Skrevet av Emne: Gribbens treningslogg  (Lest 34566 ganger)

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #405 : 19. desember 2011, 16:05 »
Forrige uke ble det ingen tid til trening for jeg måtte prøve å lære meg fysikk. Å nå har jeg blitt syk. Tror noen ikke har så lyst at jeg skal trene...

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Gribbens treningslogg
« #406 : 17. august 2012, 19:09 »
Etter en lang, lang stund uten trening så velger jeg å prøve meg på igjen. Motivasjonen er komt tilbake, og jeg har fått litt bedre tid i kvardagen så nå er det håp.

Men jeg har gått ned mange kilo så blir ganske demotivert av å lese mine tidliere vekter å hva jeg klarte å løfte. Derfor kommer jeg til å starte å skrive på en ny logg. En "fresh" start! Smiley

Håper motivasjonen varer lenge. Følg gjerne med min nye logg til tross for det blir en lang stund før jeg kommer meg på gammelt nivå.

Jeg skriver også mine gamle perser her så det skal bli enklere for meg å finne de fram når jeg en dag kansje kommer meg tilbake til gammel styrke!


Maks:
 -Benk: 120  kg    -  3x8 100 kg
 -Mark: 200 kg     -  2x190 kg   -   12x160 kg
 -Knebøy: 180 kg -  5x160 kg

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Som den vimsekoppen jeg kan være en gang i blant så har jeg ombestemt meg. Jeg fortsetter å trene her likevell, i håp om at noen av de som fulgte med før kan gi noen motiverende ord en gang i blant.

Uansett. Siste året har jeg vell hatt totalt 3-4 treningsøkter... Så da kan jeg vel si at jeg ikke har trent i grunn. Vekten har gått ned, og i går veide jeg 88 kg. Det var da jeg begynte på igjen å trene (i går). Jeg skal prøve å veie meg 1 gang i uken, så jeg er spent på hvor fort jeg går opp i vekt i starten. Jeg har en liten plan om å prøve å bulke, visst noen kan hjelpe meg med tips og råd.

Jeg har fått motivasjon tilbake å skal prøve meg på igjen. Til tross for det er vanskelig å være så langt i fra alle gamle løft. Jeg kjører programmet som jeg selv har laget, og fikk mye fremgang med tidliere når jeg trente.

Økt 1 - 16.08.12 - Varighet: 50 min

-Benkpress     5x5      -      65 kg (kjipt å begynne så langt i fra gamle rekorder, men jeg begynner forsiktig)
-Benkpress m/manualer:   2x8        -      25 kg
-Arnoldpress:                  3x10       -       15 kg
-Cablecross (bryst)          2x12       -       Stille 4 (mulig det er 20 kg)
-Triceps pushdown:          3x10      -        25 kg
-Fronthev:                       10-8-8   -         2x7 kg

+ diverse mageøvelser


I dag hadde jeg også en økt

Økt 2  - 17.08.12   - Varighet: 60 min

-Markløft:         10x60 kg        -     8 x 80 kg          5x110 kg
-Ståande barbellroing: 4x12        50 kg
-Brei nedtrekk:            4x10       50 kg
-Smal nedtrekk:           4x12      50 kg
-Knebøy:                     3x10       50 kg
-Legghev:                    3x10       50 kg
-Bicepscurl:                 4x10       15 kg

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Gribbens treningslogg
« #408 : 23. august 2012, 23:33 »
Som den vimsekoppen jeg kan være en gang i blant så har jeg ombestemt meg. Jeg fortsetter å trene her likevell, i håp om at noen av de som fulgte med før kan gi noen motiverende ord en gang i blant.




Ser man det?! Grin
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?