hvordan den "drømmekroppen" ser ut.
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Drømmekroppen
« #2 : 17. februar 2004, 23:03 »
Enig med electra her - du spiser alt for lite -hvis du sulter deg slik kan jeg garantere at du har lagt ut på en vei som vil ta deg laaaaaangt vekk drømmekroppen din. Det du ønsker er en fit og veltrent kropp, ikke avmagret og en kropp som ikke funker som den skal.

Det som er farlig med å ha slike idealer som britney spears er at man lett kan se seg blind på hvor bra de ser ut på tv og glemmer hvordan de har oppnådd å se slik ut - mange ser sikkert naturlig bra ut, men mange tyr nok til midler som ikke er å anbefale for noen - se bare på to av jentene i spice girls. Hun ene ginger(?) ser jo for såvid  ikke så verst ut i den flash dance kopi videoen sin, men hun lever jo bare på piller omtrent. I tillegg må du huske på at disse jentene er staset opp av profesjonelle makeup artister, har egne trenere og masse penger til å få formet kroppen sin slik de vil ved hjelp ab kirugi.

Men for oss andre dødelige finnes det ikke "lettvinte" løsninger - så sant man ønsker å oppnå drømmekroppen og samtidig ønskker å få dette til på en sunn måte- da kreves det tålmodighet og hardt arbeid.

Jeg ville anbefalt deg å lese litt rundt på forumet ang kosthold og trening så vil du nok finne ut av det. Mange flinke fitness jenter her inne som kan mye om det der.

men jeg vil anbefale deg å heller spise ordentlig godt grovt brød istedet for alt det knekkebrødet  og variere kosten litt mer. Ikke lev på sultekost - det tjener du ingenting på - spis jevnt og ordentlig.
Også må du bli kvitt denne frykten din for å få for store muskler - dette er ikke noe man oppnår uten videre, og muskler er da heller ikke å forakte? Nei, så det trenger du ikke å bekymre deg over. Vil du bli "fastere i fisken"  så må du jobbe for å gå ned i fett% - økt musklemasse vil så klart hjelpe på, men skal markeringene synes må du samtidig som sagt gå ned i fett% og da er det kardio- trening som må til.

men ja du får lese litt rundt på forumet.

Men jeg lurer på en ting- hva er den egentlige motivasjonen din for dette? Syns det er viktig å bli bevisst på dette  - gjør du dette kun for å oppnå et ideal? eller gjør du dette for å komme i bedre form, få det bedre med deg selv og få bedre helse?

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
Re:Drømmekroppen
« #3 : 18. februar 2004, 08:09 »
Vektløfting har eg forstått gir kvinner en fast, fin fysikk, uten å bli "muskuløse" i den forstand man ser på menn.
Rompa og låra blir faste og spenstige, samtidig som trening fleire ganger i veka med høg intensitet brenner masse kalorier.
Et skikkelig, ingen direkte slankediett.

Du behøver ikkje vere redd for å sjå ut som disse bodybuilderjentene. Dei som ser verst ut, går på androgener. Den kvinnelige hormonbalansen tillater ikkje den samme muskelmassen som hos menn.
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Re:Drømmekroppen
« #4 : 08. mars 2004, 19:06 »
.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Drømmekroppen
« #5 : 08. mars 2004, 19:08 »
Tror jeg gir min honnør til alle styrkejentene her på forumet jeg. Virker som de stort sett alle er inneforstått med den kroppen din har og er fornøyde. Ta en titt på de. Ikke langt unna min drøm!!! Cheesy

Drømmekroppen sitter vel på ei jente som er fornøyd med kroppen sin.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Drømmekroppen
« #6 : 08. mars 2004, 21:08 »
Uap: Det der syns jeg var veldig fint sagt av deg Smiley Honnør for den...godt å høre at man ikke trenger å se ut som britney spears o.l  for å ha en " drømmekropp" og synes at man ser bra nok ut likevel Smiley
Honnør for den til deg Cheesy
Men det er sant som du sier - det hjelper ingenting enn så mye man strever og prøver å få drømmekroppen hvis man ikke klarer å være fornøyd med den kroppen man har, samt klarer å se at det er langt flere ting som gjør en til en bra person enn et pent ytre.
Men det er dessverre lett å glemme og mange sliter med å se dette.

Bjarnebanan: hehe utrolig bra svart Wink

Utlogget Half-O

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • Kjør på!!! Du lever kun en gang!!!
Re:Drømmekroppen
« #7 : 10. mars 2004, 18:54 »
Synes Britney har en naturlig fin kropp jeg... Lang unna de mange pipestilkene som sprader rundt. '
Uansett Sicily er det utrolig viktig å spise nok. Dietten din ser for meg ut som desperat slanking. Start dagen med en god frokost for å få igang forbrenningen og spis tilfredstillende. Få i deg kjøtt, frukt, grønnsaker osv... Et godt råd er ikke å spise seint siden kroppen ikke klarer å forbrenne ordentlig det du har spist når du sover.
Tren fornuftig.
peace fra ThomasH

Utlogget Nixon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 376

  • Drømmer og pågangsmot er en mektig kombinasjon.
Re:Drømmekroppen
« #8 : 13. mars 2004, 14:42 »
Om du ikke orker å finne all informasjon selv fra alle mulige steder, kan jeg anbefale "Release your potential" konseptet. Gå inn på www.technutrition.com for å lese mer om dette..  Smiley
"Obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it."

—Michael Jordan

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
Re:Drømmekroppen
« #9 : 17. mars 2004, 21:18 »
Større reduksjoner i kaloriinntaket vil føre til store tap av muskelmasse. då er det lettare å legge på seg fett igjen. Tren heller med vekter, og reduser inntaket av karbohydrater. -> Ikkje reduser proteininntaket!
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget Treningshekta Lene

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

SV: Drømmekroppen
« #10 : 29. mars 2004, 14:00 »
Leste et sted om treningsopplegget til Britney, husker ikke i farta hvilket blad det var men der sto det at Britney trente knallharde styrkeøkter med løsvekter hver dag og at dette var hemmeligheten til drømmekroppen!


Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Drømmekroppen
« #11 : 31. mars 2004, 21:43 »


Lengter etter drømme kroppen jeg å! Den skal ha markerte muskler! sånn som ukens bruker http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=8;action=display;threadid=4955 Trenger ikke nødvendigvis så mange muskler eller så markerte men ihvertfall synlige muskler!
må bare pirke litt (kjeder meg) Wink: Alle folk har like mange muskler, det er størrelsen som er forskjellig. Og du vil ikke ha markerte, MEN synlige muskler? Åssen går det an? Grin
sjokk og vantro

Utlogget Half-O

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • Kjør på!!! Du lever kun en gang!!!
SV: Drømmekroppen
« #12 : 31. mars 2004, 22:10 »
Hehe Slux fyker litt rundt i villa her...
peace fra ThomasH

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Drømmekroppen
« #13 : 01. april 2004, 09:03 »
 ::2thumbsup::stå på trim og tren, føler du deg vel når du er ferdig på treningen, ja da har du gjort en god innsats for din kropp. Jente kroppen er noe av det vakreste som finnes, bare man er stolt av den biggrin en honnør til deg for at du er kvinne.
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Drømmekroppen
« #14 : 01. april 2004, 20:47 »
Leste et sted om treningsopplegget til Britney, husker ikke i farta hvilket blad det var men der sto det at Britney trente knallharde styrkeøkter med løsvekter hver dag og at dette var hemmeligheten til drømmekroppen!



Stemmer nok det. Blir feil å si at man ønsker kropp som henne, men ikke ønsker å trene styrke i ftykt for å få muskler.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!